Dan had je the shawshank redemption moeten kijken, die was ook op tv.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 22:31 schreef Specularium het volgende:
Is The Wrestler een goeie film?
Krijgt wel een 8 op imdb maar meestal kijk ik alleen films die lager dan een 4 krijgen.
Ja maar dat was op RTL5, dan duren de reclames steeds een kwartier.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 22:37 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dan had je the shawshank redemption moeten kijken, die was ook op tv.
Extra kwelling.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 22:39 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja maar dat was op RTL5, dan duren de reclames steeds een kwartier.
*insert welterusten vocarooquote:Op zaterdag 22 februari 2014 22:40 schreef Tem het volgende:
Ik niet, heb hem al gezien en ik ga pitten.
Mee eenschquote:Op zondag 23 februari 2014 00:32 schreef Njosnavelin het volgende:
Was een goede film inderdaad, wel verdrietig.
We treffen het wel. Het is een beetje een zomerwinter.quote:Op zondag 23 februari 2014 11:21 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Het is lekker weer. Ik ga straks denk ik ook even lekker naar buiten.
Absoluut, het is ook terug te zien in de natuur. Er bloeit van alles en nog wat en vogeltjes zijn nestjes aan het bouwen.quote:Op zondag 23 februari 2014 11:23 schreef Webschip het volgende:
[..]
We treffen het wel. Het is een beetje een zomerwinter.
Nee nog niet.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:48 schreef Njosnavelin het volgende:
DH, ben je al eens in Salamanca geweest?
Quote kan weer uit mijn sig. Geen woord over gelogen natuurlijk.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:25 schreef Specularium het volgende:
Olympische Spelen,.
Erben die moet huilen,.
Nederland dat verder niks kan behalve schaatsen,.
![]()
![]()
.
Ja, eindelijk afgelopen.quote:Op zondag 23 februari 2014 21:48 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Quote kan weer uit mijn sig. Geen woord over gelogen natuurlijk.
Nederland is curling niet eens machtig.quote:Op zondag 23 februari 2014 21:49 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja, eindelijk afgelopen.
Wat een flopshow.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |