https://www.bitsim.net/quote:If you want to give Bitcoin a try for the first time or want somewhere to test out your trading strategies then we've made this site for you. There's no real money involved at all. Here you can buy and sell Bitcoin in the same way that you would on real exchanges. We have functionality for MtGox and Bitstamp with plans to add in more exchanges if there is enough interest. Using this site is 100% free with no plans to change that. Feedback is greatly appreciated!
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:22 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Disclaimer: Alle uitspraken gedaan door mij, of door mogelijk anderen die op mijn account zitten kunnen niet worden gewaarborgd. Rois is geen Jomanda die ziet hoe het er de komende week uit zal zien en kan derhalve niet aansprakelijk gesteld worden voor geleden schade.
Lekker op tijd inderdaad als je morgen gaat vliegenquote:Op woensdag 19 februari 2014 02:32 schreef Stryder het volgende:
[..]
Denk dat ik er ook nog maar 1 pak. Moet me alleen niet verslapen morgen, moet mijn nieuwe paspoort nog ophalen (Lekker op tijd)
Je bent welkom hoor, ben toch nog wel even wakkerquote:Op woensdag 19 februari 2014 02:33 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Mooi, kom ik ff 119 km rijden.
Geen Iphone hebbenquote:Op woensdag 19 februari 2014 02:33 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Nee dit is een app voor bitcoins en altcoins met een social aspect.
Zie deze post: BIT / [BIT SC] Cryptocurrencies #271 Woooopiiieeeeee ook voor screenshots
quote:Op woensdag 19 februari 2014 02:30 schreef Stryder het volgende:
[..]
Hahaha ik ken het niet eens, is dat zoiets als tinder waar ik iedereen over hoor?? (Ik voel me oud)
quote:Op woensdag 19 februari 2014 02:33 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Nee dit is een app voor bitcoins en altcoins met een social aspect.
Zie deze post: BIT / [BIT SC] Cryptocurrencies #271 Woooopiiieeeeee ook voor screenshots
Overloper.quote:Op woensdag 19 februari 2014 02:35 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Ohik ga wel weer naar talkchain, toedels
Tja had dus vanochtend een afspraak staan, maar ik werd een beetje laat wakkerquote:Op woensdag 19 februari 2014 02:34 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Lekker op tijd inderdaad als je morgen gaat vliegen
quote:Op woensdag 19 februari 2014 02:35 schreef ikwiltrolletje het volgende:
quote:Op woensdag 19 februari 2014 02:35 schreef ikwiltrolletje het volgende:
quote:
Dat zou zomaar kunnen, maar heb daar nog wel wat contacten.quote:Op woensdag 19 februari 2014 02:35 schreef roislecxe het volgende:
Oja. Met een beetje geluk haal je paspoort te laat op
Mag hoor. geeft niks. Maar wel vaker online komen dan he.
Maarreeee daar heb je weinig/geen beschikking tot internet zei je ooit?quote:Op woensdag 19 februari 2014 02:36 schreef Stryder het volgende:
[..]
Tja had dus vanochtend een afspraak staan, maar ik werd een beetje laat wakker![]()
Ach, zal wel goed komen. Heb hem straks ook pas nodig
quote:Op woensdag 19 februari 2014 02:37 schreef Stryder het volgende:
[..]
Dat zou zomaar kunnen, maar heb daar nog wel wat contacten.
Dus ook al ben ik te laat kan ik het waarschijnlijk nog wel regelen
Minder, maar ik wil niet de hele tijd op internet zitten. Probeer dat zoveel mogelijk te vermijden.quote:Op woensdag 19 februari 2014 02:38 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Maarreeee daar heb je weinig/geen beschikking tot internet zei je ooit?
Dus je komt niet spontaan even lang wippen stiekem komende weken?
quote:Op woensdag 19 februari 2014 02:39 schreef Stryder het volgende:
[..]
Minder, maar ik wil niet de hele tijd op internet zitten. Probeer dat zoveel mogelijk te vermijden.
Maar zal ongetwijfeld wel wat van me laten horen hoor
Ding ligt al een week klaar, maar had het wat druk en tegenwoordig moet je daar weer "verplicht" een afspraak voor maken.quote:
Hahaha, tja dat is natuurlijk altijd afwachtenquote:Op woensdag 19 februari 2014 02:40 schreef roislecxe het volgende:
En dan vraag ik de oren van je kop.
Wat je KAN vertellen iig.
Such mystery hahaha, zou eigenlijk dan weer even doge moeten kopenquote:Op woensdag 19 februari 2014 02:40 schreef roislecxe het volgende:
Zonder het heel het forum te vragem, ben jij de meest mysterieuze figuur wel
Ik zit nog die rothond vanaf 280 ofzo.quote:Op woensdag 19 februari 2014 02:41 schreef Stryder het volgende:
[..]
Such mystery hahaha, zou eigenlijk dan weer even doge moeten kopen
quote:Op woensdag 19 februari 2014 02:41 schreef Stryder het volgende:
[..]
Such mystery hahaha, zou eigenlijk dan weer even doge moeten kopen
Gewoon netjes op de top gekocht, gewoon holden dan maar die bende en hopen BTC wat daalt, dan heeft het meestal de neiging om omhoog te gaan.quote:Op woensdag 19 februari 2014 02:42 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik zit nog die rothond vanaf 280 ofzo.
Hopelijk realiseer je je wel dat ik de enige echte ben die je gaat missen hequote:
Klopt dat patroon had ik ook al ontdektquote:Op woensdag 19 februari 2014 02:44 schreef Stryder het volgende:
[..]
Gewoon netjes op de top gekocht, gewoon holden dan maar die bende en hopen BTC wat daalt, dan heeft het meestal de neiging om omhoog te gaan.
Ik weet het Alienquote:Op woensdag 19 februari 2014 02:44 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Hopelijk realiseer je je wel dat ik de enige echte ben die je gaat missen heHeb 2 weken zitten zeiken of weer es een nachtje terugkwam
Hahaha, ik noemde mijn ex altijd lampekap... waarom zou dat nou niks geworden zijnquote:
Ik noem mijn vriendin brilliequote:Op woensdag 19 februari 2014 02:46 schreef Stryder het volgende:
[..]
Hahaha, ik noemde mijn ex altijd lampekap... waarom zou dat nou niks geworden zijn
Tja ik weet het, maar kan heel egoistisch zijn.quote:
Ah je bent een INGbank member die met een oprotpremie eruit gejankt is.quote:Op woensdag 19 februari 2014 02:48 schreef Stryder het volgende:
[..]
Tja ik weet het, maar kan heel egoistisch zijn.
Heb geleerd in deze wereld dat dat soms een handige eigenschap is.
Precies, gewoon alles afkorten en veranderen, maakt het allemaal gewoon leukerquote:Op woensdag 19 februari 2014 02:47 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik noem mijn vriendin brillie
je moet wat, ik hou niet van echte namen
Mensen die me Rois noemen IRL
Hahaha nee ik ben Scheringaquote:Op woensdag 19 februari 2014 02:49 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ah je bent een INGbank member die met een oprotpremie eruit gejankt is.
quote:Op woensdag 19 februari 2014 02:47 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik noem mijn vriendin brillie
je moet wat, ik hou niet van echte namen
Mensen die me Rois noemen IRL
Mijne dus rois, en heeft echt NIKS met mij echte naam te maken,quote:Op woensdag 19 februari 2014 02:49 schreef Stryder het volgende:
[..]
Precies, gewoon alles afkorten en veranderen, maakt het allemaal gewoon leuker![]()
Mijn bijnaam is Eek IRL
Bijnamen zijn goed, als je geen bijnaam hebt of hebt gehad. Dan heb je niet geleefdquote:Op woensdag 19 februari 2014 02:50 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Mijne dus rois, en heeft echt NIKS met mij echte naam te maken,
Ik heb er 1 en geef vrijwel iedereen er ook 1. Noem zelden iemand bij echte naam.quote:Op woensdag 19 februari 2014 02:51 schreef Stryder het volgende:
[..]
Bijnamen zijn goed, als je geen bijnaam hebt of hebt gehad. Dan heb je niet geleefd
Nou noem me maar geen Dirk, heb niet snel een hekel aan mensen maar twee namen die ik niet kan verdragen zijn Marc en Dirkquote:
jij zei scheringa miertjequote:Op woensdag 19 februari 2014 02:52 schreef Stryder het volgende:
[..]
Nou noem me maar geen Dirk, heb niet snel een hekel aan mensen maar twee namen die ik niet kan verdragen zijn Marc en Dirk
Precies, is allemaal niet nodig toch. Opdrachten moet je ze gevenquote:Op woensdag 19 februari 2014 02:52 schreef roislecxe het volgende:
Als ik in 8 jaar m'n vriendin 5x bij haar echte naam heb genoemd is het veel.
Ik noemde (nog steeds trouwens) mijn ex altijd en overal muppetquote:Op woensdag 19 februari 2014 02:52 schreef roislecxe het volgende:
Als ik in 8 jaar m'n vriendin 5x bij haar echte naam heb genoemd is het veel.
Is dat positief of negatiefquote:Op woensdag 19 februari 2014 02:54 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ik noemde (nog steeds trouwens) mijn ex altijd en overal muppet
Hehehe, true true. Maar toen je die naam zei kreeg ik meteen neigingenquote:Op woensdag 19 februari 2014 02:53 schreef roislecxe het volgende:
[..]
jij zei scheringa miertjedaar hoort een dirk bij.
Weet niet wat jij allemaal met haar doet, maar ik ken de muppets als handpoppenquote:Op woensdag 19 februari 2014 02:54 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Oh en: je ziet je ex nog? Ook al is het je ex... Been there done that, dat gaat foutquote:Op woensdag 19 februari 2014 02:54 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Als je je arm er maar ver genoeg inproptquote:Op woensdag 19 februari 2014 02:55 schreef Stryder het volgende:
[..]
Weet niet wat jij allemaal met haar doet, maar ik ken de muppets als handpoppen
Weet niet eens waar het mee begonnen is, maar kan me niet voorstellen dat dat positief wasquote:
quote:Op woensdag 19 februari 2014 02:55 schreef Stryder het volgende:
[..]
Weet niet wat jij allemaal met haar doet, maar ik ken de muppets als handpoppen
Nee joh, Ex is het beste wat er is.quote:Op woensdag 19 februari 2014 02:55 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Oh en: je ziet je ex nog? Ook al is het je ex... Been there done that, dat gaat fout
Niet zo, maar soms wel nog voor praktische zaken enzo.quote:Op woensdag 19 februari 2014 02:55 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Oh en: je ziet je ex nog? Ook al is het je ex... Been there done that, dat gaat fout
Ik ben aan m'n eh... 16e ofzo bezig... 12 in stas, 4 hier....quote:
Been there, done that, got the t-shirt, not doing that againquote:Op woensdag 19 februari 2014 02:58 schreef roislecxe het volgende:
Heb ook nog een half jaar / driekwart jaar aangemodderd met een ex omdat ze wel in de stad uitging maar niet terugnaar huis kon en dus bij mij bleef 'slapen'
Tja das even leuk, en best lang leuk, maar het gaat enorm fout
Vaak maakt het meer dan kapot dan goed, al heb ik nog steeds met 1 ex wel echt heel goed contact.quote:Op woensdag 19 februari 2014 02:58 schreef roislecxe het volgende:
Heb ook nog een half jaar / driekwart jaar aangemodderd met een ex omdat ze wel in de stad uitging maar niet terugnaar huis kon en dus bij mij bleef 'slapen'
Tja das even leuk, en best lang leuk, maar het gaat enorm fout
Deze heb ik inmiddels 7 jaar ofzo niet meer gezien of gesproken.quote:Op woensdag 19 februari 2014 02:59 schreef Stryder het volgende:
[..]
Vaak maakt het meer dan kapot dan goed, al heb ik nog steeds met 1 ex wel echt heel goed contact.
Wat ben je aan het drinken? Ik Hertog Jan nu.quote:Op woensdag 19 februari 2014 02:58 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik ben aan m'n eh... 16e ofzo bezig... 12 in stas, 4 hier....
Dus ja. het kan ermee door.
nee niet doen. Das een advies van een oude man.quote:Op woensdag 19 februari 2014 02:58 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Been there, done that, got the t-shirt, not doing that again
Ik trek nu ook een flesje Hertog Jan openquote:Op woensdag 19 februari 2014 03:00 schreef Stryder het volgende:
[..]
Wat ben je aan het drinken? Ik Hertog Jan nu.
Volle bak jupiler. In de stad, en nu thuis.quote:Op woensdag 19 februari 2014 03:00 schreef Stryder het volgende:
[..]
Wat ben je aan het drinken? Ik Hertog Jan nu.
Ik heb een andere en die moet ik dus echt niet in een kroeg tegenkomen als ik heb gedronken en mijn vriendin er niet bij is. Daarbij zijn dingen al weleens helemaal uit de hand gelopenquote:Op woensdag 19 februari 2014 02:59 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Deze heb ik inmiddels 7 jaar ofzo niet meer gezien of gesproken.
Foutfout dus.
quote:Op woensdag 19 februari 2014 03:00 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ik trek nu ook een flesje Hertog Jan open
Jupiler, mijn tweede keuzequote:Op woensdag 19 februari 2014 03:00 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Volle bak jupiler. In de stad, en nu thuis.
Haha ik heb op de dag dat het kapot (NAdat het al uit was) ging zo ontiegelijk kwaad tege dr gedaan in stad dat dr ouders dr zijn komen halen omdat ze van zn langzalzeleven niet meer meemocht naar mijn huis. KLAAR.quote:Op woensdag 19 februari 2014 03:01 schreef Stryder het volgende:
[..]
Ik heb een andere en die moet ik dus echt niet in een kroeg tegenkomen als ik heb gedronken en mijn vriendin er niet bij is. Daarbij zijn dingen al weleens helemaal uit de hand gelopen
Dat kan je wel zeggen, ik heb ook vrienden als ik daar langs ga krijg ik halve liter blikken Amstel.quote:Op woensdag 19 februari 2014 03:02 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Als ik dan bier in huis haal dan wel goed bier
Ik drink dan waarschijnlijk gewoon niet. Maar ik drink sowieso niet zo heul veulquote:Op woensdag 19 februari 2014 03:03 schreef Stryder het volgende:
[..]
Dat kan je wel zeggen, ik heb ook vrienden als ik daar langs ga krijg ik halve liter blikken Amstel.
Tja, ik drink het wel natuurlijk. Aangezien het alternatief geen bier is, maar toch.
Hehehe, zal ze het wel naar gemaakt hebben dan. Want dat kunnen sommige vrouwen, het bloed onder je nagels vandaan halenquote:Op woensdag 19 februari 2014 03:02 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Haha ik heb op de dag dat het kapot (NAdat het al uit was) ging zo ontiegelijk kwaad tege dr gedaan in stad dat dr ouders dr zijn komen halen omdat ze van zn langzalzeleven niet meer meemocht naar mijn huis. KLAAR.
Drink wel iets vaker, maar nog steeds niet zoveel als Alina gelukkigquote:Op woensdag 19 februari 2014 03:04 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ik drink dan waarschijnlijk gewoon niet. Maar ik drink sowieso niet zo heul veul
Oh geloof het maar, Een post of 50 geleden zei ik nog: ik ben iedereen z;n vriendje, ik vind alles leuk. maar er is een grens, en je moet zwaar je best doen om die te breken.quote:Op woensdag 19 februari 2014 03:04 schreef Stryder het volgende:
[..]
Hehehe, zal ze het wel naar gemaakt hebben dan. Want dat kunnen sommige vrouwen, het bloed onder je nagels vandaan halen
Stryderquote:Op woensdag 19 februari 2014 03:05 schreef Stryder het volgende:
[..]
Drink wel iets vaker, maar nog steeds niet zoveel als Alina gelukkig
Nee dat zal je mij niet horen zeggen, ik vind het prima te drinken hoor als er niets anders is.quote:Op woensdag 19 februari 2014 03:04 schreef roislecxe het volgende:
Wauw, 3 man eensgezind over bier. Gelukkig geen vieze randstedelingen hier die zeggen Heineken 1e keus en Amstel 2e keus.
Mij 1e keus is ook HJ maar Jupiler was in de reclame laatst dus ja
Gelukkig heeft vrijwel iedere Heineken kroeg tegenwoordig ook Brandquote:Op woensdag 19 februari 2014 03:06 schreef Stryder het volgende:
[..]
Nee dat zal je mij niet horen zeggen, ik vind het prima te drinken hoor als er niets anders is.
Maar dan moet er niet iets anders zijn
Wannebe randstedeling gespotquote:Op woensdag 19 februari 2014 03:06 schreef Stryder het volgende:
[..]
Nee dat zal je mij niet horen zeggen, ik vind het prima te drinken hoor als er niets anders is.
Maar dan moet er niet iets anders zijn
Fuck jou hahahahaquote:
Al heb ik ooit 7 pond voor een Heineken betaaldquote:
Hier in stad heeft (gokje) 30% heini's op de tap, 60% jupiler en 10% anders.quote:Op woensdag 19 februari 2014 03:07 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Gelukkig heeft vrijwel iedere Heineken kroeg tegenwoordig ook Brand
Brand, dat heb ik zoveel gedronken.quote:Op woensdag 19 februari 2014 03:07 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Gelukkig heeft vrijwel iedere Heineken kroeg tegenwoordig ook Brand
Ik zou het hier niet echt meer weten, zijn veel zaken van eigenaar gewisseld de laatste paar jaar. Maar veel Brand en Lindeboom. Verder nog wat Hertog Jan en voor de rest zou ik het niet wetenquote:Op woensdag 19 februari 2014 03:08 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Hier in stad heeft (gokje) 30% heini's op de tap, 60% jupiler en 10% anders.
Ugh, nou t is onder Utrecht in ieder geval. Dat geluk heb ik nog gehadquote:Op woensdag 19 februari 2014 03:10 schreef roislecxe het volgende:
Jij woonde in het midden van het land. Vaag als altijd wilde je niet meer loslaten. Dus denk ik Utrecht gekoppeld aan randstedeling.
Brand en lindeboom zit hier echt nergens op de tap :pquote:Op woensdag 19 februari 2014 03:10 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ik zou het hier niet echt meer weten, zijn veel zaken van eigenaar gewisseld de laatste paar jaar. Maar veel Brand en Lindeboom. Verder nog wat Hertog Jan en voor de rest zou ik het niet weten
Ben je minder in the picture als Maffiaboss in the dutchquote:Op woensdag 19 februari 2014 03:10 schreef Stryder het volgende:
[..]
Ugh, nou t is onder Utrecht in ieder geval. Dat geluk heb ik nog gehad
Wij hebben alleen maar Heineken op de tapquote:Op woensdag 19 februari 2014 03:10 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ik zou het hier niet echt meer weten, zijn veel zaken van eigenaar gewisseld de laatste paar jaar. Maar veel Brand en Lindeboom. Verder nog wat Hertog Jan en voor de rest zou ik het niet weten
Oh das wel zielig.. hier ook wel het en der, maar jij kunt het niet omzeilen.quote:Op woensdag 19 februari 2014 03:12 schreef Stryder het volgende:
[..]
Wij hebben alleen maar Heineken op de tap
Limburgs bierquote:Op woensdag 19 februari 2014 03:11 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Brand en lindeboom zit hier echt nergens op de tap :p
maar ik ken best veel kroeg eigenaren inmiddels
Hahaha enige goede aan Utrecht was een broodje Mario. Lekkerste broodje ooit, maar dat is ook alweer 12/13 jaar geledenquote:Op woensdag 19 februari 2014 03:12 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ben je minder in the picture als Maffiaboss in the dutch
Mensen die 60+ zijnquote:Op woensdag 19 februari 2014 03:13 schreef Stryder het volgende:
[..]
Hahaha enige goede aan Utrecht was een broodje Mario. Lekkerste broodje ooit, maar dat is ook alweer 12/13 jaar geleden
Nope, dus meestal combineer ik het dan met Tequila, Sambuca, Jagermeister. Dat soort meuk, dan vergeet je zo snel mogelijk hoe het smaakt.quote:Op woensdag 19 februari 2014 03:12 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Oh das wel zielig.. hier ook wel het en der, maar jij kunt het niet omzeilen.
Hahahaha, nam serieus net een slok bier toen ik dit las. Scheelde niks of mijn hele toetsenbord had ik kunnen weggooienquote:
quote:Op woensdag 19 februari 2014 03:15 schreef Stryder het volgende:
[..]
Hahahaha, nam serieus net een slok bier toen ik dit las. Scheelde niks of mijn hele toetsenbord had ik kunnen weggooien
Ouzoquote:Op woensdag 19 februari 2014 03:17 schreef roislecxe het volgende:
[..]![]()
Enne, Sambuca is echt het smerigste dat ik ooit op heb. Net als Ouzo. Anijsdrankjes
Go onquote:Op woensdag 19 februari 2014 03:18 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ouzo
Maar alleen vanwege de herinneringen eigenlijk
Ja, het probleem is vaak dat ik de "prullenbak" ben. Dus alles wat de anderen niet willen gooi ik dan naar binnenquote:Op woensdag 19 februari 2014 03:17 schreef roislecxe het volgende:
[..]![]()
Enne, Sambuca is echt het smerigste dat ik ooit op heb. Net als Ouzo. Anijsdrankjes
Wat voor tatto wil je?quote:Op woensdag 19 februari 2014 03:19 schreef Maxbet het volgende:
Ik ga weer even alle plaatjes en foto's klaarzetten om morgen uit te printen voor mijn tattoo(s)
Mag ik jou vanaf nu prullenbak noemen??quote:Op woensdag 19 februari 2014 03:19 schreef Stryder het volgende:
[..]
Ja, het probleem is vaak dat ik de "prullenbak" ben. Dus alles wat de anderen niet willen gooi ik dan naar binnen. Gingen laatst naar de Griek en daar krijg je Ouzo als welkomstdrankje, nou daar had ik er dus 6 van
Neequote:Op woensdag 19 februari 2014 03:20 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Mag ik jou vanaf nu prullenbak noemen??
Ahh maar de herinnering eraan is mooiquote:Op woensdag 19 februari 2014 03:19 schreef Maxbet het volgende:
[..]
In Zweden, op een eilandje in een zelfgemaakte sauna van tentzeilen Ouzo uit soeplepels
Worden er eigenlijk meer dan 1, onderarm moet binnen nu en anderhalve maand ongeveer vol zittenquote:
Hmmmmmmm... Nee daar ben ik niet mee te paaien. Een tattoo met betekenis vind ik nog wel mooi. Maar volle bak kalken?quote:Op woensdag 19 februari 2014 03:21 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Worden er eigenlijk meer dan 1, onderarm moet binnen nu en anderhalve maand ongeveer vol zitten
Maar ben veel spul aan het uitzoeken om mee te nemen om als invloed te dienen. Tattoo zelf gaan we terplekke verzinnen en met stift op de arm kleuren. Heeft ook te maken met stukken die er al staan waar het allemaal tussen moet passen.
Ja, maar jij hoeft het ook niet mooi te vinden het Alinaquote:Op woensdag 19 februari 2014 03:22 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Hmmmmmmm... Nee daar ben ik niet mee te paaien. Een tattoo met betekenis vind ik nog wel mooi. Maar volle bak kalken?
Jij maakt mij boos.quote:Op woensdag 19 februari 2014 03:23 schreef Stryder het volgende:
[..]
Ja, maar jij hoeft het ook niet mooi te vinden het Alina
Ja, dacht we kunnen beter met ruzie uit elkaar gaan.quote:
Mannen.quote:Op woensdag 19 februari 2014 03:24 schreef Stryder het volgende:
[..]
Ja, dacht we kunnen beter met ruzie uit elkaar gaan.
Maakt het makkelijker voor me
90% heeft ook een betekenisquote:Op woensdag 19 februari 2014 03:22 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Hmmmmmmm... Nee daar ben ik niet mee te paaien. Een tattoo met betekenis vind ik nog wel mooi. Maar volle bak kalken?
quote:Op woensdag 19 februari 2014 03:23 schreef roislecxe het volgende:
Totomodus: Maxbet, ik dacht dat je zo'n braaf ventje was en nu rook je en heb je tattoos.
Ik ben zwaar teleuergesteld.
/ Totomodus.
Wat rois zegt dus, veel geluk in je toekomstige avondturen en dat we je nog eens terug morgen verwelkomen hierquote:Op woensdag 19 februari 2014 03:28 schreef roislecxe het volgende:
Nou, als je echt weggaat, dan wens ik je zovast een een goede reis, een goede toekomst waar het lot je ook brengen mag, en ik hoop dat je hier nog eens komt aanwaaien om (vooral mij, we hebben VEEL nachten samen gehangen hier) een goeie dag te komen zeggen![]()
En vooral wil je je geheim weten waarom dit alles mogelijk is....
Wat ik laatst zei, als ik 1x iets lees of hoor of zie, onthou ik hetquote:Op woensdag 19 februari 2014 03:27 schreef Maxbet het volgende:
[..]
90% heeft ook een betekenis
Maar op een gegeven moment hou je belachelijke stukjes huid over waar je niet echt meer iets mee kan maar het ziet er ook niet uit om dat dan leeg te laten. Dus moet je gaan opvullen
Wel allemaal in de stijl van de eerdere stukken, dus eigenlijk is het meer een uitbreiding van het bestaande werk.
[..]Dat je dat nog onthouden hebt
Thanks, ja ik hoop ook dat de reis goed is. Zeg altijd neerstorten vind ik niet erg, maar dan wel op de terugweg graagquote:Op woensdag 19 februari 2014 03:28 schreef roislecxe het volgende:
Nou, als je echt weggaat, dan wens ik je zovast een een goede reis, een goede toekomst waar het lot je ook brengen mag, en ik hoop dat je hier nog eens komt aanwaaien om (vooral mij, we hebben VEEL nachten samen gehangen hier) een goeie dag te komen zeggen![]()
En vooral wil je je geheim weten waarom dit alles mogelijk is....
Drink er 1tje op mijquote:Op woensdag 19 februari 2014 03:33 schreef Stryder het volgende:
[..]
Thanks, ja ik hoop ook dat de reis goed is. Zeg altijd neerstorten vind ik niet erg, maar dan wel op de terugweg graag
Zal ongetwijfeld nog wel wat van me laten horen, of dat in dit forum is blijft natuurlijk wel een beetje afhankelijk of de bitcoin dan nog bestaat, maar anders kan ik jullie altijd nog wel vinden via Sherlock
Overmorgen half tien in de ochtend Nederlandse tijd zal ik eens gaan testen of het bier daar net zo goed als hier in NL. Al is met +30 graden weer bijna elk koud biertje wel prima natuurlijk.
Nou lieve kijkbuiskinderen, maak het niet te laat meer vannacht he![]()
Welterusten Stryder en een goede reis morgen. Doe ook maar gelijk een biertje voor ons daarquote:Op woensdag 19 februari 2014 03:33 schreef Stryder het volgende:
[..]
Thanks, ja ik hoop ook dat de reis goed is. Zeg altijd neerstorten vind ik niet erg, maar dan wel op de terugweg graag
Zal ongetwijfeld nog wel wat van me laten horen, of dat in dit forum is blijft natuurlijk wel een beetje afhankelijk of de bitcoin dan nog bestaat, maar anders kan ik jullie altijd nog wel vinden via Sherlock
Overmorgen half tien in de ochtend Nederlandse tijd zal ik eens gaan testen of het bier daar net zo goed als hier in NL. Al is met +30 graden weer bijna elk koud biertje wel prima natuurlijk.
Nou lieve kijkbuiskinderen, maak het niet te laat meer vannacht he![]()
ONS is beter inderdaad. Kan ie er 2 nemenquote:Op woensdag 19 februari 2014 03:35 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Welterusten Stryder en een goede reis morgen. Doe ook maar gelijk een biertje voor ons daar
Ik ga op mijn arm in deze stijl verder:quote:Op woensdag 19 februari 2014 03:34 schreef roislecxe het volgende:
Ik heb geen tattoos enzo, maar als ik 1 zou zetten zou het van een schorpioen zijn, dat ben ik en dat is het mooiste sterrenbeeld dat er is.
En wat maakte dat je dacht, dat vind ik mooi om erop te zetten?quote:Op woensdag 19 februari 2014 03:41 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ik ga op mijn arm in deze stijl verder:
[ afbeelding ]
Kan nu even niet zo snel een foto van mijn huidige tattoo in die stijl vinden, maar ik heb dus al een zonnebloem in die stijl erop staan.
Die zonnebloem die er al staat is ivm mijn overleden oma, lang verhaal. En degene die die tattoo heeft gezet ken ik al een tijdje en heb ik zichzelf zien ontwikkelen in die stijl. Dus was het eigenlijk een makkelijke keus om er een dotwork stuk van te maken. Toen ik besloot om de hele onderarm dicht te maken was het dus ook logisch om in die stijl verder te gaan.quote:Op woensdag 19 februari 2014 03:42 schreef roislecxe het volgende:
[..]
En wat maakte dat je dacht, dat vind ik mooi om erop te zetten?
Wel een betekenis dus. dat maakt het al en een stuk aangenamerquote:Op woensdag 19 februari 2014 03:44 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Die zonnebloem die er al staat is ivm mijn overleden oma, lang verhaal. En degene die die tattoo heeft gezet ken ik al een tijdje en heb ik zichzelf zien ontwikkelen in die stijl. Dus was het eigenlijk een makkelijke keus om er een dotwork stuk van te maken. Toen ik besloot om de hele onderarm dicht te maken was het dus ook logisch om in die stijl verder te gaan.
Oh nee, dat zeker niet. Maar zoals ik eerder al zei moet ik op sommige plekken wel domweg gaan opvullen omdat er niet met goed fatsoen iets tussen past.quote:Op woensdag 19 februari 2014 03:45 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Wel een betekenis dus. dat maakt het al en een stuk aangenamer![]()
Heb vaak zat mensen gezien met gewoon een tribal ofzo op hun arm, dat vind ik echt iets stoms.
Dat klopt wel. Dan kun je het beter opvullen, maar dan nog is het opvulsel een kleiner oppervlak dan het oppervlak dat iets bedekt dat wel iets betekent toch?quote:Op woensdag 19 februari 2014 03:47 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Oh nee, dat zeker niet. Maar zoals ik eerder al zei moet ik op sommige plekken wel domweg gaan opvullen omdat er niet met goed fatsoen iets tussen past.
ik heb nu bijvoorbeeld een "strip" huid tussen 2 stukken inzitten van ~ 8x1 cm. Daar kun je dus helemaal niks meer mee voor een tattoo op zichzelf. Dan beter in dezelfde stijl opvullen/uitbreiden en dat het er mooi uit ziet dan het leeg laten omdat iedere lijk een betekenis moet hebben.
quote:Op woensdag 19 februari 2014 03:47 schreef roislecxe het volgende:
Max, verandert de TT is eens in 'Stryder het ga je goed.'
Ja, dat is zeker kleinerquote:Op woensdag 19 februari 2014 03:49 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Dat klopt wel. Dan kun je het beter opvullen, maar dan nog is het opvulsel een kleiner oppervlak dan het oppervlak dat iets bedekt dat wel iets betekent toch?
Ik denk dat ik na dit biertje ook maar eens naar bed ga. Opstaan rond 11/12 uur is prima voor een nachtdienstquote:Op woensdag 19 februari 2014 03:51 schreef roislecxe het volgende:
Ik ga zo echt ook eens even slapen. Morgen weer een drukke dag niks doen, en ik wil slapen voor mn vriendin weer uit bed moet. Vooral dat. Das wel zo netjes
Mooi tochquote:Op woensdag 19 februari 2014 03:52 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ja, dat is zeker kleiner
Zijn eigenlijk alleen maar die onmogelijke stukjes waar je verder niks mee kan. Maar omdat we het allemaal freehand gaan doen zal het er wel meer als 1 geheel uitzien itt tot allemaal losse stukken zetten en daarna opvullen.
Half 7 / 7 uur zoiets. Maar ik heb al meer dagen gehad dat ik nog als een zatte klets op de bank zat terwijl zij moest gaan werken. En dat vind ik toch een beetje zieligquote:Op woensdag 19 februari 2014 03:53 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ik denk dat ik na dit biertje ook maar eens naar bed ga. Opstaan rond 11/12 uur is prima voor een nachtdienst
Inderdaad wel netjes van je, hoe laat moet ze op?
Haha, die nachten van jou hebben we hier allemaal wel meegekregenquote:Op woensdag 19 februari 2014 03:54 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Half 7 / 7 uur zoiets. Maar ik heb al meer dagen gehad dat ik nog als een zatte klets op de bank zat terwijl zij moest gaan werken. En dat vind ik toch een beetje zielig
quote:Op woensdag 19 februari 2014 03:55 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Haha, die nachten van jou hebben we hier allemaal wel meegekregen
Zelfde hier, zal binnenkort weer eens die grafiek bekijkenquote:Op woensdag 19 februari 2014 03:56 schreef roislecxe het volgende:
je kunt aan alle stats zien dat ik voor 2012 bar weinig postte. Beetje in ONZ, beetje in WKN, maar deze slaat alles. En goede keus als je het mij vraagt
Ik ga ook zo, trusten roisquote:Op woensdag 19 februari 2014 03:58 schreef roislecxe het volgende:
Ja, ik ga m'n tandjes poetsen en slapen, De koersen zijn toch dood, en dat waarschijnlijk tot donderdag
Truste Ma-xxx-quote:Op woensdag 19 februari 2014 03:59 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Zelfde hier, zal binnenkort weer eens die grafiek bekijken
[..]
Ik ga ook zo, trusten rois
Via je wallet is het veiligst, de directe manier moet eigenlijk ook gewoon werken.quote:Op woensdag 19 februari 2014 11:43 schreef Happel het volgende:
Wat is de beste manier om funds van coinedup naar crypsty te krijgen? Via je wallet? Elke keer als ik het via de directe manier probeer krijg ik de melding rejected.
Hoeveel bitcoins heeft je dat gekost?quote:Op woensdag 19 februari 2014 13:01 schreef Toto69 het volgende:
goffedomme net een splinter uit mn voet laten halen
450quote:Op woensdag 19 februari 2014 13:31 schreef bondage het volgende:
[..]
Hoeveel bitcoins heeft je dat gekost?
deze sc gaat langzaamaan doodquote:Op woensdag 19 februari 2014 14:03 schreef roislecxe het volgende:
Huh, slechts 5 posts nadat ik naar bed ging vannacht
als ik hier niet meer post is het nog doderquote:Op woensdag 19 februari 2014 14:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Komt omdat er mensen zonder bitcoins inzitten
Aan de andere kant, gaat kwaliteit natuurlijk voor kwantiteitquote:Op woensdag 19 februari 2014 14:09 schreef Toto69 het volgende:
[..]
als ik hier niet meer post is het nog doder
ik post immer kwaliteitquote:Op woensdag 19 februari 2014 14:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Aan de andere kant, gaat kwaliteit natuurlijk voor kwantiteit.
quote:Op woensdag 19 februari 2014 14:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
O, vandaar. Ik dacht even dat je op FOK! bedoelde.
Jepquote:
quote:Op woensdag 19 februari 2014 15:02 schreef Toto69 het volgende:
[..]
't is de schuld van de rabobank
en een beetje van ikwiltrolletje
Ik heb gewoon niks te melden. Ik hold al een maand ofzo en heb geen zin om me in alle nieuwe altcoins te verdiepenquote:Op woensdag 19 februari 2014 15:02 schreef Toto69 het volgende:
[..]
't is de schuld van de rabobank
en een beetje van ikwiltrolletje
quote:Op woensdag 19 februari 2014 15:07 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Ik heb gewoon niks te melden. Ik hold al een maand ofzo en heb geen zin om me in alle nieuwe altcoins te verdiepen. Ik ga zodra ik het me kan veroorloven ( ik gok over 3 a 4 weken ) gewoon 1 hele bitcoin kopen en bewaren. Ik vermaak me verder met Facebook, andere subfora op FOK!, TalkChain, Whatsapp, Netflix, Reddit, en offline activiteiten/socializen*kuch*zuipen/dansen*kuch*
Offline activiteitenquote:Op woensdag 19 februari 2014 15:07 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Ik heb gewoon niks te melden. Ik hold al een maand ofzo en heb geen zin om me in alle nieuwe altcoins te verdiepen. Ik ga zodra ik het me kan veroorloven ( ik gok over 3 a 4 weken ) gewoon 1 hele bitcoin kopen en bewaren. Ik vermaak me verder met Facebook, andere subfora op FOK!, TalkChain, Whatsapp, Netflix, Reddit, en offline activiteiten/socializen*kuch*zuipen/dansen*kuch*
Ik niet, FOK! is leuk maar heeft echt geen voorrang op het offline levenquote:Op woensdag 19 februari 2014 15:13 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Okay, ik ook een beetje. Maar ik blijf toch wel een beetje een Fok! zolderkamerautist
Voorrang zou ik niet zeggen, maar ik hang hier wel nog veel rond als ik vrije tijd hebquote:Op woensdag 19 februari 2014 15:14 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Ik niet, FOK! is leuk maar heeft echt geen voorrang op het offline leven
quote:
Ik was gisteravond ergens, en het was in deze tijden zo machtig mooi om te zien dat iedereen het fatsoen had om geen telefoon in z'n klauwen te hebben. Zonder dat er iets over was afgesproken oid.quote:Op woensdag 19 februari 2014 15:16 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Voorrang zou ik niet zeggen, maar ik hang hier wel nog veel rond als ik vrije tijd heb
Vertel danquote:Op woensdag 19 februari 2014 15:17 schreef Toto69 het volgende:
[..]
je moet t verhaal achter dat manneke kennen
Nee te lui voor, ik wil het hapklaar op een gouden bordje hebbenquote:Op woensdag 19 februari 2014 15:20 schreef Toto69 het volgende:
[..]
google eens op: FOK! post hier stoere foto's met wapens of zo zie maar...
ONZ / post hier stoere foto's (met wapens ofzo zie maar...)quote:Op woensdag 19 februari 2014 15:21 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Nee te lui voor, ik wil hapklaar op een gouden bordje
quote:Op woensdag 19 februari 2014 15:21 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ONZ / post hier stoere foto's (met wapens ofzo zie maar...)
Dat doe ik eigenlijk ook zelden, maar als ik thuis ben zit ik meestal wel op Fok!quote:Op woensdag 19 februari 2014 15:19 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Ik was gisteravond ergens, en het was in deze tijden zo machtig mooi om te zien dat iedereen het fatsoen had om geen telefoon in z'n klauwen te hebben. Zonder dat er iets over was afgesproken oid.Was dan ook wel een heel select gezelschap maar toch. Mooie avond, en dat dat nog/weer kan
In een gezelschap van 15 personen is dat in deze tijden best zeldzaam hoor, dat niemand zijn of haar telefoon pakt.quote:Op woensdag 19 februari 2014 15:22 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Dat doe ik eigenlijk ook zelden, maar als ik thuis ben zit ik meestal wel op Fok!Muziekje aan, Fok! op 1 scherm en verder kan ik gewoon mijn ding doen.
Als je met 15 man gaat bergbeklimmen denk ik dat er weinig hun telefoon pakkenquote:Op woensdag 19 februari 2014 15:23 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
In een gezelschap van 15 personen is dat in deze tijden best zeldzaam hoor, dat niemand zijn of haar telefoon pakt.
quote:Op woensdag 19 februari 2014 15:24 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Als je met 15 man gaat bergbeklimmen denk ik dat er weinig hun telefoon pakken
In jouw gezelschap zou ik ook mijn telefoon pakken hoor...quote:Op woensdag 19 februari 2014 15:23 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
In een gezelschap van 15 personen is dat in deze tijden best zeldzaam hoor, dat niemand zijn of haar telefoon pakt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 19 februari 2014 15:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
In jouw gezelschap zou ik ook mijn telefoon pakken hoor...Hossel gespotSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tenzij er een naar beneden stort, dan denk ik dat de overige 14 wel heel snel hun mobiel pakken om het alarmnummer te bellenquote:Op woensdag 19 februari 2014 15:24 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Als je met 15 man gaat bergbeklimmen denk ik dat er weinig hun telefoon pakken
[..]
In jouw gezelschap zou ik ook mijn telefoon pakken hoor...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Forcefield City Bewoner
Daar moet ie de rest niet mee lastigvallen. Tijden het naar beneden storten kan die mooi bellen. De afhaker.quote:Op woensdag 19 februari 2014 15:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Tenzij er een naar beneden stort, dan denk ik dat de overige 14 wel heel snel hun mobiel pakken om het alarmnummer te bellen.
[..]
In jouw gezelschap zou ik ook mijn telefoon pakken hoor...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 27 januari 2014 02:27 schreef Toto69 het volgende:
ik maakbhet morgen uitgebreider zitbnu mobiep ek ogen vallen dicht
Hou je klep stomme zuiderlingquote:
Heujquote:Op woensdag 19 februari 2014 15:28 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Hou je klep stomme zuiderling
quote:Op woensdag 19 februari 2014 15:28 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Hou je klep stomme zuiderling
Als je Franse shitrap gaat herontdekken moet je het wel goed doen:quote:Op woensdag 19 februari 2014 15:28 schreef Maxbet het volgende:
Dit nummer weer herontdekt, bazig nummer, maar de clip is misschien nog wel beter dan de muziek
quote:
Dat is lang geledenquote:Op woensdag 19 februari 2014 15:30 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Als je Franse shitrap gaat herontdekken moet je het wel goed doen:
Ze rappen niet eens verrot
Smaken verschillen zeg ik maarquote:Op woensdag 19 februari 2014 15:32 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Dat is lang geleden
Maar ze hebben niet zo'n bazige clip
Nobody currquote:Op woensdag 19 februari 2014 15:34 schreef roislecxe het volgende:
Nog een laatste keer goud, zilver EN brons vandaag?
Gelukkig wel zeg. Ik heb soms een vrij afwijkende smaak zullen we maar zeggenquote:Op woensdag 19 februari 2014 15:34 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Smaken verschillen zeg ik maar
FTFYquote:Op woensdag 19 februari 2014 15:36 schreef roislecxe het volgende:
[..]
De quote die je wist dat zou komen
Ja, de dag die je wist dat zou komenquote:Op woensdag 19 februari 2014 15:38 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Van dat koninginnelied ofzo toch
Kende alleen deze zin, omdat die zo vaak voorbij kwam. Heb het lied nog nooit gehoord. Maar aan zo'n zin te zien hoeft dat ook echt nietquote:Op woensdag 19 februari 2014 15:38 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Ja, de dag die je wist dat zou komen
quote:Op woensdag 19 februari 2014 15:38 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Ja, de dag die je wist dat zou komen
Wat is nou weer Talkchainenquote:Op woensdag 19 februari 2014 15:41 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Ik ga film kijken en Talkchainen doei
Applequote:Op woensdag 19 februari 2014 15:43 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
BIT / [BIT SC] Cryptocurrencies #271 Woooopiiieeeeee
doei
Totoquote:Op woensdag 19 februari 2014 15:57 schreef Toto69 het volgende:
KLB / [Paint included] Debiele marktplaatskoper
quote:Op woensdag 19 februari 2014 15:57 schreef Toto69 het volgende:
KLB / [Paint included] Debiele marktplaatskoper
quote:Op woensdag 19 februari 2014 15:56 schreef Toto69 het volgende:
Toto: Indien je het geld niet vanavond overmaakt heb je een probleem gozer.
quote:
Ja wat voor tattoo danquote:Op woensdag 19 februari 2014 16:11 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Gebruik je skills een voor iets nuttigs en paint een mooie tattoo voor me?
Lastig iddquote:Op woensdag 19 februari 2014 16:13 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Een mooie
Komt op de onderarm.
Deze stijl gaan we morgen mee aan de slag, maar dat zal niet te painten zijn denk ik
[ afbeelding ]
Mandalaquote:Op woensdag 19 februari 2014 16:13 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Een mooie
Komt op de onderarm.
Deze stijl gaan we morgen mee aan de slag, maar dat zal niet te painten zijn denk ik
[ afbeelding ]
Ook dotwork dan die mandala? Heb nu al een dotwork zonnebloem op mijn arm staan en morgen een begin maken om dat helemaal vol te makenquote:Op woensdag 19 februari 2014 16:16 schreef dimmak het volgende:
[..]
Mandala![]()
Ik wil er ook nog 1. Maar eerst volgende weer een old skool plaatje op mijn borst.
Je verpest je uiterlijk er juist mee, en dan vooral bij vrouwen.quote:Op woensdag 19 februari 2014 16:37 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Waarom mensen beoordelen op uiterlijk?
Maar goed dat smaken verschillen danquote:Op woensdag 19 februari 2014 16:39 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Je verpest je uiterlijk er juist mee, en dan vooral bij vrouwen.
Truequote:Op woensdag 19 februari 2014 16:43 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Maar goed dat smaken verschillen dan
Als jij geen tattoo's wilt of het lelijk vindt, prima. Maar dat wil toch niet zeggen dat ik er dan ook maar geen moet nemen
De kinders zijn weer aan het spelenquote:Op woensdag 19 februari 2014 16:46 schreef roislecxe het volgende:
Die grafiek van Gox als je hem op 3 minuten zet![]()
quote:Op woensdag 19 februari 2014 16:46 schreef roislecxe het volgende:
Die grafiek van Gox als je hem op 3 minuten zet![]()
Dat doet hij toch niet? Hij vindt tattoos gewoon niet tof/mooiquote:Op woensdag 19 februari 2014 16:37 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Waarom mensen beoordelen op uiterlijk?
Dat zegt hij toch nietquote:Op woensdag 19 februari 2014 16:43 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Maar goed dat smaken verschillen dan
Als jij geen tattoo's wilt of het lelijk vindt, prima. Maar dat wil toch niet zeggen dat ik er dan ook maar geen moet nemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |