Als ik het eerder heb krijg je 10 euro van me broquote:Op donderdag 20 februari 2014 20:59 schreef deprimist het volgende:
Ik begin nu helemaal door het lint te gaan. Kom hier met mijn geld!
Lol doe maar een snoepjequote:Op donderdag 20 februari 2014 21:07 schreef Keith_Bakker het volgende:
[..]
Als ik het eerder heb krijg je 10 euro van me bro
het voordeel van automatisering was juist dat het net als de economie 24 uur per dag werkt..quote:"We zijn voor de verwerking mede afhankelijk van een externe partij, waarvan het computersysteem 's avonds niet werkt", aldus de woordvoerder.
Reken maar dat het feest gaat worden. Des te meer reden toe.quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:53 schreef juzuf het volgende:
rustig bij de junkies geen feestje vandaag
Alsof jij weet hoe hard ik werk. Nee dus.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:03 schreef Mieshka het volgende:
Toeslagen.
Paupers die niet hard genoeg werken.
Jawel: weinig. Alleen mensen die weinig geld binnenharken en dus weinig werken, krijgen zorgtoeslag. Dus: werken met je kadaver! Heb je die toeslag ook niet nodig.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:03 schreef deprimist het volgende:
[..]
Alsof jij weet hoe hard ik werk. Nee dus.
Je bent zelf een kadaver.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:09 schreef Mieshka het volgende:
[..]
Jawel: weinig. Alleen mensen die weinig geld binnenharken en dus weinig werken, krijgen zorgtoeslag. Dus: werken met je kadaver! Heb je die toeslag ook niet nodig.
Waar in Nederland heb je een 24-uurseconomie?quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:47 schreef SiGNe het volgende:
[..]
het voordeel van automatisering was juist dat het net als de economie 24 uur per dag werkt..
Wat een onzin dat ze 's avonds een computersysteem voor betalingsverkeer uitzetten.
En wat is dat ook voor een onzin dat de belastingdienst een extern kantoor inhuurt voor de betaling en die huren ook weer een externe partij in![]()
Gelul je betaald er voor en krijgt het terug. Geen leuke bijkomstigheid. Gewoon mijn geld.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:16 schreef Maikuuul het volgende:
Elke maand afwachten op dat soort gratis geld
Beter verdien je gewoon geld en is zorgtoeslag een leuke bijkomstigheid
quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:18 schreef deprimist het volgende:
[..]
Gelul je betaald er voor en krijgt het terug. Geen leuke bijkomstigheid. Gewoon mijn geld.
quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:18 schreef deprimist het volgende:
[..]
Gelul je betaald er voor en krijgt het terug. Geen leuke bijkomstigheid. Gewoon mijn geld.
helemaal omdat het aan equens en niet aan de banken ligtquote:Op donderdag 20 februari 2014 20:03 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Leuk ook dat op alle banken-Facebooks mensen zeuren dat ze naar een andere bank gaan omdat er te veel storingen zijn.
Of als een bank meldt dat een storing is opgelost, dan krijg je vaak reacties van "wat, was er alweer een storing? Belachelijk bla bla" terwijl die mensen er dus niks van gemerkt hebben
Gaat niet, hij zit te wachten op zijn zorgtoeslag dus heeft geen geld om zich te laten behandelenquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:21 schreef deprimist het volgende:
[..]
Fucking harige arm. Als ik hem was zou ik het eens laten behandelen. Vies man.
Daar heb je geen geld voor nodig.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:22 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Gaat niet, hij zit te wachten op zijn zorgtoeslag dus heeft geen geld om zich te laten behandelen
Bij Equensquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |