Als je hem zo'n kneus vindt verbaasd het me dat je er een topic over maakt.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:54 schreef Voluptas het volgende:
Ik praat nu al tijdje met een man, maar deze man praat echt ongelofelijk veel. Als we zitten te skypen, kan meneer rustig 6 uurtjes doorgaan en doet alsof hij me heel speciaal vindt (omdat hij vast in mijn broekje wilt komen).Ook vertoont hij dit gedrag vast ook bij tig andere chickies.
Ik ben te lief en durf dan niet te zeggen dat hij echt te veel doorzanikt enzo. Word ik heel kriegelig van. Ik zit nu gewoon al tijdje met hem te praten, maar hij raakt verdomme maar niet uitgelult.
En dan zijn er mannen die amper iets zeggen en waar ik me ook aan kan ergeren.
Dus mannen...waarom is het gulden middenweg altijd zo extreem moeilijk voor jullie?
Waarom zijn sommige vrouwen (jij) zo dom dat ze het gesprek 6 uur laten doorgaan en het niet afkappen en waarom zijn sommige vrouwen (jij) zo kieskeurig dat een man op de één of andere magische manier moet zien aan te voelen hoeveel hij moet praten... ben jij wel helemaal 100%?quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:54 schreef Voluptas het volgende:
Ik praat nu al tijdje met een man, maar deze man praat echt ongelofelijk veel. Als we zitten te skypen, kan meneer rustig 6 uurtjes doorgaan en doet alsof hij me heel speciaal vindt (omdat hij vast in mijn broekje wilt komen).Ook vertoont hij dit gedrag vast ook bij tig andere chickies.
Ik ben te lief en durf dan niet te zeggen dat hij echt te veel doorzanikt enzo. Word ik heel kriegelig van. Ik zit nu gewoon al tijdje met hem te praten, maar hij raakt verdomme maar niet uitgelult.
Dus mannen...waarom is het gulden middenweg altijd zo extreem moeilijk voor jullie?
Mannen moeten perfect zijn anders rotten ze maar op naar hun eigen land!quote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:04 schreef trovey het volgende:
Komt er eens een man langs die praat, weer niet goed.
Niemand is perfect, deal with it!quote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:06 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Mannen moeten perfect zijn anders rotten ze maar op naar hun eigen land!
Omdat ik te lief ben om hard te zijn..quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:58 schreef Lienekien het volgende:
Dus Voluptas, waarom blijf jij altijd aan die sneue types haken?
Blijft moeilijk te accepteren voor sommigen.quote:
Gemiddeld meisje zou iemand allang doodgenegeerd hebben.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:08 schreef Voluptas het volgende:
Als ik even weg ben:
- WAt doe je?!
- Ben je in slaap gevallen?
- Waarom negeer je mij?
Mag ik plies mezelf eens van mijn beeldscherm afrukken
Perfect is toch hartstikke subjectief joh.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:10 schreef trovey het volgende:
[..]
Blijft moeilijk te accepteren voor sommigen.
Ik negeer mensen nooit, vind ik asociaalquote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:10 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Gemiddeld meisje zou iemand allang doodgenegeerd hebben.
Ben je needy?
Dat noem ik niet lief. Dat is een ernstig gebrek aan assertiviteit. En dan zeg ik het aardig.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:10 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Omdat ik te lief ben om hard te zijn..
Wijs ze dan af.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:11 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Ik negeer mensen nooit, vind ik asociaal
Alle mannen die wel normaal kunnen doen, zijn al bezetquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:54 schreef Voluptas het volgende:
Ik ben zo lief en ik laat iedereen maar over me heenlopen. Boehoehoe.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:13 schreef Voluptas het volgende:
Dat trekt een hoop mensen aan, ze zien dat ik zo ben en dan blijven ze goed plakken en teren op mijn goedheid
En why is that?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:13 schreef Basxt het volgende:
jij zou mee moeten doen aan de jaarlijkse heetste fok vrouwen user wedstrijd!
Maar achter iemands rug om buitengewoon negatief over diegene praten is supersociaalquote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:11 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Ik negeer mensen nooit, vind ik asociaal
Dit kan wel kloppen..quote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:12 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat noem ik niet lief. Dat is een ernstig gebrek aan assertiviteit. En dan zeg ik het aardig.
Je geilt gewoon op de aandacht, attention whore.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:14 schreef Voluptas het volgende:
Ik heb net gezegd dat ik eindelijk wil slapen en dan meteen: wannneer zie ik je weer??
*Slik* wat dacht je na zo een 2jaar?
je beweerd dat er allemaal geyle trekkers achter je aan zitten toch.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |