Releasedatum is nog niet bekendquote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:05 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Wanneer is de eerste FF voor PS4 dan ?
Ziet er weer schitterend uit . Hopen op ergens volgend jaarquote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:06 schreef Maraca het volgende:
[..]
Releasedatum is nog niet bekend
[ afbeelding ]
Topshow .quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:13 schreef Maraca het volgende:
Nou.. ik ga er vandoor. Wish me luck dat ik niet (1) in een aflevering van opgelicht kom of (2) opsporing verzocht
En weer terug. Alles is in ordequote:
Jeeuj gefeliciteerdquote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:44 schreef Maraca het volgende:
[..]
En weer terug. Alles is in ordeDus ik ga lekker gamen
Dat zijn gewoon de EA servers.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:37 schreef Koopsie het volgende:
KutzooiNat type is 2 maar hij lagged als de tering bij Fifa
Ben je nog bezigquote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:40 schreef sonnyspek het volgende:
Zijn er mensen die nu Profclub willen doen? Ik heb er al 2.
dat duurt 5 min. ofzoiets...quote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:39 schreef admiraal_anaal het volgende:
Doe ik eindelijk na een paar dagen mijn ps4 aan om even ghost te spelen moet ik hem eerst updaten naar 1.61
Ha ingemaakt. Wat speel je?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 08:34 schreef Maraca het volgende:
Zou ik trouwens in de OP mogen?
Maraca - Donestea
Voor wie ingemaakt wil worden door een meisje
Momenteel heb ik alleen nog NFS gespeeld. Heb ook nog BF4 en AC:BF liggen, maar daar ben ik nog niet aan toegekomenquote:
Die shooter is iig kut (retribution heet ie geloof ik?)quote:Op zaterdag 22 februari 2014 09:51 schreef HansvanOchten het volgende:
Speelt iemandw eigenlijk de free to play games? Ik vraag me af of die games wat zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |