Die ken ik nog van auschwitz, best een aardige gozer.quote:
Nog 2 jaar wachtenquote:
Ik ben bang voor het zwarte gat. Gelukkig zijn 7 maart de PS nog maar dat duurt maar een weekjequote:
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:10 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die ken ik nog van auschwitz, best een aardige gozer.
Ik ga gewoon 2,5 jaar lang huilend in een hoekje zitten totdat het zover is.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:10 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik ben bang voor het zwarte gat. Gelukkig zijn 7 maart de PS nog maar dat duurt maar een weekje
Straks weer CL, dan nog WKquote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:10 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik ben bang voor het zwarte gat. Gelukkig zijn 7 maart de PS nog maar dat duurt maar een weekje
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:10 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die ken ik nog van auschwitz, best een aardige gozer.
Die boeien mij niet.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:10 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja maar het is nooit echt hetzelfdequote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:11 schreef alors het volgende:
[..]
Straks weer CL, dan nog WKDan pas is er een zwart gat.
Dan heb je zo'n moment, dat je op de bank zit, en denkt: 'wat moet ik nou met al mijn tijd doen.'quote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:10 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Hebben we kans op goud in de sneeuwquote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die boeien mij niet.
Ik ben wel bang voor het zwarte gat ja.
Volgende week Omloop het Volk.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:11 schreef alors het volgende:
[..]
Straks weer CL, dan nog WKDan pas is er een zwart gat.
Volgende week het NK in het Olympisch Stadion.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:10 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dat je NOS.nl intikt en er geen streams zijnquote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:11 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dan heb je zo'n moment, dat je op de bank zit, en denkt: 'wat moet ik nou met al mijn tijd doen.'
Heb je het nieuwe album trouwens al gecheckt van Beck?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die boeien mij niet.
Ik ben wel bang voor het zwarte gat ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |