ik weet het..quote:Op maandag 24 februari 2014 12:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Jonge moeders, geldproblemen, wispelturig gedrag, wegwezen.
De vraag is natuurlijk ook wat jij naar op zoek bent. 'Niet toe aan een relatie' is zoals je al zei 9/10 keer bullshit. Maar wil je wel een relatie?quote:Op maandag 24 februari 2014 12:17 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
ik weet het..
maar het was zo leuk..
nouja ze woont bij haar ex. Ik woon thuis dus in die zin lijkt et mij logisch.quote:Op maandag 24 februari 2014 12:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
De vraag is natuurlijk ook wat jij naar op zoek bent. 'Niet toe aan een relatie' is zoals je al zei 9/10 keer bullshit. Maar wil je wel een relatie?
Verder tinderenquote:Op maandag 24 februari 2014 12:20 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
nouja ze woont bij haar ex. Ik woon thuis dus in die zin lijkt et mij logisch.
alleen beetje jammer dat ze dat niet durft te zeggen dat het echt niks word tussen ons.
en ja, ik ben toe aan een relatie.
Ja ze heeft haar vakantie volgeplandquote:Op maandag 24 februari 2014 06:50 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Epische tip van de dag: zelf een datum erin gooien.
Graag gedaan.
Dat is gewoon een fout van Tinder.quote:Op maandag 24 februari 2014 12:54 schreef Buffell het volgende:
Sinds eergister ineens een blik nieuwe profielen zeg. Waren het eerst alleen nog maar profielen die een week of langer geleden voor het laatst online waren, zijn het nu alleen maar profielen die tussen 0 en 20 minuten geleden actief waren.
Heeft ze een kleine vagijn?quote:Op maandag 24 februari 2014 16:38 schreef Lindgren. het volgende:
"love mij kleintje <33" - Priscilla, 18
Ik ook man. Allemaal semi bekenden ook die ik eigenlijk veel eerder had moeten tegenkomenquote:Op maandag 24 februari 2014 12:54 schreef Buffell het volgende:
Sinds eergister ineens een blik nieuwe profielen zeg. Waren het eerst alleen nog maar profielen die een week of langer geleden voor het laatst online waren, zijn het nu alleen maar profielen die tussen 0 en 20 minuten geleden actief waren.
Hoe weet je dat zo zeker?quote:Op maandag 24 februari 2014 16:20 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dat is gewoon een fout van Tinder.
Die krijg je ook Dentziequote:Op maandag 24 februari 2014 18:53 schreef DrDentz het volgende:
Krijg ik ook meisjes te zien die mij al hebben afgewezen? Of zijn het alleen nog profielen die me of nog niet gerate hebben of geliked? Want ik wil natuurlijk niet voor jan met de korte achternaam iemand de liefde verklaren.
Allicht, die ruiken financiële zekerheidquote:Op maandag 24 februari 2014 17:27 schreef Badger. het volgende:
Heb ook wel eens een paar tienermoeders per ongeluk geliked.. Die beginnen dus echt allemaal uit zichzelf tegen je te lullen![]()
Vraag me echt af wat die chicks nou verwachten, dat je na 3 dates haar en zoontje Ricardo financieel zal bijspringen?
Die van mij is altijd enthousiast maar nu Ik heel soepel over daten begin is het plotseling stilquote:Op maandag 24 februari 2014 19:51 schreef profbarabas2 het volgende:
Nu al een paar dates gehad met een lekker wijf die naast bloedgeil ook nog eens erg intelligent is. Heb Tinder maar even on hold gezet om te zien hoe dit verder gaat
als je pics bevallen dan boeit het werkelijk geen hol wat je zegtquote:Op maandag 24 februari 2014 20:56 schreef doge het volgende:
Gebruik Tinder nu een tijdje, en heb een tiental matches. Heb tot nu toe 1 "gesprek" gevoerd die uiteindelijk vastliep. De enige reden dat ik dat gesprek was begonnen was omdat ik iets interessants in haar bio had gelezen waar we heel even over hadden gesproken.
Hoe beginnen jullie een gesprek met iemand? Heb namelijk geen zin om een cliche openingszin te gebruiken.
gewoon hoi, of iets wat je ziet in de foto's inderdaadquote:Op maandag 24 februari 2014 20:56 schreef doge het volgende:
Gebruik Tinder nu een tijdje, en heb een tiental matches. Heb tot nu toe 1 "gesprek" gevoerd die uiteindelijk vastliep. De enige reden dat ik dat gesprek was begonnen was omdat ik iets interessants in haar bio had gelezen waar we heel even over hadden gesproken.
Want?quote:Op maandag 24 februari 2014 21:58 schreef Repeating het volgende:
Je merkt ook gelijk wanneer je met een mbo'er te doen hebt of met een universitair student.
Oppervlakkige klootzak.quote:Op maandag 24 februari 2014 22:29 schreef DrDentz het volgende:
Die universitaire klik ik meteen weg, moet geen geleuter over Nietzsche en Mark Twain hebben.
Het werkt maar niet echt naar behoren.quote:
Gewoon doen joh. Wat niet rekt dat scheurt wel.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:30 schreef Sheldon. het volgende:
Had eergisteren een match met een leuk uitziende 18 jarige... Beetje geluld over mijn studie, haar hobby's, en komende vrijdag wilde ze bij mij langskomen om wat te gaan drinken... Heeft ook al 2 foto's gestuurd in behoorlijk pikante pakjes...
Zegt ze net ; Er is alleen wel een ding dat je moet weten, ik ben geen 18 maar 15Als dat Alberto Stegeman niet is..
Ze wil gewoon pik. Jouw pikquote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:30 schreef Sheldon. het volgende:
Had eergisteren een match met een leuk uitziende 18 jarige... Beetje geluld over mijn studie, haar hobby's, en komende vrijdag wilde ze bij mij langskomen om wat te gaan drinken... Heeft ook al 2 foto's gestuurd in behoorlijk pikante pakjes...
Zegt ze net ; Er is alleen wel een ding dat je moet weten, ik ben geen 18 maar 15Als dat Alberto Stegeman niet is..
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:30 schreef Sheldon. het volgende:
Ja duidelijk jailbait.. Sheldon zit in de volgende Undercover in Nederland.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:30 schreef Sheldon. het volgende:
23quote:
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:54 schreef Sheldon. het volgende:
[..]
23![]()
Meteen maar gezegd dat het me toch maar beter lijkt om de date niet door te laten gaan... Al moet ik eerlijk zeggen dat ik haar op basis van haar foto's alsnog snoeihard zou doen...
Deze man weet.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:55 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Sowieso meisjes van 15 tegenwoordig.De ene helft lijkt 12, de andere helft 22.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |