Als hij 6 uur van zijn tijd en energie in je steekt (no pun intended)... JA!quote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:54 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Misschien omdat hij zijn ei kwijt moet? Weet jij veel...of wil je zeggen dat mannen alleen praten als hij zijn piemel ergens in moet steken? Beetje denigrerend vind je ook niet
Ik wil ook wel een petitie dat vrouwen gaan afwijzen i.p.v. kortaf doen / uit het niets negeren.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:54 schreef Romsel het volgende:
[..]
Tering he.
Weet je hoe vaak ik genegeerd ben door vrouwen?
Just deal with it, godverdomme hey.
Ken hem via een kennis..quote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
Voluptas, ken je deze man via een datingsite???
stel deze vraag al voor de 3e keer maar wtf he?
Ja en dan ontpopt iemand zich straks net zoals Ted Bundy omdat tig vrouwen hem als deurmat hebben behandeld.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:54 schreef Romsel het volgende:
[..]
Tering he.
Weet je hoe vaak ik genegeerd ben door vrouwen?
Just deal with it, godverdomme hey.
Damn wat een reactiequote:Op vrijdag 21 februari 2014 01:01 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Ja en dan ontpopt iemand zich straks net zoals Ted Bundy omdat tig vrouwen hem als deurmat hebben behandeld.
Ik denk nog aan de mensheid, wil niemand verbitterd maken
Gewoon na een maandje weer opdagen, denk ikquote:Op vrijdag 21 februari 2014 01:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar goed, nu zal je toch een keus moeten maken -hoe- je het gaat aanpakken
Dan geef je hem tips.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 01:01 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Ja en dan ontpopt iemand zich straks net zoals Ted Bundy omdat tig vrouwen hem als deurmat hebben behandeld.
Ik denk nog aan de mensheid, wil niemand verbitterd maken
Je gaat hem een maand lang negeren? Maar dan ben je toch je klankbord kwijt?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 01:02 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Gewoon na een maandje weer opdagen, denk ik
Ja en om het even wat minder extreem te zien: zulke mannen gaan dan KLB volkalken met:quote:
Je bent wel het prototypevoorbeeld waarom zulke mannen dat vindenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 01:04 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Ja en om het even wat minder extreem te zien: zulke mannen gaan dan KLB volkalken met:
Vrouwen zijn Hoerrren,
Vrouwen zijn waardeloos,
Dan krijg je zo een stroom huillieswil ik graag vermijden en een betere wereld begint bij jezelf dus
why not
Ga ergens anders trollen.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 01:05 schreef TerryStone het volgende:
[..]
Je bent wel het prototypevoorbeeld waarom zulke mannen dat vinden
Hij heeft wel een punt.quote:
Nee...eerlijkheid is vaak overrated. Je moet de ander in de waarde laten, ik hoef niemand lastig te vallen met dat ik vind dat hij teveel lult ofzo. Liever dat ik net bezoek heb en met een smoesje afsluitquote:Op vrijdag 21 februari 2014 01:06 schreef kingtoppie het volgende:
TS, wil je niet wat dingen rechtzetten misschien en een leven leven waarin je eerlijk en open naar anderen bent over je eigen gedachtes?
Jeetje wat achterbaks..quote:Op vrijdag 21 februari 2014 01:08 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Nee...eerlijkheid is vaak overrated. Je moet de ander in de waarde laten, ik hoef niemand lastig te vallen met dat ik vind dat hij teveel lult ofzo. Liever dat ik net bezoek heb en met een smoesje afsluit
Ik hou hem niet aan het lijntje, we zijn gewoon praatbuddies en daar is hij ook heeel content meequote:Op vrijdag 21 februari 2014 01:08 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hij heeft wel een punt.
Je wekt de indruk dat het jou niks kan schelen -of- hij door jou, bewust of onbewust, aan het lijntje gehouden wordt voor jouw eigen genot
Wat ik liever heb?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 01:10 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Of heb je liever: je lult teveel, ik ga afsluiten??
Nah.
Loog ze zonder schaamte... het label kutwijf heb je daarmee dik en dik verdiend.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 01:09 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Ik hou hem niet aan het lijntje, we zijn gewoon praatbuddies en daar is hij ook heeel content mee
Alleen jij niet zoquote:Op vrijdag 21 februari 2014 01:09 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Ik hou hem niet aan het lijntje, we zijn gewoon praatbuddies en daar is hij ook heeel content mee
Donder toch op..alsof je nooit mensen tegenkomt die je niet zo vindt, dan blijf je toch wel vriendelijk? Of ga je als een klootzak negeren?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 01:10 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wat ik liever heb?
Een vrouw die het leuk vindt om met mij te praten i.p.v. een onoprechte fake hoer.
Schatje..quote:Op vrijdag 21 februari 2014 01:25 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Donder toch op..alsof je nooit mensen tegenkomt die je niet zo vindt, dan blijf je toch wel vriendelijk? Of ga je als een klootzak negeren?
Ik snap hier geen zak van. Er praat iemand tegen je waarvan je denkt dat die in je broekje wil komen waarvan je kennelijk niet wil dat ie in je broekje komt. Dat gepraat vind je ook al niks.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:54 schreef Voluptas het volgende:
Ik praat nu al tijdje met een man, maar deze man praat echt ongelofelijk veel. Als we zitten te skypen, kan meneer rustig 6 uurtjes doorgaan en doet alsof hij me heel speciaal vindt (omdat hij vast in mijn broekje wilt komen).Ook vertoont hij dit gedrag vast ook bij tig andere chickies.
Ik ben te lief en durf dan niet te zeggen dat hij echt te veel doorzanikt enzo. Word ik heel kriegelig van. Ik zit nu gewoon al tijdje met hem te praten, maar hij raakt verdomme maar niet uitgelult.
En dan zijn er mannen die amper iets zeggen en waar ik me ook aan kan ergeren.
Dus mannen...waarom is het gulden middenweg altijd zo extreem moeilijk voor jullie?
Waarom liegen?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 01:08 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Nee...eerlijkheid is vaak overrated. Je moet de ander in de waarde laten, ik hoef niemand lastig te vallen met dat ik vind dat hij teveel lult ofzo. Liever dat ik net bezoek heb en met een smoesje afsluit
En in de OP typ je nog dat hij in je broekje wil komen.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 01:09 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Althans...ik denk dat hij dat wil, is maar een theoriequote:Op vrijdag 21 februari 2014 07:43 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
En in de OP typ je nog dat hij in je broekje wil komen.
Keep on trollin'
Alsof jij ooit tegen een dame zou zeggen..ik heb geen zin meer in jequote:Op vrijdag 21 februari 2014 01:53 schreef Romsel het volgende:
[..]
Waarom liegen?
Als je geen zin meer hebt om te praten dan zeg je toch gewoon dat je gaat ophangen of dat je even klaar bent met het gesprek.
Je denkt zogenaamd aan de mensheid maar liegt al over de kleinste dingen. Raar ben jij, RAARRRRRRRR.
nu heb ik al een eeuwigheid verkering en dat maakt het wat makkelijker. Als enkele jaren toen ik nog jong en mooi was ik het gevoel kreeg dat de betreffende jongeman wel erg vriendelijk was, noemde ik terloops mijn vriend. Dan wisten ze waar ze aan toe waren. Gewoonlijk taaide ze dan vrij snel af, als ze dan wel echt wouden kletsen kon dat ook, wat uiteraard minder vaak voorkwam.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 10:37 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Alsof jij ooit tegen een dame zou zeggen..ik heb geen zin meer in jeen doei.
Al die zogenaamde moraalridders hier. Verwijt een ander wat ie zelf ook doet, nou nou
Als ik zo egoistisch was, zou ik juist niet met hem praten. Mijn zwakte is juist dat ik Teveel aan anderen denkquote:Op vrijdag 21 februari 2014 10:47 schreef Angst het volgende:
[..]
nu heb ik al een eeuwigheid verkering en dat maakt het wat makkelijker. Als enkele jaren toen ik nog jong en mooi was ik het gevoel kreeg dat de betreffende jongeman wel erg vriendelijk was, noemde ik terloops mijn vriend. Dan wisten ze waar ze aan toe waren. Gewoonlijk taaide ze dan vrij snel af, als ze dan wel echt wouden kletsen kon dat ook, wat uiteraard minder vaak voorkwam.
Als je geen verkering hebt is dat lastiger. Je wijst dan iemand immers af voor een reden. Leuk is het niet, maar wat je nu doet is veel erger.
Je presenteerde hier dat je heel lief en invoelend bent, dus je ego irriteerd me ook een beetje... Ik krijg echt het gevoel dat je erg egoïstisch bent, nu is het maar een topic, maar als tig mensen hier zo op reageren, zou ik als ik jou was wel even nadenken.
Iedereen gaat deels op uiterlijk af, of wil je beweren dat je ook voor een aardige gast die er echt niet uit ziet uit de kleren zal gaan?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 10:36 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Althans...ik denk dat hij dat wil, is maar een theorie
Toen hij mijn foto's zag, slijmde hij gigantisch erg. En daarna via skype, was het helemaal bingo. Terwijl hij eerder wat ''koeler'' deed.
Ik vind het gewoon schijnheilig dat mannen zo erg op uiterlijk afgaan. En dat maakt mij ook een beetje rebels en boos. Hij is degene die fake is en NIET ik
Ik zeg altijd dat ik maagd benquote:Op vrijdag 21 februari 2014 10:50 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Iedereen gaat deels op uiterlijk af, of wil je beweren dat je ook voor een aardige gast die er echt niet uit ziet uit de kleren zal gaan?
Maar neem voor de grap eens de proef op de som en vertel hem eens dat sex er never nooit niet in zit voor hem, ik ben benieuwd hoe lang de praatsessies daarna gaan worden.
En je klepmakker reageerde daar hoe op?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 10:51 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Ik zeg altijd dat ik maagd benen wacht tot de ware
. Dat schrikt ze altijd wel af.
je praat met hem voor de aandacht. Ik heb dat ook weleens gedaan. Hoe denk je dat hij zich voelt als hij erachter komt hoe je echt over hem denkt? "Oh wat lief dat ze ondanks dat tijd aan me heeft besteed?"quote:Op vrijdag 21 februari 2014 10:48 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Als ik zo egoistisch was, zou ik juist niet met hem praten. Mijn zwakte is juist dat ik Teveel aan anderen denk
Ik ga het de volgende keer zeggen, dus ik ben benieuwdquote:Op vrijdag 21 februari 2014 10:53 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
En je klepmakker reageerde daar hoe op?
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 10:51 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Ik zeg altijd dat ik maagd benen wacht tot de ware
. Dat schrikt ze altijd wel af. Of in elk geval komt de ware aard dan naar boven drijven
Aha, maar je weet wel zeker dat deze gast content is met de gang van zaken.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 10:58 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Ik ga het de volgende keer zeggen, dus ik ben benieuwd.
Nou hij sprak eerder een vrouw via een datingsite en toen hij haar in het echt ontmoette en haar niet mooi vond, kapte hij het meteen af. Ik vroeg hoe ze eruit zag:quote:Op vrijdag 21 februari 2014 10:54 schreef Angst het volgende:
[..]
je praat met hem voor de aandacht. Ik heb dat ook weleens gedaan. Hoe denk je dat hij zich voelt als hij erachter komt hoe je echt over hem denkt? "Oh wat lief dat ze ondanks dat tijd aan me heeft besteed?"
Maar je kan jezelf voor de gek blijven houden. Maak anders is een overzichtje voor jezelf van de voor en nadelen van deze 'relatie'. Maak je zowel een lijstje voor hem als voor jezelf...
Als je dat doet, wordt het misschien makkelijker eerlijk te zijn naar hem en jezelf.
Bestaat de term 'hoggen' (huishouden ontwijkend gedrag dus) al?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:03 schreef motorbloempje het volgende:
Zijn er heus nog mensen die hier serieus op in gaan?
Ja, problemen mee?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:03 schreef motorbloempje het volgende:
Zijn er heus nog mensen die hier serieus op in gaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |