Dat doe ik eigenlijk ook zelden, maar als ik thuis ben zit ik meestal wel op Fok!quote:Op woensdag 19 februari 2014 15:19 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Ik was gisteravond ergens, en het was in deze tijden zo machtig mooi om te zien dat iedereen het fatsoen had om geen telefoon in z'n klauwen te hebben. Zonder dat er iets over was afgesproken oid.Was dan ook wel een heel select gezelschap maar toch. Mooie avond, en dat dat nog/weer kan
In een gezelschap van 15 personen is dat in deze tijden best zeldzaam hoor, dat niemand zijn of haar telefoon pakt.quote:Op woensdag 19 februari 2014 15:22 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Dat doe ik eigenlijk ook zelden, maar als ik thuis ben zit ik meestal wel op Fok!Muziekje aan, Fok! op 1 scherm en verder kan ik gewoon mijn ding doen.
Als je met 15 man gaat bergbeklimmen denk ik dat er weinig hun telefoon pakkenquote:Op woensdag 19 februari 2014 15:23 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
In een gezelschap van 15 personen is dat in deze tijden best zeldzaam hoor, dat niemand zijn of haar telefoon pakt.
quote:Op woensdag 19 februari 2014 15:24 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Als je met 15 man gaat bergbeklimmen denk ik dat er weinig hun telefoon pakken
In jouw gezelschap zou ik ook mijn telefoon pakken hoor...quote:Op woensdag 19 februari 2014 15:23 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
In een gezelschap van 15 personen is dat in deze tijden best zeldzaam hoor, dat niemand zijn of haar telefoon pakt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 19 februari 2014 15:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
In jouw gezelschap zou ik ook mijn telefoon pakken hoor...Hossel gespotSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tenzij er een naar beneden stort, dan denk ik dat de overige 14 wel heel snel hun mobiel pakken om het alarmnummer te bellenquote:Op woensdag 19 februari 2014 15:24 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Als je met 15 man gaat bergbeklimmen denk ik dat er weinig hun telefoon pakken
[..]
In jouw gezelschap zou ik ook mijn telefoon pakken hoor...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Forcefield City Bewoner
Daar moet ie de rest niet mee lastigvallen. Tijden het naar beneden storten kan die mooi bellen. De afhaker.quote:Op woensdag 19 februari 2014 15:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Tenzij er een naar beneden stort, dan denk ik dat de overige 14 wel heel snel hun mobiel pakken om het alarmnummer te bellen.
[..]
In jouw gezelschap zou ik ook mijn telefoon pakken hoor...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 27 januari 2014 02:27 schreef Toto69 het volgende:
ik maakbhet morgen uitgebreider zitbnu mobiep ek ogen vallen dicht
Hou je klep stomme zuiderlingquote:
Heujquote:Op woensdag 19 februari 2014 15:28 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Hou je klep stomme zuiderling
quote:Op woensdag 19 februari 2014 15:28 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Hou je klep stomme zuiderling
Als je Franse shitrap gaat herontdekken moet je het wel goed doen:quote:Op woensdag 19 februari 2014 15:28 schreef Maxbet het volgende:
Dit nummer weer herontdekt, bazig nummer, maar de clip is misschien nog wel beter dan de muziek
quote:
Dat is lang geledenquote:Op woensdag 19 februari 2014 15:30 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Als je Franse shitrap gaat herontdekken moet je het wel goed doen:
Ze rappen niet eens verrot
Smaken verschillen zeg ik maarquote:Op woensdag 19 februari 2014 15:32 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Dat is lang geleden
Maar ze hebben niet zo'n bazige clip
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |