Ik bracht nog net wat naar de keuken, kom je terug lopen na de start, leggen ze alquote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:11 schreef Slobeend het volgende:
[..]![]()
, zo'n anticlimax voel je aankomen.
Het is gewoon lullig, zo'n cockblock voor je snuffert.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:12 schreef marcodej het volgende:
Maar deze wedstrijd had afgeschoten moeten worden. Nederland valt voor het cockblock en hindert Kazachstan. De Chinees valt nota bene óp het cockblock.
Surinamers bij het voetbal, Chinezen bij het badminton en tafeltennis, Friezen bij het schaatsen. Genoeg buitenlanders in Nederlandse dienst waar jij voor juicht.quote:
Ja, hier ook.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:12 schreef franklop het volgende:
[..]
Ik bracht nog net wat naar de keuken, kom je terug lopen na de start, leggen ze al
Ze wilden ook niets missen van de finale.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:10 schreef marcodej het volgende:
Helemaal vroeg mijn nest uit om vanmiddag vroeg van mijn werk te kunnen. Gaan ze op hun bek in de eerste bocht.
Surinamers zijn geen buitenlanders.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:13 schreef Grifte het volgende:
[..]
Surinamers bij het voetbal, Chinezen bij het badminton en tafeltennis, Friezen bij het schaatsen. Genoeg buitenlanders in Nederlandse dienst waar jij voor juicht.
Die is naar de langebaan, toch liever daar een medaille halenquote:
Die had 2 middelvingers in z'n ogen geprikt.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:14 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Sjinkie had hem nu letterlijk uitgekotst.
Joep staat op 1 hoor bij mijquote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:16 schreef marcodej het volgende:
Die Vlado is toch wel de slechtste interviewer van de NOS
1. Vlado
2. Joep
3. Bert
Zijn filmpjes vind ik altijd wel beter dan die van Joep en Bert.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:16 schreef marcodej het volgende:
1. Vlado
2. Joep
3. Bert
Bertje is de beste, duidelijk.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:16 schreef marcodej het volgende:
1. Vlado
2. Joep
3. Bert
Zó lullig vind ik het!quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:17 schreef Derriedouche het volgende:
AHHHH JONGENS, ik trek dit niet meer![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |