Die is zo uit Lord of the Rings komen stappen.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:36 schreef Voorschrift het volgende:
Hoewel ik me nog immer verbaas over de kaaklijn bij Koen Verweij. Net een viking.
Maar wel erg asymmetrisch ook, leek alsof er links een knobbel op zijn kaakhoek zat.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:36 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat moeten we niet hebben nee.
Hoewel ik me nog immer verbaas over de kaaklijn bij Koen Verweij. Net een viking.
Inderdaad.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:39 schreef OProg het volgende:
[..]
Die is zo uit Lord of the Rings komen stappen.
Hoi trouwens.
Bij jou staat het beter, op de een of andere manier.quote:
Met die kop is er geen vergissing mogelijk, die heeft een kaak zo breed als 2 kerels.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:41 schreef Specularium het volgende:
[ afbeelding ]
Soms moet je wel een beetje kiezen of je een jongetje of meisje wilt zijn.
Echt niemand zou hem aanzien voor een vrouw natuurlijk. Toen ik klein was had ik kort haar en dachten mensen wel eens dat ik een jongetje was :/quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:41 schreef Specularium het volgende:
[ afbeelding ]
Soms moet je wel een beetje kiezen of je een jongetje of meisje wilt zijn.
Al die zwemleraren en priesters teleurgesteld.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:44 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Echt niemand zou hem aanzien voor een vrouw natuurlijk. Toen ik klein was had ik kort haar en dachten mensen wel eens dat ik een jongetje was :/
quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:44 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Echt niemand zou hem aanzien voor een vrouw natuurlijk. Toen ik klein was had ik kort haar en dachten mensen wel eens dat ik een jongetje was :/
Verkapte heb jij een grote pener post.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:54 schreef Njosnavelin het volgende:
Hoe lang is jouw haar, tem? Van boven dus.
Ja, die lengte klopt wel aardig. Iets langer nu.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:02 schreef liesje1979 het volgende:
In mijn herinnering heeft Tem zulk haar.
Dat weet ik al lang joh.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:00 schreef Specularium het volgende:
[..]
Verkapte heb jij een grote pener post.
Geen borsthaar? Verder 9/10.quote:
Kan hij vast wel voor je groeien als je 'm een weekje of 2 de tijd gunt.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:51 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Geen borsthaar? Verder 9/10.
Ja, ik vond het wel een goede film.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 22:31 schreef Specularium het volgende:
Is The Wrestler een goeie film?
Krijgt wel een 8 op imdb maar meestal kijk ik alleen films die lager dan een 4 krijgen.
Dan had je the shawshank redemption moeten kijken, die was ook op tv.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 22:31 schreef Specularium het volgende:
Is The Wrestler een goeie film?
Krijgt wel een 8 op imdb maar meestal kijk ik alleen films die lager dan een 4 krijgen.
Ja maar dat was op RTL5, dan duren de reclames steeds een kwartier.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 22:37 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dan had je the shawshank redemption moeten kijken, die was ook op tv.
Extra kwelling.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 22:39 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja maar dat was op RTL5, dan duren de reclames steeds een kwartier.
*insert welterusten vocarooquote:Op zaterdag 22 februari 2014 22:40 schreef Tem het volgende:
Ik niet, heb hem al gezien en ik ga pitten.
Mee eenschquote:Op zondag 23 februari 2014 00:32 schreef Njosnavelin het volgende:
Was een goede film inderdaad, wel verdrietig.
We treffen het wel. Het is een beetje een zomerwinter.quote:Op zondag 23 februari 2014 11:21 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Het is lekker weer. Ik ga straks denk ik ook even lekker naar buiten.
Absoluut, het is ook terug te zien in de natuur. Er bloeit van alles en nog wat en vogeltjes zijn nestjes aan het bouwen.quote:Op zondag 23 februari 2014 11:23 schreef Webschip het volgende:
[..]
We treffen het wel. Het is een beetje een zomerwinter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |