abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 25 februari 2014 @ 23:57:10 #151
416931 yats
(non) Average Joe
pi_137147517
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 23:54 schreef UnicornFarts het volgende:
Ik heb net mijn afstand tot max 20km ingesteld, krijg ik dan mannen die in de omgeving wonen of zich in de omgeving bevinden? Ik zag een leuke vent 4km van mij vandaan, we blijken een match en ineens zit hij 50km verderop :')
Dan heeft hij jou eerder al geliked toen hij binnen de gewenste straal viel.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_137147587
quote:
Ik heb net mijn afstand tot max 20km ingesteld, krijg ik dan mannen die in de omgeving wonen of zich in de omgeving bevinden? Ik zag een leuke vent 4km van mij vandaan, we blijken een match en ineens zit hij 50km verderop :')
Als hij jou ziet en liked komt diegene vaak bij je voorbij en lijkt het alsof hij dichtbij woont.
Maar het werkt uiteindelijk op basis van waar iemand is, dus hij kan er even zijn geweest. Of hij zit in de trein ergens naar toe en is straks weer terug op 4 km afstand.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
  woensdag 26 februari 2014 @ 00:04:55 #153
422502 Mr.Heisenberg
I'am the danger!
pi_137147766
quote:
Heel hinderlijk dat, heb vaak dat ze opeens meer dan 100km of verder wonen. -O-
Maar 50km is toch niet zo ver? :') Als je iemand echt leuk vindt, dan heb je dat er voor over.

[ Bericht 3% gewijzigd door Mr.Heisenberg op 26-02-2014 00:10:00 ]
pi_137147975
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2014 00:04 schreef Mr.Heisenberg het volgende:

[..]

Heel hinderlijk dat, heb vaak dat ze opeens meer dan 100km of verder wonen. -O-
Maar 50km is toch niet zo ver? :')
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee het valt wel mee maar 4km is altijd beter toch :')

Ik heb net weer 8 nieuwe matches en deze zaten voordat het matches waren allemaal onder de 8km nu we matches zijn 1 op 30+ rest 40+

Ik woon vlakbij de binnenstad (CS) het is dus goed mogelijk dat zij mij hebben geliked bij het tinderen in de trein die toevallig in of voorbij mijn plaats kwam?
Op dinsdag 29 juli 2014 16:09 schreef Kutmanager het volgende:
Wat een sfeerspons.
  woensdag 26 februari 2014 @ 00:16:04 #155
422502 Mr.Heisenberg
I'am the danger!
pi_137148069
quote:
10s.gif Op woensdag 26 februari 2014 00:12 schreef UnicornFarts het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee het valt wel mee maar 4km is altijd beter toch :')

Ik heb net weer 8 nieuwe matches en deze zaten voordat het matches waren allemaal onder de 8km nu we matches zijn 1 op 30+ rest 40+

Ik woon vlakbij de binnenstad (CS) het is dus goed mogelijk dat zij mij hebben geliked bij het tinderen in de trein die toevallig in of voorbij mijn plaats kwam?
Ja dichterbij is altijd beter :Y
Ik zit in de buurt van Amsterdam, dus in mijn geval zijn het meestal studentes en mensen die uit zijn geweest.

SPOILER
pi_137148174
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 23:37 schreef 0ne_of_the_few het volgende:

[..]

Er zullen er zijn die echt alleen willen chatten, maar het is ook een makkelijke smoes. Ze kan al iemand kennen die ze leuker lijkt, er zijn 3 wachtenden voor je etc.

Kan ook de andere kant op werken. Diegene die in hun tagline hebben staan niet opzoek te zijn naar een one night stand zijn het snelst te regelen.
Juist.

Ik bedoel, waarom moet je het uberhaupt melden? :')
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_137149906
Inmiddels een beetje zitten sleutelen aan mn foto's (nee, geen neppe shit en niet alleen ik op mn allerbest... gewoon leuke duidelijke fotos) en inmiddels behoorlijk veel matches met dames die ik stuk voor stuk zeeeeker zou doen :).

Vraagje aan de dames:
Ik ben net single, na 8 jaar.. heb echt geen zin in weer een relatie. Een leuke date en aanvolgend rampestampen of gewoon direct sexchat en aan de hand daarvan kom ik bij jou of jij bij mij gezellig een 'wijntje drinken' ;)

Maaarrrr het is zo lastig om over de chat te ruiken of de dame aan de andere kant daar ook voor in is, of dat ze wil chatten voor een date en daarna nog 4 om uiteindelijk een relatie te willen.

Beste dames: hoe vinden jullie het leuk/gepast als een man daarnaar vist?

Ik snap... iedere vrouw is helemaal anders, dus er is geen simpele 1, 2, 3 regel... en ik kan gewoon duidelijk zijn: ja, ik wil geen relatie... geile foto trouwens. Maar dat is te lomp.

Thanks *bloem*
pi_137151290
Dankjewel Unicorn! :*
pi_137151308
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2014 02:20 schreef Poolbal het volgende:
Inmiddels een beetje zitten sleutelen aan mn foto's (nee, geen neppe shit en niet alleen ik op mn allerbest... gewoon leuke duidelijke fotos) en inmiddels behoorlijk veel matches met dames die ik stuk voor stuk zeeeeker zou doen :).

Vraagje aan de dames:
Ik ben net single, na 8 jaar.. heb echt geen zin in weer een relatie. Een leuke date en aanvolgend rampestampen of gewoon direct sexchat en aan de hand daarvan kom ik bij jou of jij bij mij gezellig een 'wijntje drinken' ;)

Maaarrrr het is zo lastig om over de chat te ruiken of de dame aan de andere kant daar ook voor in is, of dat ze wil chatten voor een date en daarna nog 4 om uiteindelijk een relatie te willen.

Ik snap... iedere vrouw is helemaal anders, dus er is geen simpele 1, 2, 3 regel... en ik kan gewoon duidelijk zijn: ja, ik wil geen relatie... geile foto trouwens. Maar dat is te lomp.

Thanks *bloem*
Gewoon uitnodigen om film te komen kijken... en dan kijken hoe het loopt. Of op whatsapp al beetje dmv grapjes door laten schemeren.
pi_137151857
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2014 08:22 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
Dankjewel Unicorn! :*
Yw :*
Wat een sfeerspons.
  woensdag 26 februari 2014 @ 10:27:15 #161
131889 Ladylicious
Want more? Good luck.
pi_137153385
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2014 02:20 schreef Poolbal het volgende:

Vraagje aan de dames:

Thanks *bloem*
Je kunt gewoon vragen waar ze naar op zoek is toch? Niet meteen na 2 regels uiteraard maar als het gesprek een beetje loopt kun je daar prima naar informeren. Ik zeg altijd duidelijk dat ik geen zin heb in iets vasts, daar kun je zelf je conclusie wel aan hangen ;)
Therapy has taught me that nothing is my fault.
  woensdag 26 februari 2014 @ 11:04:37 #162
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_137154245
Je hoeft dat echt niet expliciet te vragen. Gewoon normaal/leuk doen en je kunt je helemaal suf neuken als je dat zou willen.

Kortom, gewoon thuis een wijntje drinken (bij haar of bij jou) en laat de rest gewoon op z'n beloop. Dan gebeurt het sowieso wel.
Gourmetten of steengrillen?
  woensdag 26 februari 2014 @ 11:12:32 #163
131889 Ladylicious
Want more? Good luck.
pi_137154441
In dat geval loop je natuurlijk wel kans dat jij het alleen ziet als een kans om te baksen en zij misschien meer wil..
  woensdag 26 februari 2014 @ 11:39:38 #164
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_137155157
Ik bedoelde meer: je hoeft niet expliciet te vragen of ze wil neuken, of 'geile foto' oid.

Ik denk dat 'ik ben net vrijgezel en heb nog even geen zin in iets serieus' ook wel aardig de lading dekt.
Gourmetten of steengrillen?
  woensdag 26 februari 2014 @ 11:53:41 #165
131889 Ladylicious
Want more? Good luck.
pi_137155512
Ah, zo. Dan zitten we op 1 lijn 8-)
  woensdag 26 februari 2014 @ 12:07:34 #166
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_137155844
Tinder voor iPhone heeft een update gehad.

quote:
- Swipe from the left edge of a chat to return to matches
- Improved iPad support
- Speed improvements
- Bug fixes
- Shake your Tinder for a holiday surprise :)
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_137157583
Ik zit allerlei gesprekken en personen tegen de verkeerde door elkaar te halen nu....meteen weer duidelijk waarom ik liever gewoon met 1 persoon tegelijk bezig ben o|O

Ik vind dat dus helemaal niks om met meerdere tegelijk te daten/bezig te zijn.
  woensdag 26 februari 2014 @ 13:13:18 #168
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_137157666
quote:
3s.gif Op woensdag 26 februari 2014 12:07 schreef donroyco het volgende:
Tinder voor iPhone heeft een update gehad.

[..]

Dat laatste...wat? :')
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  woensdag 26 februari 2014 @ 13:17:14 #169
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_137157770
quote:
1s.gif Op woensdag 26 februari 2014 13:13 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Dat laatste...wat? :')
Is denk ik nog van de feestdagen.
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_137158679
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 22:08 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:

[..]

Ik zie geen logica in deze twee opmerkingen :S

Tinder gaat hier ook hard trouwens, heb nu zoveel nummers op whatsapp dat ik niet meer weet wie wie is (m'n telefoon wil de namen niet toevoegen op de een of andere manier (Samsung)
Ik bedoel te zeggen dat m'n matches qua uiterlijk meiden zijn die ik erg aantrekkelijk vind, maar waar ik tijdens het uitgaan niet zo snel uit het niets (dus zonder oogcontact ofzo gemaakt te hebben) op af zou stappen.
pi_137159450
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2014 13:09 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
Ik zit allerlei gesprekken en personen tegen de verkeerde door elkaar te halen nu....meteen weer duidelijk waarom ik liever gewoon met 1 persoon tegelijk bezig ben o|O

SPOILER
Ik had om 12 uur iemand geblokkeerd en ik pak net om half 2 mijn telefoon zie ik 5x **** sent you a message :') goeie update ^O^
Wat een sfeerspons.
  † In Memoriam † woensdag 26 februari 2014 @ 16:21:22 #172
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_137164182
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2014 13:09 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:

Ik ook niet, maar ik denk dat de meesten het wel doen. Ik vind 2 al veel
:')
pi_137178272
quote:
Ik heb dus hetzelfde...die van mij staat op 50 maar krijg ook steeds tegen de 100
pi_137178349
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2014 16:21 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

Ik ook niet, maar ik denk dat de meesten het wel doen. Ik vind 2 al veel
Ik snap dat ook niet....als ik met 2 meiden zou daten, beide 1x daten oke...fair....maar dan weet ik echt wel wie ik leuker vind, dan heb ik niet veel zin meer om nog met de minder leukere af te spreken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')