quote:Nieuw in de programmering van de NOS rond de Olympische Spelen zijn het uitzendtijdstip, het format én het presentatieduo van het dagelijkse avondprogramma NOS Studio Sportwinter. Henry Schut en co-host Erben Wennemars debuteren in Sotsji als presentatieduo van het avondprogramma.
Uitzending op primetime
Het is ook voor het eerst dat het avondprogramma van de NOS tijdens een superevenement primetime wordt uitgezonden. De hoofdrolspelers van de wedstrijden van elke dag zitten aan het einde van de sportdag aan tafel bij Schut en Wennemars. Het duo ontvangt daar iedere avond sporters, coaches en andere gasten. Onder meer olympisch kampioenen Epke Zonderland en Marianne Vos, de in Rusland woonachtige mediamagnaat Derk Sauer en Erica Terpstra hebben hun komst al toegezegd. Tijdens de Spelen komt NOS Studio Sportwinter uit een eigen studio naast het Holland House in Sotsji.
Ze hebben het verpest. Ze hadden gewoon nog derde kunnen worden, zelfs dat lukte niet.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:38 schreef Redefine het volgende:
Slechte verliezers, tsja. In dit geval is het ook gewoon een fout van de scheidsrechter.
Ik dacht dat Jillert dat was?quote:
Bijna z'n hele lichaam is er voorbij maar valt net met z'n kont op dat blokje zie ik. Had wel gefloten kunnen worden.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:36 schreef marcodej het volgende:
[..]
Hij knalt het vierde blokje van zijn plek.
quote:
En ook geen auriumquote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:41 schreef Montov het volgende:
[..]
Hij heeft te weinig olie gevonden.
Herkenbaar. Had ik altijd bij gym.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:41 schreef Immerdebestebob het volgende:
Het is wel kut om in ploeg de schlemiel te zijn
K1 -> wildwaterkajakquote:
hij vindt 100 meter te ver lopenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:42 schreef beantherio het volgende:
Otter houdt geen contact met z'n pupillen
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:43 schreef Mansjester het volgende:
Wat betreft Ter Mors mogen we wel kritisch zijn. Dat vind ik toch wel een beetje aanfluiting dit shorttracktoernooi
Dat is geen Aurium.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:43 schreef heywoodu het volgende:
Ze reed zich het zuur in de ogen. Au.
Alicia /eysquote:
Dat levert je uiteindelijk net zoveel op als nu.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:45 schreef Redefine het volgende:
Je zal maar onder de bus komen, onderweg van het ene naar het andere stadion.
Vind langebaanschaatsen ook wel mooier.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:44 schreef beantherio het volgende:
Het gaat over langebaanschaatsen en ik ben gelijk weer blij!
Stelt toch eigenlijk heel weinig voor als je net naar het shorttrack gekeken hebt, vooral die ploegenachtervolging vandaag. Slaat nergens op zo slecht is de restquote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:44 schreef beantherio het volgende:
Het gaat over langebaanschaatsen en ik ben gelijk weer blij!
Je zou maar een lamp op je hoofd krijgen in de kleedkamer.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:45 schreef Redefine het volgende:
Goud voor Leenstra.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:45 schreef Redefine het volgende:
Ik kan maar met 1 hand typenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Wekelijks radioitem op 3FM. Elke woensdag rond 13:30
Daar kan Nederland weinig aan doen natuurlijk.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:46 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Stelt toch eigenlijk heel weinig voor als je net naar het shorttrack gekeken hebt, vooral die ploegenachtervolging vandaag. Slaat nergens op zo slecht is de rest
Wat is er?quote:
An is een god.quote:
Toen ie voor Korea reed wel.quote:
Morgen gaan Nicolien nog 1 keer knallenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:47 schreef marcodej het volgende:
Gelukkig pakt Sjinkie nog brons anders was alles buiten het schaatsen gewoon een faal geweest.
Alleen Esmee was dan nog leuk.
We hebben Van Calker nogquote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:47 schreef marcodej het volgende:
Gelukkig pakt Sjinkie nog brons anders was alles buiten het schaatsen gewoon een faal geweest.
Michelle Dekker valt ook wel wat mee, die is nog maar 17quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:47 schreef marcodej het volgende:
Klopt, maar dat zet die gouden medailles wel in perspectief. Zo'n Sjinkie verdient ook goudquote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:47 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Daar kan Nederland weinig aan doen natuurlijk.
Usainquote:
Nee. Twee dagen. Maar toen wel met een plaatsingsrun.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deden ze het vroeger niet allemaal op 1 dag met de TP?
In een halve finale van een olympisch toernooi.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:50 schreef Aguero het volgende:
De Polen hebben gewoon rustig aan gedaan.
Hun taak zat erop.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:50 schreef Aguero het volgende:
De Polen hebben gewoon rustig aan gedaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |