Nee nog niet.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:48 schreef Njosnavelin het volgende:
DH, ben je al eens in Salamanca geweest?
Quote kan weer uit mijn sig. Geen woord over gelogen natuurlijk.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:25 schreef Specularium het volgende:
Olympische Spelen,.
Erben die moet huilen,.
Nederland dat verder niks kan behalve schaatsen,.
![]()
![]()
.
Ja, eindelijk afgelopen.quote:Op zondag 23 februari 2014 21:48 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Quote kan weer uit mijn sig. Geen woord over gelogen natuurlijk.
Nederland is curling niet eens machtig.quote:Op zondag 23 februari 2014 21:49 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja, eindelijk afgelopen.
Wat een flopshow.
Ik ga met een groep vrienden een clinic doen in Zoetahmeer.quote:Op zondag 23 februari 2014 21:50 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Nederland is curling niet eens machtig.
quote:Op zondag 23 februari 2014 21:54 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik weet dankzij deze winterspelen wel wat curling is. Blijkbaar niks met een paard, zoals ik eerst dacht. Ik was in de war met ringsteken ofzo
Een curling clinic?quote:Op zondag 23 februari 2014 21:54 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik ga met een groep vrienden een clinic doen in Zoetahmeer.
Curlen.
Ik ook niet.quote:Op zondag 23 februari 2014 21:57 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik ben niet zo into the sports, specularium.
Haha, dat klinkt nog best leuk.quote:Op zondag 23 februari 2014 22:00 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ja. http://curlingbaan.nl/clinicz/?Curlingclinics&id=2
Gat in mijn algemene ontwikkeling, ik schaam me diep.quote:Op zondag 23 februari 2014 22:04 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Maar curling moet je toch echt kennen. Jeu de boules on ice.
Bukken dan maar.quote:Op zondag 23 februari 2014 22:06 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Gat in mijn algemene ontwikkeling, ik schaam me diep.
Ik gebruik daar geen blow voor.quote:Op zondag 23 februari 2014 22:11 schreef Specularium het volgende:
[..]
Als je veel blowt is het inderdaad prima.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |