SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
Jawel hoor: Rene ga je kamer eens opruimen joh.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:03 schreef alors het volgende:
[..]
Een nieuwe ervaring voor hem. Vrouwen praten überhaupt nooit tegen hem.
Schrijf me naam eens goed, Carinaquote:
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:03 schreef Shreyas het volgende:
open er een topic overSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt niet !
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Jawel hoor: Rene ga je kamer eens opruimen joh.
Ik uhm...quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat vind ik niet zo belangrijk, maar het aquarium wel.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja ik had het al verbeterd daarna man.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:03 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Schrijf me naam eens goed, Carina
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja ik had het al verbeterd daarna man.
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ga even een surinaams dorpje kleien
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat vind ik niet zo belangrijk, maar het aquarium wel.
En dan nog alle foto's van zijn eten, hij heeft het al zo druk.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat vind ik niet zo belangrijk, maar het aquarium wel.
Hij raakte hem toen hij erbinnen was.quote:
Ik heb ook foto's van zijn douchegordijn gezien, dat was erg indrukwekkend.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:04 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
[..]
En dan nog alle foto's van zijn eten, hij heeft het al zo druk.
Op het moment dat er sprake is van contact, is Messi al in de 16. Terechte penalty dusquote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:05 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Daar zet hij inderdaad zijn sliding in. Maar gaat door tot in de 16.
Ik verwacht dat Jan des Bouvrie zijn nieuwe interieurlijn daar op gaat baseren.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb ook foto's van zijn douchegordijn gezien, dat was erg indrukwekkend.
GGMM zou Jan nog wel eens kunnen zijn.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:06 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik verwacht dat Jan des Bouvrie zijn nieuwe interieurlijn daar op gaat baseren.
Dan had hij louter witte vissen gehad. Dit is veelte kleurrijkquote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
GGMM zou Jan nog wel eens kunnen zijn.
DemandingAncientBird.gifquote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
Gemiste kans voor Gramulanion, dan doe ik het maar
[ afbeelding ]
Wie?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:08 schreef Shreyas het volgende:
Alvez, verprutst de tweede wereldkans
Jaquote:
Denk ik wel.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:08 schreef hafcfan het volgende:
We zien hier geen CL finalist. Einde bericht.
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:05 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hij raakte hem toen hij erbinnen was.
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:05 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Daar zet hij inderdaad zijn sliding in. Maar gaat door tot in de 16.
Penalty of niet. Wat een totale debiel is Demichelis, maar hoe kan het ook anders bij een speler welke 4 jaar terug al niet meer meekon bij Bayernquote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:06 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Dan is toch de vraag: wanneer raakt hij hem echt
wanneer gaan we JUICHENquote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die namen verzin ik niet
Ja... maar Barca he? Krijgt de voorkeur helaas.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:08 schreef Anonymousz het volgende:
Ned 3 had parie sen jarmen - leverkoesen moeten uitzenden
dit dusquote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:09 schreef Drxx het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]![]()
![]()
![]()
Overduidelijk buiten het strafschopgebied.
Idd lekker voor hem. Van Persie idem dito. Jammer alleen dat hij wel kampioen is geworden, maar spijt heeft die nu wel.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:09 schreef alors het volgende:
[..]
JaMaarja hij is nooit weer zo goed en constant geweest als bij Arsenal, dus ja.
Dat zou me niks verbazen, de leidinggevende positie op dit forum bereik je niet als je zomaar een nobuddie bent.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
GGMM zou Jan nog wel eens kunnen zijn.
eeuwig lid van barcaquote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja... maar Barca he? Krijgt de voorkeur helaas.
johquote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:10 schreef De_Dorstige het volgende:
'Ze verdienen wel een goal', zegt 'ie.
Ik heb een zwak voor De Persquote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:10 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Idd lekker voor hem. Van Persie idem dito. Jammer alleen dat hij wel kampioen is geworden, maar spijt heeft die nu wel.
Nou vind ik dat de NOS vaak vreemde keuzes maakt, maar deze lijkt me gezien de affiches op voorhand vrij logisch.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:09 schreef Karina het volgende:
[..]
okquote:
Ok bedankt ik heb het geluid uit staan maar ben altijd erg nieuwsgierig naar de mening van Arno Vermeulen.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:10 schreef De_Dorstige het volgende:
'Ze verdienen wel een goal', zegt 'ie.
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Eigenlijk zouden ze als het saai is de tweede helft moeten switchen naar de andere wedstrijd...quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:11 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nou vind ik dat de NOS vaak vreemde keuzes maakt, maar deze lijkt me gezien de affiches op voorhand vrij logisch.
Arsenal kampioen zou wel een keer mooi zijn nu, 100x liever dan Chelsea.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:11 schreef alors het volgende:
[..]
Ik heb een zwak voor De Persnog immer.
En er gaan geruchten dat hij terug wilMaar dat geloof ik niet, zie hem wel vertekken bij Utd na dit seizoen.
Doe even normaal.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Eigenlijk zouden ze als het saai is de tweede helft moeten switchen naar de andere wedstrijd...
Hij wil inderdaad terug naar Feijenoord. Rondzwerven rond De Pel, lekker man. Niets mis mee.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:11 schreef alors het volgende:
[..]
Ik heb een zwak voor De Persnog immer.
En er gaan geruchten dat hij terug wilMaar dat geloof ik niet, zie hem wel vertekken bij Utd na dit seizoen.
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Eigenlijk zouden ze als het saai is de tweede helft moeten switchen naar de andere wedstrijd...
Twee helften zijn nooit hetzelfde, sprak een wijs man ooit.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja want een saaie eerste helft is een garantie voor een saaie tweede helftquote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:12 schreef Karina het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:09 schreef Drxx het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]![]()
![]()
![]()
Overduidelijk buiten het strafschopgebied.
Arsenal of Liverpoolquote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:12 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Arsenal kampioen zou wel een keer mooi zijn nu, 100x liever dan Chelsea.
neequote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:13 schreef arjan1112 het volgende:
Kan me vergissen maar eerst zonden ze toch wel 2 wedstrijden tegelijk uit op ned2 en 3 ofzo?
Nou in dit geval wel jaquote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:12 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ja want een saaie eerste helft is een garantie voor een saaie tweede helft
zodat je 2 wedstrijden voor de helft kan zienquote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:12 schreef Karina het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |