Als Annita gelijk heeft (en zij zal het vast weten) klinkt het alsof ze gewoon doorgingen omdat Rusland niet viel.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:47 schreef Derriedouche het volgende:
Wat extreem lullig dan dat ze niet opnieuw mochten starten.
Hogere wiskunde om het weer op de rails te kunnen krijgen, dus ja.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:50 schreef marcodej het volgende:
Sjinkie was niet de finisher trouwens. Daar laat je dus brons liggen.
Ze gaan niet overrijden.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:51 schreef Cara het volgende:
Maar ff serieus nou, als dat de regels zijn kan er toch een protest worden ingediend?
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:48 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hoe heet die film over rollerblade film waar je elkaar mag afmaken?
Yep, dit is wel een dubieuze beslissing dan met Rusland op kop.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:51 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Als Annita gelijk heeft (en zij zal het vast weten) klinkt het alsof ze gewoon doorgingen omdat Rusland niet viel.
bert maalderink kan dit beterquote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:52 schreef PowerLoungen het volgende:
Die interviewer is een uilenzeiker
de tering zeg..
Je moet naar Beijing in Rotterdam, die zijn goed, Noord-Chinese keukenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:52 schreef tralalala het volgende:
Chinezen![]()
Eerst alle cafetaria's verneuken en nu dit
Lijkt me ook?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:51 schreef Cara het volgende:
Maar ff serieus nou, als dat de regels zijn kan er toch een protest worden ingediend?
Ze houden zich in, maar er is zeker rancune.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:52 schreef Monolith het volgende:
Ligt het nou aan mij of zijn ze elkaar flink aan het afzeiken?
Volgens mij was dat niet de bedoeling, maar het hele schema was in de war door die val denk ik.quote:
Dat was wel overdreven Europese top is geen Wereldtop.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:52 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Één bronze plak is wel een erg magere oogst voor een land dat op voorhand zogenaamd op meerdere disciplines in het shorttrack kans maakte op goud.
Dat is sowieso flauwekul. Ter Mors en Sjinkie zijn beide 5e/10e vd wereld. Dan is brons op zich een mooi resultaat.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:52 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Één bronze plak is wel een erg magere oogst voor een land dat op voorhand zogenaamd op meerdere disciplines in het shorttrack kans maakte op goud.
Een medaille en drie finales was de doelstelling vooraf geloof ik.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:52 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Joh NOS is tegenwoordig bijna zoals NBC. Alles om de traantjes te trekken. Nog net niet vragen over overleden familieleden.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:52 schreef Montov het volgende:
"Hoe hard komt deze klap aan"
Misschien luisteren naar eerdere antwoorden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |