Alicia /eysquote:
Dat levert je uiteindelijk net zoveel op als nu.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:45 schreef Redefine het volgende:
Je zal maar onder de bus komen, onderweg van het ene naar het andere stadion.
Vind langebaanschaatsen ook wel mooier.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:44 schreef beantherio het volgende:
Het gaat over langebaanschaatsen en ik ben gelijk weer blij!
Stelt toch eigenlijk heel weinig voor als je net naar het shorttrack gekeken hebt, vooral die ploegenachtervolging vandaag. Slaat nergens op zo slecht is de restquote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:44 schreef beantherio het volgende:
Het gaat over langebaanschaatsen en ik ben gelijk weer blij!
Je zou maar een lamp op je hoofd krijgen in de kleedkamer.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:45 schreef Redefine het volgende:
Goud voor Leenstra.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:45 schreef Redefine het volgende:
Ik kan maar met 1 hand typenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Wekelijks radioitem op 3FM. Elke woensdag rond 13:30
Daar kan Nederland weinig aan doen natuurlijk.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:46 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Stelt toch eigenlijk heel weinig voor als je net naar het shorttrack gekeken hebt, vooral die ploegenachtervolging vandaag. Slaat nergens op zo slecht is de rest
Wat is er?quote:
An is een god.quote:
Toen ie voor Korea reed wel.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |