Het is vooral sneaken. Tenminste, je kunt zelfs de optie aanzetten dat geen enkele guard je mag hebben gezien of gehoord, want dan is het mission failed. Dat staat nog los van de moeilijkheidsgraad kiezen. Zo kun je ook aangeven geen spciale pijlen te gebruiken en geen upgrades te mogen kopen. Dus ja, er kan weinig actie zijn, het is maar hoe je het instelt. Op easy met alle hulpjes aan zul je wss meer actie kunnen regelen, omdat je niet meteen mission failed hebtquote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:13 schreef RRuben het volgende:
zit te twijfelen of ik Thief zou kopen, ik hou niet echt van die donkere games en het lijkt alsof er te weinig actie in zit. Maar het idee vindt ik wel heel gaaf.
quote:
Dan zou ik het spel bekijken via Playstation Live. Er zijn altijd wel wat spelers te zien die het spel streamen.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:13 schreef RRuben het volgende:
zit te twijfelen of ik Thief zou kopen, ik hou niet echt van die donkere games en het lijkt alsof er te weinig actie in zit. Maar het idee vindt ik wel heel gaaf.
Dit. Niet zozeer ingewikkeld. Je bent alleen meer aan kopen en verkopen dan daadwerkelijk aan het spelenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 10:01 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Ik speel geen fut omdat het me te ingewikkeld lijkt met kopen etc. Je begint dan geloof ik met een flut team?
En je Thief bij Bol inmiddels geannuleerd?quote:
Bij zavii besteldquote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:42 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
En je Thief bij Bol inmiddels geannuleerd?
Heel verstandig. Bol staat er ook om bekend pre-orders niet op launch date te leveren.quote:
Zavii ook niet lijkt me. Komt niet uit Nederland toch?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:57 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Heel verstandig. Bol staat er ook om bekend pre-orders niet op launch date te leveren.
Jahoor, gewoon inloggen op je EU account dan als je dat spel daar wil spelen. Er zijn geen regioprotecties.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:43 schreef lel86 het volgende:
Als ik een us account aanmaak.kan ik die spellen ook op mijn eu account spelen?en kan ik daar ook gewoon met paypal tegoed toevoegen?
Ik ken het niet, maar ik betaal ook nooit meer voor een spel dan 45 Euro.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:58 schreef Santello het volgende:
[..]
Zavii ook niet lijkt me. Komt niet uit Nederland toch?
Ow beetje onduidelijk van mij kant.maar bedoel als ik een spel koop in de us store?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:59 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Jahoor, gewoon inloggen op je EU account dan als je dat spel daar wil spelen. Er zijn geen regioprotecties.
Die zijn ook te spelen met je Europese account. Je kan alleen geen DLC kopen voor een Amerikaans spel met je Europese account. Daarvoor moet je dus met je amerikaanse account ingelogd zijn.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:01 schreef lel86 het volgende:
[..]
Ow beetje onduidelijk van mij kant.maar bedoel als ik een spel koop in de us store?
Nee,quote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:59 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Jahoor, gewoon inloggen op je EU account dan als je dat spel daar wil spelen. Er zijn geen regioprotecties.
omgomgomg Yakuza.. komt die naar Europa? Gelijk een ps4 halen dan.quote:
Dat heb ik 5 minuten geleden al gezegd. Overigens kan hij met zijn Amerikaanse account zonder problemen de DLC gebruiken. En geen restricties op de games zelf.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:16 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Nee,
Je kan geen Europese DLC's gebruiken. spellen zijn niet regiostricted maar DLC's wel.
Het gaat mij om het spel zelf DLC's gebruik ik zelden.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:16 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Nee,
Je kan geen Europese DLC's gebruiken. spellen zijn niet regiostricted maar DLC's wel.
Nooit problemen gehad...quote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:57 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Heel verstandig. Bol staat er ook om bekend pre-orders niet op launch date te leveren.
oh wist ik niet! Thanks. Klinkt wel beter ja. Kan je het aanpassen aan je eigen stijlquote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het is vooral sneaken. Tenminste, je kunt zelfs de optie aanzetten dat geen enkele guard je mag hebben gezien of gehoord, want dan is het mission failed. Dat staat nog los van de moeilijkheidsgraad kiezen. Zo kun je ook aangeven geen spciale pijlen te gebruiken en geen upgrades te mogen kopen. Dus ja, er kan weinig actie zijn, het is maar hoe je het instelt. Op easy met alle hulpjes aan zul je wss meer actie kunnen regelen, omdat je niet meteen mission failed hebt
Maar Thief is natuurlijk geen game om iedereen maar even af te slachten, dan ga je het doel een beetje voorbij als je het mij vraagt.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:14 schreef RRuben het volgende:
[..]
oh wist ik niet! Thanks. Klinkt wel beter ja. Kan je het aanpassen aan je eigen stijl
nee dat snap ikquote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:15 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Maar Thief is natuurlijk geen game om iedereen maar even af te slachten, dan ga je het doel een beetje voorbij als je het mij vraagt.
Ik hoop dat Garret nog steeds zulke grappige innerlijke monologen heeft, die waren in de eerste delen echt top.
Hopelijk dan wel eindelijk weer een keer een oude vertrouwde Tony Hawk game. De laatste delen vond ik echt 10x niks.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:14 schreef RRuben het volgende:
Nieuwe Tony Hawk-game in de maak http://nu.nl/tech/3708367/nieuwe-tony-hawk-game-in-maak.html via @NUnl hopelijk voor de PS4
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |