quote:Op woensdag 19 februari 2014 15:57 schreef Toto69 het volgende:
KLB / [Paint included] Debiele marktplaatskoper
quote:Op woensdag 19 februari 2014 15:56 schreef Toto69 het volgende:
Toto: Indien je het geld niet vanavond overmaakt heb je een probleem gozer.
quote:
Ja wat voor tattoo danquote:Op woensdag 19 februari 2014 16:11 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Gebruik je skills een voor iets nuttigs en paint een mooie tattoo voor me?
Lastig iddquote:Op woensdag 19 februari 2014 16:13 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Een mooie
Komt op de onderarm.
Deze stijl gaan we morgen mee aan de slag, maar dat zal niet te painten zijn denk ik
[ afbeelding ]
Mandalaquote:Op woensdag 19 februari 2014 16:13 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Een mooie
Komt op de onderarm.
Deze stijl gaan we morgen mee aan de slag, maar dat zal niet te painten zijn denk ik
[ afbeelding ]
Ook dotwork dan die mandala? Heb nu al een dotwork zonnebloem op mijn arm staan en morgen een begin maken om dat helemaal vol te makenquote:Op woensdag 19 februari 2014 16:16 schreef dimmak het volgende:
[..]
Mandala![]()
Ik wil er ook nog 1. Maar eerst volgende weer een old skool plaatje op mijn borst.
Je verpest je uiterlijk er juist mee, en dan vooral bij vrouwen.quote:Op woensdag 19 februari 2014 16:37 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Waarom mensen beoordelen op uiterlijk?
Maar goed dat smaken verschillen danquote:Op woensdag 19 februari 2014 16:39 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Je verpest je uiterlijk er juist mee, en dan vooral bij vrouwen.
Truequote:Op woensdag 19 februari 2014 16:43 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Maar goed dat smaken verschillen dan
Als jij geen tattoo's wilt of het lelijk vindt, prima. Maar dat wil toch niet zeggen dat ik er dan ook maar geen moet nemen
De kinders zijn weer aan het spelenquote:Op woensdag 19 februari 2014 16:46 schreef roislecxe het volgende:
Die grafiek van Gox als je hem op 3 minuten zet![]()
quote:Op woensdag 19 februari 2014 16:46 schreef roislecxe het volgende:
Die grafiek van Gox als je hem op 3 minuten zet![]()
Dat doet hij toch niet? Hij vindt tattoos gewoon niet tof/mooiquote:Op woensdag 19 februari 2014 16:37 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Waarom mensen beoordelen op uiterlijk?
Dat zegt hij toch nietquote:Op woensdag 19 februari 2014 16:43 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Maar goed dat smaken verschillen dan
Als jij geen tattoo's wilt of het lelijk vindt, prima. Maar dat wil toch niet zeggen dat ik er dan ook maar geen moet nemen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |