abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136880902
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 03:23 schreef roislecxe het volgende:

[..]

Jij maakt mij boos.
Ja, dacht we kunnen beter met ruzie uit elkaar gaan.
Maakt het makkelijker voor me ;(
LUISTER NIET NAAR WAT IK OVER DE PRIJS TE ZEGGEN HEB, DIT IS HOOGST SPECULATIEF!!
pi_136880908
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 03:24 schreef Stryder het volgende:

[..]

Ja, dacht we kunnen beter met ruzie uit elkaar gaan.
Maakt het makkelijker voor me ;(
Mannen.

Forcefield City Bewoner
pi_136880912
Niet weggaan :'( :'( :'( :'( :'(
Forcefield City Bewoner
pi_136880918
Hahaha, nou ga zo toch echt. Moet nog wat meer zaken even snel regelen voordat ik vertrek vanavond.
Dus dan is het wel makkelijk als ik een beetje tijdig wakker ben ;)
LUISTER NIET NAAR WAT IK OVER DE PRIJS TE ZEGGEN HEB, DIT IS HOOGST SPECULATIEF!!
  woensdag 19 februari 2014 @ 03:27:33 #130
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_136880920
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 03:22 schreef roislecxe het volgende:

[..]

Hmmmmmmm... Nee daar ben ik niet mee te paaien. Een tattoo met betekenis vind ik nog wel mooi. Maar volle bak kalken?
90% heeft ook een betekenis ;)
Maar op een gegeven moment hou je belachelijke stukjes huid over waar je niet echt meer iets mee kan maar het ziet er ook niet uit om dat dan leeg te laten. Dus moet je gaan opvullen :Y
Wel allemaal in de stijl van de eerdere stukken, dus eigenlijk is het meer een uitbreiding van het bestaande werk.
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 03:23 schreef roislecxe het volgende:
Totomodus: Maxbet, ik dacht dat je zo'n braaf ventje was en nu rook je en heb je tattoos.
Ik ben zwaar teleuergesteld.

/ Totomodus.
_O- Dat je dat nog onthouden hebt _O_
Op zaterdag 18 januari 2014 20:19 schreef ikwiltrolletje het volgende:
#teammaxbet
pi_136880924
Nou, als je echt weggaat, dan wens ik je zovast een een goede reis, een goede toekomst waar het lot je ook brengen mag, en ik hoop dat je hier nog eens komt aanwaaien om (vooral mij, we hebben VEEL nachten samen gehangen hier) een goeie dag te komen zeggen ;)
En vooral wil ik je geheim weten waarom dit alles mogelijk is....
Forcefield City Bewoner
  woensdag 19 februari 2014 @ 03:30:15 #132
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_136880927
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 03:28 schreef roislecxe het volgende:
Nou, als je echt weggaat, dan wens ik je zovast een een goede reis, een goede toekomst waar het lot je ook brengen mag, en ik hoop dat je hier nog eens komt aanwaaien om (vooral mij, we hebben VEEL nachten samen gehangen hier) een goeie dag te komen zeggen ;)
En vooral wil je je geheim weten waarom dit alles mogelijk is....
Wat rois zegt dus, veel geluk in je toekomstige avondturen en dat we je nog eens terug morgen verwelkomen hier :Y
#teammaxbet
pi_136880928
quote:
14s.gif Op woensdag 19 februari 2014 03:27 schreef Maxbet het volgende:

[..]

90% heeft ook een betekenis ;)
Maar op een gegeven moment hou je belachelijke stukjes huid over waar je niet echt meer iets mee kan maar het ziet er ook niet uit om dat dan leeg te laten. Dus moet je gaan opvullen :Y
Wel allemaal in de stijl van de eerdere stukken, dus eigenlijk is het meer een uitbreiding van het bestaande werk.

[..]

_O- Dat je dat nog onthouden hebt _O_
Wat ik laatst zei, als ik 1x iets lees of hoor of zie, onthou ik het ;)
Forcefield City Bewoner
pi_136880934
Als we IPV Stryder met Crashbangboom opgezadeld zitten ben ik hier niet lang meer denk :')
Forcefield City Bewoner
pi_136880940
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 03:28 schreef roislecxe het volgende:
En vooral wil je je geheim weten waarom dit alles mogelijk is....
Thanks, ja ik hoop ook dat de reis goed is. Zeg altijd neerstorten vind ik niet erg, maar dan wel op de terugweg graag :)

Zal ongetwijfeld nog wel wat van me laten horen, of dat in dit forum is blijft natuurlijk wel een beetje afhankelijk of de bitcoin dan nog bestaat, maar anders kan ik jullie altijd nog wel vinden via Sherlock ;)

Overmorgen half tien in de ochtend Nederlandse tijd zal ik eens gaan testen of het bier daar net zo goed als hier in NL. Al is met +30 graden weer bijna elk koud biertje wel prima natuurlijk.

Nou lieve kijkbuiskinderen, maak het niet te laat meer vannacht he O+ :W
pi_136880942
Ik heb geen tattoos enzo, maar als ik 1 zou zetten zou het van een schorpioen zijn, dat ben ik en dat is het mooiste sterrenbeeld dat er is.
Forcefield City Bewoner
pi_136880945
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 03:33 schreef Stryder het volgende:

[..]

Thanks, ja ik hoop ook dat de reis goed is. Zeg altijd neerstorten vind ik niet erg, maar dan wel op de terugweg graag :)

Zal ongetwijfeld nog wel wat van me laten horen, of dat in dit forum is blijft natuurlijk wel een beetje afhankelijk of de bitcoin dan nog bestaat, maar anders kan ik jullie altijd nog wel vinden via Sherlock ;)

Overmorgen half tien in de ochtend Nederlandse tijd zal ik eens gaan testen of het bier daar net zo goed als hier in NL. Al is met +30 graden weer bijna elk koud biertje wel prima natuurlijk.

Drink er 1tje op mij ;)
Forcefield City Bewoner
  woensdag 19 februari 2014 @ 03:35:04 #138
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_136880947
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 03:33 schreef Stryder het volgende:

[..]

Welterusten Stryder en een goede reis morgen. Doe ook maar gelijk een biertje voor ons daar ;)

:W
#teammaxbet
pi_136880949
quote:
14s.gif Op woensdag 19 februari 2014 03:35 schreef Maxbet het volgende:

[..]

Welterusten Stryder en een goede reis morgen. Doe ook maar gelijk een biertje voor ons daar ;)

:W
ONS is beter inderdaad. Kan ie er 2 nemen ;)
Forcefield City Bewoner
pi_136880952
Komt goed mannen, zal ik doen!! Ik spreek jullie weer en om het beetje zuidelijk te houden.

Houdoe !! :W
pi_136880953
En Stryder, blijf uit de buurt van de politie he ;)

O-) O-)
Forcefield City Bewoner
pi_136880954
HOUDOEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Forcefield City Bewoner
pi_136880955
O+ O+
Forcefield City Bewoner
pi_136880957
O+ O+ O+
pi_136880959
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 03:37 schreef Stryder het volgende:
O+ O+ O+
Overtreffende trap O+
Forcefield City Bewoner
  woensdag 19 februari 2014 @ 03:41:35 #146
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_136880969
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 03:34 schreef roislecxe het volgende:
Ik heb geen tattoos enzo, maar als ik 1 zou zetten zou het van een schorpioen zijn, dat ben ik en dat is het mooiste sterrenbeeld dat er is.
Ik ga op mijn arm in deze stijl verder:

Kan nu even niet zo snel een foto van mijn huidige tattoo in die stijl vinden, maar ik heb dus al een zonnebloem in die stijl erop staan.
#teammaxbet
pi_136880972
quote:
14s.gif Op woensdag 19 februari 2014 03:41 schreef Maxbet het volgende:

[..]

Ik ga op mijn arm in deze stijl verder:

[ afbeelding ]

Kan nu even niet zo snel een foto van mijn huidige tattoo in die stijl vinden, maar ik heb dus al een zonnebloem in die stijl erop staan.
En wat maakte dat je dacht, dat vind ik mooi om erop te zetten?
Forcefield City Bewoner
  woensdag 19 februari 2014 @ 03:44:03 #148
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_136880976
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 03:42 schreef roislecxe het volgende:

[..]

En wat maakte dat je dacht, dat vind ik mooi om erop te zetten?
Die zonnebloem die er al staat is ivm mijn overleden oma, lang verhaal. En degene die die tattoo heeft gezet ken ik al een tijdje en heb ik zichzelf zien ontwikkelen in die stijl. Dus was het eigenlijk een makkelijke keus om er een dotwork stuk van te maken. Toen ik besloot om de hele onderarm dicht te maken was het dus ook logisch om in die stijl verder te gaan.
#teammaxbet
pi_136880980
quote:
14s.gif Op woensdag 19 februari 2014 03:44 schreef Maxbet het volgende:

[..]

Die zonnebloem die er al staat is ivm mijn overleden oma, lang verhaal. En degene die die tattoo heeft gezet ken ik al een tijdje en heb ik zichzelf zien ontwikkelen in die stijl. Dus was het eigenlijk een makkelijke keus om er een dotwork stuk van te maken. Toen ik besloot om de hele onderarm dicht te maken was het dus ook logisch om in die stijl verder te gaan.
Wel een betekenis dus. dat maakt het al en een stuk aangenamer :Y
Heb vaak zat mensen gezien met gewoon een tribal ofzo op hun arm, dat vind ik echt iets stoms.
Forcefield City Bewoner
pi_136880982
Max, verandert de TT is eens in 'Stryder het ga je goed.'
Forcefield City Bewoner
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')