Ze missen iemand die goed is in de kleine ruimte.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:57 schreef Shreyas het volgende:
Godver, kan niemand bij Barcelona een normale pass geven.
Ik noem het meer met de neus op de feiten drukken, toen hij dat zei was hij overigens een jaar of 13.quote:
quote:
ja verkeerde smiley moest.deze zijnquote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:58 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Lekker, in de handen van de keeper
knbbquote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:59 schreef KingRoland het volgende:
tsja, Barca wint weer eens met een penalty.
Ik vier verlorenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Heb ik toch weer 4 euro of zo gewonnen
UBFAquote:
Nee.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:59 schreef Drxx het volgende:
Overduidelijk BUITEN het strafschopgebied
Jij bent niet wijs.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:59 schreef Drxx het volgende:
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh![]()
Ik baal nu weer dat ik niet meer heb ingezet
Tuurlijk, vergok de belastingbetaler zijn geld maar.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh![]()
Ik baal nu weer dat ik niet meer heb ingezet
let it bequote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:59 schreef Hi_flyer het volgende:
Kan iemand me vertellen welk stuk (klassieke) muziek er gespeeld wordt vlak voordat een helft begint? Ik zoek me al een kwartier suf...
UEBAquote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:59 schreef KingRoland het volgende:
tsja, Barca wint weer eens met een penalty.
Kijk aan.quote:
Uh WW heb je zelf voor betaald schat.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tuurlijk, vergok de belastingbetaler zijn geld maar.
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:59 schreef Hi_flyer het volgende:
Kan iemand me vertellen welk stuk (klassieke) muziek er gespeeld wordt vlak voordat een helft begint? Ik zoek me al een kwartier suf...
En nog een grote mond ook.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Uh WW heb je zelf voor betaald schat.
Nee hoor.. zou de beelden nog eens terug moeten zien om het zeker te wetenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:59 schreef Drxx het volgende:
Klaar met afwassen?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Uh WW heb je zelf voor betaald schat.
Hey, dat hoor ik te zeggenquote:
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:01 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Nee hoor.. zou de beelden nog eens terug moeten zien om het zeker te weten
Ze lieten het net in slowmotion zien, tackle werd buiten het strafschopgebied ingezet en vervolgens viel hij binnen het strafschopgebied --> dus GEEN penalty.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:01 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Nee hoor.. zou de beelden nog eens terug moeten zien om het zeker te weten
Een nieuwe ervaring voor hem. Vrouwen praten überhaupt nooit tegen hem.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Vervelend he, vrouwen die wat terug zeggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |