quote:Op vrijdag 21 februari 2014 10:36 schreef Voluptas het volgende:
Hij is degene die fake is en NIET ik
quote:Op donderdag 28 november 2013 23:17 schreef Voluptas het volgende:
- Praat je met een andere vrouw op een flirterige manier...doei
- Ga je schijnheilig lopen doen, mag je ook snel wegwezen en nooit meer terugkomen
- Ben je een lul...opzouten
- Kom ik erachter dat je een player bent? Dan ga ik eerst vreemd en post ik de leuke foto's op facebook voordat ik het uitmaak.
- Gebruik je me alleen voor de seks......ik kleineer je eerst, roep iets gemeens over je kleine pik en dan trap ik je mijn deur uit
- Reageer je 6 uur later op mijn message dan ben ik ook helemaal klaar met je, tenzij je in coma ligt
- Doe je dom, ongeinteresseerd en lomp dan mag je ook meteen ophoepelen
quote:Op donderdag 28 november 2013 00:08 schreef Voluptas het volgende:
Grr toch maar even een update hoor, al is dit geen stormloop topic.
- hij had dus vanochtend weer nieuwe foto's gezet
- in de loop van de middag weer alles eraf gehaald.
- ik besloot hem toch maar te mailen dat ik zijn gedrag niet zo fijn vond, maar best vriendschappelijk verder wilde en precies na het lezen vanmijn message ging hij weer zijn account deactiveren en word ik zomaar genegeerd![]()
ben ik dan zooo een feeks
. Niet eens een antwoord waard
Voluptasquote:Op woensdag 12 februari 2014 11:37 schreef Voluptas het volgende:
En verder vertelde hij eindeloos over zijn vele auto's. En Geld. Vooral geld. En huizen, huizen, jachten, boten. Nou typische interesses van een gemiddelde man of niet? Lekker standaard weer.
Mijn sprookjesbel spatte even uiteen. Dit is geen warme, gevoelige, sentimentele, fluffy man. Toch was mijn interesse al aangewakkerd. Waarschijnlijk kan ik vast ergens een greintje gevoeligheid in hem uitpersen. Je weet het niet! En ik besloot dat ik hem moest schrijven! Nou ik schrijf hem en na 1 maand krijg ik antwoord!
Nu het volgende. Kan dit als vreemd worden gezien? Ik vind het leuk om anders dan normaal te zijn. Om dingen te doen waarbij andere mensen zoiets hebben van: meid, je bent gek!
Maar toch vind ik het leuk om heimelijk gewoon een beetje rebels te zijn. Want niemand verwacht dit van mij. Ik zie er zo vreselijk onschuldig uit. Dit is mijn geheimpje dat ik deel met jullie
Bij deze.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:06 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Bestaat de term 'hoggen' (huishouden ontwijkend gedrag dus) al?
Zo ja, dan doe ik dat vooral.
Mag ik een teiltje. Dit is gadverdamme precies wat ik hierboven bedoelde. Als een vrouw uit zichzelf zegt dat ze 'te lief' is of soortgelijk 'teveel aan anderen denkt', betekent dat in praktisch alle gevallen het omgekeerde. Zo ook hier.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 10:48 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Als ik zo egoistisch was, zou ik juist niet met hem praten. Mijn zwakte is juist dat ik Teveel aan anderen denk
M'n koffie, wat doe je?quote:
Zucht, waarom draait het er dan altijd op uit dat 90% van de mannen waarmee ik date bij mij stalkers worden en ik nooit maar dan ook nooit irl klachten heb gehad dat ik te veeleisend zou zijn. Wat ik stel, zijn gewoon normale dingen, dingen die automatisch gebeuren als iemand je leuk vindt...ik ga dat niet afdwingen. Zoals op tijd sms'en, vanzelf niet meer flirten.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:45 schreef imanidiot het volgende:
Damn ts je heb best wel een handleiding of niet.
Mocht je in de toekomst verder gaan zoeken zou ik eerst eens een lijst sturen met dingen die hij niet moet doen.
Niet met andere vrouwen mogen flirten.
6 uur later reageren.
Beter meteen aan de ketting.
Waarom doe je dat dan wel hier?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 01:08 schreef Voluptas het volgende:
ik hoef niemand lastig te vallen met dat ik vind dat hij teveel lult ofzo
Want aandachtshoerquote:
Ze spoort sowieso gewoon nietquote:
Ach, als ik mijn topics teruglees...denk ik ook vaak wtfquote:Op zondag 23 februari 2014 14:50 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ze spoort sowieso gewoon niet
Zou me echt niks verbazen als het hier een ernstig gevalletje borderline betreft
Hou dan ook eens op met je zo te gedragen en gedraag je gewoon als een normaal communicerend mens.quote:Op zondag 23 februari 2014 15:14 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Ach, als ik mijn topics teruglees...denk ik ook vaak wtf. Zal wel komen door alles wat ik heb meegemaakt, dat ik zo kan doen. Dus heb gewoon begrip, ipv zo uitlacherig en spottend te doen. Is niet om te lachen.
In plaats van te snel oordelen en iets gek vinden, kan je beter een begripvolle houding nemenquote:Op zondag 23 februari 2014 15:18 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hou dan ook eens op met je zo te gedragen en gedraag je gewoon als een normaal communicerend mens.
Ik oordeel niet snel, hoor. Ik heb er heel je post history over gedaan.quote:Op zondag 23 februari 2014 15:24 schreef Voluptas het volgende:
[..]
In plaats van te snel oordelen en iets gek vinden, kan je beter een begripvolle houding nemen
ja, wij zijn dom en jij bent geen zwaar gestoorde, lichtelijk zwakzinnige, infantiele kansloze pdd-nos patiëntquote:Op zondag 23 februari 2014 10:36 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Maar dat jullie zo dom zijn om sommige dingen niet tussen de regels door te lezen en dat te begrijpen, is niet mijnn schuld
Liever zwaar gestoord en zwakzinnig dan zo een donkere zwarte hart als die van jouquote:Op zondag 23 februari 2014 16:00 schreef Murdera het volgende:
[..]
ja, wij zijn dom en jij bent geen zwaar gestoorde, lichtelijk zwakzinnige, infantiele kansloze pdd-nos patiënt
Iedereen is gek behalve jij
Ja en jij bent heel lief.quote:Op zondag 23 februari 2014 16:55 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Liever zwaar gestoord en zwakzinnig dan zo een donkere zwarte hart als die van jou
Zegt wel wat over jouw karakter om zo iemand uit te schelden, iemand die je niet eens kent afgezonderd van een paar topics. Je bent evil.
Jawel joh, je straalt een beacon of love uitquote:Op zondag 23 februari 2014 16:57 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Klopt, maar dat kan jij niet weten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |