Ja, dacht we kunnen beter met ruzie uit elkaar gaan.quote:
Mannen.quote:Op woensdag 19 februari 2014 03:24 schreef Stryder het volgende:
[..]
Ja, dacht we kunnen beter met ruzie uit elkaar gaan.
Maakt het makkelijker voor me
90% heeft ook een betekenisquote:Op woensdag 19 februari 2014 03:22 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Hmmmmmmm... Nee daar ben ik niet mee te paaien. Een tattoo met betekenis vind ik nog wel mooi. Maar volle bak kalken?
quote:Op woensdag 19 februari 2014 03:23 schreef roislecxe het volgende:
Totomodus: Maxbet, ik dacht dat je zo'n braaf ventje was en nu rook je en heb je tattoos.
Ik ben zwaar teleuergesteld.
/ Totomodus.
Wat rois zegt dus, veel geluk in je toekomstige avondturen en dat we je nog eens terug morgen verwelkomen hierquote:Op woensdag 19 februari 2014 03:28 schreef roislecxe het volgende:
Nou, als je echt weggaat, dan wens ik je zovast een een goede reis, een goede toekomst waar het lot je ook brengen mag, en ik hoop dat je hier nog eens komt aanwaaien om (vooral mij, we hebben VEEL nachten samen gehangen hier) een goeie dag te komen zeggen![]()
En vooral wil je je geheim weten waarom dit alles mogelijk is....
Wat ik laatst zei, als ik 1x iets lees of hoor of zie, onthou ik hetquote:Op woensdag 19 februari 2014 03:27 schreef Maxbet het volgende:
[..]
90% heeft ook een betekenis
Maar op een gegeven moment hou je belachelijke stukjes huid over waar je niet echt meer iets mee kan maar het ziet er ook niet uit om dat dan leeg te laten. Dus moet je gaan opvullen
Wel allemaal in de stijl van de eerdere stukken, dus eigenlijk is het meer een uitbreiding van het bestaande werk.
[..]Dat je dat nog onthouden hebt
Thanks, ja ik hoop ook dat de reis goed is. Zeg altijd neerstorten vind ik niet erg, maar dan wel op de terugweg graagquote:Op woensdag 19 februari 2014 03:28 schreef roislecxe het volgende:
Nou, als je echt weggaat, dan wens ik je zovast een een goede reis, een goede toekomst waar het lot je ook brengen mag, en ik hoop dat je hier nog eens komt aanwaaien om (vooral mij, we hebben VEEL nachten samen gehangen hier) een goeie dag te komen zeggen![]()
En vooral wil je je geheim weten waarom dit alles mogelijk is....
Drink er 1tje op mijquote:Op woensdag 19 februari 2014 03:33 schreef Stryder het volgende:
[..]
Thanks, ja ik hoop ook dat de reis goed is. Zeg altijd neerstorten vind ik niet erg, maar dan wel op de terugweg graag
Zal ongetwijfeld nog wel wat van me laten horen, of dat in dit forum is blijft natuurlijk wel een beetje afhankelijk of de bitcoin dan nog bestaat, maar anders kan ik jullie altijd nog wel vinden via Sherlock
Overmorgen half tien in de ochtend Nederlandse tijd zal ik eens gaan testen of het bier daar net zo goed als hier in NL. Al is met +30 graden weer bijna elk koud biertje wel prima natuurlijk.
Nou lieve kijkbuiskinderen, maak het niet te laat meer vannacht he![]()
Welterusten Stryder en een goede reis morgen. Doe ook maar gelijk een biertje voor ons daarquote:Op woensdag 19 februari 2014 03:33 schreef Stryder het volgende:
[..]
Thanks, ja ik hoop ook dat de reis goed is. Zeg altijd neerstorten vind ik niet erg, maar dan wel op de terugweg graag
Zal ongetwijfeld nog wel wat van me laten horen, of dat in dit forum is blijft natuurlijk wel een beetje afhankelijk of de bitcoin dan nog bestaat, maar anders kan ik jullie altijd nog wel vinden via Sherlock
Overmorgen half tien in de ochtend Nederlandse tijd zal ik eens gaan testen of het bier daar net zo goed als hier in NL. Al is met +30 graden weer bijna elk koud biertje wel prima natuurlijk.
Nou lieve kijkbuiskinderen, maak het niet te laat meer vannacht he![]()
ONS is beter inderdaad. Kan ie er 2 nemenquote:Op woensdag 19 februari 2014 03:35 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Welterusten Stryder en een goede reis morgen. Doe ook maar gelijk een biertje voor ons daar
Ik ga op mijn arm in deze stijl verder:quote:Op woensdag 19 februari 2014 03:34 schreef roislecxe het volgende:
Ik heb geen tattoos enzo, maar als ik 1 zou zetten zou het van een schorpioen zijn, dat ben ik en dat is het mooiste sterrenbeeld dat er is.
En wat maakte dat je dacht, dat vind ik mooi om erop te zetten?quote:Op woensdag 19 februari 2014 03:41 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ik ga op mijn arm in deze stijl verder:
[ afbeelding ]
Kan nu even niet zo snel een foto van mijn huidige tattoo in die stijl vinden, maar ik heb dus al een zonnebloem in die stijl erop staan.
Die zonnebloem die er al staat is ivm mijn overleden oma, lang verhaal. En degene die die tattoo heeft gezet ken ik al een tijdje en heb ik zichzelf zien ontwikkelen in die stijl. Dus was het eigenlijk een makkelijke keus om er een dotwork stuk van te maken. Toen ik besloot om de hele onderarm dicht te maken was het dus ook logisch om in die stijl verder te gaan.quote:Op woensdag 19 februari 2014 03:42 schreef roislecxe het volgende:
[..]
En wat maakte dat je dacht, dat vind ik mooi om erop te zetten?
Wel een betekenis dus. dat maakt het al en een stuk aangenamerquote:Op woensdag 19 februari 2014 03:44 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Die zonnebloem die er al staat is ivm mijn overleden oma, lang verhaal. En degene die die tattoo heeft gezet ken ik al een tijdje en heb ik zichzelf zien ontwikkelen in die stijl. Dus was het eigenlijk een makkelijke keus om er een dotwork stuk van te maken. Toen ik besloot om de hele onderarm dicht te maken was het dus ook logisch om in die stijl verder te gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |