Heb je nou serieus deze topic titel gekozen omdat je die vraag wil stellen?quote:Op woensdag 19 februari 2014 18:03 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Heeft iemand een adres in Duitsland (vlak over de grens bij Almelo/Enschede) waar de PS4 te koop is?
Kom maar op!quote:Op woensdag 19 februari 2014 18:32 schreef Massief het volgende:
Zijn er nog mensen die fifa spelen btw? Als je zin hebt wil ik je wel voetballes geven
In Duitsland zijn ze ook nog schaars. De enige manier om te kijken of een winkel hem nog heeft is door hem te bellen. En ook dan kan hij weer uitverkocht zijn op het moment dat jij in de winkel komt. Als je toch per se een PS4 uit Duitsland wil hebben schrijf dan de adressen op van winkels waar jij in de buurt van zult zijn. En ga niet speciaal hiervoor naar Duitsland.quote:Op woensdag 19 februari 2014 18:03 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Heeft iemand een adres in Duitsland (vlak over de grens bij Almelo/Enschede) waar de PS4 te koop is?
Destiny in september. Als je fan bent van FPS. In combinatie met RPG elementen.quote:Op woensdag 19 februari 2014 18:19 schreef Massief het volgende:
Vandaag controller opgestuurd naar Sony. Volgende week krijg ik een nieuwe als het goed is. Knuppeltje was versleten, het rubbertje dan... Heb er nog één waar dat langzaamaan ook gaat gebeuren terwijl ik echt niet heel veel speel of keihard met mn nagel er op druk. Apart.
Wat zijn nou toffe games die er aan komen? Driveclub lijkt me vet maar dat duurt nog wel ff. Heb wel trek in een nieuwe game namelijk.
Ja is goed! Wel zonder hoofdletter zo.quote:Op woensdag 19 februari 2014 19:04 schreef Massief het volgende:
September! Dat is nog een halfjaar :p Is het echt zo kut met games..
Sonnyspek ik voeg je zo eventjes toe oke
Heb je toegevoegdquote:Op woensdag 19 februari 2014 19:04 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Ja is goed! Wel zonder hoofdletter zo.
Ik nodig je wel uit!quote:Op woensdag 19 februari 2014 19:20 schreef Massief het volgende:
[..]
Heb je toegevoegd
Heb je nu tijd voor een potje?
Mijn kogels raken altijd op in die map.quote:Op woensdag 19 februari 2014 19:13 schreef janrad het volgende:
Zonet even conquest gespeeld op de Metro map met 64 man. Wat een heerlijk chaos was dat, overlevingstijd ongeveer 3.4 seconden
Vond metro leuker op de lastgen bij bf3. Nog steeds chaos, maar ik leefde iig langer dan een minuut.quote:Op woensdag 19 februari 2014 19:13 schreef janrad het volgende:
Zonet even conquest gespeeld op de Metro map met 64 man. Wat een heerlijk chaos was dat, overlevingstijd ongeveer 3.4 seconden
Munitie uitdelen, kan je dan ook een hoop punten opleverenquote:Op woensdag 19 februari 2014 19:53 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Mijn kogels raken altijd op in die map.
Wat zijn de dingen dan die je kan lerenquote:Op woensdag 19 februari 2014 18:32 schreef Massief het volgende:
Zijn er nog mensen die fifa spelen btw? Als je zin hebt wil ik je wel voetballes geven
Potje?quote:Op woensdag 19 februari 2014 19:31 schreef Baghdaddy het volgende:
Ik ben ook online voor een potje fifa (geen mic)!
Reken maar op eerder. Had hem vorige week woensdag opgestuurd, vrijdag een nieuwe controller binnenquote:Op woensdag 19 februari 2014 18:19 schreef Massief het volgende:
Vandaag controller opgestuurd naar Sony. Volgende week krijg ik een nieuwe als het goed is. Knuppeltje was versleten, het rubbertje dan... Heb er nog één waar dat langzaamaan ook gaat gebeuren terwijl ik echt niet heel veel speel of keihard met mn nagel er op druk. Apart.
Wat zijn nou toffe games die er aan komen? Driveclub lijkt me vet maar dat duurt nog wel ff. Heb wel trek in een nieuwe game namelijk.
gedaan :pquote:Op woensdag 19 februari 2014 22:59 schreef Fokker101 het volgende:
Ik ben ook online hoor. FIFA 14? Voeg maar toe: ThijmenSkillaz (ik weet het geen leuke naam)
Doe je mee? Dan maak ik er eentje aan.quote:Op woensdag 19 februari 2014 23:23 schreef Fokker101 het volgende:
Haha ja goed idee. Ik heb gewonnen met 4-3 met iets geluk dan maar oke.
Ja is goed, ik heb je uitgenodigd.quote:Op woensdag 19 februari 2014 23:25 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Doe je mee? Dan maak ik er eentje aan.
Trustenquote:Op donderdag 20 februari 2014 00:20 schreef Fokker101 het volgende:
Hahah, oke. ik ga eerst slapen jo
Hoe kom je daar in? En wat is het precies? Gewoon een league ofzoquote:Op donderdag 20 februari 2014 00:17 schreef sonnyspek het volgende:
Jongens de Profclub heet: FOC FifaFOK! mocht niet.
Hoe kom ik daarin?quote:Op donderdag 20 februari 2014 00:17 schreef sonnyspek het volgende:
Jongens de Profclub heet: FOC FifaFOK! mocht niet.
Waarom moet je daar 5 dagen op wachten ?quote:Op donderdag 20 februari 2014 09:13 schreef Koopsie het volgende:
Nog 5 dagen wachten voordat ik internet hebmaar dan kan ik eindelijk weer los met BF4
Ik versla graag mensen die Jokertje als icoon hebbenquote:Op woensdag 19 februari 2014 18:32 schreef Massief het volgende:
Ben net verhuisd en beetje te laat aangevraagd, wist niet dat het 3-5 week kon durenquote:Op donderdag 20 februari 2014 09:24 schreef janrad het volgende:
[..]
Waarom moet je daar 5 dagen op wachten ?
Je kan dan gewoon met een paar 'vrienden' in een team zitten. Ik ben dan bijvoorbeeld de LB en CV.quote:Op donderdag 20 februari 2014 08:30 schreef Massief het volgende:
[..]
Hoe kom je daar in? En wat is het precies? Gewoon een league ofzo
Huhuhuhuquote:Op donderdag 20 februari 2014 09:35 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik versla graag mensen die Jokertje als icoon hebben
Dat is wel tof, zal ook ff joinen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 09:39 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Je kan dan gewoon met een paar 'vrienden' in een team zitten. Ik ben dan bijvoorbeeld de LB en CV.
En dan heeft iedereen zijn eigen positie die hij/zij heeft. Hoe beter je wordt, hoe meer dingen je vrij speelt en des te hoger je divisie is.
Laat mij raden. KPN zeker...quote:Op donderdag 20 februari 2014 09:36 schreef Koopsie het volgende:
Ben net verhuisd en beetje te laat aangevraagd, wist niet dat het 3-5 week kon durenIk heb het hele pakket al binnen en aangesloten alleen ze activeren internet pas de 25e.
JacksonClaxon. Geef ff aan dat je fok!ker bentquote:Op donderdag 20 februari 2014 10:08 schreef Massief het volgende:
[..]
Huhuhuhu
Goede. Kom maar opNaam op psn?
Toegevoegd!quote:Op donderdag 20 februari 2014 11:16 schreef jackson het volgende:
[..]
JacksonClaxon. Geef ff aan dat je fok!ker bent.
Uhm ja hoor. Ik kom zo online dan. VOEG MAAR TOE: ThijmenSkillazquote:Op donderdag 20 februari 2014 13:25 schreef Massief het volgende:
Ik ben nu online. Iemand een potje?
Eindstand :pquote:Op donderdag 20 februari 2014 14:15 schreef sonnyspek het volgende:
Nu Gillingham-Newcastle tegen een FOK!'er1-1.
Vanavond weer Battlefield?quote:Op donderdag 20 februari 2014 11:16 schreef jackson het volgende:
[..]
JacksonClaxon. Geef ff aan dat je fok!ker bent.
Geen gek idee maar moet even draaitafel oppikken bij een vriend van me en er is voetbal. Gaat me dus qua planning niet lukken vrees ik maar als ik een gaatje heb, kijk ik even of je online bentquote:
Dat zijn beste longen zo op de fotoquote:Op donderdag 20 februari 2014 12:42 schreef Bartcoah het volgende:
Dit is het geheim van mijn skills:
Heb je toegevoegdquote:Op donderdag 20 februari 2014 13:57 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Uhm ja hoor. Ik kom zo online dan. VOEG MAAR TOE: ThijmenSkillaz
Rivals is echt leuk hoor ik vind hem af en toe leuker dan BF.quote:Op donderdag 20 februari 2014 17:09 schreef Rossdale het volgende:
Ik heb op dit moment alleen nog BF4 en NBA voor de PS4 in huis
Ja primaquote:Op donderdag 20 februari 2014 17:11 schreef sonnyspek het volgende:
Jongens vanavond even Profclub spelen?
Ik zou Rivals ook leuker vinden als ik elke keer doodga met BFquote:Op donderdag 20 februari 2014 17:16 schreef janrad het volgende:
[..]
Rivals is echt leuk hoor ik vind hem af en toe leuker dan BF.
Ik heb hem twee uurtjes gespeeld en daarna weer snel doorverkocht. Ik vond er echt niets aan...quote:Op donderdag 20 februari 2014 17:16 schreef janrad het volgende:
[..]
Rivals is echt leuk hoor ik vind hem af en toe leuker dan BF.
Rivals, is een vette racegame.quote:Op donderdag 20 februari 2014 19:50 schreef Fokker101 het volgende:
mm, vind het jammer dat er zo weinig racegame's zijn. Jullie niet?
Rivals moet je een beetje inkomen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 18:38 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik heb hem twee uurtjes gespeeld en daarna weer snel doorverkocht. Ik vond er echt niets aan...
Haha, prachtige goal op het laatst. Onderkantje latquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:33 schreef Fokker101 het volgende:
Sonnyspek had trouwens wel geluk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |