Als je hem zo'n kneus vindt verbaasd het me dat je er een topic over maakt.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:54 schreef Voluptas het volgende:
Ik praat nu al tijdje met een man, maar deze man praat echt ongelofelijk veel. Als we zitten te skypen, kan meneer rustig 6 uurtjes doorgaan en doet alsof hij me heel speciaal vindt (omdat hij vast in mijn broekje wilt komen).Ook vertoont hij dit gedrag vast ook bij tig andere chickies.
Ik ben te lief en durf dan niet te zeggen dat hij echt te veel doorzanikt enzo. Word ik heel kriegelig van. Ik zit nu gewoon al tijdje met hem te praten, maar hij raakt verdomme maar niet uitgelult.
En dan zijn er mannen die amper iets zeggen en waar ik me ook aan kan ergeren.
Dus mannen...waarom is het gulden middenweg altijd zo extreem moeilijk voor jullie?
Waarom zijn sommige vrouwen (jij) zo dom dat ze het gesprek 6 uur laten doorgaan en het niet afkappen en waarom zijn sommige vrouwen (jij) zo kieskeurig dat een man op de één of andere magische manier moet zien aan te voelen hoeveel hij moet praten... ben jij wel helemaal 100%?quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:54 schreef Voluptas het volgende:
Ik praat nu al tijdje met een man, maar deze man praat echt ongelofelijk veel. Als we zitten te skypen, kan meneer rustig 6 uurtjes doorgaan en doet alsof hij me heel speciaal vindt (omdat hij vast in mijn broekje wilt komen).Ook vertoont hij dit gedrag vast ook bij tig andere chickies.
Ik ben te lief en durf dan niet te zeggen dat hij echt te veel doorzanikt enzo. Word ik heel kriegelig van. Ik zit nu gewoon al tijdje met hem te praten, maar hij raakt verdomme maar niet uitgelult.
Dus mannen...waarom is het gulden middenweg altijd zo extreem moeilijk voor jullie?
Mannen moeten perfect zijn anders rotten ze maar op naar hun eigen land!quote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:04 schreef trovey het volgende:
Komt er eens een man langs die praat, weer niet goed.
Niemand is perfect, deal with it!quote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:06 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Mannen moeten perfect zijn anders rotten ze maar op naar hun eigen land!
Omdat ik te lief ben om hard te zijn..quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:58 schreef Lienekien het volgende:
Dus Voluptas, waarom blijf jij altijd aan die sneue types haken?
Blijft moeilijk te accepteren voor sommigen.quote:
Gemiddeld meisje zou iemand allang doodgenegeerd hebben.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:08 schreef Voluptas het volgende:
Als ik even weg ben:
- WAt doe je?!
- Ben je in slaap gevallen?
- Waarom negeer je mij?
Mag ik plies mezelf eens van mijn beeldscherm afrukken
Perfect is toch hartstikke subjectief joh.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:10 schreef trovey het volgende:
[..]
Blijft moeilijk te accepteren voor sommigen.
Ik negeer mensen nooit, vind ik asociaalquote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:10 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Gemiddeld meisje zou iemand allang doodgenegeerd hebben.
Ben je needy?
Dat noem ik niet lief. Dat is een ernstig gebrek aan assertiviteit. En dan zeg ik het aardig.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:10 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Omdat ik te lief ben om hard te zijn..
Wijs ze dan af.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:11 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Ik negeer mensen nooit, vind ik asociaal
Alle mannen die wel normaal kunnen doen, zijn al bezetquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:54 schreef Voluptas het volgende:
Ik ben zo lief en ik laat iedereen maar over me heenlopen. Boehoehoe.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:13 schreef Voluptas het volgende:
Dat trekt een hoop mensen aan, ze zien dat ik zo ben en dan blijven ze goed plakken en teren op mijn goedheid
En why is that?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:13 schreef Basxt het volgende:
jij zou mee moeten doen aan de jaarlijkse heetste fok vrouwen user wedstrijd!
Maar achter iemands rug om buitengewoon negatief over diegene praten is supersociaalquote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:11 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Ik negeer mensen nooit, vind ik asociaal
Dit kan wel kloppen..quote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:12 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat noem ik niet lief. Dat is een ernstig gebrek aan assertiviteit. En dan zeg ik het aardig.
Je geilt gewoon op de aandacht, attention whore.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:14 schreef Voluptas het volgende:
Ik heb net gezegd dat ik eindelijk wil slapen en dan meteen: wannneer zie ik je weer??
*Slik* wat dacht je na zo een 2jaar?
je beweerd dat er allemaal geyle trekkers achter je aan zitten toch.quote:
Dit voelt ook niet ok...maargoed, soms moet het er gewoon even uitquote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:15 schreef TerryStone het volgende:
[..]
Maar achter iemands rug om buitengewoon negatief over iemand praten is supersociaal
Ben vast niet de enige vrouw met dit probleemquote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:15 schreef Basxt het volgende:
[..]
je beweerd dat er allemaal geyle trekkers achter je aan zitten toch.
bewijs t maar
Jawel, andere vrouwen stoppen gewoon met reageren.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:17 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Ben vast niet de enige vrouw met dit probleem
Sluit je internet af, koop een kat, een dildo en een voorraadje antidepressiva... problem solved!quote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:16 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Dit voelt ook niet ok...maargoed, soms moet het er gewoon even uit
Voluptas, om even terug te komen op je eigenlijke probleem, je moet gewoon meer voor jezelf opkomen en meer schijt hebben aan wat anderen van je vinden.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:17 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Ben vast niet de enige vrouw met dit probleem
Er is altijd wel wat op te merken bij iemand, altijd is er wel ergens een kleine ergenis.....zullen mensen bij mij ook wel hebben.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:11 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Perfect is toch hartstikke subjectief joh.
Ik zou wel opeens kunnen negeren, maar zo ga je met niemand omquote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:17 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Jawel, andere vrouwen stoppen gewoon met reageren.
Geen idee.. Ken niet iedereen...quote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:18 schreef trovey het volgende:
[..]
Er is altijd wel wat op te merken bij iemand, altijd is er wel ergens een kleine ergenis.....zullen mensen bij mij ook wel hebben.
WIJS DAN AFquote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:19 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Ik zou wel opeens kunnen negeren, maar zo ga je met niemand om
Verzonnen topicsquote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:08 schreef Voluptas het volgende:
Als ik even weg ben:
- WAt doe je?!
- Ben je in slaap gevallen?
- Waarom negeer je mij?
Mag ik plies mezelf eens van mijn beeldscherm afrukken
Nee hoor, ik kan ook erg irritant zijn....als ik dat maar weet van mezelf.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:19 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Geen idee.. Ken niet iedereen...
Die kleine ergernis maak je zelf dus om de schuld daarvan nou weer gelijk bij de ander neer te leggen!
Jij krijgt een...quote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:21 schreef trovey het volgende:
[..]
Nee hoor, ik kan ook erg irritant zijn....als ik dat maar weet van mezelf.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rustig aan.
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:21 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Jij krijgt een...Zeg KT, hoest 't leven met jou jonge?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Prima, avec toi?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zeg KT, hoest 't leven met jou jonge?
Hallo, doe dit maar via DMquote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zeg KT, hoest 't leven met jou jonge?
Hoi, ga je nu?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Tres bien, merci beaucoup ofzo
Ik typ me al een ongelukquote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:26 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hallo, reageer dan ook op de mensen die serieus op jouw vraagstelling reageren
Dit vind ik een goed advies. Maar vooralsnog vind ik het gewoon een beetje zielig om te stoppen als de meneer in kwestie zo enthousiast is en drie dagen heeft gewacht om mij weer te spreken. Ik merk aan hem dat hij me heel graag spreekt en dat waardeer ik, daarom geef ik hem ook wel mijn tijd.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:14 schreef magnetronkoffie het volgende:
En even wat serieuzer, je moet natuurlijk ook gewoon beter voor jezelf leren opkomen. Niet denken dat anderen je anders onaardig gaan vinden. Als iemand al 6 uur nonstop aan het lullen is en je zegt dat je er genoeg van hebt waarna hij boos reageert, weet je ook gelijk dat die gozer meteen de kliko in kan
Uitstekend! Met jou ook zag ik hahaquote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:29 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hey, hoest met jou dan nu?
Is hij wat voor jou?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:31 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Dit vind ik een goed advies. Maar vooralsnog vind ik het gewoon een beetje zielig om te stoppen als de meneer in kwestie zo enthousiast is en drie dagen heeft gewacht om mij weer te spreken. Ik merk aan hem dat hij me heel graag spreekt en dat waardeer ik, daarom geef ik hem ook wel mijn tijd.
Maar ik vind hem ergens ook een beetje nep doen, alsof hij te graag wilt en daarom maar dingen zegt waarvan hij denkt dat ik het leuk vind. En verder word ik er gewoon zeer vermoeid van als hij na 5 uur gewoon serieus nog niet uitgepraat is en dan als ik even stop: Wil jij nog dingen weten, je mag me alles vragen..dikke zucht
Vriendschap vind ik goed...maar meer liever niet.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Is hij wat voor jou?
Zo niet, waarom dan met hem verdergaan?
Hmm ja lastige situatie...quote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:31 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Dit vind ik een goed advies. Maar vooralsnog vind ik het gewoon een beetje zielig om te stoppen als de meneer in kwestie zo enthousiast is en drie dagen heeft gewacht om mij weer te spreken. Ik merk aan hem dat hij me heel graag spreekt en dat waardeer ik, daarom geef ik hem ook wel mijn tijd.
Maar ik vind hem ergens ook een beetje nep doen, alsof hij te graag wilt en daarom maar dingen zegt waarvan hij denkt dat ik het leuk vind. En verder word ik er gewoon zeer vermoeid van als hij na 5 uur gewoon serieus nog niet uitgepraat is en dan als ik even stop: Wil jij nog dingen weten, je mag me alles vragen..dikke zucht
Jij wilt vriendschap met iemand die jou uitput?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:34 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Vriendschap vind ik goed...maar meer liever niet.
Goed voor der ego.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:35 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jij wilt vriendschap met iemand die jou uitput?
wel vermoeiend als jouw ego van jou verlangt dat je 6 uur lang iemand moet aanhorenquote:
Nee...maar ik zit alleen te denken hoe ik dit het beste naar voren kan brengen (dat hij me dus uitput). Dat zou het 1 en ander kunnen verbeteren, maar toch durf ik het niet te zeggenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:35 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jij wilt vriendschap met iemand die jou uitput?
Joh, je moet eens weten wat het ego allemaal aanpapt om zichzelf te versterken.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
wel vermoeiend als jouw ego van jou verlangt dat je 6 uur lang iemand moet aanhoren
Tijd om aan je ego te gaan sleutelen dan
Man the fuck up.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:36 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Nee...maar ik zit alleen te denken hoe ik dit het beste naar voren kan brengen (dat hij me dus uitput). Dat zou het 1 en ander kunnen verbeteren, maar toch durf ik het niet te zeggen
Mijn ego hoort eerder slaaf te zijn aan mij dan omgekeerdquote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:37 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Joh, je moet eens weten wat het ego allemaal aanpapt om zichzelf te versterken.
Je wilt dus wel met hem verder? tsja, dan zal je het tactisch moeten brengen he?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:36 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Nee...maar ik zit alleen te denken hoe ik dit het beste naar voren kan brengen (dat hij me dus uitput). Dat zou het 1 en ander kunnen verbeteren, maar toch durf ik het niet te zeggen
Dat is jouw waarheid, maar hou me er buitenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:37 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Joh, je moet eens weten wat het ego allemaal aanpapt om zichzelf te versterken.
Ego heeft niks te bieden joh.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Mijn ego hoort eerder slaaf te zijn aan mij dan omgekeerd
Ik heb er nog geen vertrouwen in want je durft niet eens eerlijk te zijn tegen die jongen.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:38 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Dat is jouw waarheid, maar hou me er buiten
Mij doen zowel complimenten als beledigingen niets
Ik wil sowieso geen relatie met hem omdat hij niks te wensen over laat. Kunst van doseren kent hij gewoon niet en als hij in 1 avond heel zin levensverhaal probeert te proppen..dan denk ik: met hoeveel vrouwen heb je dit dan wel niet besproken?? Het hoort toch exclusief te zijnquote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je wilt dus wel met hem verder? tsja, dan zal je het tactisch moeten brengen he?
De vraag is alleen...hoe??
wat wil je van hem?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:41 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Ik wil sowieso geen relatie met hem omdat hij niks te wensen over laat. Kunst van doseren kent hij gewoon niet en als hij in 1 avond heel zin levensverhaal probeert te proppen..dan denk ik: met hoeveel vrouwen heb je dit dan wel niet besproken?? Het hoort toch exclusief te zijn
Ja en maar zeggen dat het raar is als mensen meteen alles gaan vertellen, om vervolgens verder over heel zijn levensgeschiedenis door te ratelen..
Waarom doe je dit? Ik kan er geen verklaring voor geven.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:41 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Ik wil sowieso geen relatie met hem omdat hij niks te wensen over laat. Kunst van doseren kent hij gewoon niet en als hij in 1 avond heel zin levensverhaal probeert te proppen..dan denk ik: met hoeveel vrouwen heb je dit dan wel niet besproken?? Het hoort toch exclusief te zijn
Ja en maar zeggen dat het raar is als mensen meteen alles gaan vertellen, om vervolgens verder over heel zijn levensgeschiedenis door te ratelen..
Hij steunt me af en toe als ik ergens mee zit en wil alles aanhoren. Wat in mijn geval best bijzonder is, omdat ik best gevoelig ben en dus veel drama te vertellen heb, hij raakt nooit verveeld. Zo een praatbuddy waardeer ikquote:
Top hoor, hij vindt je leuk in romantische zin en jij maakt daar gretig misbruik van door hem voor de aandacht en als emotionele tampon te gebruiken...quote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:47 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Hij steunt me af en toe als ik ergens mee zit en wil alles aanhoren. Wat in mijn geval best bijzonder is, omdat ik best gevoelig ben en dus veel drama te vertellen heb. Zo een praatbuddy waardeer iken verder probeer ik hem advies te geven indien nodig
Schort wel wat aan je eerlijkheid verderquote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:47 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Hij steunt me af en toe als ik ergens mee zit en wil alles aanhoren. Wat in mijn geval best bijzonder is, omdat ik best gevoelig ben en dus veel drama te vertellen heb, hij raakt nooit verveeld. Zo een praatbuddy waardeer iken verder probeer ik hem advies te geven indien nodig
Misbruik???? Nou, vind je dat zelf ook geen ernstige claim...Hij luistert vrijwillig naar me hoor, dr is niemand die hem onder schot houdtquote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:48 schreef TerryStone het volgende:
[..]
Top hoor, hij vindt je leuk in romantische zin en jij maakt daar gretig misbruik van door hem voor de aandacht en als emotionele tampon te gebruiken...
oke, dus je hebt hem gewoon als maatje, als klankbord...en daarom wil je hem niet kwijt?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:47 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Hij steunt me af en toe als ik ergens mee zit en wil alles aanhoren. Wat in mijn geval best bijzonder is, omdat ik best gevoelig ben en dus veel drama te vertellen heb, hij raakt nooit verveeld. Zo een praatbuddy waardeer iken verder probeer ik hem advies te geven indien nodig
Waar heb je het overquote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:49 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Schort wel wat aan je eerlijkheid verder
Ken je hem van een datingsite btw?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:51 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Waar heb je het over. Dan kan zo iemand van tevoren toch ook zeggen..ik lul alleen tegen je als je geinteresseerd bent in romantische zin en luister ook alleen om die reden. Praten kan altijd zonder dat er voorwaarden aan verbonden zijn nietwaar en anders moet hij het melden dat hij het niks vindt als ik geen relatie wil
Je houdt hem aan het lijntje terwijl je weet wat hij wil en jij wilt hem alleen maar gebruiken... dat noem ik misbruik en dat maakt jou best wel een kutwijf.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:49 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Misbruik???? Nou, vind je dat zelf ook geen ernstige claim...Hij luistert vrijwillig naar me hoor, dr is niemand die hem onder schot houdt
Ik heb niet het idee dat hij per se een relatie met me wilquote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
oke, dus je hebt hem gewoon als maatje, als klankbord...en daarom wil je hem niet kwijt?
Ik mag hopen dat hij niet denkt dat hij nog een kans heeft op een relatie met jou oid's
Ik weet helemaal niet wat hij wil johquote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:52 schreef TerryStone het volgende:
[..]
Je houdt hem aan het lijntje terwijl je weet wat hij wil en jij wilt hem alleen maar gebruiken... dat noem ik misbruik en dat maakt jou best wel een kutwijf.
Nee hij lult zomaar 6 uur tegen je aan en vertelt je zijn levensverhaal gewoon omdat... fucking hell.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:52 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Ik heb niet het idee dat hij per se een relatie met me wil
Niet "per se"...klinkt niet echt overtuigendquote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:52 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Ik heb niet het idee dat hij per se een relatie met me wil
Wat ik niet eerlijk vind is dat de verhouding tussen jullie 2 zo scheef als de neten is.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:51 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Waar heb je het over. Dan kan zo iemand van tevoren toch ook zeggen..ik lul alleen tegen je als je geinteresseerd bent in romantische zin en luister ook alleen om die reden.
Praten kan altijd zonder dat er voorwaarden aan verbonden zijn nietwaar en anders moet hij het melden dat hij het niks vindt als ik geen relatie wil
Misschien omdat hij zijn ei kwijt moet? Weet jij veel...of wil je zeggen dat mannen alleen praten als hij zijn piemel ergens in moet steken? Beetje denigrerend vind je ook nietquote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:53 schreef TerryStone het volgende:
[..]
Nee hij lult zomaar 6 uur tegen je aan en vertelt je zijn levensverhaal gewoon omdat... fucking hell.
Tering he.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:19 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Ik zou wel opeens kunnen negeren, maar zo ga je met niemand om
Als hij 6 uur van zijn tijd en energie in je steekt (no pun intended)... JA!quote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:54 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Misschien omdat hij zijn ei kwijt moet? Weet jij veel...of wil je zeggen dat mannen alleen praten als hij zijn piemel ergens in moet steken? Beetje denigrerend vind je ook niet
Ik wil ook wel een petitie dat vrouwen gaan afwijzen i.p.v. kortaf doen / uit het niets negeren.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:54 schreef Romsel het volgende:
[..]
Tering he.
Weet je hoe vaak ik genegeerd ben door vrouwen?
Just deal with it, godverdomme hey.
Ken hem via een kennis..quote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
Voluptas, ken je deze man via een datingsite???
stel deze vraag al voor de 3e keer maar wtf he?
Ja en dan ontpopt iemand zich straks net zoals Ted Bundy omdat tig vrouwen hem als deurmat hebben behandeld.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:54 schreef Romsel het volgende:
[..]
Tering he.
Weet je hoe vaak ik genegeerd ben door vrouwen?
Just deal with it, godverdomme hey.
Damn wat een reactiequote:Op vrijdag 21 februari 2014 01:01 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Ja en dan ontpopt iemand zich straks net zoals Ted Bundy omdat tig vrouwen hem als deurmat hebben behandeld.
Ik denk nog aan de mensheid, wil niemand verbitterd maken
Gewoon na een maandje weer opdagen, denk ikquote:Op vrijdag 21 februari 2014 01:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar goed, nu zal je toch een keus moeten maken -hoe- je het gaat aanpakken
Dan geef je hem tips.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 01:01 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Ja en dan ontpopt iemand zich straks net zoals Ted Bundy omdat tig vrouwen hem als deurmat hebben behandeld.
Ik denk nog aan de mensheid, wil niemand verbitterd maken
Je gaat hem een maand lang negeren? Maar dan ben je toch je klankbord kwijt?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 01:02 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Gewoon na een maandje weer opdagen, denk ik
Ja en om het even wat minder extreem te zien: zulke mannen gaan dan KLB volkalken met:quote:
Je bent wel het prototypevoorbeeld waarom zulke mannen dat vindenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 01:04 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Ja en om het even wat minder extreem te zien: zulke mannen gaan dan KLB volkalken met:
Vrouwen zijn Hoerrren,
Vrouwen zijn waardeloos,
Dan krijg je zo een stroom huillieswil ik graag vermijden en een betere wereld begint bij jezelf dus
why not
Ga ergens anders trollen.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 01:05 schreef TerryStone het volgende:
[..]
Je bent wel het prototypevoorbeeld waarom zulke mannen dat vinden
Hij heeft wel een punt.quote:
Nee...eerlijkheid is vaak overrated. Je moet de ander in de waarde laten, ik hoef niemand lastig te vallen met dat ik vind dat hij teveel lult ofzo. Liever dat ik net bezoek heb en met een smoesje afsluitquote:Op vrijdag 21 februari 2014 01:06 schreef kingtoppie het volgende:
TS, wil je niet wat dingen rechtzetten misschien en een leven leven waarin je eerlijk en open naar anderen bent over je eigen gedachtes?
Jeetje wat achterbaks..quote:Op vrijdag 21 februari 2014 01:08 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Nee...eerlijkheid is vaak overrated. Je moet de ander in de waarde laten, ik hoef niemand lastig te vallen met dat ik vind dat hij teveel lult ofzo. Liever dat ik net bezoek heb en met een smoesje afsluit
Ik hou hem niet aan het lijntje, we zijn gewoon praatbuddies en daar is hij ook heeel content meequote:Op vrijdag 21 februari 2014 01:08 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hij heeft wel een punt.
Je wekt de indruk dat het jou niks kan schelen -of- hij door jou, bewust of onbewust, aan het lijntje gehouden wordt voor jouw eigen genot
Wat ik liever heb?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 01:10 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Of heb je liever: je lult teveel, ik ga afsluiten??
Nah.
Loog ze zonder schaamte... het label kutwijf heb je daarmee dik en dik verdiend.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 01:09 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Ik hou hem niet aan het lijntje, we zijn gewoon praatbuddies en daar is hij ook heeel content mee
Alleen jij niet zoquote:Op vrijdag 21 februari 2014 01:09 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Ik hou hem niet aan het lijntje, we zijn gewoon praatbuddies en daar is hij ook heeel content mee
Donder toch op..alsof je nooit mensen tegenkomt die je niet zo vindt, dan blijf je toch wel vriendelijk? Of ga je als een klootzak negeren?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 01:10 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wat ik liever heb?
Een vrouw die het leuk vindt om met mij te praten i.p.v. een onoprechte fake hoer.
Schatje..quote:Op vrijdag 21 februari 2014 01:25 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Donder toch op..alsof je nooit mensen tegenkomt die je niet zo vindt, dan blijf je toch wel vriendelijk? Of ga je als een klootzak negeren?
Ik snap hier geen zak van. Er praat iemand tegen je waarvan je denkt dat die in je broekje wil komen waarvan je kennelijk niet wil dat ie in je broekje komt. Dat gepraat vind je ook al niks.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:54 schreef Voluptas het volgende:
Waarom liegen?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 01:08 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Nee...eerlijkheid is vaak overrated. Je moet de ander in de waarde laten, ik hoef niemand lastig te vallen met dat ik vind dat hij teveel lult ofzo. Liever dat ik net bezoek heb en met een smoesje afsluit
En in de OP typ je nog dat hij in je broekje wil komen.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 01:09 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Althans...ik denk dat hij dat wil, is maar een theoriequote:Op vrijdag 21 februari 2014 07:43 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
En in de OP typ je nog dat hij in je broekje wil komen.
Keep on trollin'
Alsof jij ooit tegen een dame zou zeggen..ik heb geen zin meer in jequote:Op vrijdag 21 februari 2014 01:53 schreef Romsel het volgende:
[..]
Waarom liegen?
Als je geen zin meer hebt om te praten dan zeg je toch gewoon dat je gaat ophangen of dat je even klaar bent met het gesprek.
Je denkt zogenaamd aan de mensheid maar liegt al over de kleinste dingen. Raar ben jij, RAARRRRRRRR.
nu heb ik al een eeuwigheid verkering en dat maakt het wat makkelijker. Als enkele jaren toen ik nog jong en mooi was ik het gevoel kreeg dat de betreffende jongeman wel erg vriendelijk was, noemde ik terloops mijn vriend. Dan wisten ze waar ze aan toe waren. Gewoonlijk taaide ze dan vrij snel af, als ze dan wel echt wouden kletsen kon dat ook, wat uiteraard minder vaak voorkwam.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 10:37 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Alsof jij ooit tegen een dame zou zeggen..ik heb geen zin meer in jeen doei.
Al die zogenaamde moraalridders hier. Verwijt een ander wat ie zelf ook doet, nou nou
Als ik zo egoistisch was, zou ik juist niet met hem praten. Mijn zwakte is juist dat ik Teveel aan anderen denkquote:Op vrijdag 21 februari 2014 10:47 schreef Angst het volgende:
[..]
nu heb ik al een eeuwigheid verkering en dat maakt het wat makkelijker. Als enkele jaren toen ik nog jong en mooi was ik het gevoel kreeg dat de betreffende jongeman wel erg vriendelijk was, noemde ik terloops mijn vriend. Dan wisten ze waar ze aan toe waren. Gewoonlijk taaide ze dan vrij snel af, als ze dan wel echt wouden kletsen kon dat ook, wat uiteraard minder vaak voorkwam.
Als je geen verkering hebt is dat lastiger. Je wijst dan iemand immers af voor een reden. Leuk is het niet, maar wat je nu doet is veel erger.
Je presenteerde hier dat je heel lief en invoelend bent, dus je ego irriteerd me ook een beetje... Ik krijg echt het gevoel dat je erg egoïstisch bent, nu is het maar een topic, maar als tig mensen hier zo op reageren, zou ik als ik jou was wel even nadenken.
Iedereen gaat deels op uiterlijk af, of wil je beweren dat je ook voor een aardige gast die er echt niet uit ziet uit de kleren zal gaan?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 10:36 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Althans...ik denk dat hij dat wil, is maar een theorie
Toen hij mijn foto's zag, slijmde hij gigantisch erg. En daarna via skype, was het helemaal bingo. Terwijl hij eerder wat ''koeler'' deed.
Ik vind het gewoon schijnheilig dat mannen zo erg op uiterlijk afgaan. En dat maakt mij ook een beetje rebels en boos. Hij is degene die fake is en NIET ik
Ik zeg altijd dat ik maagd benquote:Op vrijdag 21 februari 2014 10:50 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Iedereen gaat deels op uiterlijk af, of wil je beweren dat je ook voor een aardige gast die er echt niet uit ziet uit de kleren zal gaan?
Maar neem voor de grap eens de proef op de som en vertel hem eens dat sex er never nooit niet in zit voor hem, ik ben benieuwd hoe lang de praatsessies daarna gaan worden.
En je klepmakker reageerde daar hoe op?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 10:51 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Ik zeg altijd dat ik maagd benen wacht tot de ware
. Dat schrikt ze altijd wel af.
je praat met hem voor de aandacht. Ik heb dat ook weleens gedaan. Hoe denk je dat hij zich voelt als hij erachter komt hoe je echt over hem denkt? "Oh wat lief dat ze ondanks dat tijd aan me heeft besteed?"quote:Op vrijdag 21 februari 2014 10:48 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Als ik zo egoistisch was, zou ik juist niet met hem praten. Mijn zwakte is juist dat ik Teveel aan anderen denk
Ik ga het de volgende keer zeggen, dus ik ben benieuwdquote:Op vrijdag 21 februari 2014 10:53 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
En je klepmakker reageerde daar hoe op?
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 10:51 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Ik zeg altijd dat ik maagd benen wacht tot de ware
. Dat schrikt ze altijd wel af. Of in elk geval komt de ware aard dan naar boven drijven
Aha, maar je weet wel zeker dat deze gast content is met de gang van zaken.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 10:58 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Ik ga het de volgende keer zeggen, dus ik ben benieuwd.
Nou hij sprak eerder een vrouw via een datingsite en toen hij haar in het echt ontmoette en haar niet mooi vond, kapte hij het meteen af. Ik vroeg hoe ze eruit zag:quote:Op vrijdag 21 februari 2014 10:54 schreef Angst het volgende:
[..]
je praat met hem voor de aandacht. Ik heb dat ook weleens gedaan. Hoe denk je dat hij zich voelt als hij erachter komt hoe je echt over hem denkt? "Oh wat lief dat ze ondanks dat tijd aan me heeft besteed?"
Maar je kan jezelf voor de gek blijven houden. Maak anders is een overzichtje voor jezelf van de voor en nadelen van deze 'relatie'. Maak je zowel een lijstje voor hem als voor jezelf...
Als je dat doet, wordt het misschien makkelijker eerlijk te zijn naar hem en jezelf.
Bestaat de term 'hoggen' (huishouden ontwijkend gedrag dus) al?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:03 schreef motorbloempje het volgende:
Zijn er heus nog mensen die hier serieus op in gaan?
Ja, problemen mee?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:03 schreef motorbloempje het volgende:
Zijn er heus nog mensen die hier serieus op in gaan?
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 10:36 schreef Voluptas het volgende:
Hij is degene die fake is en NIET ik
quote:Op donderdag 28 november 2013 23:17 schreef Voluptas het volgende:
- Praat je met een andere vrouw op een flirterige manier...doei
- Ga je schijnheilig lopen doen, mag je ook snel wegwezen en nooit meer terugkomen
- Ben je een lul...opzouten
- Kom ik erachter dat je een player bent? Dan ga ik eerst vreemd en post ik de leuke foto's op facebook voordat ik het uitmaak.
- Gebruik je me alleen voor de seks......ik kleineer je eerst, roep iets gemeens over je kleine pik en dan trap ik je mijn deur uit
- Reageer je 6 uur later op mijn message dan ben ik ook helemaal klaar met je, tenzij je in coma ligt
- Doe je dom, ongeinteresseerd en lomp dan mag je ook meteen ophoepelen
quote:Op donderdag 28 november 2013 00:08 schreef Voluptas het volgende:
Grr toch maar even een update hoor, al is dit geen stormloop topic.
- hij had dus vanochtend weer nieuwe foto's gezet
- in de loop van de middag weer alles eraf gehaald.
- ik besloot hem toch maar te mailen dat ik zijn gedrag niet zo fijn vond, maar best vriendschappelijk verder wilde en precies na het lezen vanmijn message ging hij weer zijn account deactiveren en word ik zomaar genegeerd![]()
ben ik dan zooo een feeks
. Niet eens een antwoord waard
Voluptasquote:Op woensdag 12 februari 2014 11:37 schreef Voluptas het volgende:
En verder vertelde hij eindeloos over zijn vele auto's. En Geld. Vooral geld. En huizen, huizen, jachten, boten. Nou typische interesses van een gemiddelde man of niet? Lekker standaard weer.
Mijn sprookjesbel spatte even uiteen. Dit is geen warme, gevoelige, sentimentele, fluffy man. Toch was mijn interesse al aangewakkerd. Waarschijnlijk kan ik vast ergens een greintje gevoeligheid in hem uitpersen. Je weet het niet! En ik besloot dat ik hem moest schrijven! Nou ik schrijf hem en na 1 maand krijg ik antwoord!
Nu het volgende. Kan dit als vreemd worden gezien? Ik vind het leuk om anders dan normaal te zijn. Om dingen te doen waarbij andere mensen zoiets hebben van: meid, je bent gek!
Maar toch vind ik het leuk om heimelijk gewoon een beetje rebels te zijn. Want niemand verwacht dit van mij. Ik zie er zo vreselijk onschuldig uit. Dit is mijn geheimpje dat ik deel met jullie
Bij deze.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:06 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Bestaat de term 'hoggen' (huishouden ontwijkend gedrag dus) al?
Zo ja, dan doe ik dat vooral.
Mag ik een teiltje. Dit is gadverdamme precies wat ik hierboven bedoelde. Als een vrouw uit zichzelf zegt dat ze 'te lief' is of soortgelijk 'teveel aan anderen denkt', betekent dat in praktisch alle gevallen het omgekeerde. Zo ook hier.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 10:48 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Als ik zo egoistisch was, zou ik juist niet met hem praten. Mijn zwakte is juist dat ik Teveel aan anderen denk
M'n koffie, wat doe je?quote:
Zucht, waarom draait het er dan altijd op uit dat 90% van de mannen waarmee ik date bij mij stalkers worden en ik nooit maar dan ook nooit irl klachten heb gehad dat ik te veeleisend zou zijn. Wat ik stel, zijn gewoon normale dingen, dingen die automatisch gebeuren als iemand je leuk vindt...ik ga dat niet afdwingen. Zoals op tijd sms'en, vanzelf niet meer flirten.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:45 schreef imanidiot het volgende:
Damn ts je heb best wel een handleiding of niet.
Mocht je in de toekomst verder gaan zoeken zou ik eerst eens een lijst sturen met dingen die hij niet moet doen.
Niet met andere vrouwen mogen flirten.
6 uur later reageren.
Beter meteen aan de ketting.
Waarom doe je dat dan wel hier?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 01:08 schreef Voluptas het volgende:
ik hoef niemand lastig te vallen met dat ik vind dat hij teveel lult ofzo
Want aandachtshoerquote:
Ze spoort sowieso gewoon nietquote:
Ach, als ik mijn topics teruglees...denk ik ook vaak wtfquote:Op zondag 23 februari 2014 14:50 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ze spoort sowieso gewoon niet
Zou me echt niks verbazen als het hier een ernstig gevalletje borderline betreft
Hou dan ook eens op met je zo te gedragen en gedraag je gewoon als een normaal communicerend mens.quote:Op zondag 23 februari 2014 15:14 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Ach, als ik mijn topics teruglees...denk ik ook vaak wtf. Zal wel komen door alles wat ik heb meegemaakt, dat ik zo kan doen. Dus heb gewoon begrip, ipv zo uitlacherig en spottend te doen. Is niet om te lachen.
In plaats van te snel oordelen en iets gek vinden, kan je beter een begripvolle houding nemenquote:Op zondag 23 februari 2014 15:18 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hou dan ook eens op met je zo te gedragen en gedraag je gewoon als een normaal communicerend mens.
Ik oordeel niet snel, hoor. Ik heb er heel je post history over gedaan.quote:Op zondag 23 februari 2014 15:24 schreef Voluptas het volgende:
[..]
In plaats van te snel oordelen en iets gek vinden, kan je beter een begripvolle houding nemen
ja, wij zijn dom en jij bent geen zwaar gestoorde, lichtelijk zwakzinnige, infantiele kansloze pdd-nos patiëntquote:Op zondag 23 februari 2014 10:36 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Maar dat jullie zo dom zijn om sommige dingen niet tussen de regels door te lezen en dat te begrijpen, is niet mijnn schuld
Liever zwaar gestoord en zwakzinnig dan zo een donkere zwarte hart als die van jouquote:Op zondag 23 februari 2014 16:00 schreef Murdera het volgende:
[..]
ja, wij zijn dom en jij bent geen zwaar gestoorde, lichtelijk zwakzinnige, infantiele kansloze pdd-nos patiënt
Iedereen is gek behalve jij
Ja en jij bent heel lief.quote:Op zondag 23 februari 2014 16:55 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Liever zwaar gestoord en zwakzinnig dan zo een donkere zwarte hart als die van jou
Zegt wel wat over jouw karakter om zo iemand uit te schelden, iemand die je niet eens kent afgezonderd van een paar topics. Je bent evil.
Jawel joh, je straalt een beacon of love uitquote:Op zondag 23 februari 2014 16:57 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Klopt, maar dat kan jij niet weten
quote:Op zondag 23 februari 2014 17:05 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Jij moet een puber zijn, ik schat 15-16 jaar
Jullie zijn allebei fake, hij omdat ie (blijkbaar) in je broekje wil komen, en jij omdat je niet de waarheid tegen hem verteld.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 10:36 schreef Voluptas het volgende:
Hij is degene die fake is en NIET ik
Het verschil is dat hij zijn act makkelijk zou kunnen volhouden. Ik wilde gewoon voor een avond vriendelijk zijn en hierna spreek ik hem waarschijnlijk niet meerquote:Op zondag 23 februari 2014 17:11 schreef Convergence het volgende:
[..]
Jullie zijn allebei fake, hij omdat ie (blijkbaar) in je broekje wil komen, en jij omdat je niet de waarheid tegen hem verteld.
Waarom maakt jou laaiend dat hij fake is terwijl je het zelf ook bent?
Als je hem toch niet meer spreekt, wat is het probleem dan?quote:Op zondag 23 februari 2014 17:14 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Het verschil is dat hij zijn act makkelijk zou kunnen volhouden. Ik wilde gewoon voor een avond vriendelijk zijn en hierna spreek ik hem waarschijnlijk niet meer
Het is inmiddels geen probleem meer, fijnquote:Op zondag 23 februari 2014 17:15 schreef Convergence het volgende:
[..]
Als je hem toch niet meer spreekt, wat is het probleem dan?
Goed zo, dan.quote:Op zondag 23 februari 2014 17:32 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Het is inmiddels geen probleem meer, fijn
hahahahah haha wat nogmeerquote:Op zondag 23 februari 2014 17:32 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Het is inmiddels geen probleem meer, fijn
Ja, dat zou ik ook niet prettig vinden. Maar bij mij is het geen egoisme maar dat ik niet zo assertief ben en dan durf ik niet zo snel te zeggen: ik vind jou niet zo leuk.quote:Op zondag 23 februari 2014 17:35 schreef Convergence het volgende:
[..]
Goed zo, dan.
Maar voor een eventuele volgende keer, wat denk je zelf dat vervelender en egoistischer is:
iemand die weken- of maandenlang om de pot heen draait om vervolgens te zeggen dat ie je toch niet zo leuk vind als die diegene zich eerst voordeed, of iemand die zo snel mogelijk en zonder smoesjes zegt waar het echt op staat?
Ja, dit is het precies. Ik ben bang om niet aardig gevonden te wordenquote:Op zondag 23 februari 2014 17:50 schreef Lienekien het volgende:
Dat lijkt mij nog steeds de crux, dat je (te) bang bent om misschien onaardig over te komen en dan uiteindelijk soms gewoon over je heen laat lopen.
En waarom is het belangrijk om door iedereen aardig gevonden te worden?quote:Op zondag 23 februari 2014 17:51 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Ja, dit is het precies. Ik ben bang om niet aardig gevonden te worden
Jij vindt vast ook niet iedereen aardig. Niet iedereen vindt iedereen aardig. Je hoeft niet onbeschoft te worden als je iemand niet aardig vindt, maar je hoeft ook geen vriendschappelijke gevoelens te faken.quote:Op zondag 23 februari 2014 17:51 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Ja, dit is het precies. Ik ben bang om niet aardig gevonden te worden
ik scheld je niet uit, wijs je enkel op jouw zwaktes. En goed dat je het inziet. Erkenning is de eerste stap naar het oplossen. Ik weet iemand die misschien op jou zou kunnen afstuderen. Een psychologe, lijkt dat je wat?quote:Op zondag 23 februari 2014 16:55 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Liever zwaar gestoord en zwakzinnig dan zo een donkere zwarte hart als die van jou
Zegt wel wat over jouw karakter om zo iemand uit te schelden, iemand die je niet eens kent afgezonderd van een paar topics. Je bent evil.
Dit.quote:Op zondag 23 februari 2014 17:54 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Jij vindt vast ook niet iedereen aardig. Niet iedereen vindt iedereen aardig. Je hoeft niet onbeschoft te worden als je iemand niet aardig vindt, maar je hoeft ook geen vriendschappelijke gevoelens te faken.
Ik ben er in doorgeslagen, ''vroeger'' was ik totaal niet zo. Toen was het wel zo dat mensen vaker over mij verontwaardigd waren en zelfs roddelden. Nu pas ik me extreem aan iedereen aan en ik krijg nooit meer klachten..quote:Op zondag 23 februari 2014 17:52 schreef Convergence het volgende:
[..]
En waarom is het belangrijk om door iedereen aardig gevonden te worden?
Word je daar gelukkiger van?quote:Op zondag 23 februari 2014 17:58 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Ik ben er in doorgeslagen, ''vroeger'' was ik totaal niet zo. Toen was het wel zo dat mensen vaker over mij verontwaardigd waren en zelfs roddelden. Nu pas ik me extreem aan iedereen aan en ik krijg nooit meer klachten..
Je moet leren om het op een andere manier te zeggen, zo kan je niet met mensen omgaan.quote:Op zondag 23 februari 2014 17:55 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik scheld je niet uit, wijs je enkel op jouw zwaktes. En goed dat je het inziet. Erkenning is de eerste stap naar het oplossen. Ik weet iemand die misschien op jou zou kunnen afstuderen. Een psychologe, lijkt dat je wat?
Nee, het is heel vermoeiend. Sinds ik zo ben geworden, ben ik er zelf niet gelukkiger op gewordenquote:
Er is wel wat aan te doen. Je kunt wel leren om assertiever te zijn. Heb je wel eens zo'n soort van training gedaan?quote:Op zondag 23 februari 2014 18:03 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Nee, het is heel vermoeiend. Sinds ik zo ben geworden, ben ik er zelf niet gelukkiger op geworden
Ja...maar ik ondervind er nog steeds moeite van. Het was dus bij lange na niet genoegquote:Op zondag 23 februari 2014 18:07 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Er is wel wat aan te doen. Je kunt wel leren om assertiever te zijn. Heb je wel eens zo'n soort van training gedaan?
Blijven oefenen.quote:Op zondag 23 februari 2014 18:10 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Ja...maar ik ondervind er nog steeds moeite van. Het was dus bij lange na niet genoeg
hier ben je wel assertief en niet erg aardig. Je kan het dus wel :pquote:Op zondag 23 februari 2014 17:05 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Jij moet een puber zijn, ik schat 15-16 jaar
Ik had het nooit het nooit begrepen, ik flirt wel eens als je dat niet van te voren aan geef tjah.quote:Op zondag 23 februari 2014 10:36 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Zucht, waarom draait het er dan altijd op uit dat 90% van de mannen waarmee ik date bij mij stalkers worden en ik nooit maar dan ook nooit irl klachten heb gehad dat ik te veeleisend zou zijn. Wat ik stel, zijn gewoon normale dingen, dingen die automatisch gebeuren als iemand je leuk vindt...ik ga dat niet afdwingen. Zoals op tijd sms'en, vanzelf niet meer flirten.
Ik heb bovendien met mijn ''normale'' exen nog steeds normaal, vriendschappelijk contact. Zouden ze dat echt willen als ik zo gestoord was zoals ik jullie beweren. Haha
Maar dat jullie zo dom zijn om sommige dingen niet tussen de regels door te lezen en dat te begrijpen, is niet mijnn schuld
Dit.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 01:37 schreef Elvi het volgende:
Je kan toch gewoon zeggen dat je het contact op zich leuk vind maar dat de intensiteit van het contact iets overweldigend is. Dan blijf je netjes maar je zegt wel eerlijk wat je ervan vind. Dat kan he... Eerlijk en aardig tegelijkertijd zijn
Niet alle mannen gaan enkel op uiterlijk af. Velen zijn door schande en vooral schade in de liefde,wijzer geworden. je kunt trouwens niet in je eentje tegen de groep. Mannen over de hele wereld zijn namelijk zo. Trouwens mannen en vrouwen zijn helaas sowieso geneigd gebruik te maken van gelegenheid en beschikbaarheid. Je moet daarom ook duidelijk aangeven wat je wel en niet wil en waar de grenzen liggen.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 10:36 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Althans...ik denk dat hij dat wil, is maar een theorie
Toen hij mijn foto's zag, slijmde hij gigantisch erg. En daarna via skype, was het helemaal bingo. Terwijl hij eerder wat ''koeler'' deed.
Ik vind het gewoon schijnheilig dat mannen zo erg op uiterlijk afgaan. En dat maakt mij ook een beetje rebels en boos. Hij is degene die fake is en NIET ik
Oh maar ze is hartstikke lekker hoorquote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:10 schreef Myrr het volgende:
Denk dat je blij mag zijn dat er iemand op jouw uiterlijk af komt.
Wat voor model? Ze heeft het postuur van een Range Rover. Of nou ja, die zijn eigenlijk te strak, meer een Fiat Multipla, met van die lelijke rollen overal.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:52 schreef Moira. het volgende:
[..]
Oh maar ze is hartstikke lekker hoorZe heeft het figuur van een model enzo
![]()
We zouden allemaal jaloers moeten zijn op zo'n prachtmens zoals zij
Dat is in ieder geval beter dan een Fiat Multipla.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:23 schreef Myrr het volgende:
[..]
Wat voor model? Ze heeft het postuur van een Range Rover.
Ohnoyoudidn't.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat in ieder geval beter dan een Fiat Multipla.
GMTAquote:
Een heleboel kloons die hier komen posten waarschijnlijk?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:55 schreef SonicVolcano het volgende:
Hoe kan dit topic nou zo veel pagina's hebben voor zoiets kleins?
Weet ik veel, dat zei ze zelfquote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:23 schreef Myrr het volgende:
[..]
Wat voor model? Ze heeft het postuur van een Range Rover. Of nou ja, die zijn eigenlijk te strak, meer een Fiat Multipla, met van die lelijke rollen overal.
Nou hoe raad je het.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:29 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Jij transporteert jezelf zeker in een opel agila.
Steekje los die bolle.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:33 schreef Moira. het volgende:
[..]
Weet ik veel, dat zei ze zelf____
Soms zie ik mezelf in de spiegel, en denk ''Lieve Heer, u heeft goed de tijd genomen voor dit kunstwerk, waarvoor dank''quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:23 schreef Myrr het volgende:
[..]
Wat voor model? Ze heeft het postuur van een Range Rover. Of nou ja, die zijn eigenlijk te strak, meer een Fiat Multipla, met van die lelijke rollen overal.
En zo is het maar net!quote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:52 schreef Moira. het volgende:
[..]
Oh maar ze is hartstikke lekker hoorZe heeft het figuur van een model enzo
![]()
We zouden allemaal jaloers moeten zijn op zo'n prachtmens zoals zij
Zeg raak jij er opgewonden van om mensen af te kraken?quote:
quote:Op woensdag 26 februari 2014 16:54 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Zeg raak jij er opgewonden van om mensen af te kraken?
Ik merk in ieder geval dat je er intens van geniet![]()
Maar even serieus: laat mensen gewoon in hun waarde joh
Jij hebt het recht niet om zo te praten tegen mij. Wie ben jij nou. juist ja. Helemaal NIETS. Aan je gedrag te zien, stel je geen stuivertje voor. Knoop dat goed in je oren.
Wie de bal kaatst, kan 'm terug verwachten...heel simpel.quote:
Is dat alleen tijdens de manische periodes?quote:Op woensdag 26 februari 2014 16:46 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Soms zie ik mezelf in de spiegel, en denk ''Lieve Heer, u heeft goed de tijd genomen voor dit kunstwerk, waarvoor dank''
quote:Op woensdag 26 februari 2014 17:19 schreef SonicVolcano het volgende:
Hmm, potentiele bitchfight in aantocht.
Ik ga er even goed voor zitten![]()
Ga dan ook gewoon eens met een normale vent uit. Volgens mij is met jou ook wat mis, kan gewoon niet anders.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:54 schreef Voluptas het volgende:
Hahahaha, prachtigquote:Op woensdag 26 februari 2014 17:03 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Wie de bal kaatst, kan 'm terug verwachten...heel simpel.
Die moira zit me nu al in paar topics met een gedreven intensiteit af te kraken en dan ben je wat mij betreft echt wel ontzettend zielig en een enorme bitch. En dan te bedenken dat ik mijn gedrag hier een beetje had uitgelegd.
Ow wacht, ik zie haar kop in US net...die arrogante smoel ook, ziet er niet uit
![]()
Geen idee over welke ze het heeftquote:Op woensdag 26 februari 2014 17:38 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik wil die foto van je ook wel zien eigenlijk
Wat een taal.quote:Op woensdag 26 februari 2014 17:40 schreef Moira. het volgende:
[..]
Geen idee over welke ze het heeft
Ik post nooit in US.
Misschien bedoelt ze die ene die Mono een keer in het 'pics van jou en je vriendje/vriendinnetje' topic had gepost, toen we kneiterstoned in het zwembad zaten.
Maar ik heb ook gewoon een fobo.
Misschien is TS jaloers dat ik geen dikke vetzeug ben met zware psychische problemen.
Nou... Zware psychische problemen...quote:Op woensdag 26 februari 2014 17:40 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik post nooit in US.
Misschien bedoelt ze die ene die Mono een keer in het 'pics van jou en je vriendje/vriendinnetje' topic had gepost, toen we kneiterstoned in het zwembad zaten.
Misschien is TS jaloers dat ik geen dikke vetzeug ben met zware psychische problemen.
quote:Op woensdag 26 februari 2014 16:54 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Jij hebt het recht niet om zo te praten tegen mij. Wie ben jij nou. juist ja. Helemaal NIETS. Aan je gedrag te zien, stel je geen stuivertje voor. Knoop dat goed in je oren.
Da's best een compliment hier op FOK!quote:Op woensdag 26 februari 2014 17:48 schreef kingtoppie het volgende:
Oh grappig, moira ziet er best normaal uit op die foto.
Je weet dat ik hier alleen maar ben om je keihard de grond in te boren, dus dit komt van heeeeeel diep, pure liefde zegmaar.quote:Op woensdag 26 februari 2014 17:58 schreef Moira. het volgende:
[..]
Da's best een compliment hier op FOK!
Fok!, waar kingtoppie hosselt in ieder topic als een baas.quote:Op woensdag 26 februari 2014 18:01 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je weet dat ik hier alleen maar ben om je keihard de grond in te boren, dus dit komt van heeeeeel diep, pure liefde zegmaar.
Wederzijdse liefdequote:Op woensdag 26 februari 2014 18:01 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je weet dat ik hier alleen maar ben om je keihard de grond in te boren, dus dit komt van heeeeeel diep, pure liefde zegmaar.
quote:
Nu weet ik waarom ik je een druif vondquote:Op woensdag 26 februari 2014 17:40 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik post nooit in US.
Ohja, jij dacht dat ik zo'n vieze junkie wasquote:Op woensdag 26 februari 2014 18:12 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nu weet ik waarom ik je een druif vond
En jij te weinigquote:
Laat haar dan ook in zijn waarde prutser.quote:Op woensdag 26 februari 2014 16:54 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Lol watquote:Op woensdag 26 februari 2014 18:43 schreef CaptainSushi het volgende:
[..]
Laat haar dan ook in zijn waarde prutser.
En nu je broekje uit en laat je onplofte mol eens zien.
Verdomme, en ik had het nog wel zo graag willen lezenquote:
KLETSNAT.quote:Op woensdag 26 februari 2014 19:43 schreef kingtoppie het volgende:
Oeh, kvind dit wel geil, BEN JE AL NAT VERDOMME MOIRA? BEN JE AL NAT?
Als je een gesprek op maat wil hebben hoor ik het wel, Voluptas. Op elk gewenst niveau en legio onderwerpen. Ik mag jou wel. Je bent eerlijk en recht door zee en alvast ingewerkt. Ik heb je veel te vertellen en hoop dat dat wederzijds is.Dan laten we dit oppervlakkige geleuter hier achter ons.quote:
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:06 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Mannen moeten perfect zijn anders rotten ze maar op naar hun eigen land!
Respect voor sexistische insinuaties? Beter lezen hoor....Ik abuis? Beter.... Je bedoelt het vast niet kwaad.quote:
Dit dusquote:Op woensdag 26 februari 2014 18:43 schreef CaptainSushi het volgende:
En nu je broekje uit en laat je onplofte mol eens zien.
Wat een lief berichtjequote:Op maandag 24 maart 2014 00:57 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Als je een gesprek op maat wil hebben hoor ik het wel, Voluptas. Op elk gewenst niveau en legio onderwerpen. Ik mag jou wel. Je bent eerlijk en recht door zee en alvast ingewerkt. Ik heb je veel te vertellen en hoop dat dat wederzijds is.Dan laten we dit oppervlakkige hier achter ons.
Ze snappen het maar op 1 manier: de hunne. En dan telt hun stem niet. (DM).....![]()
Vond dat je al genoeg shit over je heen had gekregen. Vooral "borderliner" sloeg nergens op.quote:
Lol watquote:Op donderdag 27 maart 2014 13:46 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Vooral "borderliner" sloeg nergens op.
Kijk die White Knight eens gaanquote:Op maandag 24 maart 2014 00:57 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Als je een gesprek op maat wil hebben hoor ik het wel, Voluptas. Op elk gewenst niveau en legio onderwerpen. Ik mag jou wel. Je bent eerlijk en recht door zee en alvast ingewerkt. Ik heb je veel te vertellen en hoop dat dat wederzijds is.Dan laten we dit oppervlakkige geleuter hier achter ons.
Ze snappen het maar op 1 manier: de hunne. En dan telt hun stem niet. (DM).....![]()
Mocht ik daar belanden dan zal mij dat niet onwelgevallig zijn. Maar ik denk niet dat dat zo simpel zal gaan..En "White Knight" vat ik op als compliment.Thx.quote:Op donderdag 27 maart 2014 13:56 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Kijk die White Knight eens gaanwil je in haar broekje jongen?
Het was geen complimentquote:Op donderdag 27 maart 2014 14:00 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Mocht ik daar belanden dan zal mij dat niet onwelgevallig zijn. Maar ik denk niet dat dat zo simpel zal gaan..En "White Knight" vat ik op als compliment.Thx.
Wat of wie is hier precies grappig?quote:
*zing*quote:Op donderdag 27 maart 2014 14:03 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Het was geen complimentje bent zo ongeveer de enige die (zeer wanhopig) tegen de stroom mensen inzwemt om TS te steunen, hopend op wat actie tussen de lakens. Het mooie is dat ik het je nog wel zie lukken ook, TS is daar wel labiel genoeg voor.
Hey ik zou het wel mooi vinden hoor, bat-shit-crazy TS en een bat-shit-White-Knight. NOMNOMNOM.quote:Op donderdag 27 maart 2014 14:05 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
*zing*
"They call it troll-ey love!"
Ik zei ook dat IK het als zodanig opvatte. Ben niet achterlijk. En het niet eens met de diagnose. Da's alles. Niks wanhopigs, laat staan "zeer wanhopig". En "labiel" slaat ook nergens op btw...quote:Op donderdag 27 maart 2014 14:03 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Het was geen complimentje bent zo ongeveer de enige die (zeer wanhopig) tegen de stroom mensen inzwemt om TS te steunen, hopend op wat actie tussen de lakens. Het mooie is dat ik het je nog wel zie lukken ook, TS is daar wel labiel genoeg voor.
Nee, baseer me uitsluitend op dit topic dus vergissen is mogelijk..quote:Op donderdag 27 maart 2014 14:13 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Je hebt haar posthistory doorgenomen?
quote:Op donderdag 27 maart 2014 14:11 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Ik zei ook dat IK het als zodanig opvatte. Ben niet achterlijk. En het niet eens met de diagnose. Da's alles. Niks wanhopigs, laat staan "zeer wanhopig". En "labiel" slaat ook nergens op btw...
Deze diagnoses bedoel je? TS, je trekt wel een bepaald slag mannen aan he... Misschien moet je toch eens bij jezelf ten rade gaan.quote:ant ik ben bipolair en meestenstijds hypomaan, en AAD/ADHD'er, pyrofiel, een enorme standdebiel en grafgrondwettelijke voorkeur ten spijt, ook nog hooggevoelig/hoogbegaafd en barbaars beschaafd die zich "moeiteloos" handhaaft
Je maintendrai-verslaafd, een dictatorieel potentaat die maar "eindeloos" doorgaat
Mensen die mij irl en prive kennen, ervaren me als een heel prettig persoon. En op het net kan ik eens wat vreemder uit de hoek komen, maar heb geen psychische problemen oid.quote:Op donderdag 27 maart 2014 14:13 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Je hebt haar posthistory doorgenomen?
Ben je wel eens getest?quote:Op donderdag 27 maart 2014 14:19 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Mensen die mij irl en prive kennen, ervaren me als een heel prettig persoon. En op het net kan ik eens wat vreemder uit de hoek komen, maar heb geen psychische problemen oid.
Die mannen zijn niet bezig met de vrouw die ze uitzoeken...ze zijn bezig met zichzelf.quote:Op donderdag 27 maart 2014 13:46 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Vond dat je al genoeg shit over je heen had gekregen. Vooral "borderliner" sloeg nergens op.
Daar wordt te pas en te onpas maar mee gesmeten door 'deskundigen' om iemand mee te diskwalificeren als gesprekspartner. Maar hoe zit het nou met die kerel? Heeft ie nog wat te melden of is het alleen maar bla bla bla?
Ja...ik ben gewoon wat gevoeliger en temperamentvoller dan gemiddeld. Niet gek of gestoord in ieder geval.quote:
Welke mannen?quote:Op donderdag 27 maart 2014 14:21 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Die mannen zijn niet bezig met de vrouw die ze uitzoeken...ze zijn bezig met zichzelf.
Eigen ego strelen en scoren. De vrouw is dan anoniem, had elke vrouw kunnen zijn zeg maar.
Ik doorzie zo een houding heel snel bij mannen tegenwoordig.
Wat was dan wel het doel van dit topic?quote:Op donderdag 27 maart 2014 14:25 schreef Voluptas het volgende:
[..]alsof het mij in een topic interesseert wat mensen over me denken
Dus je hebt een vent in de OP die zich helemaal wegcijfert voor je, daar klaag je over, en dan trek je de conclusie dat die man met zichzelf bezig is?quote:Op donderdag 27 maart 2014 14:21 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Die mannen zijn niet bezig met de vrouw die ze uitzoeken...ze zijn bezig met zichzelf.
Eigen ego strelen en scoren. De vrouw is dan anoniem, had elke vrouw kunnen zijn zeg maar.
Ik doorzie zo een houding heel snel bij mannen tegenwoordig.
Ik weet dat hij zo met meerdere vrouwen heeft gepraat, dus ik voel me nou niet bijzonder ofzo. Wegcijferen?quote:Op donderdag 27 maart 2014 14:27 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dus je hebt een vent in de OP die zich helemaal wegcijfert voor je, daar klaag je over, en dan trek je de conclusie dat die man met zichzelf bezig is?
Ja om in dr broekje te komen! Volgens mij denk ze dat er miljoen in dr broekje zit. Beetje 6 uur lang iemand online platlullen om in dr broekje te komenquote:Op donderdag 27 maart 2014 14:27 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dus je hebt een vent in de OP die zich helemaal wegcijfert voor je, daar klaag je over, en dan trek je de conclusie dat die man met zichzelf bezig is?
Wat is dan precies het probleem? Jij laat hem toch doorpraten of niet soms?quote:Op donderdag 27 maart 2014 14:28 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Ik weet dat hij zo met meerdere vrouwen heeft gepraat, dus ik voel me nou niet bijzonder ofzo. Wegcijferen?dat doet ie niet hoor. Hij kwam ook alleen met me praten omdat het hem toevallig goed uitkwam
Dat was toen, nu doe ik dat niet meer.quote:Op donderdag 27 maart 2014 14:31 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Wat is dan precies het probleem? Jij laat hem toch doorpraten of niet soms?
De juiste man weet dat wel. De rest komt er niet eens in de buurt.quote:Op donderdag 27 maart 2014 14:33 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Wat moet een man doen om jou te behagen
Allemaal bla bla dus toch?quote:Op donderdag 27 maart 2014 14:32 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Dat was toen, nu doe ik dat niet meer.
Leuk, een vrouw zonder eigen mening die niet kan aangeven waarvan ze houdt. Maakt het makkelijk voor een man.quote:Op donderdag 27 maart 2014 14:34 schreef Voluptas het volgende:
[..]
De juiste man weet dat wel. De rest komt er niet eens in de buurt.
Hahaha wat is dit typisch.quote:Op donderdag 27 maart 2014 14:34 schreef Voluptas het volgende:
[..]
De juiste man weet dat wel. De rest komt er niet eens in de buurt.
Dat jij het zo verdraait tot het punt dat ik geen mening zou hebben. Nou val mij er dan niet mee lastig.quote:Op donderdag 27 maart 2014 14:35 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Leuk, een vrouw zonder eigen mening die niet kan aangeven waarvan ze houdt. Maakt het makkelijk voor een man.
Makkelijk is ze niet..Als jullie diagnose klopt.quote:Op donderdag 27 maart 2014 14:35 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Leuk, een vrouw zonder eigen mening die niet kan aangeven waarvan ze houdt. Maakt het makkelijk voor een man.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |