Blijft een fantastisch spandoekquote:Op woensdag 19 februari 2014 10:17 schreef Happel het volgende:
[..]
Twente is Duitsland, gap.
[ afbeelding ]
En Amsterdam, waar leg dat dan?quote:Op woensdag 19 februari 2014 10:17 schreef Happel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Yep, al was die met dat paard als hobbelpaard ook wel erg mooiquote:Op woensdag 19 februari 2014 10:19 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Blijft een fantastisch spandoek![]()
Als je uit Oss komt ben je voor TOP!quote:Op woensdag 19 februari 2014 10:21 schreef Katth het volgende:
Maar goed dat er geen Feyenoord supporters in Enschede wonen
Kanjerlulquote:Op woensdag 19 februari 2014 10:26 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Als je uit Oss komt ben je voor TOP!
Met je kanjerabonnement op je kanjer voetbal international, kanjerlul.quote:Op woensdag 19 februari 2014 10:26 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Als je uit Oss komt ben je voor TOP!
Goed voor het Nederlands voetbal als we winnen.quote:Op woensdag 19 februari 2014 10:17 schreef Happel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Er gaan geruchten dat de Brazilianen hem willen nationaliseren.quote:Op woensdag 19 februari 2014 13:08 schreef Grifte het volgende:
Immers nog steeds niet opgeroepen. Van Gaal wil wel erg graag in de poulefase al naar huis.
Immers als Braziliaans staatsbedrijf, prima.quote:Op woensdag 19 februari 2014 13:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Er gaan geruchten dat de Brazilianen hem willen nationaliseren.
quote:Op woensdag 19 februari 2014 13:17 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Immers als Braziliaans staatsbedrijf, prima.
Hoezo, gaat Schaken mee?quote:Op woensdag 19 februari 2014 14:06 schreef SjaakBauer het volgende:
Singh naar Molde. Wellicht kan hij daar wel wat mondjes snoeren.
Het is al een tijdje bekend dat onze scouting faalt, ja.quote:Op woensdag 19 februari 2014 14:29 schreef PIETR het volgende:
Fantastisch werk weer van onze scouting. Pareltje die Singh.
Wie kent deze nog trouwens?
Feyenoord heeft het Braziliaanse talent David Henrique dos Santos 'Manteiga' vastgelegd. De 18-jarige middenvelder is afkomstig van Gama en genoot zijn opleiding bij Vitoria uit Salvador. 'Met het aantrekken van Manteiga anticiperen we op de toekomst', aldus technisch directeur Peter Bosz. 'Hij zal nog moeten rijpen, maar een dergelijk talent is op latere leeftijd voor ons niet meer haalbaar. Onze scouting heeft dan ook uitstekend werk geleverd.' Manteiga zal een contract voor drie seizoenen ondertekenen, met een optie voor nog eens twee jaar. De speler verblijft momenteel nog in zijn vaderland in afwachting van de afhandeling van een verblijfsvergunning.![]()
Zeiksnol. Ja onze scouting is pure schijt, en dat is al eeuwen zo. Maar het blijven aanhalen van steeds weer dezelfde paar voorbeelden elke 12 topics heeft ook weinig zin en begint een beetje vermoeiend te worden.quote:
quote:Op woensdag 19 februari 2014 14:06 schreef SjaakBauer het volgende:
Oke, sorry manquote:Op woensdag 19 februari 2014 14:47 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Zeiksnol. Ja onze scouting is pure schijt, en dat is al eeuwen zo. Maar het blijven aanhalen van steeds weer dezelfde paar voorbeelden elke 12 topics heeft ook weinig zin en begint een beetje vermoeiend te worden.
Waar is die andere topaankoop, Abdellaouaie o.i.d. uiteindelijk heen gegaan?quote:Op woensdag 19 februari 2014 14:06 schreef SjaakBauer het volgende:
Syrië.quote:Op woensdag 19 februari 2014 15:44 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Waar is die andere topaankoop, Abdellaouaie o.i.d. uiteindelijk heen gegaan?
Was gehuurd he, terug naar City dus.quote:Op woensdag 19 februari 2014 15:44 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Elabdellaoui bedoel je?quote:Op woensdag 19 februari 2014 15:44 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Ohja, wist ik wel.quote:Op woensdag 19 februari 2014 15:46 schreef Typisch het volgende:
[..]
Was gehuurd he, terug naar City dus.
oke manquote:Op woensdag 19 februari 2014 15:48 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Ohja, wist ik wel.City zal hem goed kunnen gebruiken, daar ben ik van overtuigd!
Waar hij ook nog geen wedstrijd gespeeld heeftquote:Op woensdag 19 februari 2014 15:46 schreef AartBakkebaard het volgende:
[..]
Elabdellaoui bedoel je?
Hij is nog steeds eigendom van City, maar nu verhuurd aan Eintracht Braunschweig.
Vandaar dat ze onderaan staanquote:Op woensdag 19 februari 2014 20:18 schreef eight het volgende:
[..]
Waar hij ook nog geen wedstrijd gespeeld heeft
Euh, jawel. Weet niet waar jij kijkt.quote:Op woensdag 19 februari 2014 20:18 schreef eight het volgende:
[..]
Waar hij ook nog geen wedstrijd gespeeld heeft
Wereldtop als voetballerquote:Op donderdag 20 februari 2014 08:15 schreef Planga het volgende:
[ afbeelding ]
Gefeliciteerd ouwe jaloerse zuurpruim.
De grootste afgunstige Feyenoorder is jarigquote:Op donderdag 20 februari 2014 08:15 schreef Planga het volgende:
[ afbeelding ]
Gefeliciteerd ouwe jaloerse zuurpruim.
Onoquote:Op donderdag 20 februari 2014 12:46 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
http://foxsports.nl/video(...)o-bij-feyenoord.html
Feyenoord TV over Ono. Mooie tijd was dat toen
quote:Van Gaal spreekt voorkeur Engeland uit
Louis van Gaal verblijft op dit moment in Brazilië voor een workshop van de FIFA. De bondscoach van het Nederlands elftal benadrukte in het gastland van het WK van komende zomer wederom dat hij na de zomer graag in de Premier League aan de slag wil. Van Gaal bevestigde onlangs dat hij in contact is met Tottenham Hotspur. De bondscoach van Oranje liet doorschemeren dat hij een dienstverband op Engelse bodem absoluut ziet zitten.
"Ik ben vooral geïnteresseerd in Engeland, omdat ik al in Spanje, Duitsland en Nederland gewerkt heb. Engeland zou een mooie stap in mijn carrière zijn", vertelt Van Gaal aan The Daily Mail.
Of de coach aan de slag gaat bij de Spurs, ligt nog allerminst vast. "Het kan ook zomaar een andere club zijn. Het is afhankelijk van de openstaande vacatures", zegt de bondscoach van Oranje, die zich eerst op het WK wil focussen: "Ik wil me nu richten op het WK. Bovendien zit er nu een andere manager bij Tottenham, waardoor ik niets kan zeggen over de club. Het zal afhangen van de omstandigheden."
Feyenoord zou graag van de diensten van Van Gaal gebruik maken. Technisch directeur Martin van Geel ziet in Van Gaal de ideale opvolger voor trainer Ronald Koeman, die na dit seizoen vertrekt bij de Rotterdammers. Met bovenstaande uitlatingen lijkt Feyenoord een gesloten boek voor Van Gaal. De td van Feyenoord zal dus één van de andere genoemde kandidaten moeten gaan benaderen.
quote:Op donderdag 20 februari 2014 12:49 schreef Happel het volgende:
De Kromme is een held
Om maar in positieve sferen te verblijven.
[..]
Mooi verwoordquote:Op donderdag 20 februari 2014 13:22 schreef DonRaja het volgende:
Willem Van Hanegem.![]()
Degenen die hem een zuurpruim noemen hebben wmb een plaat voor hun kop. Er is bijna geen authentiekere, lievere man te vinden op en rond de voetbalvelden. De warmte die hij naar medemensen uitstraalt is al diverse malen mooi in beeld gebracht en staat in schril contrast met de kille manier waarop hij zelf vaak behandeld wordt. Hij is naast clubicoon ook gewoon een enorme supporter van de club, logisch dan dat hij een gekleurd beeld heeft van Feyenoord.
Willem is toegankelijk voor iedereen, gaf meerdere malen zijn volledig maandsalaris weg aan mensen van wie hij dacht dat ze het harder nodig hadden. Ondanks dat zijn vertrouwen keer op keer werd beschaamd en zelfs misbruikt, is hij zich blijven inzetten voor de club en heeft zichzelf ook nooit boven de club geplaatst.
Willem is een held en en passant ook nog eens één van de beste voetballers van zijn tijd.
![]()
![]()
alsjeblief niet zegquote:Op donderdag 20 februari 2014 13:02 schreef PIETR het volgende:
Blijven dus Adriaanse en Rutten over ..
Prachtige kerelquote:Op donderdag 20 februari 2014 13:22 schreef DonRaja het volgende:
Willem Van Hanegem.![]()
Degenen die hem een zuurpruim noemen hebben wmb een plaat voor hun kop. Er is bijna geen authentiekere, lievere man te vinden op en rond de voetbalvelden. De warmte die hij naar medemensen uitstraalt is al diverse malen mooi in beeld gebracht en staat in schril contrast met de kille manier waarop hij zelf vaak behandeld wordt. Hij is naast clubicoon ook gewoon een enorme supporter van de club, logisch dan dat hij een gekleurd beeld heeft van Feyenoord.
Willem is toegankelijk voor iedereen, gaf meerdere malen zijn volledig maandsalaris weg aan mensen van wie hij dacht dat ze het harder nodig hadden. Ondanks dat zijn vertrouwen keer op keer werd beschaamd en zelfs misbruikt, is hij zich blijven inzetten voor de club en heeft zichzelf ook nooit boven de club geplaatst.
Willem is een held en en passant ook nog eens één van de beste voetballers van zijn tijd.
![]()
![]()
Van Hanegemquote:Op donderdag 20 februari 2014 13:29 schreef Divje het volgende:
[..]
Mooi verwoord
Herinner me net dat filmpje van die ernstig zieke man die met z'n eigen elftal (familie) op de middenstip van de Kuip stond. Er stond een zwaar geëmotioneerde Willem bij. Prachtige beelden.
Gevonden.
Das verdomme mooi manquote:Op donderdag 20 februari 2014 13:29 schreef Divje het volgende:
[..]
Mooi verwoord
Herinner me net dat filmpje van die ernstig zieke man die met z'n eigen elftal (familie) op de middenstip van de Kuip stond. Er stond een zwaar geëmotioneerde Willem bij. Prachtige beelden.
Gevonden.
quote:Op donderdag 20 februari 2014 13:22 schreef DonRaja het volgende:
Willem Van Hanegem.![]()
![]()
![]()
quote:![]()
![]()
Hele filmpje eigenlijk met tranen in de ogen gezetenquote:
Jammer dat 'ie zo'n kuttekop heeft waar geen zinnig (of verstaanbaar) woord uitkomt, want ik vind het an sich geen slechte trainert.quote:Op donderdag 20 februari 2014 14:13 schreef Vasion het volgende:
Rutten trainer v Feyenoord!!
als dat gaat gebeuren dan lazer ik hem er persoonlijk uit.
Die kan toch ook 100% de druk van de Kuip niet aan.quote:Op donderdag 20 februari 2014 14:21 schreef Elan het volgende:
Rutten? Donder op joh die kan niet eens Nederlands met zn sliskop![]()
Geen idee.quote:Op donderdag 20 februari 2014 14:24 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Die kan toch ook 100% de druk van de Kuip niet aan.
Geloof ik weinig van. Ik denk dat Van Geel genoeg verstand heeft om in te schatten dat die niet de gewenste groei onder de jonge jongens gaat brengen. Daarbij denk ik niet dat Bert er veel zin in heeft.quote:Op donderdag 20 februari 2014 14:35 schreef SjaakBauer het volgende:
Ik vrees trouwens dat het Bert van Marwijk wordt.
Met gratis WK bal!quote:Op donderdag 20 februari 2014 14:50 schreef De_Pel het volgende:
Ik denk dat ik tóch maar weer eens een VI moet gaan kopen.
Willem
Zie overal al mooie stukkies voorbij komen
Als je een abonnement neemt zul je bedoelenquote:Op donderdag 20 februari 2014 15:01 schreef Vasion het volgende:
[..]
Als je Vi koopt krijg je een gratis Bazurca bal
oh, ik lees nu dat je 1 Vi wilde.quote:Op donderdag 20 februari 2014 15:02 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Als je een abonnement neemt zul je bedoelen
Ik heb het boek destijds nog gekocht, genummerd en met handtekening. Overigens nog steeds in verpakking.quote:Op donderdag 20 februari 2014 14:50 schreef De_Pel het volgende:
Ik denk dat ik tóch maar weer eens een VI moet gaan kopen.
Willem
Zie overal al mooie stukkies voorbij komen
quote:Op donderdag 20 februari 2014 15:14 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb het boek destijds nog gekocht, genummerd en met handtekening. Overigens nog steeds in verpakking.![]()
[ afbeelding ]
Ik heb hem maar niet gekocht, omdat ik wist dat dat hier ook wel zou gaan gebeurenquote:
Staat mooi in mijn kast bij de overige Feyenoordboeken.quote:Op donderdag 20 februari 2014 15:46 schreef De_Pel het volgende:
Ik heb hem maar niet gekocht, omdat ik wist dat dat hier ook wel zou gaan gebeuren
Ik heb het alleen even opengehad om het nummer e.d. te bekijken en daarna weer terug in de kartonnen verpakking.quote:Op donderdag 20 februari 2014 15:57 schreef Luni het volgende:
[..]
Ben der wel in begonnen, maar niet ver gekomen.
quote:Willem van Hanegem zal vanmiddag verblijd worden met een eigen tribune in de Kuip. De naam van de Feyenoord-legende wordt verbonden aan de groene zijde. De boarding boven de vakken Y worden momenteel nog bedekt met grote witte doeken, maar De Kromme zelf - die inmiddels een plaatje heeft gevonden op de tribune - zal zodadelijk getuige zijn van de onthulling.
Leuk dat er een jaar voordat hij afgebroken wordt nog even een tribune naar je wordt vernoemd.quote:
quote:Op donderdag 20 februari 2014 16:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Leuk dat er een jaar voordat hij afgebroken wordt nog even een tribune naar je wordt vernoemd.
Willemtwitter:FR12Patrick twitterde op donderdag 20-02-2014 om 16:27:24Willem van Hanegem pinkt een traantje weg na onthulling tribune. Een mooier cadeau had je Willem niet kunnen geven. reageer retweet
Heb 'm ook, incl handtekening enzo. Ben tot de helft gekomen. Wel mega interessant enzo, maar gewoon een dikke pil.quote:Op donderdag 20 februari 2014 15:14 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb het boek destijds nog gekocht, genummerd en met handtekening. Overigens nog steeds in verpakking.![]()
[ afbeelding ]
Deze man hield het niet droog bij een Feyenoordsupporter die dankzij Omroep Max de Kuip in kon in een bed. Stond gewoon tranen met tuiten te huilen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 13:22 schreef DonRaja het volgende:
Degenen die hem een zuurpruim noemen hebben wmb een plaat voor hun kop. Er is bijna geen authentiekere, lievere man te vinden op en rond de voetbalvelden. De warmte die hij naar medemensen uitstraalt is al diverse malen mooi in beeld gebracht en staat in schril contrast met de kille manier waarop hij zelf vaak behandeld wordt.
quote:Op donderdag 20 februari 2014 16:52 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Deze man hield het niet droog bij een Feyenoordsupporter die dankzij Omroep Max de Kuip in kon in een bed. Stond gewoon tranen met tuiten te huilen.Willem
Sindsdien steun ik overigens Omroep MAX. Mooie omroep.
gastquote:Op donderdag 20 februari 2014 16:52 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Deze man hield het niet droog bij een Feyenoordsupporter die dankzij Omroep Max de Kuip in kon in een bed. Stond gewoon tranen met tuiten te huilen.Willem
Scrollknop kapot?quote:Op donderdag 20 februari 2014 16:52 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Hoeft ook niet, filmpje stond onder die post van Rajaquote:Op donderdag 20 februari 2014 17:17 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik ga niet teruglezen heur..
Serieus?quote:Op donderdag 20 februari 2014 17:18 schreef Divje het volgende:
[..]
Hoeft ook niet, filmpje stond onder die post van Raja![]()
Anyway, Willem
quote:
quote:Op donderdag 20 februari 2014 17:21 schreef Divje het volgende:
[..]
Was het eerste waar ik aan dacht toen ik Raja's post las, direct weer tranen in de ogen
Wie dat geile pijpbekkie in je UI btw?
Ok okquote:Op donderdag 20 februari 2014 17:27 schreef Helpmefok het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Zo spreek je niet over
[ afbeelding ]Taylor Swift
Gast, ik zou daar rustig een week voor op de bank slapen. Echt. In a heartbeatquote:Op donderdag 20 februari 2014 17:28 schreef Divje het volgende:
[..]
Ok okMaar je ontkent het iig niet
Je vriendin kennende schopt ze jou gewoon keihard in elkaar en vervolgens de straat op. Daarna pikt ze je geld en komt ze bij mij wonen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 17:29 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Gast, ik zou daar rustig een week voor op de bank slapen. Echt. In a heartbeat.
Waarschijnlijk twee weekjes ook nog wel.![]()
quote:Op donderdag 20 februari 2014 17:31 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Je vriendin kennende schopt ze jou gewoon keihard in elkaar en vervolgens de straat op. Daarna pikt ze je geld en komt ze bij mij wonen.
Doe eens kalm joh, druktemaker.quote:Op donderdag 20 februari 2014 17:33 schreef Helpmefok het volgende:
[..]! Sjaak heeft weer een seksfantasietje hoor. Godverdomme. Regel eens zelf een lekker wijf joh, debiel.
Ja, die bedacht zich dat hij met zijn achternaam nooit een tribune zal krijgen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 17:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat een geschokte blik van Israel
quote:Op donderdag 20 februari 2014 17:45 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja, die bedacht zich dat hij met zijn achternaam nooit een tribune zal krijgen.
[..]
Die krijgt gewoon de IJzeren Rinus tribune.quote:Op donderdag 20 februari 2014 17:45 schreef Typisch het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Hehequote:Op donderdag 20 februari 2014 17:45 schreef Typisch het volgende:
[..]
Verdimmequote:Op donderdag 20 februari 2014 17:45 schreef Typisch het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Die anekdote na het winnen van de Europacup 1, het was zo druk met mensen dat ze ze niet konden landen op Zestienhoven maar moesten uitwijken naar Schiphol.quote:Op donderdag 20 februari 2014 18:53 schreef Muto het volgende:
Willem
Die Been heeft echt iedereen tegen zich gekregen in zijn Feyenoordtijd.
Zeg nooit nooitquote:Op donderdag 20 februari 2014 17:45 schreef Typisch het volgende:
[..]
Boeijuh joh. Valt altijd tegen zoiets.quote:Op donderdag 20 februari 2014 19:28 schreef Happel het volgende:
Veel bekenden van me zijn bij de verjaardag van WvH. Jaloers man. Facebook staat vol met foto's...
Haha, echt een typisch interview dit.quote:Op donderdag 20 februari 2014 18:53 schreef Muto het volgende:
Willem
Wat een held is Willem. Echt, ik heb zon respect voor die man, ziekelijk bijna.quote:Op donderdag 20 februari 2014 18:53 schreef Muto het volgende:
Willem
Fantastisch interviewquote:Op donderdag 20 februari 2014 18:53 schreef Muto het volgende:
Willem
Maakt niet uit. Had er graag bij geweest.quote:Op donderdag 20 februari 2014 19:34 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Boeijuh joh. Valt altijd tegen zoiets.
Haal dat elite labeltje maar weg. Je bent nu gewoon weer plebs.quote:Op donderdag 20 februari 2014 19:45 schreef Happel het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Had er graag bij geweest.
quote:Op donderdag 20 februari 2014 19:58 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Haal dat elite labeltje maar weg. Je bent nu gewoon weer plebs.
Ik wilde al niets zeggen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:04 schreef Happel het volgende:
Grote afwezige bij zijn verjaardag was Koeman en de selectie. Alleen Van Gastel was er. Al hebben ze er, denk ik, niet zoveel te zoeken.
Koeman is een uithangbord van onze club, die moet daar gewoon zijn. Ook de spelers kunnen best even langs komen, puur om hun respect te tonen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:04 schreef Happel het volgende:
Grote afwezige bij zijn verjaardag was Koeman en de selectie. Alleen Van Gastel was er. Al hebben ze er, denk ik, niet zoveel te zoeken.
[..]
Ja, alleen het boeit ze geen ene retinoblastoom.quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:08 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Koeman is een uithangbord van onze club, die moet daar gewoon zijn. Ook de spelers kunnen best even langs komen, puur om hun respect te tonen.
Die beslissen dat vast zelf inderdaadquote:Op donderdag 20 februari 2014 20:08 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik wilde al niets zeggen..
Gastjes snappen er totaal geen ene kut van.
Ze kunnen ook vanuit zichzelf beslissen te gaan, natuurlijk. Klapjosti.quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:09 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Die beslissen dat vast zelf inderdaad
Dat bepalen ze echt niet zelf. Dorpsmongool.quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:10 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ze kunnen ook vanuit zichzelf beslissen te gaan, natuurlijk. Klapjosti.
Het boeit ze alleen geen kanker.
Luister, strontboertje. Die verwende snotjochies hoeven één telefoontje te plegen en de wereld ligt aan hun voeten. Jij gelooft serieus niet dat als een BMI (die godverdomme bijvoorbeeld Leo in zijn telefoon heeft) één telefoontje pleegt, er niet binnen 10 minuten 8 jetpacks klaar staan om hem hoogstpersoonlijk over te vliegen?quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:13 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Dat bepalen ze echt niet zelf. Dorpsmongool.
Neen.quote:Misschien hebben ze vanochtend voor het begin van de festiviteiten elkaar al gezien.
Ben ik ook wel benieuwd naar. Zijn nog steeds erg hecht. Al kan ik me voorstellen dat die twee elkaar nog regelmatig tegenkomen in Haarlem?quote:
Doe eens niet zo interessant. Die gasten wordt gewoon gezegd dat het niet de bedoeling is dat ze gaan.quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:15 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Luister, strontboertje. Die verwende snotjochies hoeven één telefoontje te plegen en de wereld ligt aan hun voeten. Jij gelooft serieus niet dat als een BMI (die godverdomme bijvoorbeeld Leo in zijn telefoon heeft) één telefoontje pleegt, er niet binnen 10 minuten 8 jetpacks klaar staan om hem hoogstpersoonlijk over te vliegen?
Je bent echt extreem naïef als je denkt dat deze jongens er niet bij hadden kunnen zijn in de (na)middag.
[..]
Neen.
quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:20 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Doe eens niet zo interessant. Die gasten wordt gewoon gezegd dat het niet de bedoeling is dat ze gaan.
Ze hebben toch een trainer of een clubleiding die de spelers er niet bij wil hebben, weet ik veel.quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:36 schreef Helpmefok het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Door wie, de illuminati?!!!
Rot toch op Sjaak. Je ziet dingen die er niet zijn.
Vertel! Je weet blijkbaar meer dan ons!quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:39 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ze hebben toch een trainer of een clubleiding die de spelers er niet bij wil hebben
Wacht: wat? O. Het is dus een gigantische hoop stront. Onzin.quote:weet ik veel.
Klopt. Van Hanegem interesseert ze geen kanker.quote:Het heeft vast een reden dat ze er niet zijn,
Dat zagen we ja, bij de uitvaart van een van de grootste spelers uit onze clubgeschiedenis. Ze stonden nog net niet te gapen.quote:want als de spelers het zelf mochten beslissen waren er echt wel een aantal geweest.
En nog een lege sneer eraan plakken. Goed bezig, Sjaak.quote:Vraag het anders even na bij een van je persoonlijke vrienden binnen de club.
Goede post.quote:Beste Ebi,
Gefascineerd las ik je bericht. (zie hier)
Maar we leven niet in een wereld waarin alles vlekkeloos verloopt, was mijn gedachte. Al denken politici deze ideale wereld wel te kunnen creëren. Althans, dat zegt hun propagandamachine. Zij zelf zijn natuurlijk verre van ideaal, want ze hebben allemaal hun vlekjes. De één drukt 50.000 euro achterover, de ander handelt in drugs, stembiljetten worden opgekocht of alles wordt in het werk gesteld om ‘even’ tot een garantstelling te komen van zo’n 165 miljoen euro belastinggeld. Zij komen er vaak met een handdruk mee weg (of erger: met complimenten en behoud van functie). Zo heb jij ook vast je vlekjes waar anderen zich ooit druk om hebben gemaakt. Heeft niks met respect of wat dan ook te maken. Dat heeft te maken met keuzes die je op dat moment goed acht.
Ter zake: gelukkig heb ik geen last van combiperikelen. Als ik ergens mijn bed niet voor uitkom, dan is het die vervelende combi.
Waarom ik op jou reageer Ebi? Elke week is het weer hetzelfde liedje met de combigangers. Steeds dat geklaag. Toen was het de ME, dan is het weer slecht zicht, nu de bus en de volgende keer het geklaag over het aangrenzende vak dat weer eens achteloos met vuurwerk bezig is geweest (ze leren het ook nooit).
Mag ik eens vragen waarom jij, en tevens alle andere combigangers, de combi zo graag in stand houden? Die 50 fanatieken en een paardenkop bij Nac uit heeft echt geen positief effect op het spel. De vijf gezongen liedjes ook niet. Dit klinkt respectloos, maar zo bedoel ik het niet. Het zijn de wekelijkse quotes van het thuispubliek. Het Legioen maakt echt geen indruk meer. En daar is in mijn ogen de combi mede debet aan.
Waarom ga je niet gewoon met ons mee? Op losse kaarten. Zoals bij Nac uit ook weer vele honderden Feyenoorders deden. Zoals Feyenoorders eigenlijk sinds de invoering van de combi al doen.Genieten van vrijheid, je plekje in de auto (of trein) blijft leeg en je kunt gewoon naar Feyenoord kijken. Kijken zonder restricties en terugrijden zonder gezeur. Als we dat nou eens allemaal zouden doen, dan werden de uitvakken weer opengesteld voor grotere groepen mensen.
Ebi, je houdt iets in stand dat alsmaar meer beperkingen krijgt opgelegd. Erger je dan vooral niet aan eenvoudige zaken, zoals wanneer iemand je stoeltje heeft ingepikt. Daar zou je om lachen als je van vrijheid geniet.
Het zou je doen denken aan die keer dat jij iets deed ten koste van een ander. Nu lukt dat niet meer. De ergernis van de combi doet inbreuk op je relatveringsvermogen.
Zonde en onnodig.
B.B.
Ik pretendeer helemaal niet meer te weten dan jij, dat doe jij daarentegen wel door te stellen dat het ze 'geen kanker interesseert'.quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:41 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Vertel! Je weet blijkbaar meer dan ons!
[..]
Wacht: wat? O. Het is dus een gigantische hoop stront. Onzin.
[..]
Klopt. Van Hanegem interesseert ze geen kanker.
[..]
Dat zagen we ja, bij de uitvaart van een van de grootste spelers uit onze clubgeschiedenis. Ze stonden nog net niet te gapen.
[..]
En nog een lege sneer eraan plakken. Goed bezig, Sjaak.
quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:15 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
een BMI (die godverdomme bijvoorbeeld Leo in zijn telefoon heeft)
Omdat de ervaring leert (heb je ooit van Coen Moulijn gehoord) dat het spelers geen kut interesseert.quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:46 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik pretendeer helemaal niet meer te weten dan jij, dat doe jij daarentegen wel door te stellen dat het ze 'geen kanker interesseert'.
Op basis waarvan concludeer je dit?quote:Er moet wat gezegd zijn tegen de spelers, anders hadden er echt wel aantal rondgelopen.
Dat is ook niet heel lastig te concluderen hé. Ga eens naar TOSOTHIW zou ik zeggen.quote:Is geen lege sneer, daarnet zat je nog interessant te doen door te vertellen dat BMI Leonardo in zijn telefoon heeft.
Op basis van logica. Als er zo'n verjaardag wordt georganiseerd wordt dat echt wel even besproken, door de trainer, door de materiaalman of voor mijn part door Bas van Noortwijk. Spelers weten het, dus een Pelle of een Clasie wil echt wel gaan, tenzij tegen hun wordt gezegd dat het niet de bedoeling is.quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:48 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Omdat de ervaring leert (heb je ooit van Coen Moulijn gehoord) dat het spelers geen kut interesseert.
[..]
Op basis waarvan concludeer je dit?
[..]
Dat is ook niet heel lastig te concluderen hé. Ga eens naar TOSOTHIW zou ik zeggen.
Nogmaals: op basis waarvan concludeer je dit. Zit je in de kleedkamer met die gasten?quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:51 schreef SjaakBauer het volgende:
Op basis van logica. Als er zo'n verjaardag wordt georganiseerd wordt dat echt wel even besproken, door de trainer, door de materiaalman of voor mijn part door Bas van Noortwijk.
Boeiend. Hadden ze een beetje ballen gehad, hadden ze er 40-45 man sterk gestaan.quote:Spelers weten het, dus een Pelle of een Clasie wil echt wel gaan, tenzij tegen hun wordt gezegd dat het niet de bedoeling is.
Misschien omdat je het wel erg lekker vind om wat te roeptoeteren over HMF + connecties dit dat. Begint een beetje treurig te worden.quote:Ik heb nog geen tijd gehad om naar die docu te gaan, dus kon ik het moeilijk weten he. Ging er automatisch van uit dat je het van je vriend had gehoord.
Boehoe in de jaren 90 waren ze er heen geschopt, allemaal wel met je eens, of zo.quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:49 schreef Helpmefok het volgende:
Het enige wat nog op jouw argumenten zou kunnen wijzen, Sjaak, is het feit dat Clasie niet aanwezig is.
Dan nog zijn de spelers een zooi snotapen als ze de ballen niet hebben tegen de clubleiding in te gaan. Ik had ze aan zien komen in de jaren '90, even vertellen dat ze een voetbalgrootheid niet mochten bezoeken.
Die spelers hadden, met vrouw, kinderen en alle reserves tot de A1 aan toe, daar gestaan waar ze horen. Op de verjaardag van een man die ongelofelijk veel voor de club betekend heeft.
Het zijn dus of een zooitje slappe zakken omdat ze orders opvolgen van Gudde en co, (of Koeman zelfs wat dat aan gaat, interesseert me echt geen moer. De persoon die ze dat verboden zou hebben, mag hartstikke dood) of een zooitje slappe zakken omdat WvH ze geen kut interesseert.
Hoe dan ook: slappe zakken.
Zo vreemd is het toch niet om te denken dat daar wat gezegd is?quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:53 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nogmaals: op basis waarvan concludeer je dit. Zit je in de kleedkamer met die gasten?
[..]
Boeiend. Hadden ze een beetje ballen gehad, hadden ze er 40-45 man sterk gestaan.
[..]
Misschien omdat je het wel erg lekker vind om wat te roeptoeteren over HMF + connecties dit dat. Begint een beetje treurig te worden.
Ik lees het idd. Maar ik vind het wel vreemd dat ze er niet bij waren. Dat iig dat besluit voor hen is genomen. Want anders zou er zeker wel één zijn geweest. Apart, maar er zal wel een reden voor zijn.quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:15 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Valt mee, HMF snapt gewoon niet zo goed dat de dagelijkse gang van zaken van de spelers wordt gedirigeerd door de club.
Vast, misschien wordt hij wel gehuldigd bij een wedstrijd ofzo.quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik lees het idd. Maar ik vind het wel vreemd dat ze er niet bij waren. Dat iig dat besluit voor hen is genomen. Want anders zou er zeker wel één zijn geweest. Apart, maar er zal wel een reden voor zijn.
Willem is 70 man, die moet je niet meer verantwoordelijk maken. Gun die man zijn golfset en zijn rust heeft zijn verdiensten voor de club meer dan gehad.quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:40 schreef PIETR het volgende:
Waarom eigenlijk al dat gezoek naar een nieuwe trainer? Wat is er op tegen om van Hanegem coach te maken, met van Gastel, Gio en Pierre als assistenten /veldtrainers ..
Wil ie zelf ook niet he. Ben wel voorstander van zijn suggestie; Fräser met van Gastel en Bronckhorst. Willem wil wel 1 of 2 dagen in de week komen buurten en ouwehoeren met z'n maatje Fräser. Perfect lijkt me.quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Willem is 70 man, die moet je niet meer verantwoordelijk maken. Gun die man zijn golfset en zijn rust heeft zijn verdiensten voor de club meer dan gehad.
quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:55 schreef Caland het volgende:
Er was toch ook zo'n reportage van Van Hanegem (toen trainer AZ meen ik) met gehandicapten? Staat die nog ergens online, was ook prachtig
Ik kan me alleen die met die kleine gastjes herinneren.quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:55 schreef Caland het volgende:
Er was toch ook zo'n reportage van Van Hanegem (toen trainer AZ meen ik) met gehandicapten? Staat die nog ergens online, was ook prachtig
Koeman praat altijd wel gedurfd, maar is helaas een behoudende trainer.quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:50 schreef Caland het volgende:
Tsja. Maakt de laffe tactiek van Koeman in die sfeerloze ufo nog maar eens onbegrijpelijk (I told you so)
Matigste Ajax in jaren dit. Europees ga je dat pas zien.
Ik wilde net zeggen. Alle ploegen spelen zo ontzettend laf tegen Ajax. En dan altijd concluderen dat Ajax veel fitter is. Onzin natuurlijk, het rondtikken van Ajax kost voor hun veel minder kracht dan voor de verdedigende ploeg. Die moeten steeds gaatjes dicht lopen etc.quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:50 schreef Caland het volgende:
Tsja. Maakt de laffe tactiek van Koeman in die sfeerloze ufo nog maar eens onbegrijpelijk (I told you so)
Matigste Ajax in jaren dit. Europees ga je dat pas zien.
Maakt niks uit. Want Schaken en Armenteros.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:01 schreef macca728 het volgende:
Hopen dat Duarte nog LB speelt dan...
Gewoon Janmaat laten opstomen !!quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:01 schreef Muto het volgende:
[..]
Maakt niks uit. Want Schaken en Armenteros.
Godverdomme mooi gesproken godverdomme.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:02 schreef Grifte het volgende:
In De Kuip moet je er gewoon vol op gaan tegen de joden. Een vergelijkbaar spelende ploeg als Vitesse kreeg je met een laffe countertactiek ook niet klein.
Opjagen, publiek erachter, en dan pakken we die lui.
Idd !! Ff wat cheatcodes en we winne !!quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:02 schreef macca728 het volgende:
[..]
Gewoon Janmaat laten opstomen !!
Het woordje godverdomme was inderdaad wat nog miste in mijn vlammende betoog. Normaal vergeet ik em nooit.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:03 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Godverdomme mooi gesproken godverdomme.
Ik vul je gewoon aan wanneer je een steekje laat vallen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:05 schreef Grifte het volgende:
[..]
Het woordje godverdomme was inderdaad wat nog miste in mijn vlammende betoog. Normaal vergeet ik em nooit.
quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:17 schreef Scrummie het volgende:
Man, dat Ajax, wat spelen die verschrikkelijk. Ongelofelijk zeg.
Je bent ontzettend irritant. Kan ik je wat Ritalin aanbevelen? Heb een la vol.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:04 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Idd !! Ff wat cheatcodes en we winne !!
Ok.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:27 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Je bent ontzettend irritant. Kan ik je wat Ritalin aanbevelen? Heb een la vol.
Tja gelukkig deden wij het wel goed.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:17 schreef Scrummie het volgende:
Man, dat Ajax, wat spelen die verschrikkelijk. Ongelofelijk zeg.
Nederlands voetbal stelt gewoon geen kut meer voor. Punt. Niets erachter.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Tja gelukkig deden wij het wel goed.
Nederlands voetbal stelt gewoon geen kut meer voor in Europa.
Ok baas.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:34 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nederlands voetbal stelt gewoon geen kut meer voor. Punt. Niets erachter..
Je kan je in de ArenA beter afvragen hoe het komt dat een vak vol zit.quote:
Echte Ajacieden zitten in vak 818.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wat ben ik blij dat ik geen kaartjes heb gehaald voor deze wedstrijd zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |