Ik ook. Oplichters zijn het. Houden gewoon mijn geld vast en zitten er zelf van uit hun dak te gaan.quote:Op donderdag 20 februari 2014 16:39 schreef Sapstengel het volgende:
Bij mij nog niet en ik heb ook Rabobank.
Zorgtoeslag betekend eigenlijk dat je pauper bentquote:Op donderdag 20 februari 2014 16:42 schreef datismijnmening het volgende:
Tsss wees blij dat je uberhaupt zorgtoeslag krijgt
quote:Op donderdag 20 februari 2014 16:42 schreef Aiciu het volgende:
Zorgtoeslag betekend eigenlijk dat je pauper bent
Wie zei er dat ik wat verdien?quote:Op donderdag 20 februari 2014 16:43 schreef Aiciu het volgende:
Dus nu geeft iedereen toe dat ze te weinig verdienen
Zwakzinnig verklaring hoeft niet meer in ieder geval.quote:Op donderdag 20 februari 2014 16:45 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Had ik me nou maar wel autistisch laten verklaren
Da's meestal de 23equote:
Met andere woorden. Zeer terechtenen klacht!quote:Op donderdag 20 februari 2014 16:49 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Da's meestal de 23e
Hier zorgtoeslag en huursubsidie ook nog niet binnen (ABN-AMRO, komt best vaak pas rond 17:30 binnen)
Best irritant want m'n geld ik weer eens op en ik heb net m'n laatste cola ingeschonen en verder ook geen eten in huis..
Iedere maand weer een terechte klacht.quote:Op donderdag 20 februari 2014 16:55 schreef SiGNe het volgende:
Overigens komt er elke maand wel een topic als dit voorbij, meestal heeft de ING het geloof ik als eerste binnen.
Ga zelf werken man!quote:Op donderdag 20 februari 2014 16:57 schreef Lt.Surge het volgende:
https://www.facebook.com/rabobank
al die reacties
IK HEB GEEN GELD BOEHOEHOE
Gvd, ga of werken, of leer met een budget te werken. Kut paupers.
Oh.quote:Op donderdag 20 februari 2014 17:00 schreef deprimist het volgende:
[..]
Dat is geen werk. Dat is dag opvulling pauper!
Heb ook geen grenadine meer.quote:Op donderdag 20 februari 2014 17:01 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Oh.
GVD WAAR IS DIE TOESLAG DAN? IK HEB GEEN RANJA MEER.
Of studentquote:Op donderdag 20 februari 2014 16:42 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Zorgtoeslag betekend eigenlijk dat je pauper bent
Of beide!quote:Op donderdag 20 februari 2014 17:03 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Of student
En die mensen op die Facebook.
Wat is dat voor een KUT regeling?quote:Wij hebben met de banken afgesproken dat zij op de betaaldag de toeslag dezelfde dag nog op uw rekening bijschrijven. Het hangt van uw bank af op welk tijdstip zij dat doen. Bent u klant bij de ING, dan staat de toeslag voor 12.00 uur op uw rekening. Hebt u een andere bank, dan staat de toeslag uiterlijk om 24.00 uur op uw rekening.
Kunnen ze mooi een paar uur met je geld beleggen en vertienvoudigen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 17:06 schreef SiGNe het volgende:
http://www.belastingdiens(...)lag_op_mijn_rekening
[..]
Wat is dat voor een KUT regeling?
Waarom krijgen mensen met een ING rekening voorrang?
Ik moet maar hopen dat het voor 21:00 op m'n rekening staat anders moet ik dus maar zonder eten de avond in, nog mazzel dat ik m'n medicijnen voor deze maand wel heb kunnen betalen.
Met al die extra belastingen, accijnzen, geen inflatiecorrectie en geen jaarlijkse verhoging hou ik niks meer over aan het eind van de maand.
Geld om te sparen hou ik ook niet over dus even een reserve aanleggen is er ook niet bij.
Dat bepaal ik zelf wel.quote:Op donderdag 20 februari 2014 17:08 schreef LazyDave het volgende:
Zorgtoeslag is er om je zorgpremie van te betalen.
Die heb ik net op. Nu aan de sinaasappel.quote:
Ditquote:Op donderdag 20 februari 2014 16:57 schreef Lt.Surge het volgende:
https://www.facebook.com/rabobank
al die reacties
IK HEB GEEN GELD BOEHOEHOE
Gvd, ga of werken, of leer met een budget te werken. Kut paupers.
Ik ga mijn pisfles er maar bijpakken.quote:Op donderdag 20 februari 2014 17:09 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Die heb ik net op. Nu aan de sinaasappel.
Ja dat maakt wel uit. Kan niet wachten.quote:Op donderdag 20 februari 2014 17:12 schreef Blondje_93 het volgende:
Niet zo zeiken mensen. Wat boeit het nou als je 1 of 2 dagen moet wachten op je geld, zoveel geld is het nou ook weer niet
Maar dat probleem ligt dus bij de belastingdienst en niet bij de banken.quote:Op donderdag 20 februari 2014 17:08 schreef deprimist het volgende:
[..]
Kunnen ze mooi een paar uur met je geld beleggen en vertienvoudigen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |