Gewoon doen joh. Wat niet rekt dat scheurt wel.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:30 schreef Sheldon. het volgende:
Had eergisteren een match met een leuk uitziende 18 jarige... Beetje geluld over mijn studie, haar hobby's, en komende vrijdag wilde ze bij mij langskomen om wat te gaan drinken... Heeft ook al 2 foto's gestuurd in behoorlijk pikante pakjes...
Zegt ze net ; Er is alleen wel een ding dat je moet weten, ik ben geen 18 maar 15Als dat Alberto Stegeman niet is..
Ze wil gewoon pik. Jouw pikquote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:30 schreef Sheldon. het volgende:
Had eergisteren een match met een leuk uitziende 18 jarige... Beetje geluld over mijn studie, haar hobby's, en komende vrijdag wilde ze bij mij langskomen om wat te gaan drinken... Heeft ook al 2 foto's gestuurd in behoorlijk pikante pakjes...
Zegt ze net ; Er is alleen wel een ding dat je moet weten, ik ben geen 18 maar 15Als dat Alberto Stegeman niet is..
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:30 schreef Sheldon. het volgende:
Ja duidelijk jailbait.. Sheldon zit in de volgende Undercover in Nederland.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:30 schreef Sheldon. het volgende:
23quote:
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:54 schreef Sheldon. het volgende:
[..]
23![]()
Meteen maar gezegd dat het me toch maar beter lijkt om de date niet door te laten gaan... Al moet ik eerlijk zeggen dat ik haar op basis van haar foto's alsnog snoeihard zou doen...
Deze man weet.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:55 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Sowieso meisjes van 15 tegenwoordig.De ene helft lijkt 12, de andere helft 22.
Hoi! Alles goed?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:13 schreef jelfrikandel het volgende:
Weet iemand nog n leuke manier om een gesprek te starten ?
Dus jij FOK!t ookquote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:13 schreef jelfrikandel het volgende:
Weet iemand nog n leuke manier om een gesprek te starten ?
Ik kan daar juist de humor van inzien maar zo hou ik ook best wel van grof en seksistische grappenquote:Op maandag 24 februari 2014 20:56 schreef doge het volgende:
Gebruik Tinder nu een tijdje, en heb een tiental matches. Heb tot nu toe 1 "gesprek" gevoerd die uiteindelijk vastliep. De enige reden dat ik dat gesprek was begonnen was omdat ik iets interessants in haar bio had gelezen waar we heel even over hadden gesproken.
Hoe beginnen jullie een gesprek met iemand? Heb namelijk geen zin om een cliche openingszin te gebruiken.
Praat die jongen nou niks aan haha...als je dat niet heel overduidelijk sarcastisch doet dan gaat het alleen maar heel hard falen denk ikquote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:46 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ik kan daar juist de humor van inzien maar zo hou ik ook best wel van grof en seksistische grappenI
Als een meid niet kan waarderen dat je aankomt met zinnen zoals SonicVolcano aangeeft is het sowieso een stijve harkquote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:49 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Praat die jongen nou niks aan haha...als je dat niet heel overduidelijk sarcastisch doet dan gaat het alleen maar heel hard falen denk ik
Dikke vette no go iddquote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:46 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ik kan daar juist de humor van inzien maar zo hou ik ook best wel van grof en seksistische grappenIk had er 1 op Tinder die begon gewoon normaal en er zit gewoon geen humor in.. aan het eind kreeg ik vooral geslijm in de trant van "goh wat heb je toch een lief gezichtje" "lijkt me echt leuk om zo'n mooie meid vaker te spreken" Ieder zijn ding maar ik ben dan zo gortdroog.
Ik kan die opmerking niet onder de noemer grof of "seksistisch" plaatsen, een woord dat je overigens ook nog verkeerd gebruikt.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:52 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Als een meid niet kan waarderen dat je aankomt met zinnen zoals SonicVolcano aangeeft is het sowieso een stijve harkMisschien ben ik wel pervers omdat ik dat grappig vind, dat hoor ik vaker
Ik had het niet specifiek over die openingszin natuurlijkquote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:55 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Ik kan die opmerking niet onder de noemer grof of "seksistisch" plaatsen, een woord dat je overigens ook nog verkeerd gebruikt.
Daarom denk ik dat het heel hard gaat falen, als het niet overduidelijk sarcastisch bedoeld is. Maargoed hij mag het proberen.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:57 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ik had het niet specifiek over die zin natuurlijk
[..]
Ik had het niet specifiek over die openingszin natuurlijk
Tjah sommige mannen kunnen het ook gewoon niet en dan heb je gelijk, dan moet hij het gewoon laten maar zoals ik al zei (ik kan natuurlijk niet voor alle vrouwen spreken) met zinnen als "Wat heb jij een lief gezichtje" "Oh wauw het lijkt wel alsof je uit de hemel bent gevallen" doe je het bij de meeste vrouwen toch echt verkeerd.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:57 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Daarom denk ik dat het heel hard gaat falen, als het niet overduidelijk sarcastisch bedoeld is. Maargoed hij mag het proberen.
*check Fobo*quote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:52 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Als een meid niet kan waarderen dat je aankomt met zinnen zoals SonicVolcano aangeeft is het sowieso een stijve harkMisschien ben ik wel pervers omdat ik dat grappig vind, dat hoor ik vaker
Al mijn tinder-dates zeiden ongeveer eenzelfde iets. Ze konden het ook waarderen dat ik juist niet met een cliché openingszin begon maar met een soort semi-grap. Al kan het natuurlijk best dat enkele matches zo'n opmerking niets vinden. Zoveel vrouwen, zoveel verschillende ideeën immers?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:00 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Tjah sommige mannen kunnen het ook gewoon niet en dan heb je gelijk, dan moet hij het gewoon laten maar zoals ik al zei (ik kan natuurlijk niet voor alle vrouwen spreken) met zinnen als "Wat heb jij een lief gezichtje" "Oh wauw het lijkt wel alsof je uit de hemel bent gevallen" doe je het bij de meeste vrouwen toch echt verkeerd.
Jij ook nietquote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:09 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
*check Fobo*
Geen foto
Dan maar zo: daten?
Ik kan enig sarcasme of opmerkingen met een knipoog erbij wel waarderen. Zo ben ik face to face ook, dus waarom zou ik me op tinder anders voordoen?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:15 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Jij ook niet![]()
@ Yats, is ook zo hoor, zijn genoeg vrouwen die absoluut niet van sarcasme etc houden maar het gewoon lekker standaard willen
Haha, net een update gedaanquote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:15 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Jij ook niet![]()
@ Yats, is ook zo hoor, zijn genoeg vrouwen die absoluut niet van sarcasme etc houden maar het gewoon lekker standaard willen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |