Kan me niet herinneren dat Kazakhstan daaraan meedeedquote:
Hahahaquote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:46 schreef marcodej het volgende:
twitter:thijszonneveld twitterde op vrijdag 21-02-2014 om 19:45:40Er ging iets mis bij laatste aflossing... Nederlanders waren aan het wijzen naar elkaar. reageer retweet
Die zoekt een deur om z'n verhaal te doen.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:45 schreef Mansjester het volgende: Ik wil graag nu meteen de reactie van Sjinkie zien
Is er nog nietquote:
Jaquote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:47 schreef Derriedouche het volgende:
Wat extreem lullig dan dat ze niet opnieuw mochten starten.
Enige die dat op deze OS heeft geflikt?quote:
Tuurlijk niet, dan had je een hele andere wedstrijd gehad.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:48 schreef Zelva het volgende:
Affluiten of niet, ze konden nu die Chinezen ook niet verslaan, dus dan waren ze nog steeds vierde.
Hamelin in Vancouver twee in half uurquote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:48 schreef Thas het volgende:
[..]
Enige die dat op deze OS heeft geflikt?
Hoewel het misschien ook de enige mogelijkheid was
Nu niet met logica komen svpquote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:48 schreef Zelva het volgende:
Affluiten of niet, ze konden nu die Chinezen ook niet verslaan, dus dan waren ze nog steeds vierde.
als die tussendoor de ijshockey finale ook zou doen had hij er drie kunnen hebbenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:48 schreef Thas het volgende:
[..]
Ik heb het niet eens geprobeerd.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:47 schreef Uccie het volgende:
Ik ga nooit meer proberen om dit te volgen
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:48 schreef Lemans24 het volgende:
Het is dus gewoon een foute beslissing geweest.
Ben benieuwd of daar achteraf nog wat meegedaan gaat (kan?) worden.
Smeekens haalde een gouden en zilveren medaille binnen 10 seconden.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:48 schreef Thas het volgende:
[..]
Zelfs deze eindbaas acht ik niet zó dynamischquote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:48 schreef geindoctrineerd het volgende:
[..]
als die tussendoor de ijshockey finale ook zou doen had hij er drie kunnen hebben
De starter wordt alsnog afgeschoten.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:48 schreef Lemans24 het volgende:
Het is dus gewoon een foute beslissing geweest.
Ben benieuwd of daar achteraf nog wat meegedaan gaat (kan?) worden.
whip it.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:48 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hoe heet die film over rollerblade film waar je elkaar mag afmaken?
In de 24 uur van Le Mans, gebeurt regelmatig zoietsquote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:48 schreef beantherio het volgende:
Hoe krijg je het voor elkaar om bij een race van meer dan 40 rondes gelijk al in de eerste bocht te vallen. Dit is echt HEEL erg dom.
Om het uur een gender reassignment surgery?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:50 schreef Ooku het volgende:
Volgende olympische spelen wint sjinkie alle goude medailles
Als Annita gelijk heeft (en zij zal het vast weten) klinkt het alsof ze gewoon doorgingen omdat Rusland niet viel.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:47 schreef Derriedouche het volgende:
Wat extreem lullig dan dat ze niet opnieuw mochten starten.
Hogere wiskunde om het weer op de rails te kunnen krijgen, dus ja.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:50 schreef marcodej het volgende:
Sjinkie was niet de finisher trouwens. Daar laat je dus brons liggen.
Ze gaan niet overrijden.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:51 schreef Cara het volgende:
Maar ff serieus nou, als dat de regels zijn kan er toch een protest worden ingediend?
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:48 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hoe heet die film over rollerblade film waar je elkaar mag afmaken?
Yep, dit is wel een dubieuze beslissing dan met Rusland op kop.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:51 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Als Annita gelijk heeft (en zij zal het vast weten) klinkt het alsof ze gewoon doorgingen omdat Rusland niet viel.
bert maalderink kan dit beterquote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:52 schreef PowerLoungen het volgende:
Die interviewer is een uilenzeiker
de tering zeg..
Je moet naar Beijing in Rotterdam, die zijn goed, Noord-Chinese keukenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:52 schreef tralalala het volgende:
Chinezen![]()
Eerst alle cafetaria's verneuken en nu dit
Lijkt me ook?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:51 schreef Cara het volgende:
Maar ff serieus nou, als dat de regels zijn kan er toch een protest worden ingediend?
Ze houden zich in, maar er is zeker rancune.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:52 schreef Monolith het volgende:
Ligt het nou aan mij of zijn ze elkaar flink aan het afzeiken?
Volgens mij was dat niet de bedoeling, maar het hele schema was in de war door die val denk ik.quote:
Dat was wel overdreven Europese top is geen Wereldtop.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:52 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Één bronze plak is wel een erg magere oogst voor een land dat op voorhand zogenaamd op meerdere disciplines in het shorttrack kans maakte op goud.
Dat is sowieso flauwekul. Ter Mors en Sjinkie zijn beide 5e/10e vd wereld. Dan is brons op zich een mooi resultaat.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:52 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Één bronze plak is wel een erg magere oogst voor een land dat op voorhand zogenaamd op meerdere disciplines in het shorttrack kans maakte op goud.
Een medaille en drie finales was de doelstelling vooraf geloof ik.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:52 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Joh NOS is tegenwoordig bijna zoals NBC. Alles om de traantjes te trekken. Nog net niet vragen over overleden familieleden.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:52 schreef Montov het volgende:
"Hoe hard komt deze klap aan"
Misschien luisteren naar eerdere antwoorden?
Jup was het ook. En ze waren veel te druk met die achtervolging bezig om te letten op wie er zou gaan finishen.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:53 schreef alors het volgende:
[..]
Volgens mij was dat niet de bedoeling, maar het hele schema was in de war door die val denk ik.
Da's niet raar natuurlijk. Dit was echt een zekere medaille bij de vuilnis gooienquote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:53 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Ze houden zich in, maar er is zeker rancune.
Eerste serieuze reactie van jou in dit forum.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:53 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Maar effe serieus, je gaat hier toch niet 4 of 8 jaar in stoppen met de kans dat je zo eindigt?
Waarschijnlijk is de beslissing van de arbiters bindend. Zou funest zijn voor de OS, dan gaat iedereen achteraf regelneuken etc. Dat willen ze voorkomen.quote:
Realistische oogst vooraf was Sjinkie haalt 1x brons.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:52 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Zeker?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:54 schreef beantherio het volgende:
[..]
Da's niet raar natuurlijk. Dit was echt een zekere medaille bij de vuilnis gooien
Het was 3 mm na de cockblock.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:54 schreef essnhills het volgende:
Ik was ff weg.. Toch wel die regel van in de eerste bocht valpartij opnieuw starten?
Bij die snowboard freestyle vrouwen heb ik altijd het idee dat er 10.000 mensen zijn die beter zouden kunnen zijn dan zij... (mochten ze er zin in hebben).quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:53 schreef Mansjester het volgende:
Deze emotie en sportbeleving in vergelijking met de beleving van snowboard chicks
Absoluut, dood en dood zonde.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:54 schreef beantherio het volgende:
[..]
Da's niet raar natuurlijk. Dit was echt een zekere medaille bij de vuilnis gooien
die is op de koffie bij putgodquote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:54 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
Kan Bert even de scheidsrechter interviewen?
Ja morgen om 6:00quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:54 schreef essnhills het volgende:
Ik was ff weg.. Toch wel die regel van in de eerste bocht valpartij opnieuw starten?
Mag nietquote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:54 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
Kan Bert even de scheidsrechter interviewen?
Ja joh zonder de val hadden ze de Chinezen makkelijk voorbij geschaatstquote:
Ja, ze waren absoluut een medaillefavoriet.quote:
Sws niet maar goed, dit heeft echt niks te maken met de beste te zijnquote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:54 schreef Montov het volgende:
[..]
Eerste serieuze reactie van jou in dit forum.
quote:
En de russen en amerikanen niet te vergeten.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:55 schreef Thas het volgende:
[..]
Ja joh zonder de val hadden ze de Chinezen makkelijk voorbij geschaatst
Sterker nog, het goud was al praktisch binnen.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:55 schreef Thas het volgende:
[..]
Ja joh zonder de val hadden ze de Chinezen makkelijk voorbij geschaatst
Oh, dan is het inderdaad wel oke. De NOS was dus al die tijd veel te optimistisch en chauvinistisch.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:53 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat is sowieso flauwekul. Ter Mors en Sjinkie zijn beide 5e/10e vd wereld. Dan is brons op zich een mooi resultaat.
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:56 schreef Principia het volgende:
Hoe kan je schema in de war raken door een val? Je hebt toch gewoon de regel dat je bijvoorbeeld na drie rondes wisselt, daar doet een val niks aan af.
Bij de bookmakers was Nederland 4e. Dus geen medaillefavoriet.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:55 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ja, ze waren absoluut een medaillefavoriet.
En nu moet jij zeggen dat niks zeker is in het shorttrack.
Na de val gingen ze al direct wisselenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:56 schreef Principia het volgende:
Hoe kan je schema in de war raken door een val? Je hebt toch gewoon de regel dat je bijvoorbeeld naar drie rondes wisselt, daar doet een val niks aan af.
Operatie Top Kill. (Deepwater horizon).quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:53 schreef TheVulture het volgende:
Jeroen Otter kan aan de bak met wat herstelwerkzaamheden
Sjinkie wel hoor.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:56 schreef marcodej het volgende:
Ik hoorde het afzeiken en de rancune helemaal niet trouwens.
Knotsgek zou je het kunnen noemen.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:55 schreef tompsv18 het volgende:
Mja, het is iig wel een spectaculaire sport. Saai is het nooit.
Ja, maar de volgorde was gelijk anders.quote:
Nee.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:55 schreef beantherio het volgende:
[..]
Als je na zo'n achterstand nog even op de 3e plek schaatst: ja
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:56 schreef heywoodu het volgende:
Overigens wel genoten van het shorttrack, heerlijke sport
Er kan toch wat veranderen omdat er een gat dicht moet worden gereden en bepaalde personen dat beter kunnen? Het lijkt me dat alles verandert in zo'n geval.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:56 schreef Principia het volgende:
Hoe kan je schema in de war raken door een val? Je hebt toch gewoon de regel dat je bijvoorbeeld naar drie rondes wisselt, daar doet een val niks aan af.
Volgende keer wat overzichtelijker in beeld brengen graag.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:56 schreef heywoodu het volgende:
Overigens wel genoten van het shorttrack, heerlijke sport
Volgens de bookmakers niet, en voordat Zuid-Korea en vooral Canada eruit waren gevallen al helemaal niet.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:55 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ja, ze waren absoluut een medaillefavoriet.
En nu moet jij zeggen dat niks zeker is in het shorttrack.
Ja, graag. Maar hoe?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:57 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Volgende keer wat overzichtelijker in beeld brengen graag.
Ja verder uitzoomen moeten ze potdommequote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:57 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:57 schreef Principia het volgende:
Pff, even bijkomen. Nog nooit zoiets chaotisch meegemaakt.
Onzin natuurlijk, we hadden sowieso al zilver.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:57 schreef wimderon het volgende:
[..]
Volgens de bookmakers niet, en voordat Zuid-Korea en vooral Canada eruit waren gevallen al helemaal niet.
Dat wel af en toe, hoewel juist de finale nu gewoon goed in beeld wasquote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:57 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Rollerbal?quote:
Bookmakers>Erben, Cees en Wilfquote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:56 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Bij de bookmakers was Nederland 4e. Dus geen medaillefavoriet.
die is ondergedoken in de Oekraine.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:57 schreef Dr.Smoke het volgende:
Wil wel interview met Freek eigenlijk
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:57 schreef Principia het volgende:
Jij geilt zo op Sjinkie dat je je ook maar als hem gaat gedragen?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:58 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Onzin natuurlijk, we hadden sowieso al zilver.
Was nu niet mogelijk, omdat er op twee fronten actie was. Normaal is het één groep.quote:
Ja daar leek het opquote:
je maakt wat mee, meid.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:57 schreef Principia het volgende:
Het land uitzetten nog beterquote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:49 schreef LudoSanders het volgende:
Freek zijn nationaliteit afpakken.
Lastig, maar meerdere beelden naast elkaar misschien.quote:
In een finale met Kazachstan en zonder Zuid-Korea en Canada ben je het als Nederland aan je stand verplicht om een medaille te pakken, als je structureel meestrijdt om de knikkers in de wereldbeker.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:57 schreef wimderon het volgende:
[..]
Volgens de bookmakers niet, en voordat Zuid-Korea en vooral Canada eruit waren gevallen al helemaal niet.
Jij bent zo te zien geen supporter van een Eredivisie-clubquote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:57 schreef Principia het volgende:
Kom op, uiteindelijk zijn dat toch prachtige momentenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:00 schreef kamikazebanaan het volgende:
4 jaar geleden #deWissel en dit jaar #deRug & #deVal
Kun je ook onderuit gereden worden hoor. Vraag maar aan Erben.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:02 schreef Kowloon het volgende:
Vind langebaanschaatsen toch wel leuker dan shorttrack. Dit slaat nergens op.
jazekerquote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:01 schreef Thas het volgende:
[..]
Kom op, uiteindelijk zijn dat toch prachtige momenten
Er worden gewoon nog steeds 3 kleuren medailles uitgegeven hoor. Anders zouden die mensen die hierdoor medailles kregen hebben gefaald na jaren training.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:03 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
jazekerzie liever mensen falen na jaren training dan een meedalje halen
Of Nautaquote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:03 schreef Zorro het volgende:
[..]
Kun je ook onderuit gereden worden hoor. Vraag maar aan Erben.
Inderdaad, gewoon 1 camera uitgezoomd over de hele baan. Zou veel beter geweest zijn.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:00 schreef Principia het volgende:
Of gewoon niet inzoomen en een volledig beeld van de baan geven.
of een klein schermpje erbij met bewegende vlaggetjes die de positie van het land op de baan aangeven, zoals bij de tp langebaanschaatsenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:04 schreef FRseezu het volgende:
[..]
Inderdaad, gewoon 1 camera uitgezoomd over de hele baan. Zou veel beter geweest zijn.
Waarom geïrriteerd zijn... ze flikkeren zelf in bocht 1 van de 40 op de plaat...quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:05 schreef beantherio het volgende:
Zelden zo geïrriteerd geweest over het verloop van een wedstrijd
Eens.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:05 schreef Slobeend het volgende:
Al die Russen uit hun dak voor een Koreaan, het blijft potsierlijk
Wij juichen ook voor Kiplagat.quote:
De tegenstanders hoefden gelukkig veel minder lang te wachtenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:06 schreef marcodej het volgende:
http://nos.nl/os2014/vide(...)t-zich-vervelen.html
Voorspellende woorden in dit item.
1 van de 80 zelfsquote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:06 schreef marimbondo het volgende:
[..]
Waarom geïrriteerd zijn... ze flikkeren zelf in bocht 1 van de 40 op de plaat...
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:10 schreef marcodej het volgende:
Helemaal vroeg mijn nest uit om vanmiddag vroeg van mijn werk te kunnen. Gaan ze op hun bek in de eerste bocht.
Het gaat om de voorpretquote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:10 schreef marcodej het volgende:
Helemaal vroeg mijn nest uit om vanmiddag vroeg van mijn werk te kunnen. Gaan ze op hun bek in de eerste bocht.
Ik bracht nog net wat naar de keuken, kom je terug lopen na de start, leggen ze alquote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:11 schreef Slobeend het volgende:
[..]![]()
, zo'n anticlimax voel je aankomen.
Het is gewoon lullig, zo'n cockblock voor je snuffert.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:12 schreef marcodej het volgende:
Maar deze wedstrijd had afgeschoten moeten worden. Nederland valt voor het cockblock en hindert Kazachstan. De Chinees valt nota bene óp het cockblock.
Surinamers bij het voetbal, Chinezen bij het badminton en tafeltennis, Friezen bij het schaatsen. Genoeg buitenlanders in Nederlandse dienst waar jij voor juicht.quote:
Ja, hier ook.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:12 schreef franklop het volgende:
[..]
Ik bracht nog net wat naar de keuken, kom je terug lopen na de start, leggen ze al
Ze wilden ook niets missen van de finale.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:10 schreef marcodej het volgende:
Surinamers zijn geen buitenlanders.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:13 schreef Grifte het volgende:
[..]
Surinamers bij het voetbal, Chinezen bij het badminton en tafeltennis, Friezen bij het schaatsen. Genoeg buitenlanders in Nederlandse dienst waar jij voor juicht.
Die is naar de langebaan, toch liever daar een medaille halenquote:
Die had 2 middelvingers in z'n ogen geprikt.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:14 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Sjinkie had hem nu letterlijk uitgekotst.
Joep staat op 1 hoor bij mijquote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:16 schreef marcodej het volgende:
Die Vlado is toch wel de slechtste interviewer van de NOS
1. Vlado
2. Joep
3. Bert
Zijn filmpjes vind ik altijd wel beter dan die van Joep en Bert.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:16 schreef marcodej het volgende:
1. Vlado
2. Joep
3. Bert
Bertje is de beste, duidelijk.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:16 schreef marcodej het volgende:
1. Vlado
2. Joep
3. Bert
Zó lullig vind ik het!quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:17 schreef Derriedouche het volgende:
AHHHH JONGENS, ik trek dit niet meer![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |