Kan ook een bug zijn, hoor.quote:Op woensdag 26 februari 2014 22:57 schreef Disorder het volgende:
Wat een kutapp is dit geworden. Alle matches vallen vér buiten mijn straal van 20 km. Ik werd laatst zelfs gematched met een paar kerels. Heb 'm toch echt op vrouwen staan.
En ik weet dat het geen bug is, maar ik heb liever alleen matches die binnen de ingestelde straal vallen.
Woah. Lekker wijf.. Leuke interesses. 10 Km maar? Ok. Like!
... 118 km.![]()
misschien als ze jou hebben geliked dat ze een tweede kans krijgen??quote:Op donderdag 27 februari 2014 09:46 schreef Disorder het volgende:
Nog iets nieuws. Vrouwen die ik eerder afwees komen steeds weer terug.
Topictitelquote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:30 schreef jelfrikandel het volgende:
[..]
Hoi! Jahoor met jou? Ja met mij ook. BAM einde gesprek.
Gebeurt inderdaad vaak zat, had er ook last vanquote:Op donderdag 27 februari 2014 09:46 schreef Disorder het volgende:
Nog iets nieuws. Vrouwen die ik eerder afwees komen steeds weer terug.
Nou, op date en snel wat. Geen uitstel, niks. Gewoon doen.quote:Op donderdag 27 februari 2014 17:13 schreef jelfrikandel het volgende:
Shit begint te lopen, doe het net weer enkele dagen en nu twee prachtige dames aan de constante praat
begin gewoon over die gare tinder-app-vertraging. Dat je de berichten 10 minuten later binnenkrijgt. Dat appen handiger is. Ga je over op w-app. Verse start. Stuur je wat foto's door.quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:24 schreef jelfrikandel het volgende:
OK, hoe krijg ik een gesprek van het koetjes en kalfjes gebeuren af? Loop een beetje vast.
Beetje raar om ineens te zeggen dat ze een damn mooie dame is oid(op whatsapp heb ik daar ook altijd moeite mee
l
Dit indd. Tinder's chat systeem is om te janken..quote:Op vrijdag 28 februari 2014 00:02 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
begin gewoon over die gare tinder-app-vertraging. Dat je de berichten 10 minuten later binnenkrijgt. Dat appen handiger is. Ga je over op w-app. Verse start. Stuur je wat foto's door.
heldquote:
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:41 schreef MCH het volgende:
[..]
Gewoon doen joh. Wat niet rekt dat scheurt wel.
Je hebt altijd wel die mensen die een gesloten antwoord geven.. Dan zeg ik gewoon 'Ja en hoe wil je dat ik hier nu op reageer dan haha"quote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:30 schreef jelfrikandel het volgende:
[..]
Hoi! Jahoor met jou? Ja met mij ook. BAM einde gesprek.
"docent engels"quote:
Iemand had dus bij mij ingesteld dat ik een vrouw was. Blijkbaar kan dat ook. Snapte er echt niks van waarom ik nou zoveel mannen kreeg.quote:Op woensdag 26 februari 2014 22:57 schreef Disorder het volgende:
Wat een kutapp is dit geworden. Alle matches vallen vér buiten mijn straal van 20 km. Ik werd laatst zelfs gematched met een paar kerels. Heb 'm toch echt op vrouwen staan.
En ik weet dat het geen bug is, maar ik heb liever alleen matches die binnen de ingestelde straal vallen.
Woah. Lekker wijf.. Leuke interesses. 10 Km maar? Ok. Like!
... 118 km.![]()
kun je tegen de waarheid?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 11:42 schreef znaimer het volgende:
Krijg helemaal geen matches op tinder terwijl ik wel 100 mensen heb geliked. Terwijl ik op hot of not. Er wel veel krijg..
Iemand hier een verklaring voor?
Hotornot is nepquote:Op vrijdag 28 februari 2014 11:42 schreef znaimer het volgende:
Krijg helemaal geen matches op tinder terwijl ik wel 100 mensen heb geliked. Terwijl ik op hot of not. Er wel veel krijg..
Iemand hier een verklaring voor?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |