Geen idee ik haat ze beide.quote:Op donderdag 20 februari 2014 17:13 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Maar dat probleem ligt dus bij de belastingdienst en niet bij de banken.
Ik zit al een paar dagen met een paar euro te doen, da's nu op omdat ik m'n geld had verwacht.quote:Op donderdag 20 februari 2014 17:12 schreef Blondje_93 het volgende:
Niet zo zeiken mensen. Wat boeit het nou als je 1 of 2 dagen moet wachten op je geld, zoveel geld is het nou ook weer niet
Geen werkquote:Op donderdag 20 februari 2014 17:13 schreef deprimist het volgende:
[..]
Ja dat maakt wel uit. Kan niet wachten.
Waarschijnlijk ook precies na 6 uur ofzo storten zodat je niet meer normaal dingen kan kopen en je moeilijk moet gaan doen. Zodat de banken lekker met je geld kunnen beleggen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 17:15 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Ik zit al een paar dagen met een paar euro te doen, da's nu op omdat ik m'n geld had verwacht.
1 of 2 dagen geen eten of drinken kunnen kopen is niet echt een prettig vooruitzicht.
Beter met je geld omgaan dan maar hequote:Op donderdag 20 februari 2014 17:15 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Ik zit al een paar dagen met een paar euro te doen, da's nu op omdat ik m'n geld had verwacht.
1 of 2 dagen geen eten of drinken kunnen kopen is niet echt een prettig vooruitzicht.
Tenks homie!quote:Op donderdag 20 februari 2014 17:19 schreef CarltonBanks het volgende:
57 posts en niemand heeft hem gemaakt? Arme TS
[ afbeelding ]
Haha, leer eens met je geld omgaan. Dan had je dit probleem nu nietquote:Op donderdag 20 februari 2014 17:17 schreef deprimist het volgende:
Wat een haat terwijl dit geld mij gewoon toekomt en ik er leuke dingen van mag doen. Jullie zijn gewoon jaloers.
Dan moet je wel geld hebben om mee om te gaan.quote:Op donderdag 20 februari 2014 17:16 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Beter met je geld omgaan dan maar he
Waarom zou ik niet met geld om kunnen gaan?quote:Op donderdag 20 februari 2014 17:22 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Haha, leer eens met je geld omgaan. Dan had je dit probleem nu niet
Als je het wel kon had je dit topic niet aangemaakt. Let maar op. morgen heb jij je zorgtoeslag binnen..quote:Op donderdag 20 februari 2014 17:23 schreef deprimist het volgende:
[..]
Waarom zou ik niet met geld om kunnen gaan?
Ja en jij hebt een vieze stinkkut en dikke reet.quote:Op donderdag 20 februari 2014 17:24 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Als je het wel kon had je dit topic niet aangemaakt. Let maar op. morgen heb jij je zorgtoeslag binnen..
Okquote:Op donderdag 20 februari 2014 17:22 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Dan moet je wel geld hebben om mee om te gaan.
Sinds de VVD aan het roer van het land staat kan ik opeens niet meer rondkomen met het geld dat ik krijg, ik heb regelmatig meer uitgaven dan inkomsten oa. doordat bepaalde medicijnen duurder zijn geworden en niet vergoed worden.
De huur is verhoogd, huursubsidie verlaagd, zorgkosten zijn gestegen, zorgtoeslag verlaagd, BTW is gestegen, gemeentelijke kosten zijn gestegen, etc.
Een paar jaar geleden kreeg ik een lagere uitkering maar hield ik meer geld over, ik had zelfs geld voor luxe zaken.
Tegenwoordig moet ik elk dubbeltje omdraaien en heb niet eens geld meer over om kleding van te kopen.
En ik ben niet de enige die daarmee te maken heeft gekregen, genoeg mensen die afhankelijk zijn van uitkeringen en subsidies en nu steeds verder in de schulden komen.
Steeds meer mensen gaan naar de voedselbanken.
En ondertussen heeft de VVD wel een regel gemaakt dat men ¤100.000,- belastingvrij mag schenken als dat geld voor de aankoop van een huis of verbouwing wordt gebruikt.
Dat klopt niet..
Haha, je weet dat ik gelijk hebt en komt daarom met zo'n reactie als dezequote:Op donderdag 20 februari 2014 17:24 schreef deprimist het volgende:
[..]
Ja en jij hebt een vieze stinkkut en dikke reet.
Dat is hetzelfde wat jij doet. Aannames en een vooroordeel ga zo door manwijf.quote:Op donderdag 20 februari 2014 17:25 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Haha, je weet dat ik gelijk hebt en komt daarom met zo'n reactie als deze
Ga zo door jochie
Jij zal het niet ver gaan schoppen in het levenquote:Op donderdag 20 februari 2014 17:26 schreef deprimist het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde wat jij doet. Aannames en een vooroordeel ga zo door manwijf.
Dus? Heb jij geen last van toch? En wat heb zoal bereikt?quote:Op donderdag 20 februari 2014 17:27 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Jij zal het niet ver gaan schoppen in het leven
Doei
Makkelijk roepen van de zijlijn.. als over een paar dagen je eigen salaris niet wordt overgemaakt open je vast ook een topic in klaagbaak over dat ze op je werk klootzakken zijn en dat je recht hebt op je centen, ook als je er niet door in problemen komt.quote:Op donderdag 20 februari 2014 17:24 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Als je het wel kon had je dit topic niet aangemaakt. Let maar op. morgen heb jij je zorgtoeslag binnen..
Als het een week later nog niet is gestort misschien.quote:Op donderdag 20 februari 2014 17:28 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Makkelijk roepen van de zijlijn.. als over een paar dagen je eigen salaris niet wordt overgemaakt open je vast ook een topic in klaagbaak over dat ze op je werk klootzakken zijn en dat je recht hebt op je centen, ook als je er niet door in problemen komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |