Neuh, want langebaan TP.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:33 schreef geindoctrineerd het volgende:
Als ze hier goud pakken is de sportploeg van het jaar in ieder geval al bekend
Inderdaad. Dit is al zo oud, 't is haast Andere Tijden Sport waar we naar zitten te kijken.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:33 schreef Kowloon het volgende:
Zou het niet eens tijd worden om het shorttrack te laten zien NOS...
Ongeveer idd.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:34 schreef essnhills het volgende:
Ja heuj ze zouden toch om half beginnen?
Nog 2 minuten.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:34 schreef essnhills het volgende:
Ja heuj ze zouden toch om half beginnen?
Bronvermelding aubquote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:25 schreef Mani89 het volgende:
Even om de pauze door te komen.
[ afbeelding ]
Gaan ze een keer voor zoveel mogelijk sport in plaats van alleen amar voorbeschouwen is het weer niet goedquote:
Allemaalquote:
quote:
Ik gun het ze wel als NL faaltquote:
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:36 schreef alors het volgende:
hele dag naar uitgekeken dus dit gaat een enorme anticlimax worden![]()
Geïndoctrineerd.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:37 schreef geindoctrineerd het volgende:
dat ik ooit nog zenuwachtig kon worden voor shorttrack.
os doet rare dingen met je
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
NEderland
Gewoon lekker niemand meer afvaardigen als het niet langebaanschaatsen is. Faalhazen.
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
NEderland
Gewoon lekker niemand meer afvaardigen als het niet langebaanschaatsen is. Faalhazen.
Want? Omdat de commentator dat zegt? Start was goed.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:39 schreef marcodej het volgende:
Dit had toch afgeschoten moeten worden?
Hahaha inderdaad zeg wat een kneuzenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
NEderland
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:40 schreef essnhills het volgende:
Ik dacht trouwens dat er een regel was dat als het in de eerste bocht fout ging er opnieuw gestart werd
Ditquote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:40 schreef beantherio het volgende:
Ik kijk nooit meer shorttrack: wat een kutsport
Sjinkie staat boven de regelsquote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:40 schreef essnhills het volgende:
Ik dacht trouwens dat er een regel was dat als het in de eerste bocht fout ging er opnieuw gestart werd
Dus als je slecht start ga je gewoon op je bek in de eerste bocht?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:40 schreef essnhills het volgende:
ik dacht er serieus dat dat eerder tijdens de OS gezegd werd.. In de eerste bocht iemand onderuit is opnieuw starten..quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:41 schreef roos85 het volgende:
Zeker omdat de Russen niet gevallen zijn werd er niet opnieuw gestart..
Wat een mierenhoopquote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:41 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik snap er echt helemaal niks van
Ik heb een hele hoop sporten gezien, maar dit gaat echt helemaal nergens over. Het is net snelwandelen.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:41 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik snap er echt helemaal niks van
Ik verzin die regels niet, maar adt werd dacht ik eerder op de OS gezegdquote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:41 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Dus als je slecht start ga je gewoon op je bek in de eerste bocht?
Denk aan Bradbury!quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:41 schreef alors het volgende:
Er is ook geen kut meer aan sowieso want het ligt nu al veel te ver uitelkaar
precies dit inderdaadquote:
KLopt!quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:36 schreef alors het volgende:
hele dag naar uitgekeken dus dit gaat een enorme anticlimax worden![]()
Dit is niet om Ahn te zienquote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:42 schreef Cee het volgende:
[..]
Dit is een grote verwarrende teringbende.
Hij zit in het stadion.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:42 schreef ajacied4lf het volgende:
Respect voor de commentator, dat hij het nog kan volgen.Gekkenhuis.
Inderdaad.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:42 schreef ajacied4lf het volgende:
Respect voor de commentator, dat hij het nog kan volgen.Gekkenhuis.
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:43 schreef Me_Wesley het volgende:
Lijkt de uithof wel op een zondagmiddag
Op de zwarte markt en allesquote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:43 schreef kamikazebanaan het volgende:
je zal maar kaarten gekocht hebben voor die 4 seconde
Als Rusland valt schieten ze dit af.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:41 schreef roos85 het volgende:
Zeker omdat de Russen niet gevallen zijn werd er niet opnieuw gestart..
wachten op de uitslag.quote:
Dat was wel altijd vet leukquote:
twitter:thijszonneveld twitterde op vrijdag 21-02-2014 om 19:45:40Er ging iets mis bij laatste aflossing... Nederlanders waren aan het wijzen naar elkaar. reageer retweet
Geen Rus die vielquote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:45 schreef marcodej het volgende:
Iemand een idee waarom er niet werd afgeschoten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |