abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136959979
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 00:54 schreef Voluptas het volgende:

[..]

Misschien omdat hij zijn ei kwijt moet? Weet jij veel...of wil je zeggen dat mannen alleen praten als hij zijn piemel ergens in moet steken? Beetje denigrerend vind je ook niet
Als hij 6 uur van zijn tijd en energie in je steekt (no pun intended)... JA!
Maar dat weet je ook wel dus die hele act van je kan je wel achterwege laten lieverd.
  vrijdag 21 februari 2014 @ 00:56:17 #102
366603 Romsel
Sowieso baas!
pi_136959985
Ik durf je wedden dat als een man zijn piemel in jou wil stoppen, je geen nee durft te zeggen als je dat liever niet wil.
pi_136960017
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 00:54 schreef Romsel het volgende:

[..]

Tering he.
Weet je hoe vaak ik genegeerd ben door vrouwen?
Just deal with it, godverdomme hey.
Ik wil ook wel een petitie dat vrouwen gaan afwijzen i.p.v. kortaf doen / uit het niets negeren.
Rustig aan.
pi_136960082
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 00:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
Voluptas, ken je deze man via een datingsite???

stel deze vraag al voor de 3e keer maar wtf he? :')
Ken hem via een kennis..
pi_136960101
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 00:54 schreef Romsel het volgende:

[..]

Tering he.
Weet je hoe vaak ik genegeerd ben door vrouwen?
Just deal with it, godverdomme hey.
Ja en dan ontpopt iemand zich straks net zoals Ted Bundy omdat tig vrouwen hem als deurmat hebben behandeld.

Ik denk nog aan de mensheid, wil niemand verbitterd maken ;)
pi_136960107
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 01:00 schreef Voluptas het volgende:

[..]

Ken hem via een kennis..
Maar goed, nu zal je toch een keus moeten maken -hoe- je het gaat aanpakken :P
pi_136960115
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 01:01 schreef Voluptas het volgende:

[..]

Ja en dan ontpopt iemand zich straks net zoals Ted Bundy omdat tig vrouwen hem als deurmat hebben behandeld.

Damn wat een reactie :')
pi_136960118
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 01:02 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Maar goed, nu zal je toch een keus moeten maken -hoe- je het gaat aanpakken :P
Gewoon na een maandje weer opdagen, denk ik
pi_136960119
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 01:01 schreef Voluptas het volgende:

[..]

Dan geef je hem tips.
Rustig aan.
pi_136960130
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 01:02 schreef Voluptas het volgende:

[..]

Gewoon na een maandje weer opdagen, denk ik
Je gaat hem een maand lang negeren? Maar dan ben je toch je klankbord kwijt? :P
pi_136960163
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 01:02 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Damn wat een reactie :')
Ja en om het even wat minder extreem te zien: zulke mannen gaan dan KLB volkalken met:
Vrouwen zijn Hoerrren,

Vrouwen zijn waardeloos,

Dan krijg je zo een stroom huillies :') wil ik graag vermijden en een betere wereld begint bij jezelf dus ;) why not
pi_136960181
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 01:04 schreef Voluptas het volgende:

[..]

Ja en om het even wat minder extreem te zien: zulke mannen gaan dan KLB volkalken met:
Vrouwen zijn Hoerrren,

Vrouwen zijn waardeloos,

Dan krijg je zo een stroom huillies :') wil ik graag vermijden en een betere wereld begint bij jezelf dus ;) why not
Je bent wel het prototypevoorbeeld waarom zulke mannen dat vinden _O-
pi_136960206
TS, wil je niet wat dingen rechtzetten misschien en een leven leven waarin je eerlijk en open naar anderen bent over je eigen gedachtes?
Rustig aan.
  vrijdag 21 februari 2014 @ 01:06:17 #114
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_136960208
Dit topic, Cinderella haar topic en dat topic van Mishu in SEX in zo'n korte tijd achter elkaar...

:{ :'( |:( :')
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_136960211
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 01:05 schreef TerryStone het volgende:

[..]

Je bent wel het prototypevoorbeeld waarom zulke mannen dat vinden _O-
Ga ergens anders trollen.
pi_136960235
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 01:06 schreef Voluptas het volgende:

[..]

Kijk eens aan, we zitten op het juiste pad zie ik. :D
pi_136960251
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 01:06 schreef Voluptas het volgende:

[..]

Hij heeft wel een punt.

Je wekt de indruk dat het jou niks kan schelen -of- hij door jou, bewust of onbewust, aan het lijntje gehouden wordt voor jouw eigen genot :)
pi_136960258
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 01:06 schreef kingtoppie het volgende:
TS, wil je niet wat dingen rechtzetten misschien en een leven leven waarin je eerlijk en open naar anderen bent over je eigen gedachtes?
Nee...eerlijkheid is vaak overrated. Je moet de ander in de waarde laten, ik hoef niemand lastig te vallen met dat ik vind dat hij teveel lult ofzo. Liever dat ik net bezoek heb en met een smoesje afsluit ;)
pi_136960282
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 01:08 schreef Voluptas het volgende:

[..]

Nee...eerlijkheid is vaak overrated. Je moet de ander in de waarde laten, ik hoef niemand lastig te vallen met dat ik vind dat hij teveel lult ofzo. Liever dat ik net bezoek heb en met een smoesje afsluit ;)
Jeetje wat achterbaks.. :'(
Dit gedrag heb je gewoon door als een man hoor.
Rustig aan.
pi_136960284
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 01:08 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Hij heeft wel een punt.

Je wekt de indruk dat het jou niks kan schelen -of- hij door jou, bewust of onbewust, aan het lijntje gehouden wordt voor jouw eigen genot :)
Ik hou hem niet aan het lijntje, we zijn gewoon praatbuddies en daar is hij ook heeel content mee
pi_136960294
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 01:09 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Jeetje wat achterbaks.. :'(
Of heb je liever: je lult teveel, ik ga afsluiten??
Nah.
pi_136960301
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 01:10 schreef Voluptas het volgende:

[..]

Of heb je liever: je lult teveel, ik ga afsluiten??
Nah.
Wat ik liever heb?

Een vrouw die het leuk vindt om met mij te praten i.p.v. een onoprechte fake hoer.
Rustig aan.
pi_136960339
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 01:09 schreef Voluptas het volgende:

[..]

Ik hou hem niet aan het lijntje, we zijn gewoon praatbuddies en daar is hij ook heeel content mee
Loog ze zonder schaamte... het label kutwijf heb je daarmee dik en dik verdiend.
Classy lady hoor. :')
pi_136960360
Ik krijg er serieus een beetje de bibbers van... Dit neppe gedoe.
Rustig aan.
pi_136960400
quote:

[..]

Alleen jij niet zo :P
pi_136960434
*ik Skype nu een tunnel in*
Ja doei.
pi_136960538
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 01:10 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Wat ik liever heb?

Een vrouw die het leuk vindt om met mij te praten i.p.v. een onoprechte fake hoer.
Donder toch op..alsof je nooit mensen tegenkomt die je niet zo vindt, dan blijf je toch wel vriendelijk? Of ga je als een klootzak negeren?
pi_136960574
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 01:25 schreef Voluptas het volgende:

[..]

Donder toch op..alsof je nooit mensen tegenkomt die je niet zo vindt, dan blijf je toch wel vriendelijk? Of ga je als een klootzak negeren?
Schatje.. :')

Het kan best een lastige situatie zijn, maar in vriendschappen gebeuren dit soort dingen niet, dit is gewoon scheef en een vriendschap hoort niet scheef te zijn.
Rustig aan.
  vrijdag 21 februari 2014 @ 01:37:49 #129
47102 Elvi
miemkwien
pi_136960730
Je kan toch gewoon zeggen dat je het contact op zich leuk vind maar dat de intensiteit van het contact iets overweldigend is. Dan blijf je netjes maar je zegt wel eerlijk wat je ervan vind. Dat kan he... Eerlijk en aardig tegelijkertijd zijn ;)
pi_136960945
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 23:54 schreef Voluptas het volgende:
Ik praat nu al tijdje met een man, maar deze man praat echt ongelofelijk veel. Als we zitten te skypen, kan meneer rustig 6 uurtjes doorgaan en doet alsof hij me heel speciaal vindt (omdat hij vast in mijn broekje wilt komen).Ook vertoont hij dit gedrag vast ook bij tig andere chickies.

Ik ben te lief en durf dan niet te zeggen dat hij echt te veel doorzanikt enzo. Word ik heel kriegelig van. Ik zit nu gewoon al tijdje met hem te praten, maar hij raakt verdomme maar niet uitgelult.
En dan zijn er mannen die amper iets zeggen en waar ik me ook aan kan ergeren.
Dus mannen...waarom is het gulden middenweg altijd zo extreem moeilijk voor jullie?
Ik snap hier geen zak van. Er praat iemand tegen je waarvan je denkt dat die in je broekje wil komen waarvan je kennelijk niet wil dat ie in je broekje komt. Dat gepraat vind je ook al niks.

Dus... Waarom praat je met hem?

Je bent te lief om dat te zeggen? Over het algemeen zijn vrouwen die dat zeggen niet zo lief. In dien je dat wel bent, de oplossing is heel simpel: zeg het alsnog tegen hem.

Waarom de gulden middenweg moeilijk is? Omdat vrouwen geen feedback geven.
  vrijdag 21 februari 2014 @ 01:53:12 #131
366603 Romsel
Sowieso baas!
pi_136960955
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 01:08 schreef Voluptas het volgende:

[..]

Waarom liegen?

Als je geen zin meer hebt om te praten dan zeg je toch gewoon dat je gaat ophangen of dat je even klaar bent met het gesprek.

Je denkt zogenaamd aan de mensheid maar liegt al over de kleinste dingen. Raar ben jij, RAARRRRRRRR.
pi_136961043
Ik heb t nog doorgelezen ook. En ondanks zn gestuntel krijg ik meelij met die gozer dat ie dit moet treffen.
  vrijdag 21 februari 2014 @ 07:43:36 #133
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_136962096
quote:

[..]

En in de OP typ je nog dat hij in je broekje wil komen.

Keep on trollin' :7
pi_136965335
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 07:43 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

En in de OP typ je nog dat hij in je broekje wil komen.

Keep on trollin' :7
Althans...ik denk dat hij dat wil, is maar een theorie ;)

Toen hij mijn foto's zag, slijmde hij gigantisch erg. En daarna via skype, was het helemaal bingo. Terwijl hij eerder wat ''koeler'' deed.
Ik vind het gewoon schijnheilig dat mannen zo erg op uiterlijk afgaan. En dat maakt mij ook een beetje rebels en boos. Hij is degene die fake is en NIET ik :)
pi_136965346
OP niet gelezen, maar vrouwen praten meer.
pi_136965358
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 01:53 schreef Romsel het volgende:

[..]

Waarom liegen?

Als je geen zin meer hebt om te praten dan zeg je toch gewoon dat je gaat ophangen of dat je even klaar bent met het gesprek.

Je denkt zogenaamd aan de mensheid maar liegt al over de kleinste dingen. Raar ben jij, RAARRRRRRRR.
Alsof jij ooit tegen een dame zou zeggen..ik heb geen zin meer in je :') en doei.

Al die zogenaamde moraalridders hier. Verwijt een ander wat ie zelf ook doet, nou nou
  Moderator vrijdag 21 februari 2014 @ 10:43:25 #137
9859 crew  Karina
Woman
pi_136965516
Zes uur met iemand kletsen via Skype... Ik had al lang gezegd, sorry maar ik ga naar bed, doei.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  vrijdag 21 februari 2014 @ 10:47:07 #138
39114 Angst
CorticotropinReleasingHormon
pi_136965619
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 10:37 schreef Voluptas het volgende:

[..]

Alsof jij ooit tegen een dame zou zeggen..ik heb geen zin meer in je :') en doei.

Al die zogenaamde moraalridders hier. Verwijt een ander wat ie zelf ook doet, nou nou
nu heb ik al een eeuwigheid verkering en dat maakt het wat makkelijker. Als enkele jaren toen ik nog jong en mooi was ik het gevoel kreeg dat de betreffende jongeman wel erg vriendelijk was, noemde ik terloops mijn vriend. Dan wisten ze waar ze aan toe waren. Gewoonlijk taaide ze dan vrij snel af, als ze dan wel echt wouden kletsen kon dat ook, wat uiteraard minder vaak voorkwam.

Als je geen verkering hebt is dat lastiger. Je wijst dan iemand immers af voor een reden. Leuk is het niet, maar wat je nu doet is veel erger.

Je presenteerde hier dat je heel lief en invoelend bent, dus je ego irriteerd me ook een beetje... Ik krijg echt het gevoel dat je erg egoïstisch bent, nu is het maar een topic, maar als tig mensen hier zo op reageren, zou ik als ik jou was wel even nadenken.
In theorie vind ik iedereen aardig!
<a href="http://img170.exs.cx/img170/7325/img90181an.jpg" rel="nofollow" target="_blank">check mijn schilderij!</a>
Jagermaster alleen als ie bloed en bloedheet is!
pi_136965668
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 10:47 schreef Angst het volgende:

[..]

nu heb ik al een eeuwigheid verkering en dat maakt het wat makkelijker. Als enkele jaren toen ik nog jong en mooi was ik het gevoel kreeg dat de betreffende jongeman wel erg vriendelijk was, noemde ik terloops mijn vriend. Dan wisten ze waar ze aan toe waren. Gewoonlijk taaide ze dan vrij snel af, als ze dan wel echt wouden kletsen kon dat ook, wat uiteraard minder vaak voorkwam.

Als je geen verkering hebt is dat lastiger. Je wijst dan iemand immers af voor een reden. Leuk is het niet, maar wat je nu doet is veel erger.

Je presenteerde hier dat je heel lief en invoelend bent, dus je ego irriteerd me ook een beetje... Ik krijg echt het gevoel dat je erg egoïstisch bent, nu is het maar een topic, maar als tig mensen hier zo op reageren, zou ik als ik jou was wel even nadenken.
Als ik zo egoistisch was, zou ik juist niet met hem praten. Mijn zwakte is juist dat ik Teveel aan anderen denk :)
  vrijdag 21 februari 2014 @ 10:50:06 #140
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_136965711
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 10:36 schreef Voluptas het volgende:

[..]

Althans...ik denk dat hij dat wil, is maar een theorie ;)

Toen hij mijn foto's zag, slijmde hij gigantisch erg. En daarna via skype, was het helemaal bingo. Terwijl hij eerder wat ''koeler'' deed.
Ik vind het gewoon schijnheilig dat mannen zo erg op uiterlijk afgaan. En dat maakt mij ook een beetje rebels en boos. Hij is degene die fake is en NIET ik :)
Iedereen gaat deels op uiterlijk af, of wil je beweren dat je ook voor een aardige gast die er echt niet uit ziet uit de kleren zal gaan?

Maar neem voor de grap eens de proef op de som en vertel hem eens dat sex er never nooit niet in zit voor hem, ik ben benieuwd hoe lang de praatsessies daarna gaan worden.
pi_136965770
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 10:50 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

Iedereen gaat deels op uiterlijk af, of wil je beweren dat je ook voor een aardige gast die er echt niet uit ziet uit de kleren zal gaan?

Maar neem voor de grap eens de proef op de som en vertel hem eens dat sex er never nooit niet in zit voor hem, ik ben benieuwd hoe lang de praatsessies daarna gaan worden.
Ik zeg altijd dat ik maagd ben :) en wacht tot de ware :'). Dat schrikt ze altijd wel af. Of in elk geval komt de ware aard dan naar boven drijven
  vrijdag 21 februari 2014 @ 10:53:35 #142
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_136965832
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 10:51 schreef Voluptas het volgende:

[..]

Ik zeg altijd dat ik maagd ben :) en wacht tot de ware :'). Dat schrikt ze altijd wel af.
En je klepmakker reageerde daar hoe op?
  vrijdag 21 februari 2014 @ 10:54:04 #143
39114 Angst
CorticotropinReleasingHormon
pi_136965852
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 10:48 schreef Voluptas het volgende:

[..]

Als ik zo egoistisch was, zou ik juist niet met hem praten. Mijn zwakte is juist dat ik Teveel aan anderen denk :)
je praat met hem voor de aandacht. Ik heb dat ook weleens gedaan. Hoe denk je dat hij zich voelt als hij erachter komt hoe je echt over hem denkt? "Oh wat lief dat ze ondanks dat tijd aan me heeft besteed?"

Maar je kan jezelf voor de gek blijven houden. Maak anders is een overzichtje voor jezelf van de voor en nadelen van deze 'relatie'. Maak je zowel een lijstje voor hem als voor jezelf...
Als je dat doet, wordt het misschien makkelijker eerlijk te zijn naar hem en jezelf.
In theorie vind ik iedereen aardig!
<a href="http://img170.exs.cx/img170/7325/img90181an.jpg" rel="nofollow" target="_blank">check mijn schilderij!</a>
Jagermaster alleen als ie bloed en bloedheet is!
pi_136966022
quote:
2s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 10:53 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

En je klepmakker reageerde daar hoe op?
Ik ga het de volgende keer zeggen, dus ik ben benieuwd :).
pi_136966088
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 10:51 schreef Voluptas het volgende:

[..]

Ik zeg altijd dat ik maagd ben :) en wacht tot de ware :'). Dat schrikt ze altijd wel af. Of in elk geval komt de ware aard dan naar boven drijven
:')

Maagd en wachten tot de ware... Dat schrikt ze juist niet af, mannen proberen je dan te overtuigen hoe erg de ware ze voor je zijn. Nadat ze je in bed hebben gekregen zeggen ze "Hm, toch niet de ware" _O-

Je kunt beter zeggen dat je herpes en lepra hebt. Dan blijven ze wel van je weg..
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  vrijdag 21 februari 2014 @ 11:01:17 #146
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_136966096
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 10:58 schreef Voluptas het volgende:

[..]

Ik ga het de volgende keer zeggen, dus ik ben benieuwd :).
Aha, maar je weet wel zeker dat deze gast content is met de gang van zaken.
pi_136966131
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 10:54 schreef Angst het volgende:

[..]

je praat met hem voor de aandacht. Ik heb dat ook weleens gedaan. Hoe denk je dat hij zich voelt als hij erachter komt hoe je echt over hem denkt? "Oh wat lief dat ze ondanks dat tijd aan me heeft besteed?"

Maar je kan jezelf voor de gek blijven houden. Maak anders is een overzichtje voor jezelf van de voor en nadelen van deze 'relatie'. Maak je zowel een lijstje voor hem als voor jezelf...
Als je dat doet, wordt het misschien makkelijker eerlijk te zijn naar hem en jezelf.
Nou hij sprak eerder een vrouw via een datingsite en toen hij haar in het echt ontmoette en haar niet mooi vond, kapte hij het meteen af. Ik vroeg hoe ze eruit zag:
-Ze is dik, lelijk en heeft een bollig lijf en verder negeert hij haar als ze vraagt of hij iets met haar wil drinken.

Dat hij dat tegen me zei deed me echt wel schrikken en was een afknapper. Dus hij praat met mij vast ook voor zijn eigen gewin. Ik heb een lichaam als een model, lang haar en leuk gezicht...en als hij heel slijmerig zegt: heeee sexy, je bent echt speciaal voor me..he dat maakt me zo laaiend :%
Want als ik dik en lelijk was dan negeerde hij me vast ook.
pi_136966162
Zijn er heus nog mensen die hier serieus op in gaan?
Ja doei.
  vrijdag 21 februari 2014 @ 11:06:11 #149
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_136966235
quote:
3s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 11:03 schreef motorbloempje het volgende:
Bestaat de term 'hoggen' (huishouden ontwijkend gedrag dus) al?

Zo ja, dan doe ik dat vooral.
pi_136966244
quote:
3s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 11:03 schreef motorbloempje het volgende:
Ja, problemen mee?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')