Precies, is allemaal niet nodig toch. Opdrachten moet je ze gevenquote:Op woensdag 19 februari 2014 02:52 schreef roislecxe het volgende:
Als ik in 8 jaar m'n vriendin 5x bij haar echte naam heb genoemd is het veel.
Ik noemde (nog steeds trouwens) mijn ex altijd en overal muppetquote:Op woensdag 19 februari 2014 02:52 schreef roislecxe het volgende:
Als ik in 8 jaar m'n vriendin 5x bij haar echte naam heb genoemd is het veel.
Is dat positief of negatiefquote:Op woensdag 19 februari 2014 02:54 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ik noemde (nog steeds trouwens) mijn ex altijd en overal muppet
Hehehe, true true. Maar toen je die naam zei kreeg ik meteen neigingenquote:Op woensdag 19 februari 2014 02:53 schreef roislecxe het volgende:
[..]
jij zei scheringa miertjedaar hoort een dirk bij.
Weet niet wat jij allemaal met haar doet, maar ik ken de muppets als handpoppenquote:Op woensdag 19 februari 2014 02:54 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Oh en: je ziet je ex nog? Ook al is het je ex... Been there done that, dat gaat foutquote:Op woensdag 19 februari 2014 02:54 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Als je je arm er maar ver genoeg inproptquote:Op woensdag 19 februari 2014 02:55 schreef Stryder het volgende:
[..]
Weet niet wat jij allemaal met haar doet, maar ik ken de muppets als handpoppen
Weet niet eens waar het mee begonnen is, maar kan me niet voorstellen dat dat positief wasquote:
quote:Op woensdag 19 februari 2014 02:55 schreef Stryder het volgende:
[..]
Weet niet wat jij allemaal met haar doet, maar ik ken de muppets als handpoppen
Nee joh, Ex is het beste wat er is.quote:Op woensdag 19 februari 2014 02:55 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Oh en: je ziet je ex nog? Ook al is het je ex... Been there done that, dat gaat fout
Niet zo, maar soms wel nog voor praktische zaken enzo.quote:Op woensdag 19 februari 2014 02:55 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Oh en: je ziet je ex nog? Ook al is het je ex... Been there done that, dat gaat fout
Ik ben aan m'n eh... 16e ofzo bezig... 12 in stas, 4 hier....quote:
Been there, done that, got the t-shirt, not doing that againquote:Op woensdag 19 februari 2014 02:58 schreef roislecxe het volgende:
Heb ook nog een half jaar / driekwart jaar aangemodderd met een ex omdat ze wel in de stad uitging maar niet terugnaar huis kon en dus bij mij bleef 'slapen'
Tja das even leuk, en best lang leuk, maar het gaat enorm fout
Vaak maakt het meer dan kapot dan goed, al heb ik nog steeds met 1 ex wel echt heel goed contact.quote:Op woensdag 19 februari 2014 02:58 schreef roislecxe het volgende:
Heb ook nog een half jaar / driekwart jaar aangemodderd met een ex omdat ze wel in de stad uitging maar niet terugnaar huis kon en dus bij mij bleef 'slapen'
Tja das even leuk, en best lang leuk, maar het gaat enorm fout
Deze heb ik inmiddels 7 jaar ofzo niet meer gezien of gesproken.quote:Op woensdag 19 februari 2014 02:59 schreef Stryder het volgende:
[..]
Vaak maakt het meer dan kapot dan goed, al heb ik nog steeds met 1 ex wel echt heel goed contact.
Wat ben je aan het drinken? Ik Hertog Jan nu.quote:Op woensdag 19 februari 2014 02:58 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik ben aan m'n eh... 16e ofzo bezig... 12 in stas, 4 hier....
Dus ja. het kan ermee door.
nee niet doen. Das een advies van een oude man.quote:Op woensdag 19 februari 2014 02:58 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Been there, done that, got the t-shirt, not doing that again
Ik trek nu ook een flesje Hertog Jan openquote:Op woensdag 19 februari 2014 03:00 schreef Stryder het volgende:
[..]
Wat ben je aan het drinken? Ik Hertog Jan nu.
Volle bak jupiler. In de stad, en nu thuis.quote:Op woensdag 19 februari 2014 03:00 schreef Stryder het volgende:
[..]
Wat ben je aan het drinken? Ik Hertog Jan nu.
Ik heb een andere en die moet ik dus echt niet in een kroeg tegenkomen als ik heb gedronken en mijn vriendin er niet bij is. Daarbij zijn dingen al weleens helemaal uit de hand gelopenquote:Op woensdag 19 februari 2014 02:59 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Deze heb ik inmiddels 7 jaar ofzo niet meer gezien of gesproken.
Foutfout dus.
quote:Op woensdag 19 februari 2014 03:00 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ik trek nu ook een flesje Hertog Jan open
Jupiler, mijn tweede keuzequote:Op woensdag 19 februari 2014 03:00 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Volle bak jupiler. In de stad, en nu thuis.
Haha ik heb op de dag dat het kapot (NAdat het al uit was) ging zo ontiegelijk kwaad tege dr gedaan in stad dat dr ouders dr zijn komen halen omdat ze van zn langzalzeleven niet meer meemocht naar mijn huis. KLAAR.quote:Op woensdag 19 februari 2014 03:01 schreef Stryder het volgende:
[..]
Ik heb een andere en die moet ik dus echt niet in een kroeg tegenkomen als ik heb gedronken en mijn vriendin er niet bij is. Daarbij zijn dingen al weleens helemaal uit de hand gelopen
Dat kan je wel zeggen, ik heb ook vrienden als ik daar langs ga krijg ik halve liter blikken Amstel.quote:Op woensdag 19 februari 2014 03:02 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Als ik dan bier in huis haal dan wel goed bier
Ik drink dan waarschijnlijk gewoon niet. Maar ik drink sowieso niet zo heul veulquote:Op woensdag 19 februari 2014 03:03 schreef Stryder het volgende:
[..]
Dat kan je wel zeggen, ik heb ook vrienden als ik daar langs ga krijg ik halve liter blikken Amstel.
Tja, ik drink het wel natuurlijk. Aangezien het alternatief geen bier is, maar toch.
Hehehe, zal ze het wel naar gemaakt hebben dan. Want dat kunnen sommige vrouwen, het bloed onder je nagels vandaan halenquote:Op woensdag 19 februari 2014 03:02 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Haha ik heb op de dag dat het kapot (NAdat het al uit was) ging zo ontiegelijk kwaad tege dr gedaan in stad dat dr ouders dr zijn komen halen omdat ze van zn langzalzeleven niet meer meemocht naar mijn huis. KLAAR.
Drink wel iets vaker, maar nog steeds niet zoveel als Alina gelukkigquote:Op woensdag 19 februari 2014 03:04 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ik drink dan waarschijnlijk gewoon niet. Maar ik drink sowieso niet zo heul veul
Oh geloof het maar, Een post of 50 geleden zei ik nog: ik ben iedereen z;n vriendje, ik vind alles leuk. maar er is een grens, en je moet zwaar je best doen om die te breken.quote:Op woensdag 19 februari 2014 03:04 schreef Stryder het volgende:
[..]
Hehehe, zal ze het wel naar gemaakt hebben dan. Want dat kunnen sommige vrouwen, het bloed onder je nagels vandaan halen
Stryderquote:Op woensdag 19 februari 2014 03:05 schreef Stryder het volgende:
[..]
Drink wel iets vaker, maar nog steeds niet zoveel als Alina gelukkig
Nee dat zal je mij niet horen zeggen, ik vind het prima te drinken hoor als er niets anders is.quote:Op woensdag 19 februari 2014 03:04 schreef roislecxe het volgende:
Wauw, 3 man eensgezind over bier. Gelukkig geen vieze randstedelingen hier die zeggen Heineken 1e keus en Amstel 2e keus.
Mij 1e keus is ook HJ maar Jupiler was in de reclame laatst dus ja
Gelukkig heeft vrijwel iedere Heineken kroeg tegenwoordig ook Brandquote:Op woensdag 19 februari 2014 03:06 schreef Stryder het volgende:
[..]
Nee dat zal je mij niet horen zeggen, ik vind het prima te drinken hoor als er niets anders is.
Maar dan moet er niet iets anders zijn
Wannebe randstedeling gespotquote:Op woensdag 19 februari 2014 03:06 schreef Stryder het volgende:
[..]
Nee dat zal je mij niet horen zeggen, ik vind het prima te drinken hoor als er niets anders is.
Maar dan moet er niet iets anders zijn
Fuck jou hahahahaquote:
Al heb ik ooit 7 pond voor een Heineken betaaldquote:
Hier in stad heeft (gokje) 30% heini's op de tap, 60% jupiler en 10% anders.quote:Op woensdag 19 februari 2014 03:07 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Gelukkig heeft vrijwel iedere Heineken kroeg tegenwoordig ook Brand
Brand, dat heb ik zoveel gedronken.quote:Op woensdag 19 februari 2014 03:07 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Gelukkig heeft vrijwel iedere Heineken kroeg tegenwoordig ook Brand
Ik zou het hier niet echt meer weten, zijn veel zaken van eigenaar gewisseld de laatste paar jaar. Maar veel Brand en Lindeboom. Verder nog wat Hertog Jan en voor de rest zou ik het niet wetenquote:Op woensdag 19 februari 2014 03:08 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Hier in stad heeft (gokje) 30% heini's op de tap, 60% jupiler en 10% anders.
Ugh, nou t is onder Utrecht in ieder geval. Dat geluk heb ik nog gehadquote:Op woensdag 19 februari 2014 03:10 schreef roislecxe het volgende:
Jij woonde in het midden van het land. Vaag als altijd wilde je niet meer loslaten. Dus denk ik Utrecht gekoppeld aan randstedeling.
Brand en lindeboom zit hier echt nergens op de tap :pquote:Op woensdag 19 februari 2014 03:10 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ik zou het hier niet echt meer weten, zijn veel zaken van eigenaar gewisseld de laatste paar jaar. Maar veel Brand en Lindeboom. Verder nog wat Hertog Jan en voor de rest zou ik het niet weten
Ben je minder in the picture als Maffiaboss in the dutchquote:Op woensdag 19 februari 2014 03:10 schreef Stryder het volgende:
[..]
Ugh, nou t is onder Utrecht in ieder geval. Dat geluk heb ik nog gehad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |