okquote:
Ok bedankt ik heb het geluid uit staan maar ben altijd erg nieuwsgierig naar de mening van Arno Vermeulen.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:10 schreef De_Dorstige het volgende:
'Ze verdienen wel een goal', zegt 'ie.
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja... maar Barca he? Krijgt de voorkeur helaas.
Eigenlijk zouden ze als het saai is de tweede helft moeten switchen naar de andere wedstrijd...quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:11 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nou vind ik dat de NOS vaak vreemde keuzes maakt, maar deze lijkt me gezien de affiches op voorhand vrij logisch.
Arsenal kampioen zou wel een keer mooi zijn nu, 100x liever dan Chelsea.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:11 schreef alors het volgende:
[..]
Ik heb een zwak voor De Persnog immer.
En er gaan geruchten dat hij terug wilMaar dat geloof ik niet, zie hem wel vertekken bij Utd na dit seizoen.
Doe even normaal.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Eigenlijk zouden ze als het saai is de tweede helft moeten switchen naar de andere wedstrijd...
Hij wil inderdaad terug naar Feijenoord. Rondzwerven rond De Pel, lekker man. Niets mis mee.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:11 schreef alors het volgende:
[..]
Ik heb een zwak voor De Persnog immer.
En er gaan geruchten dat hij terug wilMaar dat geloof ik niet, zie hem wel vertekken bij Utd na dit seizoen.
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Eigenlijk zouden ze als het saai is de tweede helft moeten switchen naar de andere wedstrijd...
Twee helften zijn nooit hetzelfde, sprak een wijs man ooit.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja want een saaie eerste helft is een garantie voor een saaie tweede helftquote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:12 schreef Karina het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:09 schreef Drxx het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]![]()
![]()
![]()
Overduidelijk buiten het strafschopgebied.
Arsenal of Liverpoolquote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:12 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Arsenal kampioen zou wel een keer mooi zijn nu, 100x liever dan Chelsea.
neequote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:13 schreef arjan1112 het volgende:
Kan me vergissen maar eerst zonden ze toch wel 2 wedstrijden tegelijk uit op ned2 en 3 ofzo?
Nou in dit geval wel jaquote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:12 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ja want een saaie eerste helft is een garantie voor een saaie tweede helft
zodat je 2 wedstrijden voor de helft kan zienquote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:12 schreef Karina het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |