Jaquote:
Denk ik wel.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:08 schreef hafcfan het volgende:
We zien hier geen CL finalist. Einde bericht.
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:05 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hij raakte hem toen hij erbinnen was.
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:05 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Daar zet hij inderdaad zijn sliding in. Maar gaat door tot in de 16.
Penalty of niet. Wat een totale debiel is Demichelis, maar hoe kan het ook anders bij een speler welke 4 jaar terug al niet meer meekon bij Bayernquote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:06 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Dan is toch de vraag: wanneer raakt hij hem echt
wanneer gaan we JUICHENquote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die namen verzin ik niet
Ja... maar Barca he? Krijgt de voorkeur helaas.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:08 schreef Anonymousz het volgende:
Ned 3 had parie sen jarmen - leverkoesen moeten uitzenden
dit dusquote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:09 schreef Drxx het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]![]()
![]()
![]()
Overduidelijk buiten het strafschopgebied.
Idd lekker voor hem. Van Persie idem dito. Jammer alleen dat hij wel kampioen is geworden, maar spijt heeft die nu wel.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:09 schreef alors het volgende:
[..]
JaMaarja hij is nooit weer zo goed en constant geweest als bij Arsenal, dus ja.
Dat zou me niks verbazen, de leidinggevende positie op dit forum bereik je niet als je zomaar een nobuddie bent.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
GGMM zou Jan nog wel eens kunnen zijn.
eeuwig lid van barcaquote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja... maar Barca he? Krijgt de voorkeur helaas.
johquote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:10 schreef De_Dorstige het volgende:
'Ze verdienen wel een goal', zegt 'ie.
Ik heb een zwak voor De Persquote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:10 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Idd lekker voor hem. Van Persie idem dito. Jammer alleen dat hij wel kampioen is geworden, maar spijt heeft die nu wel.
Nou vind ik dat de NOS vaak vreemde keuzes maakt, maar deze lijkt me gezien de affiches op voorhand vrij logisch.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja... maar Barca he? Krijgt de voorkeur helaas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |