Blijft een fantastisch spandoekquote:Op woensdag 19 februari 2014 10:17 schreef Happel het volgende:
[..]
Twente is Duitsland, gap.
[ afbeelding ]
En Amsterdam, waar leg dat dan?quote:Op woensdag 19 februari 2014 10:17 schreef Happel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Yep, al was die met dat paard als hobbelpaard ook wel erg mooiquote:Op woensdag 19 februari 2014 10:19 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Blijft een fantastisch spandoek![]()
Als je uit Oss komt ben je voor TOP!quote:Op woensdag 19 februari 2014 10:21 schreef Katth het volgende:
Maar goed dat er geen Feyenoord supporters in Enschede wonen
Kanjerlulquote:Op woensdag 19 februari 2014 10:26 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Als je uit Oss komt ben je voor TOP!
Met je kanjerabonnement op je kanjer voetbal international, kanjerlul.quote:Op woensdag 19 februari 2014 10:26 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Als je uit Oss komt ben je voor TOP!
Goed voor het Nederlands voetbal als we winnen.quote:Op woensdag 19 februari 2014 10:17 schreef Happel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Er gaan geruchten dat de Brazilianen hem willen nationaliseren.quote:Op woensdag 19 februari 2014 13:08 schreef Grifte het volgende:
Immers nog steeds niet opgeroepen. Van Gaal wil wel erg graag in de poulefase al naar huis.
Immers als Braziliaans staatsbedrijf, prima.quote:Op woensdag 19 februari 2014 13:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Er gaan geruchten dat de Brazilianen hem willen nationaliseren.
quote:Op woensdag 19 februari 2014 13:17 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Immers als Braziliaans staatsbedrijf, prima.
Hoezo, gaat Schaken mee?quote:Op woensdag 19 februari 2014 14:06 schreef SjaakBauer het volgende:
Singh naar Molde. Wellicht kan hij daar wel wat mondjes snoeren.
Het is al een tijdje bekend dat onze scouting faalt, ja.quote:Op woensdag 19 februari 2014 14:29 schreef PIETR het volgende:
Fantastisch werk weer van onze scouting. Pareltje die Singh.
Wie kent deze nog trouwens?
Feyenoord heeft het Braziliaanse talent David Henrique dos Santos 'Manteiga' vastgelegd. De 18-jarige middenvelder is afkomstig van Gama en genoot zijn opleiding bij Vitoria uit Salvador. 'Met het aantrekken van Manteiga anticiperen we op de toekomst', aldus technisch directeur Peter Bosz. 'Hij zal nog moeten rijpen, maar een dergelijk talent is op latere leeftijd voor ons niet meer haalbaar. Onze scouting heeft dan ook uitstekend werk geleverd.' Manteiga zal een contract voor drie seizoenen ondertekenen, met een optie voor nog eens twee jaar. De speler verblijft momenteel nog in zijn vaderland in afwachting van de afhandeling van een verblijfsvergunning.![]()
Zeiksnol. Ja onze scouting is pure schijt, en dat is al eeuwen zo. Maar het blijven aanhalen van steeds weer dezelfde paar voorbeelden elke 12 topics heeft ook weinig zin en begint een beetje vermoeiend te worden.quote:
quote:Op woensdag 19 februari 2014 14:06 schreef SjaakBauer het volgende:
Oke, sorry manquote:Op woensdag 19 februari 2014 14:47 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Zeiksnol. Ja onze scouting is pure schijt, en dat is al eeuwen zo. Maar het blijven aanhalen van steeds weer dezelfde paar voorbeelden elke 12 topics heeft ook weinig zin en begint een beetje vermoeiend te worden.
Waar is die andere topaankoop, Abdellaouaie o.i.d. uiteindelijk heen gegaan?quote:Op woensdag 19 februari 2014 14:06 schreef SjaakBauer het volgende:
Syrië.quote:Op woensdag 19 februari 2014 15:44 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Waar is die andere topaankoop, Abdellaouaie o.i.d. uiteindelijk heen gegaan?
Was gehuurd he, terug naar City dus.quote:Op woensdag 19 februari 2014 15:44 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Elabdellaoui bedoel je?quote:Op woensdag 19 februari 2014 15:44 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Ohja, wist ik wel.quote:Op woensdag 19 februari 2014 15:46 schreef Typisch het volgende:
[..]
Was gehuurd he, terug naar City dus.
oke manquote:Op woensdag 19 februari 2014 15:48 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Ohja, wist ik wel.City zal hem goed kunnen gebruiken, daar ben ik van overtuigd!
Waar hij ook nog geen wedstrijd gespeeld heeftquote:Op woensdag 19 februari 2014 15:46 schreef AartBakkebaard het volgende:
[..]
Elabdellaoui bedoel je?
Hij is nog steeds eigendom van City, maar nu verhuurd aan Eintracht Braunschweig.
Vandaar dat ze onderaan staanquote:Op woensdag 19 februari 2014 20:18 schreef eight het volgende:
[..]
Waar hij ook nog geen wedstrijd gespeeld heeft
Euh, jawel. Weet niet waar jij kijkt.quote:Op woensdag 19 februari 2014 20:18 schreef eight het volgende:
[..]
Waar hij ook nog geen wedstrijd gespeeld heeft
Wereldtop als voetballerquote:Op donderdag 20 februari 2014 08:15 schreef Planga het volgende:
[ afbeelding ]
Gefeliciteerd ouwe jaloerse zuurpruim.
De grootste afgunstige Feyenoorder is jarigquote:Op donderdag 20 februari 2014 08:15 schreef Planga het volgende:
[ afbeelding ]
Gefeliciteerd ouwe jaloerse zuurpruim.
Onoquote:Op donderdag 20 februari 2014 12:46 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
http://foxsports.nl/video(...)o-bij-feyenoord.html
Feyenoord TV over Ono. Mooie tijd was dat toen
quote:Van Gaal spreekt voorkeur Engeland uit
Louis van Gaal verblijft op dit moment in Brazilië voor een workshop van de FIFA. De bondscoach van het Nederlands elftal benadrukte in het gastland van het WK van komende zomer wederom dat hij na de zomer graag in de Premier League aan de slag wil. Van Gaal bevestigde onlangs dat hij in contact is met Tottenham Hotspur. De bondscoach van Oranje liet doorschemeren dat hij een dienstverband op Engelse bodem absoluut ziet zitten.
"Ik ben vooral geïnteresseerd in Engeland, omdat ik al in Spanje, Duitsland en Nederland gewerkt heb. Engeland zou een mooie stap in mijn carrière zijn", vertelt Van Gaal aan The Daily Mail.
Of de coach aan de slag gaat bij de Spurs, ligt nog allerminst vast. "Het kan ook zomaar een andere club zijn. Het is afhankelijk van de openstaande vacatures", zegt de bondscoach van Oranje, die zich eerst op het WK wil focussen: "Ik wil me nu richten op het WK. Bovendien zit er nu een andere manager bij Tottenham, waardoor ik niets kan zeggen over de club. Het zal afhangen van de omstandigheden."
Feyenoord zou graag van de diensten van Van Gaal gebruik maken. Technisch directeur Martin van Geel ziet in Van Gaal de ideale opvolger voor trainer Ronald Koeman, die na dit seizoen vertrekt bij de Rotterdammers. Met bovenstaande uitlatingen lijkt Feyenoord een gesloten boek voor Van Gaal. De td van Feyenoord zal dus één van de andere genoemde kandidaten moeten gaan benaderen.
quote:Op donderdag 20 februari 2014 12:49 schreef Happel het volgende:
De Kromme is een held
Om maar in positieve sferen te verblijven.
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |