Nee hoor, ik betaal het met mijn inkomen en dus is de zorgtoeslag indirect mijn inkomenquote:Op donderdag 20 februari 2014 20:00 schreef Confetti het volgende:
Ik zal nooit snappen waarom mensen zo uitkijken naar hun zorgtoeslag. Het is geen gratis geld, je betaalt er gewoon je zorgverzekering mee.
En dan mij een verwend stuk vreten noemen. Ik wacht op wat mij toekomt. Mijn geld!quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:01 schreef BrianJ64 het volgende:
[..]
Nee hoor, ik betaal het met mijn inkomen en dus is de zorgtoeslag indirect mijn inkomen
Nee ik had het tegen die gast die denkt dat je zielig bent als je op je zorgtoeslag wacht. KOM OP WE ZIJN NEDERLANDERS WIE WACHT ER NOU NIET OP GELD!quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:01 schreef deprimist het volgende:
[..]
En dan mij een verwend stuk vreten noemen. Ik wacht op wat mij toekomt. Mijn geld!
Jij hebt vast betere alternatieven nietwaar?quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:01 schreef deadprez het volgende:
mensen die geen drugs kopen van de zorgtoeslag
Leuk ook dat op alle banken-Facebooks mensen zeuren dat ze naar een andere bank gaan omdat er te veel storingen zijnquote:Op donderdag 20 februari 2014 16:57 schreef Lt.Surge het volgende:
https://www.facebook.com/rabobank
al die reacties
IK HEB GEEN GELD BOEHOEHOE
Gvd, ga of werken, of leer met een budget te werken. Kut paupers.
Ja ben ik het wel met je eens, maarja het is sowieso niet alsof ze het met opzet doen ofzoquote:Op donderdag 20 februari 2014 19:59 schreef Syd het volgende:
[..]
Ik snap je punt, maar snap niet waarom men boos wordt op de belastingdienst![]()
Als een apple (crapple) medewerker jouw verteld dat er in de fabriek in Azie problemen zijn scheld je hem ter plekke ook uit dat hij maar naar Azie toe moet om het te regelen ? Die man doet ook zijn werk
quote:Natasja Muno Jammer!! Dus toch niks te eten vandaag!! Ik was al iedere 15 minuten aan het kijken.. Hopelijk voor acht uur dan sluiten de supermarkten hier
Als iemand een bedrag van een ING rekening overmaakt naar mijn ABN rekening staat het ook vrijwel meteen op mijn rekening (niet meer 3 dagen wachten zoals vroeger) dus dat zou geen excuus moeten zijn.quote:Op donderdag 20 februari 2014 19:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Omdat de belastingdienst zelf ook een ING-rekening heeft, en is een betaling van "eigen" bankrekeningen, en staat er dus vrijwel direct op.
Ergo; als de ING net zo laat zou betalen als de andere banken dan zou de ING het geld bewust enige tijd achterhouden.
Echt erg man. Ik moet zo denk ik aan de spiritus als ze niet opschieten.quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:08 schreef Drakire het volgende:
Nu kan ik niet zo veel sterk kopen, nja dan maar aan het speciaalbier.
Ik heb thuis nog, goldstrike, wijn, champagne, vodka, vodka lime, jagermeister, sambucca en citroenbrandenwijn liggen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:08 schreef deprimist het volgende:
[..]
Echt erg man. Ik moet zo denk ik aan de spiritus als ze niet opschieten.
Eh wat een luxe. Waarom zit ik niet nu bij jou te zuipen dan?quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:10 schreef Drakire het volgende:
[..]
Ik heb thuis nog, goldstrike, wijn, champagne, vodka, vodka lime, jagermeister, sambucca en citroenbrandenwijn liggen.
Maar ik moet tijdens het uitgaan ook iets bestellen ander lijk je zo'n pauper.
wtf voor wereld leef jij dat je er je verzekering mee betaaltquote:Op donderdag 20 februari 2014 20:00 schreef Confetti het volgende:
Ik zal nooit snappen waarom mensen zo uitkijken naar hun zorgtoeslag. Het is geen gratis geld, je betaalt er gewoon je zorgverzekering mee.
Het is zorgTOEslag, en geen geld om er drugs of andere leuke dingen van te kopen toeslagquote:Op donderdag 20 februari 2014 20:14 schreef Keith_Bakker het volgende:
[..]
wtf voor wereld leef jij dat je er je verzekering mee betaalthet is leefgeld man
ik moet toch goed voor mezelf zorgen?quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:17 schreef Syd het volgende:
[..]
Het is zorgTOEslag, en geen geld om er drugs of andere leuke dingen van te kopen toeslag
Verkoop je iPhonequote:Op donderdag 20 februari 2014 17:15 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Ik zit al een paar dagen met een paar euro te doen, da's nu op omdat ik m'n geld had verwacht.
1 of 2 dagen geen eten of drinken kunnen kopen is niet echt een prettig vooruitzicht.
Die naffers hebben het bij mij eens gepresteerd om m'n salaris pas om 2300 te storten, op vrijdagquote:Op donderdag 20 februari 2014 18:12 schreef BadSnoopy het volgende:
[..]
ABN wel eens eerder 1/2 8 pas ofzo gehad.
Dan kun je makkelijk een avond of twee zonder drugs en alcoholquote:Op donderdag 20 februari 2014 20:19 schreef deprimist het volgende:
[..]
ik moet toch goed voor mezelf zorgen?
Ditquote:Op donderdag 20 februari 2014 20:00 schreef Confetti het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |