Doe eens niet zo interessant. Die gasten wordt gewoon gezegd dat het niet de bedoeling is dat ze gaan.quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:15 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Luister, strontboertje. Die verwende snotjochies hoeven één telefoontje te plegen en de wereld ligt aan hun voeten. Jij gelooft serieus niet dat als een BMI (die godverdomme bijvoorbeeld Leo in zijn telefoon heeft) één telefoontje pleegt, er niet binnen 10 minuten 8 jetpacks klaar staan om hem hoogstpersoonlijk over te vliegen?
Je bent echt extreem naïef als je denkt dat deze jongens er niet bij hadden kunnen zijn in de (na)middag.
[..]
Neen.
quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:20 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Doe eens niet zo interessant. Die gasten wordt gewoon gezegd dat het niet de bedoeling is dat ze gaan.
Ze hebben toch een trainer of een clubleiding die de spelers er niet bij wil hebben, weet ik veel.quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:36 schreef Helpmefok het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Door wie, de illuminati?!!!
Rot toch op Sjaak. Je ziet dingen die er niet zijn.
Vertel! Je weet blijkbaar meer dan ons!quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:39 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ze hebben toch een trainer of een clubleiding die de spelers er niet bij wil hebben
Wacht: wat? O. Het is dus een gigantische hoop stront. Onzin.quote:weet ik veel.
Klopt. Van Hanegem interesseert ze geen kanker.quote:Het heeft vast een reden dat ze er niet zijn,
Dat zagen we ja, bij de uitvaart van een van de grootste spelers uit onze clubgeschiedenis. Ze stonden nog net niet te gapen.quote:want als de spelers het zelf mochten beslissen waren er echt wel een aantal geweest.
En nog een lege sneer eraan plakken. Goed bezig, Sjaak.quote:Vraag het anders even na bij een van je persoonlijke vrienden binnen de club.
Goede post.quote:Beste Ebi,
Gefascineerd las ik je bericht. (zie hier)
Maar we leven niet in een wereld waarin alles vlekkeloos verloopt, was mijn gedachte. Al denken politici deze ideale wereld wel te kunnen creëren. Althans, dat zegt hun propagandamachine. Zij zelf zijn natuurlijk verre van ideaal, want ze hebben allemaal hun vlekjes. De één drukt 50.000 euro achterover, de ander handelt in drugs, stembiljetten worden opgekocht of alles wordt in het werk gesteld om ‘even’ tot een garantstelling te komen van zo’n 165 miljoen euro belastinggeld. Zij komen er vaak met een handdruk mee weg (of erger: met complimenten en behoud van functie). Zo heb jij ook vast je vlekjes waar anderen zich ooit druk om hebben gemaakt. Heeft niks met respect of wat dan ook te maken. Dat heeft te maken met keuzes die je op dat moment goed acht.
Ter zake: gelukkig heb ik geen last van combiperikelen. Als ik ergens mijn bed niet voor uitkom, dan is het die vervelende combi.
Waarom ik op jou reageer Ebi? Elke week is het weer hetzelfde liedje met de combigangers. Steeds dat geklaag. Toen was het de ME, dan is het weer slecht zicht, nu de bus en de volgende keer het geklaag over het aangrenzende vak dat weer eens achteloos met vuurwerk bezig is geweest (ze leren het ook nooit).
Mag ik eens vragen waarom jij, en tevens alle andere combigangers, de combi zo graag in stand houden? Die 50 fanatieken en een paardenkop bij Nac uit heeft echt geen positief effect op het spel. De vijf gezongen liedjes ook niet. Dit klinkt respectloos, maar zo bedoel ik het niet. Het zijn de wekelijkse quotes van het thuispubliek. Het Legioen maakt echt geen indruk meer. En daar is in mijn ogen de combi mede debet aan.
Waarom ga je niet gewoon met ons mee? Op losse kaarten. Zoals bij Nac uit ook weer vele honderden Feyenoorders deden. Zoals Feyenoorders eigenlijk sinds de invoering van de combi al doen.Genieten van vrijheid, je plekje in de auto (of trein) blijft leeg en je kunt gewoon naar Feyenoord kijken. Kijken zonder restricties en terugrijden zonder gezeur. Als we dat nou eens allemaal zouden doen, dan werden de uitvakken weer opengesteld voor grotere groepen mensen.
Ebi, je houdt iets in stand dat alsmaar meer beperkingen krijgt opgelegd. Erger je dan vooral niet aan eenvoudige zaken, zoals wanneer iemand je stoeltje heeft ingepikt. Daar zou je om lachen als je van vrijheid geniet.
Het zou je doen denken aan die keer dat jij iets deed ten koste van een ander. Nu lukt dat niet meer. De ergernis van de combi doet inbreuk op je relatveringsvermogen.
Zonde en onnodig.
B.B.
Ik pretendeer helemaal niet meer te weten dan jij, dat doe jij daarentegen wel door te stellen dat het ze 'geen kanker interesseert'.quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:41 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Vertel! Je weet blijkbaar meer dan ons!
[..]
Wacht: wat? O. Het is dus een gigantische hoop stront. Onzin.
[..]
Klopt. Van Hanegem interesseert ze geen kanker.
[..]
Dat zagen we ja, bij de uitvaart van een van de grootste spelers uit onze clubgeschiedenis. Ze stonden nog net niet te gapen.
[..]
En nog een lege sneer eraan plakken. Goed bezig, Sjaak.
quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:15 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
een BMI (die godverdomme bijvoorbeeld Leo in zijn telefoon heeft)
Omdat de ervaring leert (heb je ooit van Coen Moulijn gehoord) dat het spelers geen kut interesseert.quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:46 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik pretendeer helemaal niet meer te weten dan jij, dat doe jij daarentegen wel door te stellen dat het ze 'geen kanker interesseert'.
Op basis waarvan concludeer je dit?quote:Er moet wat gezegd zijn tegen de spelers, anders hadden er echt wel aantal rondgelopen.
Dat is ook niet heel lastig te concluderen hé. Ga eens naar TOSOTHIW zou ik zeggen.quote:Is geen lege sneer, daarnet zat je nog interessant te doen door te vertellen dat BMI Leonardo in zijn telefoon heeft.
Op basis van logica. Als er zo'n verjaardag wordt georganiseerd wordt dat echt wel even besproken, door de trainer, door de materiaalman of voor mijn part door Bas van Noortwijk. Spelers weten het, dus een Pelle of een Clasie wil echt wel gaan, tenzij tegen hun wordt gezegd dat het niet de bedoeling is.quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:48 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Omdat de ervaring leert (heb je ooit van Coen Moulijn gehoord) dat het spelers geen kut interesseert.
[..]
Op basis waarvan concludeer je dit?
[..]
Dat is ook niet heel lastig te concluderen hé. Ga eens naar TOSOTHIW zou ik zeggen.
Nogmaals: op basis waarvan concludeer je dit. Zit je in de kleedkamer met die gasten?quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:51 schreef SjaakBauer het volgende:
Op basis van logica. Als er zo'n verjaardag wordt georganiseerd wordt dat echt wel even besproken, door de trainer, door de materiaalman of voor mijn part door Bas van Noortwijk.
Boeiend. Hadden ze een beetje ballen gehad, hadden ze er 40-45 man sterk gestaan.quote:Spelers weten het, dus een Pelle of een Clasie wil echt wel gaan, tenzij tegen hun wordt gezegd dat het niet de bedoeling is.
Misschien omdat je het wel erg lekker vind om wat te roeptoeteren over HMF + connecties dit dat. Begint een beetje treurig te worden.quote:Ik heb nog geen tijd gehad om naar die docu te gaan, dus kon ik het moeilijk weten he. Ging er automatisch van uit dat je het van je vriend had gehoord.
Boehoe in de jaren 90 waren ze er heen geschopt, allemaal wel met je eens, of zo.quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:49 schreef Helpmefok het volgende:
Het enige wat nog op jouw argumenten zou kunnen wijzen, Sjaak, is het feit dat Clasie niet aanwezig is.
Dan nog zijn de spelers een zooi snotapen als ze de ballen niet hebben tegen de clubleiding in te gaan. Ik had ze aan zien komen in de jaren '90, even vertellen dat ze een voetbalgrootheid niet mochten bezoeken.
Die spelers hadden, met vrouw, kinderen en alle reserves tot de A1 aan toe, daar gestaan waar ze horen. Op de verjaardag van een man die ongelofelijk veel voor de club betekend heeft.
Het zijn dus of een zooitje slappe zakken omdat ze orders opvolgen van Gudde en co, (of Koeman zelfs wat dat aan gaat, interesseert me echt geen moer. De persoon die ze dat verboden zou hebben, mag hartstikke dood) of een zooitje slappe zakken omdat WvH ze geen kut interesseert.
Hoe dan ook: slappe zakken.
Zo vreemd is het toch niet om te denken dat daar wat gezegd is?quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:53 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nogmaals: op basis waarvan concludeer je dit. Zit je in de kleedkamer met die gasten?
[..]
Boeiend. Hadden ze een beetje ballen gehad, hadden ze er 40-45 man sterk gestaan.
[..]
Misschien omdat je het wel erg lekker vind om wat te roeptoeteren over HMF + connecties dit dat. Begint een beetje treurig te worden.
Ik lees het idd. Maar ik vind het wel vreemd dat ze er niet bij waren. Dat iig dat besluit voor hen is genomen. Want anders zou er zeker wel één zijn geweest. Apart, maar er zal wel een reden voor zijn.quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:15 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Valt mee, HMF snapt gewoon niet zo goed dat de dagelijkse gang van zaken van de spelers wordt gedirigeerd door de club.
Vast, misschien wordt hij wel gehuldigd bij een wedstrijd ofzo.quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik lees het idd. Maar ik vind het wel vreemd dat ze er niet bij waren. Dat iig dat besluit voor hen is genomen. Want anders zou er zeker wel één zijn geweest. Apart, maar er zal wel een reden voor zijn.
Willem is 70 man, die moet je niet meer verantwoordelijk maken. Gun die man zijn golfset en zijn rust heeft zijn verdiensten voor de club meer dan gehad.quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:40 schreef PIETR het volgende:
Waarom eigenlijk al dat gezoek naar een nieuwe trainer? Wat is er op tegen om van Hanegem coach te maken, met van Gastel, Gio en Pierre als assistenten /veldtrainers ..
Wil ie zelf ook niet he. Ben wel voorstander van zijn suggestie; Fräser met van Gastel en Bronckhorst. Willem wil wel 1 of 2 dagen in de week komen buurten en ouwehoeren met z'n maatje Fräser. Perfect lijkt me.quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Willem is 70 man, die moet je niet meer verantwoordelijk maken. Gun die man zijn golfset en zijn rust heeft zijn verdiensten voor de club meer dan gehad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |