Ik heb het boek destijds nog gekocht, genummerd en met handtekening. Overigens nog steeds in verpakking.quote:Op donderdag 20 februari 2014 14:50 schreef De_Pel het volgende:
Ik denk dat ik tóch maar weer eens een VI moet gaan kopen.
Willem
Zie overal al mooie stukkies voorbij komen
quote:Op donderdag 20 februari 2014 15:14 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb het boek destijds nog gekocht, genummerd en met handtekening. Overigens nog steeds in verpakking.![]()
[ afbeelding ]
Ik heb hem maar niet gekocht, omdat ik wist dat dat hier ook wel zou gaan gebeurenquote:
Staat mooi in mijn kast bij de overige Feyenoordboeken.quote:Op donderdag 20 februari 2014 15:46 schreef De_Pel het volgende:
Ik heb hem maar niet gekocht, omdat ik wist dat dat hier ook wel zou gaan gebeuren
Ik heb het alleen even opengehad om het nummer e.d. te bekijken en daarna weer terug in de kartonnen verpakking.quote:Op donderdag 20 februari 2014 15:57 schreef Luni het volgende:
[..]
Ben der wel in begonnen, maar niet ver gekomen.
quote:Willem van Hanegem zal vanmiddag verblijd worden met een eigen tribune in de Kuip. De naam van de Feyenoord-legende wordt verbonden aan de groene zijde. De boarding boven de vakken Y worden momenteel nog bedekt met grote witte doeken, maar De Kromme zelf - die inmiddels een plaatje heeft gevonden op de tribune - zal zodadelijk getuige zijn van de onthulling.
Leuk dat er een jaar voordat hij afgebroken wordt nog even een tribune naar je wordt vernoemd.quote:
quote:Op donderdag 20 februari 2014 16:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Leuk dat er een jaar voordat hij afgebroken wordt nog even een tribune naar je wordt vernoemd.
Willemtwitter:FR12Patrick twitterde op donderdag 20-02-2014 om 16:27:24Willem van Hanegem pinkt een traantje weg na onthulling tribune. Een mooier cadeau had je Willem niet kunnen geven. reageer retweet
Heb 'm ook, incl handtekening enzo. Ben tot de helft gekomen. Wel mega interessant enzo, maar gewoon een dikke pil.quote:Op donderdag 20 februari 2014 15:14 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb het boek destijds nog gekocht, genummerd en met handtekening. Overigens nog steeds in verpakking.![]()
[ afbeelding ]
Deze man hield het niet droog bij een Feyenoordsupporter die dankzij Omroep Max de Kuip in kon in een bed. Stond gewoon tranen met tuiten te huilen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 13:22 schreef DonRaja het volgende:
Degenen die hem een zuurpruim noemen hebben wmb een plaat voor hun kop. Er is bijna geen authentiekere, lievere man te vinden op en rond de voetbalvelden. De warmte die hij naar medemensen uitstraalt is al diverse malen mooi in beeld gebracht en staat in schril contrast met de kille manier waarop hij zelf vaak behandeld wordt.
quote:Op donderdag 20 februari 2014 16:52 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Deze man hield het niet droog bij een Feyenoordsupporter die dankzij Omroep Max de Kuip in kon in een bed. Stond gewoon tranen met tuiten te huilen.Willem
Sindsdien steun ik overigens Omroep MAX. Mooie omroep.
gastquote:Op donderdag 20 februari 2014 16:52 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Deze man hield het niet droog bij een Feyenoordsupporter die dankzij Omroep Max de Kuip in kon in een bed. Stond gewoon tranen met tuiten te huilen.Willem
Scrollknop kapot?quote:Op donderdag 20 februari 2014 16:52 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Hoeft ook niet, filmpje stond onder die post van Rajaquote:Op donderdag 20 februari 2014 17:17 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik ga niet teruglezen heur..
Serieus?quote:Op donderdag 20 februari 2014 17:18 schreef Divje het volgende:
[..]
Hoeft ook niet, filmpje stond onder die post van Raja![]()
Anyway, Willem
quote:
quote:Op donderdag 20 februari 2014 17:21 schreef Divje het volgende:
[..]
Was het eerste waar ik aan dacht toen ik Raja's post las, direct weer tranen in de ogen
Wie dat geile pijpbekkie in je UI btw?
Ok okquote:Op donderdag 20 februari 2014 17:27 schreef Helpmefok het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Zo spreek je niet over
[ afbeelding ]Taylor Swift
Gast, ik zou daar rustig een week voor op de bank slapen. Echt. In a heartbeatquote:Op donderdag 20 februari 2014 17:28 schreef Divje het volgende:
[..]
Ok okMaar je ontkent het iig niet
Je vriendin kennende schopt ze jou gewoon keihard in elkaar en vervolgens de straat op. Daarna pikt ze je geld en komt ze bij mij wonen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 17:29 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Gast, ik zou daar rustig een week voor op de bank slapen. Echt. In a heartbeat.
Waarschijnlijk twee weekjes ook nog wel.![]()
quote:Op donderdag 20 februari 2014 17:31 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Je vriendin kennende schopt ze jou gewoon keihard in elkaar en vervolgens de straat op. Daarna pikt ze je geld en komt ze bij mij wonen.
Doe eens kalm joh, druktemaker.quote:Op donderdag 20 februari 2014 17:33 schreef Helpmefok het volgende:
[..]! Sjaak heeft weer een seksfantasietje hoor. Godverdomme. Regel eens zelf een lekker wijf joh, debiel.
Ja, die bedacht zich dat hij met zijn achternaam nooit een tribune zal krijgen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 17:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat een geschokte blik van Israel
quote:Op donderdag 20 februari 2014 17:45 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja, die bedacht zich dat hij met zijn achternaam nooit een tribune zal krijgen.
[..]
Die krijgt gewoon de IJzeren Rinus tribune.quote:Op donderdag 20 februari 2014 17:45 schreef Typisch het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Hehequote:Op donderdag 20 februari 2014 17:45 schreef Typisch het volgende:
[..]
Verdimmequote:Op donderdag 20 februari 2014 17:45 schreef Typisch het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Die anekdote na het winnen van de Europacup 1, het was zo druk met mensen dat ze ze niet konden landen op Zestienhoven maar moesten uitwijken naar Schiphol.quote:Op donderdag 20 februari 2014 18:53 schreef Muto het volgende:
Willem
Die Been heeft echt iedereen tegen zich gekregen in zijn Feyenoordtijd.
Zeg nooit nooitquote:Op donderdag 20 februari 2014 17:45 schreef Typisch het volgende:
[..]
Boeijuh joh. Valt altijd tegen zoiets.quote:Op donderdag 20 februari 2014 19:28 schreef Happel het volgende:
Veel bekenden van me zijn bij de verjaardag van WvH. Jaloers man. Facebook staat vol met foto's...
Haha, echt een typisch interview dit.quote:Op donderdag 20 februari 2014 18:53 schreef Muto het volgende:
Willem
Wat een held is Willem. Echt, ik heb zon respect voor die man, ziekelijk bijna.quote:Op donderdag 20 februari 2014 18:53 schreef Muto het volgende:
Willem
Fantastisch interviewquote:Op donderdag 20 februari 2014 18:53 schreef Muto het volgende:
Willem
Maakt niet uit. Had er graag bij geweest.quote:Op donderdag 20 februari 2014 19:34 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Boeijuh joh. Valt altijd tegen zoiets.
Haal dat elite labeltje maar weg. Je bent nu gewoon weer plebs.quote:Op donderdag 20 februari 2014 19:45 schreef Happel het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Had er graag bij geweest.
quote:Op donderdag 20 februari 2014 19:58 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Haal dat elite labeltje maar weg. Je bent nu gewoon weer plebs.
Ik wilde al niets zeggen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:04 schreef Happel het volgende:
Grote afwezige bij zijn verjaardag was Koeman en de selectie. Alleen Van Gastel was er. Al hebben ze er, denk ik, niet zoveel te zoeken.
Koeman is een uithangbord van onze club, die moet daar gewoon zijn. Ook de spelers kunnen best even langs komen, puur om hun respect te tonen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:04 schreef Happel het volgende:
Grote afwezige bij zijn verjaardag was Koeman en de selectie. Alleen Van Gastel was er. Al hebben ze er, denk ik, niet zoveel te zoeken.
[..]
Ja, alleen het boeit ze geen ene retinoblastoom.quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:08 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Koeman is een uithangbord van onze club, die moet daar gewoon zijn. Ook de spelers kunnen best even langs komen, puur om hun respect te tonen.
Die beslissen dat vast zelf inderdaadquote:Op donderdag 20 februari 2014 20:08 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik wilde al niets zeggen..
Gastjes snappen er totaal geen ene kut van.
Ze kunnen ook vanuit zichzelf beslissen te gaan, natuurlijk. Klapjosti.quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:09 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Die beslissen dat vast zelf inderdaad
Dat bepalen ze echt niet zelf. Dorpsmongool.quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:10 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ze kunnen ook vanuit zichzelf beslissen te gaan, natuurlijk. Klapjosti.
Het boeit ze alleen geen kanker.
Luister, strontboertje. Die verwende snotjochies hoeven één telefoontje te plegen en de wereld ligt aan hun voeten. Jij gelooft serieus niet dat als een BMI (die godverdomme bijvoorbeeld Leo in zijn telefoon heeft) één telefoontje pleegt, er niet binnen 10 minuten 8 jetpacks klaar staan om hem hoogstpersoonlijk over te vliegen?quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:13 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Dat bepalen ze echt niet zelf. Dorpsmongool.
Neen.quote:Misschien hebben ze vanochtend voor het begin van de festiviteiten elkaar al gezien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |