Heb je nou serieus deze topic titel gekozen omdat je die vraag wil stellen?quote:Op woensdag 19 februari 2014 18:03 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Heeft iemand een adres in Duitsland (vlak over de grens bij Almelo/Enschede) waar de PS4 te koop is?
Kom maar op!quote:Op woensdag 19 februari 2014 18:32 schreef Massief het volgende:
Zijn er nog mensen die fifa spelen btw? Als je zin hebt wil ik je wel voetballes geven
In Duitsland zijn ze ook nog schaars. De enige manier om te kijken of een winkel hem nog heeft is door hem te bellen. En ook dan kan hij weer uitverkocht zijn op het moment dat jij in de winkel komt. Als je toch per se een PS4 uit Duitsland wil hebben schrijf dan de adressen op van winkels waar jij in de buurt van zult zijn. En ga niet speciaal hiervoor naar Duitsland.quote:Op woensdag 19 februari 2014 18:03 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Heeft iemand een adres in Duitsland (vlak over de grens bij Almelo/Enschede) waar de PS4 te koop is?
Destiny in september. Als je fan bent van FPS. In combinatie met RPG elementen.quote:Op woensdag 19 februari 2014 18:19 schreef Massief het volgende:
Vandaag controller opgestuurd naar Sony. Volgende week krijg ik een nieuwe als het goed is. Knuppeltje was versleten, het rubbertje dan... Heb er nog één waar dat langzaamaan ook gaat gebeuren terwijl ik echt niet heel veel speel of keihard met mn nagel er op druk. Apart.
Wat zijn nou toffe games die er aan komen? Driveclub lijkt me vet maar dat duurt nog wel ff. Heb wel trek in een nieuwe game namelijk.
Ja is goed! Wel zonder hoofdletter zo.quote:Op woensdag 19 februari 2014 19:04 schreef Massief het volgende:
September! Dat is nog een halfjaar :p Is het echt zo kut met games..
Sonnyspek ik voeg je zo eventjes toe oke
Heb je toegevoegdquote:Op woensdag 19 februari 2014 19:04 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Ja is goed! Wel zonder hoofdletter zo.
Ik nodig je wel uit!quote:Op woensdag 19 februari 2014 19:20 schreef Massief het volgende:
[..]
Heb je toegevoegd
Heb je nu tijd voor een potje?
Mijn kogels raken altijd op in die map.quote:Op woensdag 19 februari 2014 19:13 schreef janrad het volgende:
Zonet even conquest gespeeld op de Metro map met 64 man. Wat een heerlijk chaos was dat, overlevingstijd ongeveer 3.4 seconden
Vond metro leuker op de lastgen bij bf3. Nog steeds chaos, maar ik leefde iig langer dan een minuut.quote:Op woensdag 19 februari 2014 19:13 schreef janrad het volgende:
Zonet even conquest gespeeld op de Metro map met 64 man. Wat een heerlijk chaos was dat, overlevingstijd ongeveer 3.4 seconden
Munitie uitdelen, kan je dan ook een hoop punten opleverenquote:Op woensdag 19 februari 2014 19:53 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Mijn kogels raken altijd op in die map.
Wat zijn de dingen dan die je kan lerenquote:Op woensdag 19 februari 2014 18:32 schreef Massief het volgende:
Zijn er nog mensen die fifa spelen btw? Als je zin hebt wil ik je wel voetballes geven
Potje?quote:Op woensdag 19 februari 2014 19:31 schreef Baghdaddy het volgende:
Ik ben ook online voor een potje fifa (geen mic)!
Reken maar op eerder. Had hem vorige week woensdag opgestuurd, vrijdag een nieuwe controller binnenquote:Op woensdag 19 februari 2014 18:19 schreef Massief het volgende:
Vandaag controller opgestuurd naar Sony. Volgende week krijg ik een nieuwe als het goed is. Knuppeltje was versleten, het rubbertje dan... Heb er nog één waar dat langzaamaan ook gaat gebeuren terwijl ik echt niet heel veel speel of keihard met mn nagel er op druk. Apart.
Wat zijn nou toffe games die er aan komen? Driveclub lijkt me vet maar dat duurt nog wel ff. Heb wel trek in een nieuwe game namelijk.
gedaan :pquote:Op woensdag 19 februari 2014 22:59 schreef Fokker101 het volgende:
Ik ben ook online hoor. FIFA 14? Voeg maar toe: ThijmenSkillaz (ik weet het geen leuke naam)
Doe je mee? Dan maak ik er eentje aan.quote:Op woensdag 19 februari 2014 23:23 schreef Fokker101 het volgende:
Haha ja goed idee. Ik heb gewonnen met 4-3 met iets geluk dan maar oke.
Ja is goed, ik heb je uitgenodigd.quote:Op woensdag 19 februari 2014 23:25 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Doe je mee? Dan maak ik er eentje aan.
Trustenquote:Op donderdag 20 februari 2014 00:20 schreef Fokker101 het volgende:
Hahah, oke. ik ga eerst slapen jo
Hoe kom je daar in? En wat is het precies? Gewoon een league ofzoquote:Op donderdag 20 februari 2014 00:17 schreef sonnyspek het volgende:
Jongens de Profclub heet: FOC FifaFOK! mocht niet.
Hoe kom ik daarin?quote:Op donderdag 20 februari 2014 00:17 schreef sonnyspek het volgende:
Jongens de Profclub heet: FOC FifaFOK! mocht niet.
Waarom moet je daar 5 dagen op wachten ?quote:Op donderdag 20 februari 2014 09:13 schreef Koopsie het volgende:
Nog 5 dagen wachten voordat ik internet hebmaar dan kan ik eindelijk weer los met BF4
Ik versla graag mensen die Jokertje als icoon hebbenquote:Op woensdag 19 februari 2014 18:32 schreef Massief het volgende:
Ben net verhuisd en beetje te laat aangevraagd, wist niet dat het 3-5 week kon durenquote:Op donderdag 20 februari 2014 09:24 schreef janrad het volgende:
[..]
Waarom moet je daar 5 dagen op wachten ?
Je kan dan gewoon met een paar 'vrienden' in een team zitten. Ik ben dan bijvoorbeeld de LB en CV.quote:Op donderdag 20 februari 2014 08:30 schreef Massief het volgende:
[..]
Hoe kom je daar in? En wat is het precies? Gewoon een league ofzo
Huhuhuhuquote:Op donderdag 20 februari 2014 09:35 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik versla graag mensen die Jokertje als icoon hebben
Dat is wel tof, zal ook ff joinen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 09:39 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Je kan dan gewoon met een paar 'vrienden' in een team zitten. Ik ben dan bijvoorbeeld de LB en CV.
En dan heeft iedereen zijn eigen positie die hij/zij heeft. Hoe beter je wordt, hoe meer dingen je vrij speelt en des te hoger je divisie is.
Laat mij raden. KPN zeker...quote:Op donderdag 20 februari 2014 09:36 schreef Koopsie het volgende:
Ben net verhuisd en beetje te laat aangevraagd, wist niet dat het 3-5 week kon durenIk heb het hele pakket al binnen en aangesloten alleen ze activeren internet pas de 25e.
JacksonClaxon. Geef ff aan dat je fok!ker bentquote:Op donderdag 20 februari 2014 10:08 schreef Massief het volgende:
[..]
Huhuhuhu
Goede. Kom maar opNaam op psn?
Toegevoegd!quote:Op donderdag 20 februari 2014 11:16 schreef jackson het volgende:
[..]
JacksonClaxon. Geef ff aan dat je fok!ker bent.
Uhm ja hoor. Ik kom zo online dan. VOEG MAAR TOE: ThijmenSkillazquote:Op donderdag 20 februari 2014 13:25 schreef Massief het volgende:
Ik ben nu online. Iemand een potje?
Eindstand :pquote:Op donderdag 20 februari 2014 14:15 schreef sonnyspek het volgende:
Nu Gillingham-Newcastle tegen een FOK!'er1-1.
Vanavond weer Battlefield?quote:Op donderdag 20 februari 2014 11:16 schreef jackson het volgende:
[..]
JacksonClaxon. Geef ff aan dat je fok!ker bent.
Geen gek idee maar moet even draaitafel oppikken bij een vriend van me en er is voetbal. Gaat me dus qua planning niet lukken vrees ik maar als ik een gaatje heb, kijk ik even of je online bentquote:
Dat zijn beste longen zo op de fotoquote:Op donderdag 20 februari 2014 12:42 schreef Bartcoah het volgende:
Dit is het geheim van mijn skills:
Heb je toegevoegdquote:Op donderdag 20 februari 2014 13:57 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Uhm ja hoor. Ik kom zo online dan. VOEG MAAR TOE: ThijmenSkillaz
Rivals is echt leuk hoor ik vind hem af en toe leuker dan BF.quote:Op donderdag 20 februari 2014 17:09 schreef Rossdale het volgende:
Ik heb op dit moment alleen nog BF4 en NBA voor de PS4 in huis
Ja primaquote:Op donderdag 20 februari 2014 17:11 schreef sonnyspek het volgende:
Jongens vanavond even Profclub spelen?
Ik zou Rivals ook leuker vinden als ik elke keer doodga met BFquote:Op donderdag 20 februari 2014 17:16 schreef janrad het volgende:
[..]
Rivals is echt leuk hoor ik vind hem af en toe leuker dan BF.
Ik heb hem twee uurtjes gespeeld en daarna weer snel doorverkocht. Ik vond er echt niets aan...quote:Op donderdag 20 februari 2014 17:16 schreef janrad het volgende:
[..]
Rivals is echt leuk hoor ik vind hem af en toe leuker dan BF.
Rivals, is een vette racegame.quote:Op donderdag 20 februari 2014 19:50 schreef Fokker101 het volgende:
mm, vind het jammer dat er zo weinig racegame's zijn. Jullie niet?
Rivals moet je een beetje inkomen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 18:38 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik heb hem twee uurtjes gespeeld en daarna weer snel doorverkocht. Ik vond er echt niets aan...
Haha, prachtige goal op het laatst. Onderkantje latquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:33 schreef Fokker101 het volgende:
Sonnyspek had trouwens wel geluk.
Ja ik kom maar op.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:35 schreef PowerLoungen het volgende:
Iemand zin in een potje fifa nu?
Nadat ik potje met Powerloungen heb gedaan?quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:29 schreef Fokker101 het volgende:
He sonny we kunnen ook met zn tweeën cooop seizoenen ofzo haha.
Neenquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:47 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Nadat ik potje met Powerloungen heb gedaan?
Zal ik doen.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:05 schreef Fokker101 het volgende:
Oke invite mij maar als je klaar bent. Coop seizoenen
Welk team worden we?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:08 schreef Fokker101 het volgende:
Zeg ook als je klaar bent. Want dan ben ik effe afwezig op me PS4. Maar hier actief!
Ja multitasken.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:10 schreef Fokker101 het volgende:
Maar je bent nu toch wel bezig met spelen of nog steeds niet..
Ik nodig je nu uit.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:10 schreef Fokker101 het volgende:
Maar je bent nu toch wel bezig met spelen of nog steeds niet..
3 punten!quote:
Ik vond het, voor de eerste keer, best redelijk gaan.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:47 schreef Fokker101 het volgende:
Wat zijn we een bazen fifa koppel. Maar, nog een potje met mics? HAHAHA
Jep, mijn PS4 opeens...Niet eens me internet. Ik denk even oververhit. Morgen weer? Ging eigenlijk best goed maar de bal wou er eerste helft alleen niet in. Hoelaat morgen online ongeveer?quote:
MM, weet niet. Smiddags ofzo, hoe oud ben je eig?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 01:05 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Jep, mijn PS4 opeens...Niet eens me internet. Ik denk even oververhit. Morgen weer? Ging eigenlijk best goed maar de bal wou er eerste helft alleen niet in. Hoelaat morgen online ongeveer?
Ja morgen kan ik ook met headset, hier sliep ook iedereen.
17, jij?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 01:07 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
MM, weet niet. Smiddags ofzo, hoe oud ben je eig?
14 bijna 15. Hoezo de naam Sonnyspek eig. Verder speelden we best oké. Alleen wel veel balverlies op het middenveld.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 01:08 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
17, jij?
Ja stuur maar een DM. Ik zit morgen waarschijnlijk toch alleen maar series te kijken en te fifa'en.
Sonny vind ik een mooi liedje van Daddy Cool en voetballer. En Spek omdat het lekker is en mijn lievelingsvlees.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 01:11 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
14 bijna 15. Hoezo de naam Sonnyspek eig. Verder speelden we best oké. Alleen wel veel balverlies op het middenveld.
Aha, oke. Als jij morgen dan bijvoorbeeld zegt ja 2de paal enzo komt het helemaal goed haha.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 01:13 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Sonny vind ik een mooi liedje van Daddy Cool en voetballer. En Spek omdat het lekker is en mijn lievelingsvlees.
Ja precies, soms iets te slordig. Maar het jagen en aanvallen ging goed.
Ja inderdaad, kunnen we beetje overleggen wat hun zwakke kanten zijn etc. Stuur maar een DM.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 01:15 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Aha, oke. Als jij morgen dan bijvoorbeeld zegt ja 2de paal enzo komt het helemaal goed haha.
Erg benieuwd naar die game. Heb zelf besloten heb iig niet op de ps4 te kopen, maar stiekem kriebelt het welquote:Op vrijdag 21 februari 2014 01:20 schreef Santello het volgende:
Deze besteld bij bol.com
[ afbeelding ]
Ik deel de kosten van games met mijn broertje. Betaal dus maar de helft ;p Heerlijk is dat na een lange tijd zelf de volle pond te hebben moeten betalen voor Xbox360 gamesquote:Op vrijdag 21 februari 2014 01:23 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Erg benieuwd naar die game. Heb zelf besloten heb iig niet op de ps4 te kopen, maar stiekem kriebelt het wel
Hehe netjes dan toch.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 01:40 schreef Santello het volgende:
[..]
Ik deel de kosten van games met mijn broertje. Betaal dus maar de helft ;p Heerlijk is dat na een lange tijd zelf de volle pond te hebben moeten betalen voor Xbox360 games
Zonde, je had een gratis abonnement op Power Unlimited kunnen krijgen bij Thief. Maar je hebt in elk geval een leuke game straks.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 01:20 schreef Santello het volgende:
Deze besteld bij bol.com
[ afbeelding ]
Ik kan nog annuleren! Please do tell! Waar moet ik het dan bestellen?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 01:50 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Zonde, je had een gratis abonnement op Power Unlimited kunnen krijgen bij Thief. Maar je hebt in elk geval een leuke game straks.
En Bol.com
47 euro op preorders.nl hmmmmmquote:Op vrijdag 21 februari 2014 01:44 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Hehe netjes dan toch.
Ik koop gewoon regelmatig mn games uit de usa, zowel digitaal als boxed. Scheelt me vaak ook al een hoop
http://www.pu.nl/artikelen/nieuws/thief-abonnee-actie-faq/quote:Op vrijdag 21 februari 2014 02:01 schreef Santello het volgende:
[..]
Ik kan nog annuleren! Please do tell! Waar moet ik het dan bestellen?
Dank u!quote:Op vrijdag 21 februari 2014 02:06 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
http://www.pu.nl/artikelen/nieuws/thief-abonnee-actie-faq/
Gewoon bellen en vragen.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 08:43 schreef VulpX het volgende:
Die actie was helaas maar tot en met 20 februari.
Kun je mij ook toevoegen?Tristan84PSVquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:19 schreef sonnyspek het volgende:
Jongens er zijn nu vier leden in de 'FOC Fifa' profclub:
- sonnyspek
- Padmos
- ThijmenSkillaz
- Nickskeh
Ik zou graag binnenkort even andere vernederen!
Ik speel geen fut omdat het me te ingewikkeld lijkt met kopen etc. Je begint dan geloof ik met een flut team?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 09:36 schreef jackson het volgende:
Altijd gezellig dat wat mensen me toevoegen op de PS4.... Alleen qua Fifa zijn het geen FUT spelers zie ik. Geen populaire game-mode hier?
Klopt.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 10:01 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Ik speel geen fut omdat het me te ingewikkeld lijkt met kopen etc. Je begint dan geloof ik met een flut team?
Grootste game-mode binnen Fifa volgens mij... Kan dus nooit moeilijk zijn. Vind het persoonlijk het beste van de hele game. Doe eigenlijk nooit wat anders, behalve Co-op seasonsquote:Op vrijdag 21 februari 2014 10:01 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Ik speel geen fut omdat het me te ingewikkeld lijkt met kopen etc. Je begint dan geloof ik met een flut team?
Ik snap juist totaal de lol er niet van.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 10:10 schreef jackson het volgende:
[..]
Grootste game-mode binnen Fifa volgens mij... Kan dus nooit moeilijk zijn. Vind het persoonlijk het beste van de hele game. Doe eigenlijk nooit wat anders, behalve Co-op seasons.
Wat mij betreft bijzonder eenvoudig opgezet, maar ik ben dan ook bekend met Footballmanager
Nieuwe kabel of daar een switch/router zetten. Dat is dan het verdeelblokje.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 10:19 schreef Koopsie het volgende:
Ik heb een vraag i.v.m. internet. ik heb zojuist een internet kabel getrokken naar het kastje van interactieve tv, nu wil ik de Ps4 ook aansluiten op het internet.
Moet ik nu een nieuwe kabel trekken en in een aparte ethernet poort doen, of kan ik een verdeelblokje ertussen zetten en dan klein kabeltje naar Ps4 doen.
Ik heb niet zoveel verstand van kabels etc:@
Dat moet je helaas zelf doen!quote:Op vrijdag 21 februari 2014 09:57 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Kun je mij ook toevoegen?Tristan84PSV
Ahaah! thxquote:Op vrijdag 21 februari 2014 10:22 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nieuwe kabel of daar een switch/router zetten. Dat is dan het verdeelblokje.
Smaken verschillen, ik hoef mensen niet over te halenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 10:11 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik snap juist totaal de lol er niet van.
Als ik een manager spel wil spelen ga ik FM spelen, Fifa is voor mij eigenlijk alleen local multiplayer en Seasons.
Je noemde zelf FM, vandaar.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 10:44 schreef jackson het volgende:
[..]
Smaken verschillen, ik hoef mensen niet over te halen.
Snap alleen niet dat je het vergelijkt met een "manager spel", daar heeft het niks mee te maken. Je zit zelf achter de knoppen maar hebt gewoon meer vrijheid qua team. Ook is het mooi om je team beter te zien worden, spelers te kopen en dingen uit te proberen. Maar het heeft weinig met managen te maken.
Om de reden aan te geven waarom ik dit bijzonder eenvoudig van opzet vind.quote:
Je hebt gelijk, maar alsnog, verdomme.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:10 schreef jackson het volgende:
[..]
Om de reden aan te geven waarom ik dit bijzonder eenvoudig van opzet vind.
Ik speel futquote:Op vrijdag 21 februari 2014 09:36 schreef jackson het volgende:
Altijd gezellig dat wat mensen me toevoegen op de PS4.... Alleen qua Fifa zijn het geen FUT spelers zie ik. Geen populaire game-mode hier?
quote:
ThijmenSkillazquote:Op vrijdag 21 februari 2014 09:59 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Wat is jouw ps gebruikersnaam?Misschien kunnen we ook co-oppen :-)
Dat doe je heel goedquote:
Dat Thief, ik weet het niet. Zou het eens moeten bekijken. Wel wat op youtube gezien maar vraag me af of dergelijke spellen me trekken. Ook nooit Assasins Creed gespeeld.quote:
Vrij uitgebreide preview na een dag gamen: http://games.fok.nl/preview/637232/1/1/100/thief.htmlquote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:09 schreef jackson het volgende:
[..]
Dat doe je heel goed
[..]
Dat Thief, ik weet het niet. Zou het eens moeten bekijken. Wel wat op youtube gezien maar vraag me af of dergelijke spellen me trekken. Ook nooit Assasins Creed gespeeld.
die mic zit in dat dikker stuk halverwege. Moet je anders even bij instellingen kijken ofzoquote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:01 schreef sonnyspek het volgende:
Jongens, weten jullie waar de microfoon zit in die headset die is bijgeleverd bij de PS4? Die van mij maakt geen contact lijkt het net.
Het is vooral sneaken. Tenminste, je kunt zelfs de optie aanzetten dat geen enkele guard je mag hebben gezien of gehoord, want dan is het mission failed. Dat staat nog los van de moeilijkheidsgraad kiezen. Zo kun je ook aangeven geen spciale pijlen te gebruiken en geen upgrades te mogen kopen. Dus ja, er kan weinig actie zijn, het is maar hoe je het instelt. Op easy met alle hulpjes aan zul je wss meer actie kunnen regelen, omdat je niet meteen mission failed hebtquote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:13 schreef RRuben het volgende:
zit te twijfelen of ik Thief zou kopen, ik hou niet echt van die donkere games en het lijkt alsof er te weinig actie in zit. Maar het idee vindt ik wel heel gaaf.
quote:
Dan zou ik het spel bekijken via Playstation Live. Er zijn altijd wel wat spelers te zien die het spel streamen.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:13 schreef RRuben het volgende:
zit te twijfelen of ik Thief zou kopen, ik hou niet echt van die donkere games en het lijkt alsof er te weinig actie in zit. Maar het idee vindt ik wel heel gaaf.
Dit. Niet zozeer ingewikkeld. Je bent alleen meer aan kopen en verkopen dan daadwerkelijk aan het spelenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 10:01 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
En je Thief bij Bol inmiddels geannuleerd?quote:
Bij zavii besteldquote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:42 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
En je Thief bij Bol inmiddels geannuleerd?
Heel verstandig. Bol staat er ook om bekend pre-orders niet op launch date te leveren.quote:
Zavii ook niet lijkt me. Komt niet uit Nederland toch?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:57 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Heel verstandig. Bol staat er ook om bekend pre-orders niet op launch date te leveren.
Jahoor, gewoon inloggen op je EU account dan als je dat spel daar wil spelen. Er zijn geen regioprotecties.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:43 schreef lel86 het volgende:
Als ik een us account aanmaak.kan ik die spellen ook op mijn eu account spelen?en kan ik daar ook gewoon met paypal tegoed toevoegen?
Ik ken het niet, maar ik betaal ook nooit meer voor een spel dan 45 Euro.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:58 schreef Santello het volgende:
[..]
Zavii ook niet lijkt me. Komt niet uit Nederland toch?
Ow beetje onduidelijk van mij kant.maar bedoel als ik een spel koop in de us store?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:59 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Jahoor, gewoon inloggen op je EU account dan als je dat spel daar wil spelen. Er zijn geen regioprotecties.
Die zijn ook te spelen met je Europese account. Je kan alleen geen DLC kopen voor een Amerikaans spel met je Europese account. Daarvoor moet je dus met je amerikaanse account ingelogd zijn.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:01 schreef lel86 het volgende:
[..]
Ow beetje onduidelijk van mij kant.maar bedoel als ik een spel koop in de us store?
Nee,quote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:59 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Jahoor, gewoon inloggen op je EU account dan als je dat spel daar wil spelen. Er zijn geen regioprotecties.
omgomgomg Yakuza.. komt die naar Europa? Gelijk een ps4 halen dan.quote:
Dat heb ik 5 minuten geleden al gezegd. Overigens kan hij met zijn Amerikaanse account zonder problemen de DLC gebruiken. En geen restricties op de games zelf.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:16 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Nee,
Je kan geen Europese DLC's gebruiken. spellen zijn niet regiostricted maar DLC's wel.
Het gaat mij om het spel zelf DLC's gebruik ik zelden.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:16 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Nee,
Je kan geen Europese DLC's gebruiken. spellen zijn niet regiostricted maar DLC's wel.
Nooit problemen gehad...quote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:57 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Heel verstandig. Bol staat er ook om bekend pre-orders niet op launch date te leveren.
oh wist ik niet! Thanks. Klinkt wel beter ja. Kan je het aanpassen aan je eigen stijlquote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het is vooral sneaken. Tenminste, je kunt zelfs de optie aanzetten dat geen enkele guard je mag hebben gezien of gehoord, want dan is het mission failed. Dat staat nog los van de moeilijkheidsgraad kiezen. Zo kun je ook aangeven geen spciale pijlen te gebruiken en geen upgrades te mogen kopen. Dus ja, er kan weinig actie zijn, het is maar hoe je het instelt. Op easy met alle hulpjes aan zul je wss meer actie kunnen regelen, omdat je niet meteen mission failed hebt
Maar Thief is natuurlijk geen game om iedereen maar even af te slachten, dan ga je het doel een beetje voorbij als je het mij vraagt.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:14 schreef RRuben het volgende:
[..]
oh wist ik niet! Thanks. Klinkt wel beter ja. Kan je het aanpassen aan je eigen stijl
nee dat snap ikquote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:15 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Maar Thief is natuurlijk geen game om iedereen maar even af te slachten, dan ga je het doel een beetje voorbij als je het mij vraagt.
Ik hoop dat Garret nog steeds zulke grappige innerlijke monologen heeft, die waren in de eerste delen echt top.
Hopelijk dan wel eindelijk weer een keer een oude vertrouwde Tony Hawk game. De laatste delen vond ik echt 10x niks.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:14 schreef RRuben het volgende:
Nieuwe Tony Hawk-game in de maak http://nu.nl/tech/3708367/nieuwe-tony-hawk-game-in-maak.html via @NUnl hopelijk voor de PS4
Ja ik straks wel hoor. Eerst even mijn lieftallige hondjes uitlaten.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:31 schreef Massief het volgende:
Woensdag controller opgestuurd en nu al een nieuwe terug. Erg netjes!
Mensen die nog voetballes willen met fifa post je nick even hier dan voeg ik je toe ;-)
Ik heb deze online via MM gekocht. Voordat ik dan een nieuwe heb.. Nu heb ik binnen 2 dagen een nieuwe. Heb inderdaad ook een andere van intertoys met hetzelfde probleem, die ga ik wel ff terugbrengen daar.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:35 schreef PBateman1978 het volgende:
Een controller moet je gewoon omruilen in de winkel waar je m hebt gekocht, krijg je gelijk een nieuwe mee en kunnen zij wachten op de vervanging van Sony.
Ik ga even naar de gym dus doen we idd zometeen wel ff dan.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:41 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Ja ik straks wel hoor. Eerst even mijn lieftallige hondjes uitlaten.
Ah zo!quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:42 schreef Massief het volgende:
[..]
Ik heb deze online via MM gekocht. Voordat ik dan een nieuwe heb.. Nu heb ik binnen 2 dagen een nieuwe. Heb inderdaad ook een andere van intertoys met hetzelfde probleem, die ga ik wel ff terugbrengen daar.
Tony Hawk Pro Skater 4 was mijn favorietquote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:24 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Hopelijk dan wel eindelijk weer een keer een oude vertrouwde Tony Hawk game. De laatste delen vond ik echt 10x niks.
Ze moeten gewoon weer terug naar die periode van Tony Hawk Pro Skater 2, 3, 4 en een klein beetje de Underground serie. Die waren tenminste echt tof. Echt man Tony Hawk Pro Skater 2 heb ik echt grijs gespeeld vroeger. Maar ik moet het nog maar zien.
Het is nog niet bekend of Yakuza Isshin naar Europa gaat komen. Zeer, zeer grote kans van niet. Yakuza 5 is al niet gelokaliseerd, en de eerdere Yakuza die in het oude Japan afspeelde ook al niet.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:21 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
omgomgomg Yakuza.. komt die naar Europa? Gelijk een ps4 halen dan.
Nog steeds haat aan ze dat Yakuza 5 niet naar europa is gekomen..
edit: nice, die wel naar eu dus
Waar heb je dat ding uiteindelijk besteld ?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 17:53 schreef Maraca het volgende:
Als alles goed gaat heb ik vanavond eindelijk een PS4
Het is uiteindelijk marktplaats gewordenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 18:03 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Waar heb je dat ding uiteindelijk besteld ?
Hoeveel moest je ervoor dokken ?:pquote:Op vrijdag 21 februari 2014 18:07 schreef Maraca het volgende:
[..]
Het is uiteindelijk marktplaats geworden![]()
Haal hem vanavond op. Bart Smit, Intertoys, Bol.com .. het mocht allemaal niet baten. Bol.com gaat voor mij zeker nog wel 2 maanden duren dus tja..
Iets boven de adviesprijsquote:Op vrijdag 21 februari 2014 18:36 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Hoeveel moest je ervoor dokken ?:p
Outlast :p en NBA2k14 . Nu maar hopen dat je een normaal werkend ding krijgtquote:Op vrijdag 21 februari 2014 18:48 schreef Maraca het volgende:
[..]
Iets boven de adviesprijsWil het liever niet posten omdat ik al zoiets heb van 'ongeduldig mens'. Ik boek het dan ook in mijn administratie als ongeduldheidsbelasting en wil er dan niet meer aan denken
![]()
Maar wat veel belangrijker is.. heb ik nog iets nodig? Krijg een kale PS4 (dus met de reguliere zooi die erbij komt) en heb 3 games (BF4, NFS en AC:BF) al ingekocht (omdat ik hem eerder zou krijgen). De controller heeft al een ingebouwde accu, dus dat scheelt. Ik begreep dat er ook een headset bij zit dus ik kan jullie voor alles en nog wat uitmaken in BF
maar zie ik nog iets essentieels over het hoofd?
Degene van wie ik hem overneem heeft hem vandaag opgehaald bij een winkel bij mij in de stad (quote:Op vrijdag 21 februari 2014 18:54 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Outlast :p en NBA2k14 . Nu maar hopen dat je een normaal werkend ding krijgt
Kijk, dat soort dingen bedoel ik nu.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 18:56 schreef admiraal_anaal het volgende:
PlayStation plus als je online wil
Optimaal geprofiteerd van ongeduldigheidquote:Op vrijdag 21 februari 2014 18:57 schreef Maraca het volgende:
[..]
Degene van wie ik hem overneem heeft hem vandaag opgehaald bij een winkel bij mij in de stad () dus als het goed is moet het gewoon werken
[..]
Jepquote:Op vrijdag 21 februari 2014 18:58 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Optimaal geprofiteerd van ongeduldigheid
Als ie nieuw is en nog niet geregistreerd heb je wel recht op de 2 weken psplus try out. Te vinden in de storequote:Op vrijdag 21 februari 2014 18:57 schreef Maraca het volgende:
[..]
Degene van wie ik hem overneem heeft hem vandaag opgehaald bij een winkel bij mij in de stad () dus als het goed is moet het gewoon werken
[..]
Kijk, dat soort dingen bedoel ik nu.Helemaal vergeten.
Hij is nieuw dus dat zou gewoon moeten werken. Bedankt voor de tipquote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:00 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Als ie nieuw is en nog niet geregistreerd heb je wel recht op de 2 weken psplus try out. Te vinden in de store
Geef je groot gelijk hoor , Ding is het compleet waard (op de treurige launchline-up na)quote:Op vrijdag 21 februari 2014 18:59 schreef Maraca het volgende:
[..]
JepMaar goed, ik kan vanavond gamen en hoef niet een eeuwigheid te wachten op bol.com
met risico's van verlies in de post en voetballende PostNL bezorgers.
Ja, dat is wel een beetje triest. Maar Elder Scrolls, Diablo, Final Fantasy..quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:02 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Geef je groot gelijk hoor , Ding is het compleet waard (op de treurige launchline-up na)
Wanneer is de eerste FF voor PS4 dan ?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:04 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja, dat is wel een beetje triest. Maar Elder Scrolls, Diablo, Final Fantasy..![]()
Releasedatum is nog niet bekendquote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:05 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Wanneer is de eerste FF voor PS4 dan ?
Ziet er weer schitterend uit . Hopen op ergens volgend jaarquote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:06 schreef Maraca het volgende:
[..]
Releasedatum is nog niet bekend
[ afbeelding ]
Topshow .quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:13 schreef Maraca het volgende:
Nou.. ik ga er vandoor. Wish me luck dat ik niet (1) in een aflevering van opgelicht kom of (2) opsporing verzocht
En weer terug. Alles is in ordequote:
Jeeuj gefeliciteerdquote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:44 schreef Maraca het volgende:
[..]
En weer terug. Alles is in ordeDus ik ga lekker gamen
Dat zijn gewoon de EA servers.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:37 schreef Koopsie het volgende:
KutzooiNat type is 2 maar hij lagged als de tering bij Fifa
Ben je nog bezigquote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:40 schreef sonnyspek het volgende:
Zijn er mensen die nu Profclub willen doen? Ik heb er al 2.
dat duurt 5 min. ofzoiets...quote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:39 schreef admiraal_anaal het volgende:
Doe ik eindelijk na een paar dagen mijn ps4 aan om even ghost te spelen moet ik hem eerst updaten naar 1.61
Ha ingemaakt. Wat speel je?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 08:34 schreef Maraca het volgende:
Zou ik trouwens in de OP mogen?
Maraca - Donestea
Voor wie ingemaakt wil worden door een meisje
Momenteel heb ik alleen nog NFS gespeeld. Heb ook nog BF4 en AC:BF liggen, maar daar ben ik nog niet aan toegekomenquote:
Die shooter is iig kut (retribution heet ie geloof ik?)quote:Op zaterdag 22 februari 2014 09:51 schreef HansvanOchten het volgende:
Speelt iemandw eigenlijk de free to play games? Ik vraag me af of die games wat zijn
Valt ie al te downloaden ?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 09:27 schreef RRuben het volgende:
FF beta dit weekend http://blog.eu.playstatio(...)born-ps4-beta-guide/
Bedankt voor de reminder, was het bijna vergeten!quote:Op zaterdag 22 februari 2014 09:27 schreef RRuben het volgende:
FF beta dit weekend http://blog.eu.playstatio(...)born-ps4-beta-guide/
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 17:26 schreef VulpX het volgende:
[..]
Het is nog niet bekend of Yakuza Isshin naar Europa gaat komen. Zeer, zeer grote kans van niet. Yakuza 5 is al niet gelokaliseerd, en de eerdere Yakuza die in het oude Japan afspeelde ook al niet.
Je weet dat je nu allemaal kansloze adds krijgt met :quote:Op zaterdag 22 februari 2014 08:34 schreef Maraca het volgende:
Zou ik trouwens in de OP mogen?
Maraca - Donestea
Voor wie ingemaakt wil worden door een meisje
Ben ik wel gewend vanuit WoWquote:Op zaterdag 22 februari 2014 10:23 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Je weet dat je nu allemaal kansloze adds krijgt met :
1.Ja, ik heb je toegevoegd omdat je een meisje bent
2.Nee dit is geen probleem,ik vind dit awesome
3.Maak je geen zorgen, in deze relatie ben ik degene in de keuken!!
quote:
Ja ach, in WoW geloofde 99% toch niet dat ik een meisje was, dus het was vaak lekker rustigquote:
Heb je hem binnen? Hoe dan?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 10:37 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja ach, in WoW geloofde 99% toch niet dat ik een meisje was, dus het was vaak lekker rustig
Via Marktplaats. Gisteren opgehaaldquote:Op zaterdag 22 februari 2014 10:38 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Heb je hem binnen? Hoe dan?
Al spellen gekocht?
Leuk voor je.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 10:39 schreef Maraca het volgende:
[..]
Via Marktplaats. Gisteren opgehaaldEn heb NFS, BF4 en AC:BF
Geen idee, ben er zelf nog niet mee bezig want ik ga morgen op wintersport, heb dus geen tijdquote:
no problemo!quote:Op zaterdag 22 februari 2014 10:22 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Bedankt voor de reminder, was het bijna vergeten!
Gelijk even aan de download
Nu nog hopen dat het een beetje speelbaar is (en de TSO beta ook binnenkort is)
Vrouw achter het stuur...quote:Op zaterdag 22 februari 2014 12:01 schreef Maraca het volgende:
Hoe gebruik ik in NFS eigenlijk de achtervolgingstechnologie? Ik zie in mijn scherm wel R3 staan, maar dan gaat mijn auto toeteren
quote:
quote:Op zaterdag 22 februari 2014 12:04 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Vrouw achter het stuur...
Hier zeggen ze 'Y' op de XBOX, dus neem aan triangle op de PS4 dan?
Gebruik je je PS4 in Nederlandsquote:Op zaterdag 22 februari 2014 12:01 schreef Maraca het volgende:
Hoe gebruik ik in NFS eigenlijk de achtervolgingstechnologie? Ik zie in mijn scherm wel R3 staan, maar dan gaat mijn auto toeteren
Nachtmerrie teksten dit hahahquote:Op zaterdag 22 februari 2014 12:41 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Dan zijn veel spellen ook in het Nederlands, als je dan iemand pompt in Bf4 staat er, vijand gedood! hoofdschot!
huh welke ? Fok of op de PS4 bedoel je ?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 12:46 schreef Santello het volgende:
[..]
Ik jouw avatar nu pas in detail
check sen evenquote:Op zaterdag 22 februari 2014 13:27 schreef Koopsie het volgende:
Huh ik kan die beta van FF niet vinden
Fokquote:Op zaterdag 22 februari 2014 13:24 schreef Jimbo het volgende:
[..]
huh welke ? Fok of op de PS4 bedoel je ?
mooi is ie hequote:
wees blij, anders heb je elke x zn jankend 12jarig kind in je oor gillen.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 14:08 schreef Badr_Harry het volgende:
Is er al een ps4 bf4 topic? Merk namelijk dat weinig mensen samen werken en geen mic gebruiken
Ahah, staat nu in de downloadlijst. thxquote:
Mm, ik hoop dat Rivals leuk word. Ik hoorde ofzo dat je je PS4 niet in het Nederlands moet instellen want dan is NFS kut?quote:
Vanavond heb ik alle tijd!quote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:14 schreef Bartcoah het volgende:
Ik ga Bf4 spelen, iemand die mij wil assisteren?
via waar heb jij je PS4 gekocht?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 17:56 schreef speknek het volgende:
Jeuj ik heb er eindelijk een, duurde maar vier maanden. PSN naam is spekkehNL (wtf zowel spekkeh als speknek waren al bezet... Stalkers!), alhoewel ik nog geen PSN+ heb, dus me al toevoegen heeft niet zoveel nut denk ik.
Waar staat ie dan? Ik kan hem nergens op sen vinden of in de ps store?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:14 schreef Koopsie het volgende:
[..]
Ahah, staat nu in de downloadlijst. thx
Hmm.. maar als de beta is afgelopen ben je dus al je voortgang kwijtquote:Op zaterdag 22 februari 2014 22:28 schreef SugeLucky het volgende:
Ok laat maar ik ben een koekwaus. Ik zie hem nu ineens
ja, maar je speelt em toch alleen om te kijken of het wat is en zodoende het volledige spel te kopen?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 23:07 schreef Maraca het volgende:
[..]
Hmm.. maar als de beta is afgelopen ben je dus al je voortgang kwijt
ja, maar het zou mooi zijn als je dan verder zou kunnen gaan met waar je was gebleven.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 23:41 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
ja, maar je speelt em toch alleen om te kijken of het wat is en zodoende het volledige spel te kopen?
Ik heb hem via sen, in de zoekbalk final fantasy. Dan downloaden naar je ps4quote:Op zaterdag 22 februari 2014 22:27 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
Waar staat ie dan? Ik kan hem nergens op sen vinden of in de ps
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |