abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_137142115
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 21:35 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Tinder, Hét bewijs dat je tijdens het uitgaan op de lekkerste meiden af moet stappen. Godverdomme, de matches die ik heb _O_ Ik word er zelf van achter mn telefoonschermpje verlegen van :@
Ik zie geen logica in deze twee opmerkingen :S

Tinder gaat hier ook hard trouwens, heb nu zoveel nummers op whatsapp dat ik niet meer weet wie wie is (m'n telefoon wil de namen niet toevoegen op de een of andere manier (Samsung)
  dinsdag 25 februari 2014 @ 22:25:53 #127
416931 yats
(non) Average Joe
pi_137142862
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 22:08 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:

[..]

Ik zie geen logica in deze twee opmerkingen :S

Tinder gaat hier ook hard trouwens, heb nu zoveel nummers op whatsapp dat ik niet meer weet wie wie is (m'n telefoon wil de namen niet toevoegen op de een of andere manier (Samsung)
Geef mijn nummer maar. Zolang tinder hier niet werkend te krijgen is blijft het toch rustig. Of ik moet in de stad bij het uitgaan nummers opscharrelen.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  † In Memoriam † dinsdag 25 februari 2014 @ 22:32:48 #128
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_137143275
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 20:00 schreef UnicornFarts het volgende:

[..]

Tjah sommige mannen kunnen het ook gewoon niet en dan heb je gelijk, dan moet hij het gewoon laten maar zoals ik al zei (ik kan natuurlijk niet voor alle vrouwen spreken) met zinnen als "Wat heb jij een lief gezichtje" "Oh wauw het lijkt wel alsof je uit de hemel bent gevallen" doe je het bij de meeste vrouwen toch echt verkeerd.
Hoe doe je het wel goed met complimentjes?
Ik probeer meestal heel subtiel maar dan krijg ik soms alleen 'thanks' ofzo
Meisjes geven sowieso nooit complimenten, niet naar mij iig -O-

Nu en chick waar het vooral van een kant komt nu, irritant :( best veel geinvesteerd al
Tis allemaal zo'n gedoe, inschatten wat je moet zeggen enzo en wanneer je wel en niet moet flirten
:')
pi_137143426
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 22:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

Je loopt je vrienden toch ook niet gehele dag te complimenten?

Gewoon beetje relaxen en haar plagen :)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  † In Memoriam † dinsdag 25 februari 2014 @ 22:36:39 #130
pi_137143528
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 22:34 schreef Godshand het volgende:

[..]

Je loopt je vrienden toch ook niet gehele dag te complimenten?

Gewoon beetje relaxen en haar plagen :)
Ik complimenteer bijna niet, inderdaad beetje plagen wanneer er een mogelijkheid is, maar dat verschilt ook per persoon of ze dat kunnen waarderen/de grap ervan inzien of snappen.
Dat bedoel ik :P Het is altijd maar gissen op zo'n app.
pi_137143639
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 21:35 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Tinder, Hét bewijs dat je tijdens het uitgaan op de lekkerste meiden af moet stappen. Godverdomme, de matches die ik heb _O_ Ik word er zelf van achter mn telefoonschermpje verlegen van :@
Dit dus!
pi_137143907
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 22:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

Ik complimenteer bijna niet, inderdaad beetje plagen wanneer er een mogelijkheid is, maar dat verschilt ook per persoon of ze dat kunnen waarderen/de grap ervan inzien of snappen.
Dat bedoel ik :P Het is altijd maar gissen op zo'n app.
Degenen die het niet waarderen zijn de zeikwijven die jij niet moet...

Weg ermee dus, want je moet wel qua humor een beetje op 1 lijn zitten...
pi_137143932
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 22:25 schreef yats het volgende:

[..]

Geef mijn nummer maar. Zolang tinder hier niet werkend te krijgen is blijft het toch rustig. Of ik moet in de stad bij het uitgaan nummers opscharrelen.
Ik kan er wel mee praten...maar ik kan er geen naam bij toevoegen op de een of andere manier? MEer mensen dit probleem met samsung?
pi_137143948
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 22:38 schreef marsmello het volgende:

[..]

Dit dus!
Wat heeft tinder met uitgaan te maken dan?
pi_137144026
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 22:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

Nu en chick waar het vooral van een kant komt nu, irritant :( best veel geinvesteerd al
Tis allemaal zo'n gedoe, inschatten wat je moet zeggen enzo en wanneer je wel en niet moet flirten
Ik hoef niet zo nodig in een gesprek 20x te horen dat ik lief of mooi ben. Als je net mijn foto ziet en het bevalt zeg dat dan gewoon en that's it.

Het feit dat je nog tegen mij praat en interesse in mij toont zegt al meer dan genoeg. Kom maar liever met een dosis humor ipv non stop complimentjes... máár dat is hoe ik het wil :')

Wat betreft het één kant verhaal.. ik zou ermee kappen, zonde van je tijd. Ik heb het zelf ook een paar keer gehad, als het niet klikt, klikt het gewoon niet.
Op dinsdag 29 juli 2014 16:09 schreef Kutmanager het volgende:
Wat een sfeerspons.
  dinsdag 25 februari 2014 @ 22:50:11 #136
416931 yats
(non) Average Joe
pi_137144331
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 22:43 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:

[..]

Ik kan er wel mee praten...maar ik kan er geen naam bij toevoegen op de een of andere manier? MEer mensen dit probleem met samsung?
Nee, ik heb juist het probleem dat tinder bij mij niet meer opstart. Dit heb ik eerder gehad en toen is hij op de een of andere manier weer gaan werken. Maar sinds ik het cashe-geheugen wiste omdat mijn tel te vol stond start tinder niet meer op.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
pi_137144364
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 22:50 schreef yats het volgende:

[..]

Nee, ik heb juist het probleem dat tinder bij mij niet meer opstart. Dit heb ik eerder gehad en toen is hij op de een of andere manier weer gaan werken. Maar sinds ik het cashe-geheugen wiste omdat mijn tel te vol stond start tinder niet meer op.
eraf gooien/verwijderen en weer erop zetten? Heb ik ook al x gedaan
  † In Memoriam † dinsdag 25 februari 2014 @ 22:51:37 #138
pi_137144436
quote:
12s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 22:45 schreef UnicornFarts het volgende:

[..]

Wat betreft het één kant verhaal.. ik zou ermee kappen, zonde van je tijd. Ik heb het zelf ook een paar keer gehad, als het niet klikt, klikt het gewoon niet.
Het klikte juist wel (op de app) en echt verdacht veel gedeelde interesses. Maar sinds ik vroeg van of ze me een keer in het echt wil zien (dus geen vaste date/datum) zei ze ja maar sinds dien van een kant :?
pi_137144448
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 22:43 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:

[..]

Welk toestel heb je?
Wat een sfeerspons.
  dinsdag 25 februari 2014 @ 22:52:19 #140
416931 yats
(non) Average Joe
pi_137144485
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 22:50 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:

[..]

eraf gooien/verwijderen en weer erop zetten? Heb ik ook al x gedaan
Geen effect. Het lijkt bij mij in mijn privacy-instellingen van facebook te zitten, maar daar kom je weinig verder mee. Facebook is niet heel duidelijk wat er nu precies verkeerd zit waardoor inloggen op tinder niet mogelijk is.
pi_137144602
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 22:51 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

Het klikte juist wel (op de app) en echt verdacht veel gedeelde interesses. Maar sinds ik vroeg van of ze me een keer in het echt wil zien (dus geen vaste date/datum) zei ze ja maar sinds dien van een kant :?
Dat is zonde -O- Misschien wil ze gewoon leuk chat contact en niet daten? Dat ze denkt "Ik doe gewoon kortaf, gaat ie zelluf wel weg" :')
Wat een sfeerspons.
  † In Memoriam † dinsdag 25 februari 2014 @ 22:55:05 #142
pi_137144670
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 22:54 schreef UnicornFarts het volgende:

[..]

Dat is zonde -O- Misschien wil ze gewoon leuk chat-contact en niet daten? Dat ze denkt "Ik doe gewoon kortaf, gaat ie zelluf wel weg" :')
Waarom zegt ze dan ja :')
Vriend van me had er laatst ook zoeen, als je niet wil daten verdoe mn tijd dan niet
pi_137144809
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 22:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

Waarom zegt ze dan ja :')
Vriend van me had er laatst ook zoeen, als je niet wil daten verdoe mn tijd dan niet
Vraag het haar gewoon direct :) Je hebt nu toch niets meer te verliezen..

Best veel vrouwen geven dat toe hoor.. zit ook op een ander forum en in een date topic gaven er al genoeg toe dat ze niet durven te daten maar gewoon leuk wil chatten.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een sfeerspons.
pi_137144894
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 22:51 schreef UnicornFarts het volgende:

[..]

Welk toestel heb je?
galaxy s3 mini
  † In Memoriam † dinsdag 25 februari 2014 @ 23:00:17 #145
pi_137144991
quote:
3s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 22:57 schreef UnicornFarts het volgende:

[..]

Best veel vrouwen geven dat toe hoor.. zit ook op een ander forum en in een date topic gaven er al genoeg toe dat ze niet durven te daten maar gewoon leuk wil chatten.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook veel meisjes 'gewoon voor de grap' maar stiekem gewoon ego boosten volgens mij :')
maargoed tinder heeft me al veel leuks irl opgebracht maar het kost wel veel energie :P
pi_137145031
quote:

[..]

SPOILER
"Ik wil lekker kletsen *O*"
SPOILER
pi_137145862
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 23:01 schreef Godshand het volgende:

[..]

"Ik wil lekker kletsen *O*"
SPOILER
Nou ja zeg :o

SPOILER
Wat een sfeerspons.
  dinsdag 25 februari 2014 @ 23:26:19 #148
416931 yats
(non) Average Joe
pi_137146345
quote:

[..]

SPOILER
Ok, vrouwen die op een datingapp zitten puur om te chatten. Zoek dan inderdaad een chatsite.
pi_137146798
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 23:26 schreef yats het volgende:

[..]

Ok, vrouwen die op een datingapp zitten puur om te chatten. Zoek dan inderdaad een chatsite.
Er zullen er zijn die echt alleen willen chatten, maar het is ook een makkelijke smoes. Ze kan al iemand kennen die ze leuker lijkt, er zijn 3 wachtenden voor je etc.

Kan ook de andere kant op werken. Diegene die in hun tagline hebben staan niet opzoek te zijn naar een one night stand zijn het snelst te regelen.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
pi_137147436
Ik heb net mijn afstand tot max 20km ingesteld, krijg ik dan mannen die in de omgeving wonen of zich in de omgeving bevinden? Ik zag een leuke vent 4km van mij vandaan, we blijken een match en ineens zit hij 50km verderop :')
Wat een sfeerspons.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')