Nee nog niet.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:48 schreef Njosnavelin het volgende:
DH, ben je al eens in Salamanca geweest?
Quote kan weer uit mijn sig. Geen woord over gelogen natuurlijk.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:25 schreef Specularium het volgende:
Olympische Spelen,.
Erben die moet huilen,.
Nederland dat verder niks kan behalve schaatsen,.
![]()
![]()
.
Ja, eindelijk afgelopen.quote:Op zondag 23 februari 2014 21:48 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Quote kan weer uit mijn sig. Geen woord over gelogen natuurlijk.
Nederland is curling niet eens machtig.quote:Op zondag 23 februari 2014 21:49 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja, eindelijk afgelopen.
Wat een flopshow.
Ik ga met een groep vrienden een clinic doen in Zoetahmeer.quote:Op zondag 23 februari 2014 21:50 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Nederland is curling niet eens machtig.
quote:Op zondag 23 februari 2014 21:54 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik weet dankzij deze winterspelen wel wat curling is. Blijkbaar niks met een paard, zoals ik eerst dacht. Ik was in de war met ringsteken ofzo
Een curling clinic?quote:Op zondag 23 februari 2014 21:54 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik ga met een groep vrienden een clinic doen in Zoetahmeer.
Curlen.
Ik ook niet.quote:Op zondag 23 februari 2014 21:57 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik ben niet zo into the sports, specularium.
Haha, dat klinkt nog best leuk.quote:Op zondag 23 februari 2014 22:00 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ja. http://curlingbaan.nl/clinicz/?Curlingclinics&id=2
Gat in mijn algemene ontwikkeling, ik schaam me diep.quote:Op zondag 23 februari 2014 22:04 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Maar curling moet je toch echt kennen. Jeu de boules on ice.
Bukken dan maar.quote:Op zondag 23 februari 2014 22:06 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Gat in mijn algemene ontwikkeling, ik schaam me diep.
Ik gebruik daar geen blow voor.quote:Op zondag 23 februari 2014 22:11 schreef Specularium het volgende:
[..]
Als je veel blowt is het inderdaad prima.
quote:Op zondag 23 februari 2014 22:00 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ja. http://curlingbaan.nl/clinicz/?Curlingclinics&id=2
Dacht je misschien aan polo?quote:Op zondag 23 februari 2014 21:54 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik weet dankzij deze winterspelen wel wat curling is. Blijkbaar niks met een paard, zoals ik eerst dacht. Ik was in de war met ringsteken ofzo
Wij zouden goed moeten zijn in alles wat op ijs gedaan wordt. Helaas wordt er alleen geld gestoken in het schaatsen.quote:Op zondag 23 februari 2014 21:52 schreef Njosnavelin het volgende:
Waarom moet Nederland goed zijn in curling?
Dat ook. Direct P&W erbij en kunnen de tieners gewoon weer gaan leren.quote:Op maandag 24 februari 2014 20:05 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wordt ook tijd dat het programma komt te overlijden.
Nou ja leuk... Adriaan van Dis zat er en Andy vd Meyde met zijn nepvrouw. Oh ja en Diekstra over de OWS.quote:Op maandag 24 februari 2014 20:11 schreef Njosnavelin het volgende:
Was het leuk vanavond? Terugkijken waard?
Ja ik zag die Andy staan maar die ken ik niet. En de winterspelen heb ik ook wel genoeg over gehoord. Nouja ik laat maar zitten dan.quote:Op maandag 24 februari 2014 20:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ja leuk... Adriaan van Dis zat er en Andy vd Meyde met zijn nepvrouw. Oh ja en Diekstra over de OWS.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |