#alsnogtrotsquote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:03 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Opleiding was ook kut hoor, en wilde eigenlijk al stoppen. Maar dit was de druppel ofzo.
Ja ik was behoorlijk goed.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:02 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Hoezo ga je daar helemaal schaken?
Was je zo goed?
Slimquote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:03 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Daarom doe ik nu ook een sportopleiding.
goede reden om te stoppen met een opleidingquote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:02 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik deed toen een andere opleiding waar echt van die anti sport mensen in de klas zaten en die begrepen echt niet wat ik er zo leuk aan vond. Toen was ik ook klaar met die lui en ben ik gestopt met die opleiding![]()
Ik zat de afgelopen week met wat nieuwe collega's, en ik vroeg of ze de Spelen nog een beetje volgden. Nee dus. Geen woord meer mee gesproken.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:03 schreef Redefine het volgende:
[..]
Verschrikkelijk is dat als je met een groep mensen bent die zo anti sport zijn.
Ja terecht, bij zulke heikneuters moet je niet zittenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:03 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Opleiding was ook kut hoor, en wilde eigenlijk al stoppen. Maar dit was de druppel ofzo.
Ja hequote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:04 schreef superniger het volgende:
[..]
goede reden om te stoppen met een opleiding
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:04 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik zat de afgelopen week met wat nieuwe collega's, en ik vroeg of ze de Spelen nog een beetje volgden. Nee dus. Geen woord meer mee gesproken.
Nee ook niet. Waren allemaal van die wijven.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:04 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja terecht, bij zulke heikneuters moet je niet zitten
Beetje niet snappen wat er leuk is aan sport (waarschijnlijk wel voetbal), rot toch op [ afbeelding ]
Als iemand zou zeggen dat hij fout was in de oorlog, zou je het zo geloven.quote:
Dit deed ik:quote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:04 schreef Redefine het volgende:
[..]
[ afbeelding ] was daarop jouw antwoord?
Bij mij is het 50/50quote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zit met allemaal mannen en hen boeit ook alleen voetbal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |