Ik zit nog die rothond vanaf 280 ofzo.quote:Op woensdag 19 februari 2014 02:41 schreef Stryder het volgende:
[..]
Such mystery hahaha, zou eigenlijk dan weer even doge moeten kopen
quote:Op woensdag 19 februari 2014 02:41 schreef Stryder het volgende:
[..]
Such mystery hahaha, zou eigenlijk dan weer even doge moeten kopen
Gewoon netjes op de top gekocht, gewoon holden dan maar die bende en hopen BTC wat daalt, dan heeft het meestal de neiging om omhoog te gaan.quote:Op woensdag 19 februari 2014 02:42 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik zit nog die rothond vanaf 280 ofzo.
Hopelijk realiseer je je wel dat ik de enige echte ben die je gaat missen hequote:
Klopt dat patroon had ik ook al ontdektquote:Op woensdag 19 februari 2014 02:44 schreef Stryder het volgende:
[..]
Gewoon netjes op de top gekocht, gewoon holden dan maar die bende en hopen BTC wat daalt, dan heeft het meestal de neiging om omhoog te gaan.
Ik weet het Alienquote:Op woensdag 19 februari 2014 02:44 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Hopelijk realiseer je je wel dat ik de enige echte ben die je gaat missen heHeb 2 weken zitten zeiken of weer es een nachtje terugkwam
Hahaha, ik noemde mijn ex altijd lampekap... waarom zou dat nou niks geworden zijnquote:
Ik noem mijn vriendin brilliequote:Op woensdag 19 februari 2014 02:46 schreef Stryder het volgende:
[..]
Hahaha, ik noemde mijn ex altijd lampekap... waarom zou dat nou niks geworden zijn
Tja ik weet het, maar kan heel egoistisch zijn.quote:
Ah je bent een INGbank member die met een oprotpremie eruit gejankt is.quote:Op woensdag 19 februari 2014 02:48 schreef Stryder het volgende:
[..]
Tja ik weet het, maar kan heel egoistisch zijn.
Heb geleerd in deze wereld dat dat soms een handige eigenschap is.
Precies, gewoon alles afkorten en veranderen, maakt het allemaal gewoon leukerquote:Op woensdag 19 februari 2014 02:47 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik noem mijn vriendin brillie
je moet wat, ik hou niet van echte namen
Mensen die me Rois noemen IRL
Hahaha nee ik ben Scheringaquote:Op woensdag 19 februari 2014 02:49 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ah je bent een INGbank member die met een oprotpremie eruit gejankt is.
quote:Op woensdag 19 februari 2014 02:47 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik noem mijn vriendin brillie
je moet wat, ik hou niet van echte namen
Mensen die me Rois noemen IRL
Mijne dus rois, en heeft echt NIKS met mij echte naam te maken,quote:Op woensdag 19 februari 2014 02:49 schreef Stryder het volgende:
[..]
Precies, gewoon alles afkorten en veranderen, maakt het allemaal gewoon leuker![]()
Mijn bijnaam is Eek IRL
Bijnamen zijn goed, als je geen bijnaam hebt of hebt gehad. Dan heb je niet geleefdquote:Op woensdag 19 februari 2014 02:50 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Mijne dus rois, en heeft echt NIKS met mij echte naam te maken,
Ik heb er 1 en geef vrijwel iedereen er ook 1. Noem zelden iemand bij echte naam.quote:Op woensdag 19 februari 2014 02:51 schreef Stryder het volgende:
[..]
Bijnamen zijn goed, als je geen bijnaam hebt of hebt gehad. Dan heb je niet geleefd
Nou noem me maar geen Dirk, heb niet snel een hekel aan mensen maar twee namen die ik niet kan verdragen zijn Marc en Dirkquote:
jij zei scheringa miertjequote:Op woensdag 19 februari 2014 02:52 schreef Stryder het volgende:
[..]
Nou noem me maar geen Dirk, heb niet snel een hekel aan mensen maar twee namen die ik niet kan verdragen zijn Marc en Dirk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |