Ja ik straks wel hoor. Eerst even mijn lieftallige hondjes uitlaten.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:31 schreef Massief het volgende:
Woensdag controller opgestuurd en nu al een nieuwe terug. Erg netjes!
Mensen die nog voetballes willen met fifa post je nick even hier dan voeg ik je toe ;-)
Ik heb deze online via MM gekocht. Voordat ik dan een nieuwe heb.. Nu heb ik binnen 2 dagen een nieuwe. Heb inderdaad ook een andere van intertoys met hetzelfde probleem, die ga ik wel ff terugbrengen daar.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:35 schreef PBateman1978 het volgende:
Een controller moet je gewoon omruilen in de winkel waar je m hebt gekocht, krijg je gelijk een nieuwe mee en kunnen zij wachten op de vervanging van Sony.
Ik ga even naar de gym dus doen we idd zometeen wel ff dan.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:41 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Ja ik straks wel hoor. Eerst even mijn lieftallige hondjes uitlaten.
Ah zo!quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:42 schreef Massief het volgende:
[..]
Ik heb deze online via MM gekocht. Voordat ik dan een nieuwe heb.. Nu heb ik binnen 2 dagen een nieuwe. Heb inderdaad ook een andere van intertoys met hetzelfde probleem, die ga ik wel ff terugbrengen daar.
Tony Hawk Pro Skater 4 was mijn favorietquote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:24 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Hopelijk dan wel eindelijk weer een keer een oude vertrouwde Tony Hawk game. De laatste delen vond ik echt 10x niks.
Ze moeten gewoon weer terug naar die periode van Tony Hawk Pro Skater 2, 3, 4 en een klein beetje de Underground serie. Die waren tenminste echt tof. Echt man Tony Hawk Pro Skater 2 heb ik echt grijs gespeeld vroeger. Maar ik moet het nog maar zien.
Het is nog niet bekend of Yakuza Isshin naar Europa gaat komen. Zeer, zeer grote kans van niet. Yakuza 5 is al niet gelokaliseerd, en de eerdere Yakuza die in het oude Japan afspeelde ook al niet.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:21 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
omgomgomg Yakuza.. komt die naar Europa? Gelijk een ps4 halen dan.
Nog steeds haat aan ze dat Yakuza 5 niet naar europa is gekomen..
edit: nice, die wel naar eu dus
Waar heb je dat ding uiteindelijk besteld ?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 17:53 schreef Maraca het volgende:
Als alles goed gaat heb ik vanavond eindelijk een PS4
Het is uiteindelijk marktplaats gewordenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 18:03 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Waar heb je dat ding uiteindelijk besteld ?
Hoeveel moest je ervoor dokken ?:pquote:Op vrijdag 21 februari 2014 18:07 schreef Maraca het volgende:
[..]
Het is uiteindelijk marktplaats geworden![]()
Haal hem vanavond op. Bart Smit, Intertoys, Bol.com .. het mocht allemaal niet baten. Bol.com gaat voor mij zeker nog wel 2 maanden duren dus tja..
Iets boven de adviesprijsquote:Op vrijdag 21 februari 2014 18:36 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Hoeveel moest je ervoor dokken ?:p
Outlast :p en NBA2k14 . Nu maar hopen dat je een normaal werkend ding krijgtquote:Op vrijdag 21 februari 2014 18:48 schreef Maraca het volgende:
[..]
Iets boven de adviesprijsWil het liever niet posten omdat ik al zoiets heb van 'ongeduldig mens'. Ik boek het dan ook in mijn administratie als ongeduldheidsbelasting en wil er dan niet meer aan denken
![]()
Maar wat veel belangrijker is.. heb ik nog iets nodig? Krijg een kale PS4 (dus met de reguliere zooi die erbij komt) en heb 3 games (BF4, NFS en AC:BF) al ingekocht (omdat ik hem eerder zou krijgen). De controller heeft al een ingebouwde accu, dus dat scheelt. Ik begreep dat er ook een headset bij zit dus ik kan jullie voor alles en nog wat uitmaken in BF
maar zie ik nog iets essentieels over het hoofd?
Degene van wie ik hem overneem heeft hem vandaag opgehaald bij een winkel bij mij in de stad (quote:Op vrijdag 21 februari 2014 18:54 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Outlast :p en NBA2k14 . Nu maar hopen dat je een normaal werkend ding krijgt
Kijk, dat soort dingen bedoel ik nu.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 18:56 schreef admiraal_anaal het volgende:
PlayStation plus als je online wil
Optimaal geprofiteerd van ongeduldigheidquote:Op vrijdag 21 februari 2014 18:57 schreef Maraca het volgende:
[..]
Degene van wie ik hem overneem heeft hem vandaag opgehaald bij een winkel bij mij in de stad () dus als het goed is moet het gewoon werken
[..]
Jepquote:Op vrijdag 21 februari 2014 18:58 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Optimaal geprofiteerd van ongeduldigheid
Als ie nieuw is en nog niet geregistreerd heb je wel recht op de 2 weken psplus try out. Te vinden in de storequote:Op vrijdag 21 februari 2014 18:57 schreef Maraca het volgende:
[..]
Degene van wie ik hem overneem heeft hem vandaag opgehaald bij een winkel bij mij in de stad () dus als het goed is moet het gewoon werken
[..]
Kijk, dat soort dingen bedoel ik nu.Helemaal vergeten.
Hij is nieuw dus dat zou gewoon moeten werken. Bedankt voor de tipquote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:00 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Als ie nieuw is en nog niet geregistreerd heb je wel recht op de 2 weken psplus try out. Te vinden in de store
Geef je groot gelijk hoor , Ding is het compleet waard (op de treurige launchline-up na)quote:Op vrijdag 21 februari 2014 18:59 schreef Maraca het volgende:
[..]
JepMaar goed, ik kan vanavond gamen en hoef niet een eeuwigheid te wachten op bol.com
met risico's van verlies in de post en voetballende PostNL bezorgers.
Ja, dat is wel een beetje triest. Maar Elder Scrolls, Diablo, Final Fantasy..quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:02 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Geef je groot gelijk hoor , Ding is het compleet waard (op de treurige launchline-up na)
Wanneer is de eerste FF voor PS4 dan ?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:04 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja, dat is wel een beetje triest. Maar Elder Scrolls, Diablo, Final Fantasy..![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |