quote:Nieuw in de programmering van de NOS rond de Olympische Spelen zijn het uitzendtijdstip, het format én het presentatieduo van het dagelijkse avondprogramma NOS Studio Sportwinter. Henry Schut en co-host Erben Wennemars debuteren in Sotsji als presentatieduo van het avondprogramma.
Uitzending op primetime
Het is ook voor het eerst dat het avondprogramma van de NOS tijdens een superevenement primetime wordt uitgezonden. De hoofdrolspelers van de wedstrijden van elke dag zitten aan het einde van de sportdag aan tafel bij Schut en Wennemars. Het duo ontvangt daar iedere avond sporters, coaches en andere gasten. Onder meer olympisch kampioenen Epke Zonderland en Marianne Vos, de in Rusland woonachtige mediamagnaat Derk Sauer en Erica Terpstra hebben hun komst al toegezegd. Tijdens de Spelen komt NOS Studio Sportwinter uit een eigen studio naast het Holland House in Sotsji.
Ze hebben het verpest. Ze hadden gewoon nog derde kunnen worden, zelfs dat lukte niet.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:38 schreef Redefine het volgende:
Slechte verliezers, tsja. In dit geval is het ook gewoon een fout van de scheidsrechter.
Ik dacht dat Jillert dat was?quote:
Bijna z'n hele lichaam is er voorbij maar valt net met z'n kont op dat blokje zie ik. Had wel gefloten kunnen worden.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:36 schreef marcodej het volgende:
[..]
Hij knalt het vierde blokje van zijn plek.
quote:
En ook geen auriumquote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:41 schreef Montov het volgende:
[..]
Hij heeft te weinig olie gevonden.
Herkenbaar. Had ik altijd bij gym.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:41 schreef Immerdebestebob het volgende:
Het is wel kut om in ploeg de schlemiel te zijn
K1 -> wildwaterkajakquote:
hij vindt 100 meter te ver lopenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:42 schreef beantherio het volgende:
Otter houdt geen contact met z'n pupillen
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:43 schreef Mansjester het volgende:
Wat betreft Ter Mors mogen we wel kritisch zijn. Dat vind ik toch wel een beetje aanfluiting dit shorttracktoernooi
Dat is geen Aurium.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:43 schreef heywoodu het volgende:
Ze reed zich het zuur in de ogen. Au.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |