Nee dat kan dus niet.quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:20 schreef Syd het volgende:
[..]
Dan kun je makkelijk een avond of twee zonder drugs en alcohol
nee het komt aan mij toe. Ik betaal het met eigen geld. Dat geld is voor mij. Mijn geld! MIJN!quote:
Dat zeg jij.quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:21 schreef Syd het volgende:
[..]
dan kun je ook niet goed voor jezelf zorgen.
Leuke troll ben je, maar zal je ff verder voeden. Als jij geen twee dagen zonder drugs of alcohol kan ben je verslaafd en heb je een probleem om jezelf goed te kunnen verzorgen, wat je dus niet kan.quote:
Het is de overeenkomst dat elke bank de zorgtoeslag op de 20ste van de maand bijschrijft, met uitzondering van het weekend.quote:Op donderdag 20 februari 2014 19:59 schreef Syd het volgende:
[..]
Ik snap je punt, maar snap niet waarom men boos wordt op de belastingdienst![]()
Als een apple (crapple) medewerker jouw verteld dat er in de fabriek in Azie problemen zijn scheld je hem ter plekke ook uit dat hij maar naar Azie toe moet om het te regelen ? Die man doet ook zijn werk
Heb ik niet, heb een oude Samsung.quote:
Wie zegt er dat ik alleen drug koop? Daarbij is het mijn geld.quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:23 schreef Syd het volgende:
[..]
Leuke troll ben je, maar zal je ff verder voeden. Als jij geen twee dagen zonder drugs of alcohol kan ben je verslaafd en heb je een probleem om jezelf goed te kunnen verzorgen, wat je dus niet kan.
Nee het is niet jouw geld, als overheid wil kunnen ze de toeslagen per direct stopzetten, het is een ondersteuning zodat jij je zorgverzekering kan betalen omdat dat voor Nederlanders een hoog bedrag kan zijn aangezien er vele onder modaal leven.quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:24 schreef deprimist het volgende:
[..]
Wie zegt er dat ik alleen drug koop? Daarbij is het mijn geld.
Het is maar hoe je het bekijkt. Als ik het al van mijn eigen geld heb betaald is het dus van mij. Dus mijn geld van mij. Mijn!!!quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:27 schreef Syd het volgende:
[..]
Nee het is niet jouw geld, als overheid wil kunnen ze de toeslagen per direct stopzetten, het is een ondersteuning zodat jij je zorgverzekering kan betalen omdat dat voor Nederlanders een hoog bedrag kan zijn aangezien er vele onder modaal leven.
Dat mag je vinden maar als je, zoals ik lees uit je comments, moet leven van de toeslagen wens ik je veel succes in de toekomst.quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:28 schreef deprimist het volgende:
[..]
Het is maar hoe je het bekijkt. Als ik het al van mijn eigen geld heb betaald is het dus van mij. Dus mijn geld van mij. Mijn!!!
Toch aardig dat je me succes wenst. Hetzelfde!quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:31 schreef Syd het volgende:
[..]
Dat mag je vinden maar als je, zoals ik lees uit je comments, moet leven van de toeslagen wens ik je veel succes in de toekomst.
quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:24 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Heb ik niet, heb een oude Samsung.
Warm water heb ik overigens ook al de hele dag al niet, verwarming de halve dag.. gelukkig niet omdat ik daar de rekening niet van kon betalen maar omdat men een grote reparatie aan het uitvoeren is.
Koude douche, geen eten, geen drinken, geen geld.. als de stroom uitvalt ga ik me echt eenpauper voelen.
Goed topic inderdaad!quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:50 schreef MichaelScott het volgende:
Wel vermakelijk om die reacties te lezen.
Je vergeet een smiley?quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:58 schreef Manke het volgende:
mensen die denken dat zorg- en huurtoeslag voor eten en drugs zijn
Dat niet denken, nepstudentquote:Op donderdag 20 februari 2014 20:58 schreef Manke het volgende:
mensen die denken dat zorg- en huurtoeslag voor eten en drugs zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |