Dan heeft hij jou eerder al geliked toen hij binnen de gewenste straal viel.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 23:54 schreef UnicornFarts het volgende:
Ik heb net mijn afstand tot max 20km ingesteld, krijg ik dan mannen die in de omgeving wonen of zich in de omgeving bevinden? Ik zag een leuke vent 4km van mij vandaan, we blijken een match en ineens zit hij 50km verderop
Als hij jou ziet en liked komt diegene vaak bij je voorbij en lijkt het alsof hij dichtbij woont.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 23:54 schreef UnicornFarts het volgende:
Ik heb net mijn afstand tot max 20km ingesteld, krijg ik dan mannen die in de omgeving wonen of zich in de omgeving bevinden? Ik zag een leuke vent 4km van mij vandaan, we blijken een match en ineens zit hij 50km verderop
Heel hinderlijk dat, heb vaak dat ze opeens meer dan 100km of verder wonen.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 23:54 schreef UnicornFarts het volgende:
quote:Op woensdag 26 februari 2014 00:04 schreef Mr.Heisenberg het volgende:
[..]
Heel hinderlijk dat, heb vaak dat ze opeens meer dan 100km of verder wonen.![]()
Maar 50km is toch niet zo ver?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee het valt wel mee maar 4km is altijd beter toch![]()
Ik heb net weer 8 nieuwe matches en deze zaten voordat het matches waren allemaal onder de 8km nu we matches zijn 1 op 30+ rest 40+
Ik woon vlakbij de binnenstad (CS) het is dus goed mogelijk dat zij mij hebben geliked bij het tinderen in de trein die toevallig in of voorbij mijn plaats kwam?
quote:Op woensdag 26 februari 2014 00:12 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]Ja dichterbij is altijd beterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee het valt wel mee maar 4km is altijd beter toch![]()
Ik heb net weer 8 nieuwe matches en deze zaten voordat het matches waren allemaal onder de 8km nu we matches zijn 1 op 30+ rest 40+
Ik woon vlakbij de binnenstad (CS) het is dus goed mogelijk dat zij mij hebben geliked bij het tinderen in de trein die toevallig in of voorbij mijn plaats kwam?![]()
Ik zit in de buurt van Amsterdam, dus in mijn geval zijn het meestal studentes en mensen die uit zijn geweest.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Juist.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 23:37 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Er zullen er zijn die echt alleen willen chatten, maar het is ook een makkelijke smoes. Ze kan al iemand kennen die ze leuker lijkt, er zijn 3 wachtenden voor je etc.
Kan ook de andere kant op werken. Diegene die in hun tagline hebben staan niet opzoek te zijn naar een one night stand zijn het snelst te regelen.
Gewoon uitnodigen om film te komen kijken... en dan kijken hoe het loopt. Of op whatsapp al beetje dmv grapjes door laten schemeren.quote:Op woensdag 26 februari 2014 02:20 schreef Poolbal het volgende:
Inmiddels een beetje zitten sleutelen aan mn foto's (nee, geen neppe shit en niet alleen ik op mn allerbest... gewoon leuke duidelijke fotos) en inmiddels behoorlijk veel matches met dames die ik stuk voor stuk zeeeeker zou doen.
Vraagje aan de dames:
Ik ben net single, na 8 jaar.. heb echt geen zin in weer een relatie. Een leuke date en aanvolgend rampestampen of gewoon direct sexchat en aan de hand daarvan kom ik bij jou of jij bij mij gezellig een 'wijntje drinken'
Maaarrrr het is zo lastig om over de chat te ruiken of de dame aan de andere kant daar ook voor in is, of dat ze wil chatten voor een date en daarna nog 4 om uiteindelijk een relatie te willen.
Beste dames: hoe vinden jullie het leuk/gepast als een man daarnaar vist?
Ik snap... iedere vrouw is helemaal anders, dus er is geen simpele 1, 2, 3 regel... en ik kan gewoon duidelijk zijn: ja, ik wil geen relatie... geile foto trouwens. Maar dat is te lomp.
Thanks *bloem*
Je kunt gewoon vragen waar ze naar op zoek is toch? Niet meteen na 2 regels uiteraard maar als het gesprek een beetje loopt kun je daar prima naar informeren. Ik zeg altijd duidelijk dat ik geen zin heb in iets vasts, daar kun je zelf je conclusie wel aan hangenquote:Op woensdag 26 februari 2014 02:20 schreef Poolbal het volgende:
Inmiddels een beetje zitten sleutelen aan mn foto's (nee, geen neppe shit en niet alleen ik op mn allerbest... gewoon leuke duidelijke fotos) en inmiddels behoorlijk veel matches met dames die ik stuk voor stuk zeeeeker zou doen.
Vraagje aan de dames:
Ik ben net single, na 8 jaar.. heb echt geen zin in weer een relatie. Een leuke date en aanvolgend rampestampen of gewoon direct sexchat en aan de hand daarvan kom ik bij jou of jij bij mij gezellig een 'wijntje drinken'
Maaarrrr het is zo lastig om over de chat te ruiken of de dame aan de andere kant daar ook voor in is, of dat ze wil chatten voor een date en daarna nog 4 om uiteindelijk een relatie te willen.
Beste dames: hoe vinden jullie het leuk/gepast als een man daarnaar vist?
Ik snap... iedere vrouw is helemaal anders, dus er is geen simpele 1, 2, 3 regel... en ik kan gewoon duidelijk zijn: ja, ik wil geen relatie... geile foto trouwens. Maar dat is te lomp.
Thanks *bloem*
quote:- Swipe from the left edge of a chat to return to matches
- Improved iPad support
- Speed improvements
- Bug fixes
- Shake your Tinder for a holiday surprise
Dat laatste...wat?quote:Op woensdag 26 februari 2014 12:07 schreef donroyco het volgende:
Tinder voor iPhone heeft een update gehad.
[..]
Is denk ik nog van de feestdagen.quote:
Ik bedoel te zeggen dat m'n matches qua uiterlijk meiden zijn die ik erg aantrekkelijk vind, maar waar ik tijdens het uitgaan niet zo snel uit het niets (dus zonder oogcontact ofzo gemaakt te hebben) op af zou stappen.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:08 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Ik zie geen logica in deze twee opmerkingen :S
Tinder gaat hier ook hard trouwens, heb nu zoveel nummers op whatsapp dat ik niet meer weet wie wie is (m'n telefoon wil de namen niet toevoegen op de een of andere manier (Samsung)
quote:Op woensdag 26 februari 2014 13:09 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
Ik zit allerlei gesprekken en personen tegen de verkeerde door elkaar te halen nu....meteen weer duidelijk waarom ik liever gewoon met 1 persoon tegelijk bezig ben
Ik vind dat dus helemaal niks om met meerdere tegelijk te daten/bezig te zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had om 12 uur iemand geblokkeerd en ik pak net om half 2 mijn telefoon zie ik 5x **** sent you a messagegoeie update
![]()
Ik ook niet, maar ik denk dat de meesten het wel doen. Ik vind 2 al veelquote:Op woensdag 26 februari 2014 13:09 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
Ik zit allerlei gesprekken en personen tegen de verkeerde door elkaar te halen nu....meteen weer duidelijk waarom ik liever gewoon met 1 persoon tegelijk bezig ben
Ik vind dat dus helemaal niks om met meerdere tegelijk te daten/bezig te zijn.
Ik heb dus hetzelfde...die van mij staat op 50 maar krijg ook steeds tegen de 100quote:Op dinsdag 25 februari 2014 23:54 schreef UnicornFarts het volgende:
Ik snap dat ook niet....als ik met 2 meiden zou daten, beide 1x daten oke...fair....maar dan weet ik echt wel wie ik leuker vind, dan heb ik niet veel zin meer om nog met de minder leukere af te spreken.quote:Op woensdag 26 februari 2014 16:21 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik denk dat de meesten het wel doen. Ik vind 2 al veel
Kan ook een bug zijn, hoor.quote:Op woensdag 26 februari 2014 22:57 schreef Disorder het volgende:
Wat een kutapp is dit geworden. Alle matches vallen vér buiten mijn straal van 20 km. Ik werd laatst zelfs gematched met een paar kerels. Heb 'm toch echt op vrouwen staan.
En ik weet dat het geen bug is, maar ik heb liever alleen matches die binnen de ingestelde straal vallen.
Woah. Lekker wijf.. Leuke interesses. 10 Km maar? Ok. Like!
... 118 km.![]()
misschien als ze jou hebben geliked dat ze een tweede kans krijgen??quote:Op donderdag 27 februari 2014 09:46 schreef Disorder het volgende:
Nog iets nieuws. Vrouwen die ik eerder afwees komen steeds weer terug.
Topictitelquote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:30 schreef jelfrikandel het volgende:
[..]
Hoi! Jahoor met jou? Ja met mij ook. BAM einde gesprek.
Gebeurt inderdaad vaak zat, had er ook last vanquote:Op donderdag 27 februari 2014 09:46 schreef Disorder het volgende:
Nog iets nieuws. Vrouwen die ik eerder afwees komen steeds weer terug.
Nou, op date en snel wat. Geen uitstel, niks. Gewoon doen.quote:Op donderdag 27 februari 2014 17:13 schreef jelfrikandel het volgende:
Shit begint te lopen, doe het net weer enkele dagen en nu twee prachtige dames aan de constante praat
begin gewoon over die gare tinder-app-vertraging. Dat je de berichten 10 minuten later binnenkrijgt. Dat appen handiger is. Ga je over op w-app. Verse start. Stuur je wat foto's door.quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:24 schreef jelfrikandel het volgende:
OK, hoe krijg ik een gesprek van het koetjes en kalfjes gebeuren af? Loop een beetje vast.
Beetje raar om ineens te zeggen dat ze een damn mooie dame is oid(op whatsapp heb ik daar ook altijd moeite mee
l
Dit indd. Tinder's chat systeem is om te janken..quote:Op vrijdag 28 februari 2014 00:02 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
begin gewoon over die gare tinder-app-vertraging. Dat je de berichten 10 minuten later binnenkrijgt. Dat appen handiger is. Ga je over op w-app. Verse start. Stuur je wat foto's door.
heldquote:
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:41 schreef MCH het volgende:
[..]
Gewoon doen joh. Wat niet rekt dat scheurt wel.
Je hebt altijd wel die mensen die een gesloten antwoord geven.. Dan zeg ik gewoon 'Ja en hoe wil je dat ik hier nu op reageer dan haha"quote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:30 schreef jelfrikandel het volgende:
[..]
Hoi! Jahoor met jou? Ja met mij ook. BAM einde gesprek.
"docent engels"quote:
Iemand had dus bij mij ingesteld dat ik een vrouw was. Blijkbaar kan dat ook. Snapte er echt niks van waarom ik nou zoveel mannen kreeg.quote:Op woensdag 26 februari 2014 22:57 schreef Disorder het volgende:
Wat een kutapp is dit geworden. Alle matches vallen vér buiten mijn straal van 20 km. Ik werd laatst zelfs gematched met een paar kerels. Heb 'm toch echt op vrouwen staan.
En ik weet dat het geen bug is, maar ik heb liever alleen matches die binnen de ingestelde straal vallen.
Woah. Lekker wijf.. Leuke interesses. 10 Km maar? Ok. Like!
... 118 km.![]()
kun je tegen de waarheid?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 11:42 schreef znaimer het volgende:
Krijg helemaal geen matches op tinder terwijl ik wel 100 mensen heb geliked. Terwijl ik op hot of not. Er wel veel krijg..
Iemand hier een verklaring voor?
Hotornot is nepquote:Op vrijdag 28 februari 2014 11:42 schreef znaimer het volgende:
Krijg helemaal geen matches op tinder terwijl ik wel 100 mensen heb geliked. Terwijl ik op hot of not. Er wel veel krijg..
Iemand hier een verklaring voor?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |