SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Topicreeks
- De OP -
De GTST Live-topicreeks
Kapiteintje
Saind
Insomnia_
Muto
JanCees
#neverforget
Verrek, het is nog waar ookquote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:33 schreef Elan het volgende:
Dit is Etsu
De man die zijn batterijen in de koelkast bewaard.
ik post daar toch nogquote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
we zijn hier voor jou.
we kunnen niet zonder je en missen je.
wegquote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:35 schreef RensAjacied het volgende:
Wow wacht Tjacka waar is je blauwe kleur?
ik wil dan ook niet jullie knuffelhommo zijnquote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:37 schreef Tjacka het volgende:
[..]
we hebben hier al onze eigen knuffelhommo
namelijk typisch
stijn moet nog uit de beker komenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik wil dan ook niet jullie knuffelhommo zijn
bedankt voor je aanbod
en volgens mij was stijn dat.
ze zetten zelf de link in de scquote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
FOK!gegevens verspreiden, TR gemaakt.
Flikker op.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
FOK!gegevens verspreiden, TR gemaakt.
Oproepen tot rellen, mag dat?quote:
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:55 schreef xcachet het volgende:
VBL / [VBL Slowchat] #3146 Slecht Goede Tijden Tijden
lr, zullen we vechten tegen knut?
Link naar de TC of link naar de foto's?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ze zetten zelf de link in de sc
Link naar TCquote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
Link naar de TC of link naar de foto's?
dit is gewoon banbaarquote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
Link naar de TC of link naar de foto's?
Spannendquote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Er is nog een screenshot, alleen kunnen we die niet vinden.
Daar sta je wel op
Je mag met ze mee.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Beetje hypocriet aangezien een gedeelte van hier ook daar post of postte.
watquote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:41 schreef Tjacka het volgende:
[..]
dit is gewoon banbaar
net zo als fotos lekken uit fotoboek
'we'quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Er is nog een screenshot, alleen kunnen we die niet vinden.
Daar sta je wel op
Bespaar ons verdere detailsquote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:43 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik heb een foto gepost in sexy en gewaagd
Nee oproepen tot rellen in een ander topic is volwassenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
'we'
Jullie zijn echt heel triest
De foto's boeien mij minder dan niks, maar dat jullie je als fysiek volwassenen hier mee bezig houden is jammer te noemen
na die mentale breakdown snap ik wel dat je van je modschap bent afgestaptquote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:43 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Zien =/= in de SC plaatsen.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
daar zien we jullie toch ook
Xcachet is niet volwassen, maar dat jij je spiegelt aan een 17 jarige zegt genoegquote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee oproepen tot rellen in een ander topic is volwassen
Als drizzt er was geweest had je een rawr gekregen.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:43 schreef Tjacka het volgende:
[..]
quote:
Rensquote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:45 schreef xcachet het volgende:
C_A heeft wel gelijk. Wss weet rens toch al alles van GRTD users dus waar doen jullie nog moeilijk over?
Caren om notes. Gast, hoe oud ben je?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:45 schreef Etsu het volgende:
En note 44 binnenVan een VBL mod, eindelijk.
Mag ik nu mijn 45ste, Don?
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:45 schreef xcachet het volgende:
C_A heeft wel gelijk. Wss weet rens toch al alles van GRTD users dus waar doen jullie nog moeilijk over?
11quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Caren om notes. Gast, hoe oud ben je?
45e krijg je van een (f)a.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:45 schreef Etsu het volgende:
En note 44 binnenVan een VBL mod, eindelijk.
Mag ik nu mijn 45ste, Don?
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:46 schreef onlogisch het volgende:
En belangrijker nog, het bij gaan houden kijken wanneer je een extra note binnen krijgt
ja ikquote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]![]()
Achja ik ben toch een hersenloze zeugWie geeft mij nou gelijk
Nee hoorquote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:47 schreef Littlerabbit het volgende:
"we" kunnen het even niet meer vinden.
Ik zie nu een massale Feyenoord database van hun FOK! medegebruikers voor mij
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee hoor
Alleen er gingen toevallig 2 screenshots rond. En niet alleen door Feyenoorders
Je ajax matties deden vrolijk mee
Volgens mij zie jij wel meer dingen voor jequote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:47 schreef Littlerabbit het volgende:
"we" kunnen het even niet meer vinden.
Ik zie nu een massale Feyenoord database van hun FOK! medegebruikers voor mij
Ja jammer wel want beetje interactie is toch juist leuk op een forum, nee meteen weer autistisch doen O JIJ KOMT UIT GC/VBL ga weg hierquote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:46 schreef Tjacka het volgende:
[..]
dat is ook de reden dat deze sc pure kanker was geworden natuurlijk
net als grtd
joden werden verraden toch?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:49 schreef Typisch het volgende:
[..]
joden he
die verlinkte elkaar voor een droge boterham
is nu niet anders
Van Muto maar die postte hier ook ooit.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
uhuh
Denk je ze nou echt dat ik ze zelf heb gemaakt
Gewoon van iemand uit 'jullie' sc
Ik ga nu even bedenken wie hier de verdachte van kan zijn..quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
uhuh
Muto is geen joodquote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Van Muto maar die postte hier ook ooit.
Je beseft dat je allang en breed hebt gezegd van wie je de TC kreeg he?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
uhuh
Dat sowieso ja kijk maar naar een HMFquote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
En ze lopen altijd weg. Altijd.
ja we leven in een multiculturele samenlevingquote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja jammer wel want beetje interactie is toch juist leuk op een forum, nee meteen weer autistisch doen O JIJ KOMT UIT GC/VBL ga weg hier![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
Jouw posts voegen ook niks toe hé.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je beseft dat je allang en breed hebt gezegd van wie je de TC kreeg he?
Waar gaat dit allemaal overDat SC's de aids van FOK! zijn was al heel lang duidelijk
I know.quote:
twitter:FreedomofPress twitterde op dinsdag 18-02-2014 om 21:40:11It's now clear that the NSA and GCHQ are not just a threat to privacy, but also to press freedom. https://t.co/NV2foAFdmQ reageer retweet
met ze hoedquote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Van Muto maar die postte hier ook ooit.
Dat klopt, was dat de insteek van FOK! dan?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jouw posts voegen ook niks toe hé.
Klopt eerst in het topic en daarna van Muto. Maar ik heb geen screenshots gemaakt. Die kreeg ik later van iemand, omdat ik een ban kreeg in de chat.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je beseft dat je allang en breed hebt gezegd van wie je de TC kreeg he?
Waar gaat dit allemaal overDat SC's de aids van FOK! zijn was al heel lang duidelijk
Werd jij nou maar mod dan zouden zaken niet zo de pan escaleren #tjackaformod.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:51 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja we leven in een multiculturele samenleving
maar op fok is het niet mogelijk blijkbaar
Nope de link van de TCquote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:51 schreef Elan het volgende:
[..]
I know.
Hij zat op Vak S een poosje.
Maar dacht dat je die foto van hem had dat je dat net zei...
JIMBOquote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Klopt eerst in het topic en daarna van Muto. Maar ik heb geen screenshots gemaakt. Die kreeg ik later van iemand, omdat ik een ban kreeg in de chat.
Normale mensen van onze leeftijd zitten in de poepluiers en houden zich niet bezig met dit soort geneuzel.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Klopt eerst in het topic en daarna van Muto. Maar ik heb geen screenshots gemaakt. Die kreeg ik later van iemand, omdat ik een ban kreeg in de chat.
Nee absoluut niet. Maar je wijst anderen er wel op. Vandaar dat ik het even op merkquote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat klopt, was dat de insteek van FOK! dan?
ohjaquote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
SerieusWaarom zou Jimbo dat doen
Jimbo is geen jood
Ik heb het niet zo op poepluiers, jij?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Normale mensen van onze leeftijd zitten in de poepluiers en houden zich niet bezig met dit soort geneuzel.
Uh, waar dan precies?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee absoluut niet. Maar je wijst anderen er wel op. Vandaar dat ik het even op merk
Ik moet het nog voor je op gaan zoeken ook? Kom op luilak, laat je geheugen eens werken. Zolang is het nog geeneens geledenquote:
Maar goed, wat boeit het eigenlijk?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:54 schreef xcachet het volgende:
[..]
ohja
dan weet ik het niet
kom er al maanden niet meer in de TC
picquote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:53 schreef Typisch het volgende:
ik heb zelf pizza gemaakt jongens
en ik heb nog 2 stukken
die ik straks ga eten
einde bericht
ik zou dat niet willenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Werd jij nou maar mod dan zouden zaken niet zo de pan escaleren #tjackaformod.
Totaal niet, was meer om het leeftijdsverschil te duiden, etsu is 19 of zo.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb het niet zo op poepluiers, jij?
Ik kijk een film, maar heb hem al 4 keer gezien ofzo
niksquote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Maar goed, wat boeit het eigenlijk?
ow gelukkig, ik dacht dat je mij aan de poepluiers wildequote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Totaal niet, was meer om het leeftijdsverschil te duiden, etsu is 19 of zo.
Welke film? Ga Wolf on Wallstreet kijken zo( eindelijk).
Nee eerlijk? Ik heb mij nergens boven gezet enkel gesteld dat SC's in zijn algemeen het gezwel van FOK! zijn. Aangezien ik er zelf ook in post... tel uit je winst.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik moet het nog voor je op gaan zoeken ook? Kom op luilak, laat je geheugen eens werken. Zolang is het nog geeneens geleden
Oké.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee eerlijk? Ik heb mij nergens boven gezet enkel gesteld dat SC's in zijn algemeen het gezwel van FOK! zijn. Aangezien ik er zelf ook in post... tel uit je winst.
Ik veroordeel enkel het onderling bewaren van userfoto's en hier stoer mee doen.
Zeker jammer ja.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jammer dit, maar laten we dan maar ophouden he.
ik heb je nummerquote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jammer dit, maar laten we dan maar ophouden he.
Ik heb teveel energiequote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:00 schreef Tyron het volgende:
[..]
beetje moe
maar verder wel goed
met jou
oke leukquote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:01 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik heb teveel energie
verder ook wel goed
ik ga naar ajax zondag
eensquote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
In nog geen 100 jaar leg ik 60 +- euro neer voor een dusdanig evenement.
waaaaaaaarom?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik snap het wel als je echt fan bent van die gozer. Maar er zijn voor veel minder geld veel toffere avondjes uit te verzinnen inderdaad.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit naar een 'concert' van een dj geweest. Ga liever naar iemand die wel zelf talent heeft, ipv plaatjes mixen en samplen...quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wie heeft talent volgens jou?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:05 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit naar een 'concert' van een dj geweest. Ga liever naar iemand die wel zelf talent heeft, ipv plaatjes mixen en samplen...
Ik heb hem maar afgezet toen de KNJB Barc weer hielp.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:06 schreef DonRaja het volgende:
Op Belgische tv zijnde commentatoren trouwens pro-City. Alleen maar omdat Kompany daar speelt...
Kan welquote:
Ik hoef die andere 15 niet te ontmoetenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Kan wel
Moet even kijken ga met mannetje of 15 maar volgens mij gaan we daarvoor nog eten ergens ook. Ben je in 020?"
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Kan wel
Moet even kijken ga met mannetje of 15 maar volgens mij gaan we daarvoor nog eten ergens ook. Ben je in 020?"
Nee daaromquote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:11 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik hoef die andere 15 niet te ontmoeten
ja zondag en zaterdag
Wie de fuck ben jij?quote:
ben jij HMF?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:28 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Wie de fuck ben jij?
Aids eens op uit mijn SC
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:28 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Wie de fuck ben jij?
Aids eens op uit mijn SC
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:19 schreef Doublepain het volgende:
[..]
[..]
Post maar lekker in GC stelletje mafklappers en nu opgerot.
Beroemd en berucht ja.quote:
en GGMM dan?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:31 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Beroemd en berucht ja.
En nu uit mijn SC, hier is maar één vrouw welkom.
C_A
O en die mattie van Tong, die mag ik ook wel. En Jojoortje.
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:31 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Beroemd en berucht ja.
En nu uit mijn SC, hier is maar één vrouw welkom.
C_A
Komt er ook een WK subforum?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Zo, we kunnen de TV over 3 weken uitlaten.
Rot op joh Jostiband. Ik was niet eens hier.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:33 schreef Mansjester het volgende:
En dan zijn de post van Hmf al aangepast door mods
broer je weet i got this, zeg je moeder i got this.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:31 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
DP is echt een fucking baas![]()
Hij is mijn vriend
Wees blij, weer een heel forum waar je om de 10 minuten kunt posten dat het je niks doet.quote:
Ah bedankt.quote:
Naast jouw negerschwanz is alles klein, maar ik ben zeker niet ontevreden, Don.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:34 schreef DonRaja het volgende:
HMF haal je pikgroottecompensatie ergens anders vandaan joh
Het zal zeker eerder zijn, ik denk als de competities zijn afgelopen.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Ah bedankt.
Enig idee wanneer het open gaat of gewoon gelijk met de WK zelf?
OWS was al een tijd open meen 2 maanden van te voren.
3quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:35 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Wees blij, weer een heel forum waar je om de 10 minuten kunt posten dat het je niks doet.
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:36 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Naast jouw negerschwanz is alles klein, maar ik ben zeker niet ontevreden, Don.
2quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:36 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het zal zeker eerder zijn, ik denk als de competities zijn afgelopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |