Hier ook beide nog niet binnen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 18:02 schreef SiGNe het volgende:
Ze zijn dit keer wel erg laat, ik heb het nog niet eerder na 18:00 ontvangen en het is nog steeds niet binnen.
hoeveel bakka's verdien je per maand?quote:Op donderdag 20 februari 2014 17:51 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Uhm ja mijn verzekering betalen ze wel
Niet veel, anders zou ie ook geen zorgtoeslag krijgen...quote:Op donderdag 20 februari 2014 18:03 schreef eend112 het volgende:
[..]
hoeveel bakka's verdien je per maand?
quote:Op donderdag 20 februari 2014 18:04 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Niet veel, anders zou ie ook geen zorgtoeslag krijgen...
ABN wel eens eerder 1/2 8 pas ofzo gehad.quote:Op donderdag 20 februari 2014 18:02 schreef SiGNe het volgende:
Ze zijn dit keer wel erg laat, ik heb het nog niet eerder na 18:00 ontvangen en het is nog steeds niet binnen.
Smerige oplichters zijn het. Bloedzuigers. Parasieten.quote:Op donderdag 20 februari 2014 18:26 schreef Lt.Surge het volgende:
Rabobank
4 minutes ago
Door een verstoring bij de externe betalingsverwerker kunnen we niet garanderen dat alle toeslagen voor 00:00 vannacht verwerkt zijn. Wij doen onze uiterste best om het zo snel mogelijk bij te schrijven. Onze excuses voor het ongemak.
De shit is aan.
Tuig!quote:Op donderdag 20 februari 2014 18:27 schreef deprimist het volgende:
[..]
Smerige oplichters zijn het. Bloedzuigers. Parasieten.
Ik stem voor.quote:Op donderdag 20 februari 2014 18:31 schreef deprimist het volgende:
[..]
Ga zo maar naar de winkel om alcohol te halen en mijn verdriet weg te zuipen.
Heb je daar geld voor dan?quote:Op donderdag 20 februari 2014 18:31 schreef deprimist het volgende:
[..]
Ga zo maar naar de winkel om alcohol te halen en mijn verdriet weg te zuipen.
Nee eigenlijk niet maar dan maar alcohol in plaats van eten. Zie ik morgen wel weer verder.quote:Op donderdag 20 februari 2014 18:40 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Heb je daar geld voor dan?
Ik heb maar een tientje geleend, kan ik zo in elk geval boodschappen doen.
Genoegquote:Op donderdag 20 februari 2014 18:03 schreef eend112 het volgende:
[..]
hoeveel bakka's verdien je per maand?
http://www.telegraaf.nl/d(...)_ING_en_iDEAL__.htmlquote:heb een rekening geopend bij de ing bank rabobank kan van mij de schijt krijgen
Zeg gewoon, je bent toch anoniemquote:
quote:Op donderdag 20 februari 2014 19:09 schreef Syd het volgende:
Zag net op de volgende link een reactie van een teenmom, "ja ik moet bloembollen eten" kijk je op dr FB heeft ze net dr haar laten vlechten en maakt ze selfies met een iphone 5![]()
Godverdomme waar gaat de wereld heen....
http://allestoringen.nl/s(...)-bij-belastingdienst
Wat een schaamteloze paupers.quote:Op donderdag 20 februari 2014 19:10 schreef Syd het volgende:
ook iemand :
[..]
http://www.telegraaf.nl/d(...)_ING_en_iDEAL__.html
hahaha wat een droeftoeter
Ja zo open en bloot op Facebook, daarom reageer ik ook maar niet want dan kan ik niet anoniem mijn mening gevenquote:Op donderdag 20 februari 2014 19:17 schreef De_Dorstige het volgende:
[..]
[..]
Wat een schaamteloze paupers.
Mietje!quote:Op donderdag 20 februari 2014 19:19 schreef Syd het volgende:
[..]
Ja zo open en bloot op Facebook, daarom reageer ik ook maar niet want dan kan ik niet anoniem mijn mening geven
Zonder alcohol op een donderdagavond ook. Gelukkig heb ik al wat geregeld.quote:Op donderdag 20 februari 2014 19:20 schreef Syd het volgende:
[..]
Ja je weet maar nooit, van honger wordt men agressief
Ben je een verslaafde ?quote:Op donderdag 20 februari 2014 19:23 schreef deprimist het volgende:
[..]
Zonder alcohol op een donderdagavond ook. Gelukkig heb ik al wat geregeld.
Oh doe dan niet zo moeilijk! of ben je nu ook boos op de belastingdienst ? Terwijl het een externe betalingsverwerker is die de storing heeft.quote:
Ik ben op beide boos.quote:Op donderdag 20 februari 2014 19:29 schreef Syd het volgende:
[..]
Oh doe dan niet zo moeilijk! of ben je nu ook boos op de belastingdienst ? Terwijl het een externe betalingsverwerker is die de storing heeft.
Omdat het niet goed gaat. Dus boos!quote:Op donderdag 20 februari 2014 19:30 schreef Syd het volgende:
[..]
Belastingdienst heeft geld allang overgeboekt wat maakt je boos op hen ?
Daar is de belastingdienst verantwoordelijk voorquote:Op donderdag 20 februari 2014 19:29 schreef Syd het volgende:
[..]
Oh doe dan niet zo moeilijk! of ben je nu ook boos op de belastingdienst ? Terwijl het een externe betalingsverwerker is die de storing heeft.
Dankjequote:Op donderdag 20 februari 2014 19:33 schreef nightsleeper het volgende:
Na dit topic te hebben gelezen begrijp ik eindelijk waar mijn zuurverdiende belastingcentjes naartoe gaan. Geniet er maar van jongens.
Zoiets krijg ik nou nooit! Forever alone!quote:Op donderdag 20 februari 2014 19:34 schreef Drakire het volgende:
[..]
ABN noemt het bankmail, ik noem het bankspam.
Nee daar is Equens in dit geval verantwoordelijk voor, zo gaat dat als je iets uitbesteed en ervoor betaald (dus belastingdienst betaald Equens in dit geval)quote:Op donderdag 20 februari 2014 19:33 schreef eend112 het volgende:
[..]
Daar is de belastingdienst verantwoordelijk voor
Gewoon een leugen om mijn geld langer vast te houden voor hun eigen gewin.quote:Op donderdag 20 februari 2014 19:50 schreef Syd het volgende:
[..]
Nee daar is Equens in dit geval verantwoordelijk voor, zo gaat dat als je iets uitbesteed en ervoor betaald (dus belastingdienst betaald Equens in dit geval)
Ja want daar verdienen banken hun geld meequote:Op donderdag 20 februari 2014 19:51 schreef deprimist het volgende:
[..]
Gewoon een leugen om mijn geld langer vast te houden voor hun eigen gewin.
Als het dan verkeerd gaat is de belastingdienst daar alsng verantwoordelijk voor.quote:Op donderdag 20 februari 2014 19:50 schreef Syd het volgende:
[..]
Nee daar is Equens in dit geval verantwoordelijk voor, zo gaat dat als je iets uitbesteed en ervoor betaald (dus belastingdienst betaald Equens in dit geval)
Niet alleen de zorgtoeslag.quote:Op donderdag 20 februari 2014 19:54 schreef Funkel het volgende:
[..]
Ja want daar verdienen banken hun geld mee
Je bent een zielig stuk vreten als je op je zorgtoeslag zit te wachten. Ik hoop voor je dat het maandag pas komt. Tokkie
Omdat de belastingdienst zelf ook een ING-rekening heeft, en is een betaling van "eigen" bankrekeningen, en staat er dus vrijwel direct op.quote:Op donderdag 20 februari 2014 17:06 schreef SiGNe het volgende:
http://www.belastingdiens(...)lag_op_mijn_rekening
[..]
Wat is dat voor een KUT regeling?
Waarom krijgen mensen met een ING rekening voorrang?
Ik moet maar hopen dat het voor 21:00 op m'n rekening staat anders moet ik dus maar zonder eten de avond in, nog mazzel dat ik m'n medicijnen voor deze maand wel heb kunnen betalen.
Met al die extra belastingen, accijnzen, geen inflatiecorrectie en geen jaarlijkse verhoging hou ik niks meer over aan het eind van de maand.
Geld om te sparen hou ik ook niet over dus even een reserve aanleggen is er ook niet bij.
Ik snap je punt, maar snap niet waarom men boos wordt op de belastingdienstquote:Op donderdag 20 februari 2014 19:55 schreef eend112 het volgende:
[..]
Als het dan verkeerd gaat is de belastingdienst daar alsng verantwoordelijk voor.
Als jouw (bijvoorbeeld) iPhone kapot gaat door een fout in een of ander deeltje van de hardware dat in Azië wordt gefabriceerd, klaag je toch nog steeds op Apple of klaag je dan op die fabriek?
Nee hoor, ik betaal het met mijn inkomen en dus is de zorgtoeslag indirect mijn inkomenquote:Op donderdag 20 februari 2014 20:00 schreef Confetti het volgende:
Ik zal nooit snappen waarom mensen zo uitkijken naar hun zorgtoeslag. Het is geen gratis geld, je betaalt er gewoon je zorgverzekering mee.
En dan mij een verwend stuk vreten noemen. Ik wacht op wat mij toekomt. Mijn geld!quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:01 schreef BrianJ64 het volgende:
[..]
Nee hoor, ik betaal het met mijn inkomen en dus is de zorgtoeslag indirect mijn inkomen
Nee ik had het tegen die gast die denkt dat je zielig bent als je op je zorgtoeslag wacht. KOM OP WE ZIJN NEDERLANDERS WIE WACHT ER NOU NIET OP GELD!quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:01 schreef deprimist het volgende:
[..]
En dan mij een verwend stuk vreten noemen. Ik wacht op wat mij toekomt. Mijn geld!
Jij hebt vast betere alternatieven nietwaar?quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:01 schreef deadprez het volgende:
mensen die geen drugs kopen van de zorgtoeslag
Leuk ook dat op alle banken-Facebooks mensen zeuren dat ze naar een andere bank gaan omdat er te veel storingen zijnquote:Op donderdag 20 februari 2014 16:57 schreef Lt.Surge het volgende:
https://www.facebook.com/rabobank
al die reacties
IK HEB GEEN GELD BOEHOEHOE
Gvd, ga of werken, of leer met een budget te werken. Kut paupers.
Ja ben ik het wel met je eens, maarja het is sowieso niet alsof ze het met opzet doen ofzoquote:Op donderdag 20 februari 2014 19:59 schreef Syd het volgende:
[..]
Ik snap je punt, maar snap niet waarom men boos wordt op de belastingdienst![]()
Als een apple (crapple) medewerker jouw verteld dat er in de fabriek in Azie problemen zijn scheld je hem ter plekke ook uit dat hij maar naar Azie toe moet om het te regelen ? Die man doet ook zijn werk
quote:Natasja Muno Jammer!! Dus toch niks te eten vandaag!! Ik was al iedere 15 minuten aan het kijken.. Hopelijk voor acht uur dan sluiten de supermarkten hier
Als iemand een bedrag van een ING rekening overmaakt naar mijn ABN rekening staat het ook vrijwel meteen op mijn rekening (niet meer 3 dagen wachten zoals vroeger) dus dat zou geen excuus moeten zijn.quote:Op donderdag 20 februari 2014 19:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Omdat de belastingdienst zelf ook een ING-rekening heeft, en is een betaling van "eigen" bankrekeningen, en staat er dus vrijwel direct op.
Ergo; als de ING net zo laat zou betalen als de andere banken dan zou de ING het geld bewust enige tijd achterhouden.
Echt erg man. Ik moet zo denk ik aan de spiritus als ze niet opschieten.quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:08 schreef Drakire het volgende:
Nu kan ik niet zo veel sterk kopen, nja dan maar aan het speciaalbier.
Ik heb thuis nog, goldstrike, wijn, champagne, vodka, vodka lime, jagermeister, sambucca en citroenbrandenwijn liggen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:08 schreef deprimist het volgende:
[..]
Echt erg man. Ik moet zo denk ik aan de spiritus als ze niet opschieten.
Eh wat een luxe. Waarom zit ik niet nu bij jou te zuipen dan?quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:10 schreef Drakire het volgende:
[..]
Ik heb thuis nog, goldstrike, wijn, champagne, vodka, vodka lime, jagermeister, sambucca en citroenbrandenwijn liggen.
Maar ik moet tijdens het uitgaan ook iets bestellen ander lijk je zo'n pauper.
wtf voor wereld leef jij dat je er je verzekering mee betaaltquote:Op donderdag 20 februari 2014 20:00 schreef Confetti het volgende:
Ik zal nooit snappen waarom mensen zo uitkijken naar hun zorgtoeslag. Het is geen gratis geld, je betaalt er gewoon je zorgverzekering mee.
Het is zorgTOEslag, en geen geld om er drugs of andere leuke dingen van te kopen toeslagquote:Op donderdag 20 februari 2014 20:14 schreef Keith_Bakker het volgende:
[..]
wtf voor wereld leef jij dat je er je verzekering mee betaalthet is leefgeld man
ik moet toch goed voor mezelf zorgen?quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:17 schreef Syd het volgende:
[..]
Het is zorgTOEslag, en geen geld om er drugs of andere leuke dingen van te kopen toeslag
Verkoop je iPhonequote:Op donderdag 20 februari 2014 17:15 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Ik zit al een paar dagen met een paar euro te doen, da's nu op omdat ik m'n geld had verwacht.
1 of 2 dagen geen eten of drinken kunnen kopen is niet echt een prettig vooruitzicht.
Die naffers hebben het bij mij eens gepresteerd om m'n salaris pas om 2300 te storten, op vrijdagquote:Op donderdag 20 februari 2014 18:12 schreef BadSnoopy het volgende:
[..]
ABN wel eens eerder 1/2 8 pas ofzo gehad.
Dan kun je makkelijk een avond of twee zonder drugs en alcoholquote:Op donderdag 20 februari 2014 20:19 schreef deprimist het volgende:
[..]
ik moet toch goed voor mezelf zorgen?
Ditquote:Op donderdag 20 februari 2014 20:00 schreef Confetti het volgende:
Nee dat kan dus niet.quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:20 schreef Syd het volgende:
[..]
Dan kun je makkelijk een avond of twee zonder drugs en alcohol
nee het komt aan mij toe. Ik betaal het met eigen geld. Dat geld is voor mij. Mijn geld! MIJN!quote:
Dat zeg jij.quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:21 schreef Syd het volgende:
[..]
dan kun je ook niet goed voor jezelf zorgen.
Leuke troll ben je, maar zal je ff verder voeden. Als jij geen twee dagen zonder drugs of alcohol kan ben je verslaafd en heb je een probleem om jezelf goed te kunnen verzorgen, wat je dus niet kan.quote:
Het is de overeenkomst dat elke bank de zorgtoeslag op de 20ste van de maand bijschrijft, met uitzondering van het weekend.quote:Op donderdag 20 februari 2014 19:59 schreef Syd het volgende:
[..]
Ik snap je punt, maar snap niet waarom men boos wordt op de belastingdienst![]()
Als een apple (crapple) medewerker jouw verteld dat er in de fabriek in Azie problemen zijn scheld je hem ter plekke ook uit dat hij maar naar Azie toe moet om het te regelen ? Die man doet ook zijn werk
Heb ik niet, heb een oude Samsung.quote:
Wie zegt er dat ik alleen drug koop? Daarbij is het mijn geld.quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:23 schreef Syd het volgende:
[..]
Leuke troll ben je, maar zal je ff verder voeden. Als jij geen twee dagen zonder drugs of alcohol kan ben je verslaafd en heb je een probleem om jezelf goed te kunnen verzorgen, wat je dus niet kan.
Nee het is niet jouw geld, als overheid wil kunnen ze de toeslagen per direct stopzetten, het is een ondersteuning zodat jij je zorgverzekering kan betalen omdat dat voor Nederlanders een hoog bedrag kan zijn aangezien er vele onder modaal leven.quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:24 schreef deprimist het volgende:
[..]
Wie zegt er dat ik alleen drug koop? Daarbij is het mijn geld.
Het is maar hoe je het bekijkt. Als ik het al van mijn eigen geld heb betaald is het dus van mij. Dus mijn geld van mij. Mijn!!!quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:27 schreef Syd het volgende:
[..]
Nee het is niet jouw geld, als overheid wil kunnen ze de toeslagen per direct stopzetten, het is een ondersteuning zodat jij je zorgverzekering kan betalen omdat dat voor Nederlanders een hoog bedrag kan zijn aangezien er vele onder modaal leven.
Dat mag je vinden maar als je, zoals ik lees uit je comments, moet leven van de toeslagen wens ik je veel succes in de toekomst.quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:28 schreef deprimist het volgende:
[..]
Het is maar hoe je het bekijkt. Als ik het al van mijn eigen geld heb betaald is het dus van mij. Dus mijn geld van mij. Mijn!!!
Toch aardig dat je me succes wenst. Hetzelfde!quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:31 schreef Syd het volgende:
[..]
Dat mag je vinden maar als je, zoals ik lees uit je comments, moet leven van de toeslagen wens ik je veel succes in de toekomst.
quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:24 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Heb ik niet, heb een oude Samsung.
Warm water heb ik overigens ook al de hele dag al niet, verwarming de halve dag.. gelukkig niet omdat ik daar de rekening niet van kon betalen maar omdat men een grote reparatie aan het uitvoeren is.
Koude douche, geen eten, geen drinken, geen geld.. als de stroom uitvalt ga ik me echt eenpauper voelen.
Goed topic inderdaad!quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:50 schreef MichaelScott het volgende:
Wel vermakelijk om die reacties te lezen.
Je vergeet een smiley?quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:58 schreef Manke het volgende:
mensen die denken dat zorg- en huurtoeslag voor eten en drugs zijn
Dat niet denken, nepstudentquote:Op donderdag 20 februari 2014 20:58 schreef Manke het volgende:
mensen die denken dat zorg- en huurtoeslag voor eten en drugs zijn
Als ik het eerder heb krijg je 10 euro van me broquote:Op donderdag 20 februari 2014 20:59 schreef deprimist het volgende:
Ik begin nu helemaal door het lint te gaan. Kom hier met mijn geld!
Lol doe maar een snoepjequote:Op donderdag 20 februari 2014 21:07 schreef Keith_Bakker het volgende:
[..]
Als ik het eerder heb krijg je 10 euro van me bro
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |