Nadat ik potje met Powerloungen heb gedaan?quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:29 schreef Fokker101 het volgende:
He sonny we kunnen ook met zn tweeën cooop seizoenen ofzo haha.
Neenquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:47 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Nadat ik potje met Powerloungen heb gedaan?
Zal ik doen.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:05 schreef Fokker101 het volgende:
Oke invite mij maar als je klaar bent. Coop seizoenen
Welk team worden we?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:08 schreef Fokker101 het volgende:
Zeg ook als je klaar bent. Want dan ben ik effe afwezig op me PS4. Maar hier actief!
Ja multitasken.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:10 schreef Fokker101 het volgende:
Maar je bent nu toch wel bezig met spelen of nog steeds niet..
Ik nodig je nu uit.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:10 schreef Fokker101 het volgende:
Maar je bent nu toch wel bezig met spelen of nog steeds niet..
3 punten!quote:
Ik vond het, voor de eerste keer, best redelijk gaan.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:47 schreef Fokker101 het volgende:
Wat zijn we een bazen fifa koppel. Maar, nog een potje met mics? HAHAHA
Jep, mijn PS4 opeens...Niet eens me internet. Ik denk even oververhit. Morgen weer? Ging eigenlijk best goed maar de bal wou er eerste helft alleen niet in. Hoelaat morgen online ongeveer?quote:
MM, weet niet. Smiddags ofzo, hoe oud ben je eig?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 01:05 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Jep, mijn PS4 opeens...Niet eens me internet. Ik denk even oververhit. Morgen weer? Ging eigenlijk best goed maar de bal wou er eerste helft alleen niet in. Hoelaat morgen online ongeveer?
Ja morgen kan ik ook met headset, hier sliep ook iedereen.
17, jij?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 01:07 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
MM, weet niet. Smiddags ofzo, hoe oud ben je eig?
14 bijna 15. Hoezo de naam Sonnyspek eig. Verder speelden we best oké. Alleen wel veel balverlies op het middenveld.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 01:08 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
17, jij?
Ja stuur maar een DM. Ik zit morgen waarschijnlijk toch alleen maar series te kijken en te fifa'en.
Sonny vind ik een mooi liedje van Daddy Cool en voetballer. En Spek omdat het lekker is en mijn lievelingsvlees.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 01:11 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
14 bijna 15. Hoezo de naam Sonnyspek eig. Verder speelden we best oké. Alleen wel veel balverlies op het middenveld.
Aha, oke. Als jij morgen dan bijvoorbeeld zegt ja 2de paal enzo komt het helemaal goed haha.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 01:13 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Sonny vind ik een mooi liedje van Daddy Cool en voetballer. En Spek omdat het lekker is en mijn lievelingsvlees.
Ja precies, soms iets te slordig. Maar het jagen en aanvallen ging goed.
Ja inderdaad, kunnen we beetje overleggen wat hun zwakke kanten zijn etc. Stuur maar een DM.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 01:15 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Aha, oke. Als jij morgen dan bijvoorbeeld zegt ja 2de paal enzo komt het helemaal goed haha.
Erg benieuwd naar die game. Heb zelf besloten heb iig niet op de ps4 te kopen, maar stiekem kriebelt het welquote:Op vrijdag 21 februari 2014 01:20 schreef Santello het volgende:
Deze besteld bij bol.com
[ afbeelding ]
Ik deel de kosten van games met mijn broertje. Betaal dus maar de helft ;p Heerlijk is dat na een lange tijd zelf de volle pond te hebben moeten betalen voor Xbox360 gamesquote:Op vrijdag 21 februari 2014 01:23 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Erg benieuwd naar die game. Heb zelf besloten heb iig niet op de ps4 te kopen, maar stiekem kriebelt het wel
Hehe netjes dan toch.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 01:40 schreef Santello het volgende:
[..]
Ik deel de kosten van games met mijn broertje. Betaal dus maar de helft ;p Heerlijk is dat na een lange tijd zelf de volle pond te hebben moeten betalen voor Xbox360 games
Zonde, je had een gratis abonnement op Power Unlimited kunnen krijgen bij Thief. Maar je hebt in elk geval een leuke game straks.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 01:20 schreef Santello het volgende:
Deze besteld bij bol.com
[ afbeelding ]
Ik kan nog annuleren! Please do tell! Waar moet ik het dan bestellen?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 01:50 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Zonde, je had een gratis abonnement op Power Unlimited kunnen krijgen bij Thief. Maar je hebt in elk geval een leuke game straks.
En Bol.com
47 euro op preorders.nl hmmmmmquote:Op vrijdag 21 februari 2014 01:44 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Hehe netjes dan toch.
Ik koop gewoon regelmatig mn games uit de usa, zowel digitaal als boxed. Scheelt me vaak ook al een hoop
http://www.pu.nl/artikelen/nieuws/thief-abonnee-actie-faq/quote:Op vrijdag 21 februari 2014 02:01 schreef Santello het volgende:
[..]
Ik kan nog annuleren! Please do tell! Waar moet ik het dan bestellen?
Dank u!quote:Op vrijdag 21 februari 2014 02:06 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
http://www.pu.nl/artikelen/nieuws/thief-abonnee-actie-faq/
Gewoon bellen en vragen.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 08:43 schreef VulpX het volgende:
Die actie was helaas maar tot en met 20 februari.
Kun je mij ook toevoegen?Tristan84PSVquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:19 schreef sonnyspek het volgende:
Jongens er zijn nu vier leden in de 'FOC Fifa' profclub:
- sonnyspek
- Padmos
- ThijmenSkillaz
- Nickskeh
Ik zou graag binnenkort even andere vernederen!
Ik speel geen fut omdat het me te ingewikkeld lijkt met kopen etc. Je begint dan geloof ik met een flut team?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 09:36 schreef jackson het volgende:
Altijd gezellig dat wat mensen me toevoegen op de PS4.... Alleen qua Fifa zijn het geen FUT spelers zie ik. Geen populaire game-mode hier?
Klopt.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 10:01 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Ik speel geen fut omdat het me te ingewikkeld lijkt met kopen etc. Je begint dan geloof ik met een flut team?
Grootste game-mode binnen Fifa volgens mij... Kan dus nooit moeilijk zijn. Vind het persoonlijk het beste van de hele game. Doe eigenlijk nooit wat anders, behalve Co-op seasonsquote:Op vrijdag 21 februari 2014 10:01 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Ik speel geen fut omdat het me te ingewikkeld lijkt met kopen etc. Je begint dan geloof ik met een flut team?
Ik snap juist totaal de lol er niet van.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 10:10 schreef jackson het volgende:
[..]
Grootste game-mode binnen Fifa volgens mij... Kan dus nooit moeilijk zijn. Vind het persoonlijk het beste van de hele game. Doe eigenlijk nooit wat anders, behalve Co-op seasons.
Wat mij betreft bijzonder eenvoudig opgezet, maar ik ben dan ook bekend met Footballmanager
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |